στο ΧΤ1200 το μονο καλητερο που διαπηστοσα οταν το δοκημασα πρην εναμηση χρονο ηταν το ΑΒS οπου αντηλαμβανοταν οτι ο οδηγος ηθελε να πατηση φρενο για να μανουβραρη κε πλοκαρηζε το πισο φρενο κατι που δεν το ηχαν τα bmw (για το lc δεν ξερω διοτι δεν το δοκιμασα σε τετιες συνθηκες )
το πιο αρνιτηκο για την σχηστοματησα τα 300 σχεδο κιλα κε οταν ειναι κε γεματη καυσημο αστα.......
Ποιες οι διαστάσεις σού φίλε μου???γιατί την περιγράφεις σαν τέρας...κάτι που δεν είναι.
Μία χαρά άριστη είναι η κατανομή της και δεν ξέρω τι έκαναν οι ιάπωνες πάντως τα κιλά είναι καλά κρυμμένα.
Πολλές φορές νόμιζα ότι οδηγώ πολύ μικρότερη μηχανή,κάτι που δεν ίσχυε.
Γιατί τα BMW πόσο νομίζεις ότι είναι?220 κιλά???άντε να έχουν το πολύ 20 κιλά διαφορά που ανάλογα τον εξοπλισμό αντισταθμίζονται.
Μην βγάζουμε το ένα παπί και το άλλο τέρας,δεν λέει.
257 κιλά πλήρες χωρίς έξτρα εξοπλισμό.με ένα άριστα στημένο σύνολό,ένα antispin που δε κάνει σαν λόξιγκας,αξιοπιστία κι ένα διαφορικό διαμάντι.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk