20000 χλμ στο κοντερ και εβγαλα την ποδια για να αλλαξω λαδια
Και απο κατω το μοτερ το ειδα ετσι:
Με ελαφρια λασπη απο λαδι και χωμα
Η υγρασια λαδιου προερχεται απο αυτο το "τσουτσουνι":
Το οποιο ειναι μερος του μηχανισμου της αντλιας αντιψυκτικου
Βρισκεται δε εκει προκειμενου να μην μπερδευτει το λαδι με το παραφλου αν αποτυχει ειτε η μηχανικη τσιμουχα (το Νο 12), η οποια αποτρεπει να διαρευσει το ψυκτικο απο την αντλια προς το μοτερ, ειτε η ελαστικη τσιμουχα (το Νο 28) που δεν αφηνει το λαδι απο το μοτερ να παει προς την αντλια
Και αφου απο οτι ειδα αυτο που εχει διαρευσει ειναι λαδι τοτε η ελαστικη τσιμουχα καποια στιγμη μαλλον θα χρειαστει αντικατασταση
Η ποσοτητα που χαθηκε ηταν ελαχιστη (κρινοντας απο το λεκε στο καρτερ καποια λιγα ml στα 5000χλμ) και στο χαρτι φαινεται λιγοτερο απο σταγονα Αρα νομιζω οτι δεν υπαρχει προς το παρον αναγκη αντικαταστασης της τσιμουχας
Εβαλα ομως ενα σωληνακι προκειμενου να μπορω να βλεπω και να ελεγχω αμεσα αν υπαρξει μεγαλυτερη διαρροη
Το σωληνακι αυτο καταληγει κατω απο την ποδια περνωντας απο μια τρυπα της