Τελευταία επεξεργασία:
Αν καταλαβα καλα στα 1000 θα ειναι.Μακάρι δε λες τίποτα. Πάντοτε μου άρεσε, ειδικά η πρώτη έκδοση, το BIG 750 στο άσπρο-πορτοκαλί χρώμα.
Η ένσταση μου είναι στα κυβικά, πολύ το ανεβάζουν στα 1200.
Ο δεύτερος κύλινδρος καλοδεχούμενος, τα κιλά πολλά. Αν ήταν 800άρι στα 210 κιλά πλήρες υγρών θα ήταν μια χαρά (κυρίως λόγω του 21" τροχού εμπρός που δείχνει πως δε θα είναι μια αμιγώς μηχανή τουρισμού).
Καθόλου καλοδεχούμενος δεν είναι, τον μπίκουλα και βόλτα να μην τον κάνεις είναι χρήσιμος για άλλα πράγματα. Πχ αν θες να βγάλεις κανένα σφράγισμα τον βάζεις μπροστά στο ρελαντί και κάθεσαι στο διπλό σταντ. Εναλλακτικά κάνει και για τα ψωμάκια στη μέση που κάνουμε, με τις δονήσεις σιγά σιγά εξαφανίζονται. .Μακάρι δε λες τίποτα. Πάντοτε μου άρεσε, ειδικά η πρώτη έκδοση, το BIG 750 στο άσπρο-πορτοκαλί χρώμα.
Η ένσταση μου είναι στα κυβικά, πολύ το ανεβάζουν στα 1200.
Ο δεύτερος κύλινδρος καλοδεχούμενος, τα κιλά πολλά. Αν ήταν 800άρι στα 210 κιλά πλήρες υγρών θα ήταν μια χαρά (κυρίως λόγω του 21" τροχού εμπρός που δείχνει πως δε θα είναι μια αμιγώς μηχανή τουρισμού).
Καθόλου καλοδεχούμενος δεν είναι, τον μπίκουλα και βόλτα να μην τον κάνεις είναι χρήσιμος για άλλα πράγματα. Πχ αν θες να βγάλεις κανένα σφράγισμα τον βάζεις μπροστά στο ρελαντί και κάθεσαι στο διπλό σταντ. Εναλλακτικά κάνει και για τα ψωμάκια στη μέση που κάνουμε, με τις δονήσεις σιγά σιγά εξαφανίζονται. .
Σου λειψε εεε?Το ζήλεψα λίγο
Θά μου περάσειΣου λειψε εεε?
Έχει πέσει πολύ αγάπη...Το ζήλεψα λίγο
Να έχεις το αριστούργημα....Το ζήλεψα λίγο