KTiNoS
Μέλος
- Όνομα
- Athanassiou Nikos
- Μοτό
- XT 600 sm TDM 900
Πολλοί εδώ στην Ελλάδα γελάνε και κοροϊδεύουν το καλάθι αλλά οι πιο πολλοί είναι εντελώς άσχετοι με το θέμα.
Μερικοί λόγοι για να πάρεις μηχανή με καλάθι
1 Αναπηρία
2 Σκύλος ή άλλο ζώο
3 Οικογένεια
και μπορώ να πω κι άλλους που θα δούμε παρακάτω
Κατ αρχήν σήμερα ελάχιστες εταιρείες πουλάμε μηχανή με σάιντ καρ (ούραλ και κάτι Κινέζοι)
Οι άλλοι πρέπει να τις φτιάξουν μόνοι τους και δεν είναι καθόλου απλό αν δε θες να τραβάει το σάιντ καρ
και να σπρώχνεις μόνιμα το τιμόνι.
Ο λόγος που δεν αναφέρω πλευρές είναι ότι όσοι οδηγούν δεξιά βάζουν το καλάθι δεξιά και το ανάποδο
Σε μια ιδιοκατασκευή σωστή λοιπόν πρέπει να ξέρεις τη θέση που θα μπει το καλάθι, ν αλλάξεις μπροστινό με τύπου δέλτα
να προσθέσεις άξονα στη ρόδα του καλαθιού και ίσως να σκεφτείς και ρόδες αυτοκινήτου με ότι πάει να πει αυτό.
(οικονομία στα λάστιχα, σταθερότητα στην ευθεία αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση και λιγότερη ευελιξία)
Χοντρικά τους μοτοσυκλέτες με καλάθι χωρίζονται σε 2 τύπους, εκτός δρόμου και δρόμου.....
Εκτός δρόμου
Στη φωτογραφία η Ζούντα ks 750 της εποχής του Ρόμελ
Τα τζιπ στην έρημο τα είχε για πλάκα
Η διαβατότητα αυτού του οχήματος σε άμμο λάσπες και χιόνια είναι εξωπραγματική
Καθόλου τυχαίο ότι ακόμα το έχουν ως στρατιωτικό όχημα με την προσθήκη όπλου
Σήμερα κάτι ανάλογο κατασκευάζει η URAL στο Καζκστάν (ένεκα εμπάργκο) η οποία ανήκει και σε Αμερικάνους απ όσο ξέρω.
Το τι κάνουν στις Β χώρες μ αυτά τα μηχανάκια δεν περιγράφεται
Το γνωστό raduno των ελεφάντων σχετίζεται με τέτοιες μοτοσυκλέτες
Η Ζούνταπ KS 601 the Green elephant ήταν η αρχή αυτού του φοβερού και τρομερού ράλλι
Μερικοί λόγοι για να πάρεις μηχανή με καλάθι
1 Αναπηρία
2 Σκύλος ή άλλο ζώο
3 Οικογένεια
και μπορώ να πω κι άλλους που θα δούμε παρακάτω
Κατ αρχήν σήμερα ελάχιστες εταιρείες πουλάμε μηχανή με σάιντ καρ (ούραλ και κάτι Κινέζοι)
Οι άλλοι πρέπει να τις φτιάξουν μόνοι τους και δεν είναι καθόλου απλό αν δε θες να τραβάει το σάιντ καρ
και να σπρώχνεις μόνιμα το τιμόνι.
Ο λόγος που δεν αναφέρω πλευρές είναι ότι όσοι οδηγούν δεξιά βάζουν το καλάθι δεξιά και το ανάποδο
Σε μια ιδιοκατασκευή σωστή λοιπόν πρέπει να ξέρεις τη θέση που θα μπει το καλάθι, ν αλλάξεις μπροστινό με τύπου δέλτα
να προσθέσεις άξονα στη ρόδα του καλαθιού και ίσως να σκεφτείς και ρόδες αυτοκινήτου με ότι πάει να πει αυτό.
(οικονομία στα λάστιχα, σταθερότητα στην ευθεία αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση και λιγότερη ευελιξία)
Χοντρικά τους μοτοσυκλέτες με καλάθι χωρίζονται σε 2 τύπους, εκτός δρόμου και δρόμου.....
Εκτός δρόμου
Στη φωτογραφία η Ζούντα ks 750 της εποχής του Ρόμελ
Τα τζιπ στην έρημο τα είχε για πλάκα
Η διαβατότητα αυτού του οχήματος σε άμμο λάσπες και χιόνια είναι εξωπραγματική
Καθόλου τυχαίο ότι ακόμα το έχουν ως στρατιωτικό όχημα με την προσθήκη όπλου
Σήμερα κάτι ανάλογο κατασκευάζει η URAL στο Καζκστάν (ένεκα εμπάργκο) η οποία ανήκει και σε Αμερικάνους απ όσο ξέρω.
Το τι κάνουν στις Β χώρες μ αυτά τα μηχανάκια δεν περιγράφεται
Το γνωστό raduno των ελεφάντων σχετίζεται με τέτοιες μοτοσυκλέτες
Η Ζούνταπ KS 601 the Green elephant ήταν η αρχή αυτού του φοβερού και τρομερού ράλλι
Τελευταία επεξεργασία: