Δεν κατεληξα πουθενα μονοσημαντα, χωρις υποσημειωσεις κλπ. Το μονο πισω λαστιχο που πληρει για μενα τις περισοτερες προϋποθεσεις για ταξιδι 15Κ χμ σε καθε ειδους εδαφος σε μεγαλο on-OFF μηχανακι (πχ στο δικο μου CRF) ειναι το Mitas E07 που τωρα πια λεγεται Enduro Trail - δεν ξερω αν το καινουργιο εχει κι'αλλες διαφορές εκτος απο το ονομα, η χαραξη παντως δειχνει ακριβως ιδια.
Αυτο νομιζω θα βγαλει 15Κ χμ και ειναι ικανοποιητικο σε χωμα και ασφαλτο αλλα πουθενα πολυ καλο, εκτος απο απλα καλο. Επειδη ομως το φοραω για τη ωρα σε διασταση 130-17 στο Αλπ650, δεν ειμαι το ιδιο ικανοποιημενος οπως με τα περισοτερα άλλα λαστιχα που φοραω/εχω φορεσει. Αρχικα, στο (στεγνο) χωμα ειναι απλα ικανοποιητικο αλλα ειναι σκληρο λαστιχο που θελει γεναιο ριξιμο πιεσης για να δουλεψει σε σκληρα εδαφη. Επισης εχει σχετικα τετραγωνη κορωνα που τετραγωνιζει ακομη περισοτερο οσο τρωγεται στο κεντρο και αυτο ξενιζει στο στριψιμο στην ασφαλτο. Επισης στη βρεγμενη ασφαλτο θελει προσοχη. Και ειναι επισης σχετικα σκληρο στο βγαλε/βαλε, η δουλεια γινεται σχετικα δυσκολα με λεβιεδες (το τελευταιο για οσους το βαζουν σε ΤΤ τροχους καθως ειναι TL). Μπροστα βεβαια για μενα TKC80 δαγκωτο για τετοιο ταξιδι.
ΥΓ
Turtle: ετσι γινονται τα μπροστινα τακουνατα λαστιχα σε ενα βαθμο (το TKC80 σαφως λιγοτερο απο αλλα πιο μαλακα σαν το MT21) αλλα το δικο σου TKC80 εχει παραγινει για καποιο λογο.
Αν και η Conti δινει φορά, τα τακουνια ειναι συμμετρικα στο μπρος-πισω και δουλευει μια χαρα οταν το γυρνας αναποσα. Εγω κραταω το δικο μου μπροστινο περιπου 16Κ χμ στα μηχανακια μου, 8Κ με κανονικη φορά και 8Κ αναποδα.