Στις μοτοσυκλέτες η τεχνολογία σε κινητήρες, πλαίσια, αναρτήσεις έχει ταβανιάσει εδώ και 10+ χρόνια. Το μόνο που έμενε να προσφέρει "κάτι" ήταν τα ηλεκτρονικά που και αυτά καθυστέρησαν στις μοτοσυκλέτες σε σχέση με τα αυτοκίνητα τουλάχιστον άλλα 10 χρόνια. Επομένως κατά τη γνώμη μου δε θα δούμε μειωμένες τιμές με ΤΙΠΟΤΑ, μόνο στα Κινέζικα που προσπαθούν να μπουν σε μια αγορά που πεθαίνει. Και οι πραγματικές αυξήσεις σε τιμές έχουν γίνει τα τελευταία 2 χρόνια, κατά τα άλλα δεν υπήρξαν σημαντικές διαφορές στις τιμές σε επίπεδο 10ετίας, μη πω και 15ετίας. Για παράδειγμα σε περιοδικό MOTO 20ετίας το KTM LC4 640 στοίχιζε 8500 και το SM 640 ήταν στα 8800 ευρώ, όταν πριν από τρία χρόνια αγόραζες το ΚΤΜ 690 με 10.000... Είχε αναρτήσει ο panavour σε άλλο forum κάποιους πολύ ενδιαφέροντες πίνακες και θα ήταν καλό αν έχει διάθεση να τους αναρτήσει και εδώ.
Και φυσικά μη περιμένετε υποχώρηση τιμών έστω και αν όλος ο πλανητης το γυρίσει στα Κινέζικα, αυτό που θα γίνει θα είναι ότι θα ακριβύνουν και αυτά και θα παίζουν στα ίσα ή θα εκτοπίσουν και κάποιες από τις παραδοσιακές εταιρείες.
Αν είδαμε κάτι νέο τα τελευταία χρόνια που ήταν πέραν του συνηθισμένου αυτά ήταν το X-ADV και την εδραίωση του DCT από τη Honda και το NIKEN από τη Yamaha, όλα τα υπόλοιπα είναι περιτυλίγματα με ηλεκτρονικά όσων ήδη ξέραμε. Δεν θυμάμαι άλλη καινοτομία στο κόσμο της μοτοσυκλέτας από το 2010 και μετά.
Εξέλιξη είδαμε στα σκούτερ με μοτέρ να μεγαλώνουν σε κυβισμούς, με νορμάλ καταναλώσεις (γιατί κάποτε έκαιγαν τα άντερα τους) και με τροχούς που μεγάλωσαν και τιμονόπλακες που τα κατέστησαν κάπως ασφαλέστερα. Ουσιαστικά η εξέλιξη τους βασιζόταν στην υπάρχουσα τεχνολογία των μοτοσυκλετών.
Και φυσικά μη περιμένετε υποχώρηση τιμών έστω και αν όλος ο πλανητης το γυρίσει στα Κινέζικα, αυτό που θα γίνει θα είναι ότι θα ακριβύνουν και αυτά και θα παίζουν στα ίσα ή θα εκτοπίσουν και κάποιες από τις παραδοσιακές εταιρείες.
Αν είδαμε κάτι νέο τα τελευταία χρόνια που ήταν πέραν του συνηθισμένου αυτά ήταν το X-ADV και την εδραίωση του DCT από τη Honda και το NIKEN από τη Yamaha, όλα τα υπόλοιπα είναι περιτυλίγματα με ηλεκτρονικά όσων ήδη ξέραμε. Δεν θυμάμαι άλλη καινοτομία στο κόσμο της μοτοσυκλέτας από το 2010 και μετά.
Εξέλιξη είδαμε στα σκούτερ με μοτέρ να μεγαλώνουν σε κυβισμούς, με νορμάλ καταναλώσεις (γιατί κάποτε έκαιγαν τα άντερα τους) και με τροχούς που μεγάλωσαν και τιμονόπλακες που τα κατέστησαν κάπως ασφαλέστερα. Ουσιαστικά η εξέλιξη τους βασιζόταν στην υπάρχουσα τεχνολογία των μοτοσυκλετών.
Τελευταία επεξεργασία: