Αυτό που όλο λέμε ποιο μηχανακι είναι σωστό και τι λείπει από την αγορά και πόσο λάθος κάνουν οι εταιρείες, και από την άλλη οι εταιρείες ακολουθούν το χαβά τους και βγάζουν μηχανάκια ο,τι να ναι και αυξάνουν κατακόρυφα τα κέρδη τους (βλ.ΚΤΜ) ........ να το κοιτάξουμε παίδες.
Να πούμε πως κάνει λάθος μια πολυεθνική νόημα δεν έχει βέβαια ούτε λέει κατι. Το αν ταυτιζόμαστε όμως εμείς προσωπικά με την εταιρεία και τις αποφάσεις της το ξέρουμε για τον καθένα μας. αλλά και οι πολυεθνικές βασίζονται στο τι θέλουν οι πελάτες τους. Το ποσό δίνει σημασία στον πελάτη κάθε εταιρεία ίσως διαφέρει σε ένα βαθμό και τι μηχανισμούς έχει να το ψάξει.Αυτό που όλο λέμε ποιο μηχανακι είναι σωστό και τι λείπει από την αγορά και πόσο λάθος κάνουν οι εταιρείες, και από την άλλη οι εταιρείες ακολουθούν το χαβά τους και βγάζουν μηχανάκια ο,τι να ναι και αυξάνουν κατακόρυφα τα κέρδη τους (βλ.ΚΤΜ) ........ να το κοιτάξουμε παίδες.
Γιατί αυτοί είναι.Να πούμε πως κάνει λάθος μια πολυεθνική νόημα δεν έχει βέβαια ούτε λέει κατι. Το αν ταυτιζόμαστε όμως εμείς προσωπικά με την εταιρεία και τις αποφάσεις της το ξέρουμε για τον καθένα μας. αλλά και οι πολυεθνικές βασίζονται στο τι θέλουν οι πελάτες τους. Το ποσό δίνει σημασία στον πελάτη κάθε εταιρεία ίσως διαφέρει σε ένα βαθμό και τι μηχανισμούς έχει να το ψάξει.
Αν θέλουμε όμως να κρίνουμε κάποια πράγματα εκ του αποτελέσματος να έχεις ένα ολόκληρο internet να ασχολείται με την παρουσίαση του νέου himalayan των 6000€ και την έλευση του νέου 450mt και κανείς στην adventure κοινότητα να μην ασχολείται με κάτι αντίστοιχο της ktm που έχτισε όνομα στο χώμα δεν το λες και φυσιολογικό. Και ας πουλάει όσα 390 θέλει (που δεν ξέρω πόσα και αν είναι αυτά που θέλει να πουλάει)
Και το 650 που εξελίσσει η ktm είναι μάλλον η απάντηση που ετοιμάζει σε ένα πιο προσιτο και ελαφρύ adventure tourer.
Από την άλλη άνθρωποι είναι και αυτοί. Μην νομίζετε πως μαζεύονται εκεί στα διοικητικά συμβούλια τους και δίνουν συγχαρητήρια ο ένας στον άλλον πόσο γ@ματοι είναι. Δεν είναι καθόλου απίθανο ο Pierer να ρίχνει καντηλια σε project leaders και αντίστοιχους υπεύθυνους αγορών και marketing όταν βλέπουν άλλες εταιρείες να κάνουν ντόρο στα χωράφια τους. Οι πολυεθνικές είναι ένα δυναμικό περιβάλλον βιομηχανοποίησης και κεφαλαιοποίησης μεν αλλά εντυπώσεων και χτισιμο market leader νοοτροπίας δε. Κεφάλια πέφτουν,καρέκλες τρίζουν καθημερινά.
Ξεχνάμε ότι δικύλινδρο 650 υπάρχει και τα σπάει κ λέγεται tuareg...
Συνεχίστε που λέει κ μια ψυχη
Ναι αλλά αυτό υπάρχει και δεν είναι απλά ένα μουλάρι δοκιμών και 10 rendering από πίσω να σου αφήνουν αυτή τη γλυκιά υπόσχεση πως το μηχανάκι των ονείρων σου είναι σε λίγους μήνες/χρόνια κοντα οπότε δε χρειάζεται να βιαστείς να σηκωθείς απ' το καναπέ!!Και αν έχει φτάσει 2024 ktm είναι. Όπως περιμέναμε 15 χρόνια για αντικατάστατη του 990 και άλλα 12 για νέο τενερε και άλλα 15 για το νέο Άφρικα και άλλα 15 για το νέο τρανσαλπ.Ξεχνάμε ότι δικύλινδρο 650 υπάρχει και τα σπάει κ λέγεται tuareg...
Συνεχίστε που λέει κ μια ψυχη
Δυστυχώς η επικαιρότητα φίλε μου Γιάννη είδες πως έρχεται και δίνει απαντήσεις...Αυτό που όλο λέμε ποιο μηχανακι είναι σωστό και τι λείπει από την αγορά και πόσο λάθος κάνουν οι εταιρείες, και από την άλλη οι εταιρείες ακολουθούν το χαβά τους και βγάζουν μηχανάκια ο,τι να ναι και αυξάνουν κατακόρυφα τα κέρδη τους (βλ.ΚΤΜ) ........ να το κοιτάξουμε παίδες.
Ναι μάλλον στους 300 που πάνε ΟΑΕΔ στην Αυστρία θα ήταν μέσα και κάποιοι οικονομικοί αναλυτές! Άνθρωπους έχουν Γιάννη και οι εταιρείες.Ποια επικαιρότητα βρε Βαγγέλη, από τότε που διαβάζω φόρουμ μοτοσυκλέτας, αν θυμάμαι από το 2012 στο moto.gr διαβάζω ότι οι εταιρίες δεν βγάζουν τα μηχανάκια που πρέπει και τι καλά που θα ήταν να έβγαζαν ένα μονοκύλινδρο/δικυλινδρο τύπου adve με μεγάλη αυτονομία/ανεμοκάλυψης κτλ και γενικά έναν αρνητισμο απέναντι σε κάθε νέο μοντέλο, και από την άλλη έχεις εταιρείες όπως η ktm που την τελευταία 10ετια έχει κάνει άλματα επιχειρηματικότητας.
Οκ, μετά από μια 10ετια έπεσαν ελαφρώς οι πωλήσεις.
Klain my pouts.
Οι οικονομικοί αναλυτές της κάθε εταιρείας θεωρώ ότι πιάνουν καλύτερα τον παλμό του καταναλωτή ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, από τον Γιάννη τον μπακαουκα, τον Βάγγο το αλάνι και τον Κώστα τον μπιχτη.
*Οποιαδήποτε ομοιότης με πραγματικά γεγονότα ή χαρακτήρες είναι τυχαία
Τα περναει δύσκολα ο PIERER, δεν βγαίνει...Δύσκολο και το 24 λέει. Ωχ ωχ ωχ. Consolidation to the core λέει. Ωχ ωχ και ξανά ωχ. Μειώσεις και κοψίματα εκατομυρίων της ταξησ διψήφιου αριθμού. Αλί αλί και τρισαλι!!!
οι πωλήσεις στα ίδια όμως ποσοστά αναμένονται.
Εγω διάβαζα για τον Pierer και έκανα συνειρμούς για την κακομοίρα την ελλαδιτσα και το οικονομικό περιβάλλον που ζούμε. Εξού και τα βογκητά οργασμικου τύπου! ΧαχαΤα περναει δύσκολα ο PIERER, δεν βγαίνει...