Τελικά τελευταία στιγμή άλλαξε η παρέα και ακύρωσα το αμάξι που είχα κανονίσει, οπότε γυρίζαμε με τρένο τη χώρα. Επειδή μου αρέσει να προσέχω τις μικρές λεπτομέρειες όταν ταξιδεύω σε μια χώρα, στις τρεις πόλεις που έχω επισκεφτεί (Βαρσοβία, Κρακοβία και Γκντανσκ), αναφορικά με το μοτοσυκλετισμό παρατήρησα τα εξής (κατά τις πολύωρες περιηγήσεις με τα πόδια):
1) Βαρσοβία παίζει να είδα μόνο 2-3 βενζινοκίνητα σκούτερ που τα χρησιμοποιούσαν ντελιβεραδες του Bolt.
Κρακοβία και Γκανσκ λίγο περισσότερα, αλλά αποκλειστικά από ντελιβεραδες και αυτά.
Σε γενικές γραμμές ελάχιστη χρήση σκούτερ, παπιά προφανώς δεν υπάρχουν.
2) Πολλά μοτοσυκλετάκια των 125 κυβικών, ειδικά Honda CBF 125 και Brixton 125.
3) Πολλές Husqvarna 401 Svartpillen.
4) Το 80% των αναβατών μέσα στις πόλεις με πλήρη εξοπλισμό.
5) Στη σωτήρια εφαρμογή που λέγεται Bolt σχεδόν όλα τα αμάξια hybrid Prius, και γενικά Τουότα.
6) Γενικά μου φάνηκε ότι είδα πολύ λιγότερες μοτοσυκλέτες από ότι σε εμάς, αλλά αυτό οφείλεται μάλλον στο κλίμα και στο ότι οι περισσότερες μέρες ήταν στην περίοδο διακοπών τους (πρωτομαγιά και μέρα Συντάγματος) οπότε μπορεί να έλειπαν αρκετοί από τις πόλεις.
Σε κάθε περίπτωση, θα επιβεβαιώσω το feedback από τους ταξιδιώτες που έχουν ήδη πάει στο ότι είναι ένας καταπληκτικός ευρωπαϊκός προορισμός, με ανέλπιστα καλή κουζίνα, πλέον όχι τόσο οικονομικός αλλά σίγουρα αξίζει το κάθε ζλότι.