Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες, ούτε αμφιβάλλω, ανέφερα απλώς την εμπειρία μου, γιατί όπως ακούγονται τα καλά (και καλώς να ακούγονται), πρέπει να ακούγεται και η άλλη σκοπιά, που όπως λες κι εσύ μπορεί να είναι το λιθαράκι για βελτίωση μελλοντικών καταστάσεων.
Με την ευκαιρία να αναφέρουμε πώς όλος αυτός ο πακτωλός Κινέζικων μοτοσυκλετών έχει φέρει και 2 τεράστια προβλήματα:
1)Δίκτυο επισκευαστών/κατάρτιση
Ενα νέο μοντέλο κανονικά πρέπει να φέρνει και ενημέρωση στους μηχανικούς του δικτύου και ιδανικά να υπάρχουν κάποια σεμινάρια στους μηχανικούς. Εδώ είμαστε μπροστά σε εταιρείες όπως π.χ.
1)VOGE. Το δίκτυο της Mototrend χτίστηκε πάνω στα σκουτερ της KYMCO. Ήρθαν πριν λίγα μόνο χρόνια τα VOGE και το ίδιο δίκτυο ήρθε να φτιάχνει μοτοσυκλέτες. Πώς έγινε αυτή η μετάβαση?
2)Γκοργκολής. Το δίκτυο του φτιάχτηκε πάνω στα παπιά της Modenas και της Daytona και τα σκουτερ της SYM! Και μετά φέρνει μοτοσυκλέτες της QJmotor και της Zontes. Πώς προετοίμασε το δίκτυο της για αυτή τη μετάβαση? Η πράξη έχει δείξει πώς και αυτή απλά πέταξε μέσα τα μηχανακια στις εκθέσεις
-Η μόνη αντιπροσωπεία που φαίνεται να έχει φτιάξει πιο ισχυρό δίκτυο μηχανικών είναι η CFmoto που δεν βασίστηκε πάνω σε σκουτεροδίκτυο.
2) Επάρκεια ανταλλακτικών
Εδώ είναι δύσκολο να κρατήσεις stock για 3-4 μοντέλα. Ο Γκοργκολής έχει αυτή τη στιγμή κάπου 20 ξέρω γω μοντέλα μοτοσυκλέτας που πλασσάρει και όλο φέρνει νέα. KOVE (3-4), Daytona (3-4). Zontes(6-7), QJmotor(6-7). Καλό είναι να υπάρχουν επιλογές αλλά είναι αφελές να νομίζουμε πώς μπορούνε να υποστηρίξουν με επάρκεια δικτύου και ανταλλακτικών. Έχουμε πάει αυτή τη στιγμή σε λογικές Super market νομίζω απο κάποιους αντιπροσωπους δυστυχώς.