Διακοπές σε 990 adv

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Πρόβλημα σε ktm adv 990 του 10... Ξαφνικά μου κάνει διακοπές...

Στην αρχή κόμπιαζε για πολύ λίγο χρόνο χωρίς να ακούγεται τίποτα περίεργο, έκοβε την ισχύ, και τώρα δεν ανεβάζει στροφές ενώ ξαφνικά επανέρχεται και δουλεύει κανονικά.
Λες και πήγαινε με τον ένα πιστόνι....
Άναβε και το λαμπάκι του FI 3 αργά και το πόσες φορές γρήγορα δε το κατάλαβα, από 4 μέχρι 8. Το αναβόσβηνε για λίγο και γι αυτό δε πρόλαβα να τα μετρήσω ακριβως. Το μανουαλ λέει είτε για μπεκ ψεκασμού για τα 4 είτε για πολλάπλασιαστή για τα 8 για τον κύλινδρο 2.
Σπίτι έβαλα το tune ecu και διαβάζω error P0352 ignition coil 2 circuit malfunction.
Παίζει απλά να τα έπαιξε το μπουζί ή είμαι για πολλαπλασιαστή;
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
tps ? εχει το κατεμι
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Πιθανόν να έχεις θέμα με τον πολλαπλασιαστή, παίζει όμως λόγο της αρχικής συμπεριφοράς να έχεις θέμα και με το καλώδιο του και με τον καιρό να σταμάτησε να δίνει ρεύμα!!!
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ελενξε τα μπουζοκαλωδια αν φερνουν δυνατο και σταθερο σπινθηρα,βγαλε τα μπουζι για να δεις μηπως εχει βραχυκυκλωσει κανενα (αν και αμα εφταιγε κατι τετοιο θα σου εβγαζε μονιμη ενδειξη στο ταμπλο f1)...αν ολα ειναι καλα μετα ελενξε την τρομπα βενζινης,βγαλε το σωληνακι παροχης βενζινης και ανοιγοκλεινε τον διακοπτη,ενω θα εχεις ταπωσει με το δακτυλο σου το σωληνακι (πρεπει να μην μπορεις να συγκρατησεις την βενζινη με το δακτυλο σου (να εχει πιεση)
αν δεν εχει πιεση βγαλε εξω την τρομπα (ή εχει ξεκουμπωσει απο το κατω φιλτρακι ή εχουν βουλωσει τα φιλτρακια)
 
Reactions: yns

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ελενξε τα μπουζοκαλωδια αν φερνουν δυνατο και σταθερο σπινθηρα,βγαλε τα μπουζι για να δεις μηπως εχει βραχυκυκλωσει κανενα (αν και αμα εφταιγε κατι τετοιο θα σου εβγαζε μονιμη ενδειξη στο ταμπλο f1)...αν ολα ειναι καλα μετα ελενξε την τρομπα βενζινης,βγαλε το σωληνακι παροχης βενζινης και ανοιγοκλεινε τον διακοπτη,ενω θα εχεις ταπωσει με το δακτυλο σου το σωληνακι (πρεπει να μην μπορεις να συγκρατησεις την βενζινη με το δακτυλο σου (να εχει πιεση)
αν δεν εχει πιεση βγαλε εξω την τρομπα (ή εχει ξεκουμπωσει απο το κατω φιλτρακι ή εχουν βουλωσει τα φιλτρακια)
:eek::eek::eek::eek::eek:.........τι λες τωρα???
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
μην κανεις ετσι....ευκολα και απλα ειναι...
Για τις γνωσεις σου και τις συμβουλες σου το εκανα...;)
Θα ηθελα να δω βεβαια και την φατσα του Κωστη, οταν σε διαβαζε:D
Σαν τον Κλουνει....στο αβαταρ, τον κοβω:p
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
...αν ολα ειναι καλα μετα ελενξε την τρομπα βενζινης,βγαλε το σωληνακι παροχης βενζινης και ανοιγοκλεινε τον διακοπτη,ενω θα εχεις ταπωσει με το δακτυλο σου το σωληνακι (πρεπει να μην μπορεις να συγκρατησεις την βενζινη με το δακτυλο σου (να εχει πιεση)
αν δεν εχει πιεση βγαλε εξω την τρομπα (ή εχει ξεκουμπωσει απο το κατω φιλτρακι ή εχουν βουλωσει τα φιλτρακια)
Χριστόφορε πριν από 3 χρόνια είχα θέμα με βουλωμένο φίλτρο βενζίνης. Έβηχε το μηχανάκι....Τώρα όταν το παρουσιάζει το πρόβλημα ανοίγει λες και δουλεύει το ένα το πιστόνι, δεν έχει δύναμη. Ακούγεται και έτσι.
Δεν ακούς κάτι περίεργο αλλά δεν ακούγεται και όπως πριν, ακούγεται λιγότερο. Γιαυτό νομίζω ότι δεν είναι θέμα με βενζίνη.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Χριστόφορε πριν από 3 χρόνια είχα θέμα με βουλωμένο φίλτρο βενζίνης. Έβηχε το μηχανάκι....Τώρα όταν το παρουσιάζει το πρόβλημα ανοίγει λες και δουλεύει το ένα το πιστόνι, δεν έχει δύναμη. Ακούγεται και έτσι.
Δεν ακούς κάτι περίεργο αλλά δεν ακούγεται και όπως πριν, ακούγεται λιγότερο. Γιαυτό νομίζω ότι δεν είναι θέμα με βενζίνη.
αν δουλευε μονοκυλινδρα θα ακουγοταν σαν ματρακας,εξ αποστασεως δεν ειναι ευκολο να βγαλω πορισμα αλλα εξηγησε μου να καταλαβω τι σου παρουσιαζει?
δουλευει καλα στο ρελαντι αλλα οταν ανοιγεις το γκαζι μπερδευει?
αν ανοιξεις αποτομα το γκαζι απο το ρελαντι σβηνει?
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
αν δουλευε μονοκυλινδρα θα ακουγοταν σαν ματρακας,εξ αποστασεως δεν ειναι ευκολο να βγαλω πορισμα αλλα εξηγησε μου να καταλαβω τι σου παρουσιαζει?
δουλευει καλα στο ρελαντι αλλα οταν ανοιγεις το γκαζι μπερδευει?
αν ανοιξεις αποτομα το γκαζι απο το ρελαντι σβηνει?
σαν ματράκας δεν έκανε σε καμία περίπτωση....
Ο ήχος είναι λίγο πιο ελαφρύς, όχι περίεργος.
Το πρόβλημα εμφανίζεται και φεύγει, δεν το κάνει συνέχεια.
Όταν το παρουσιάζει κάποιες φορές είναι για αρκετά δευτερόλεπτα συνεχόμενα και κάποιες για δέκατα του δευτερολέπτου.
Στο ρελαντί, όταν το κάνει ρίχνει τις στροφές σε σημείο που πάει να σβήσει...
Ούτε είναι κάτι σαν μπέρδεμα και δεν έχει να κάνει αν πατάω γκάζι.
Ανοίγει σαν να του λείπουν άλογα.
Αν ανοίξω το γκάζι απότομα από ρελαντί όχι δεν σβήνει.

Όταν επιταχύνω και το κάνει αυτά τα δέκατα του δευτερολέπτου μειώνεται η επιτάχυνση λες και πηδάει ένα δόντι η αλυσίδα.
Όχι κάποιον κραδασμό από γρανάζι αλλά σαν αίσθηση επιτάχυνσης σου λέω...Εκεί που περίμενες μια ροή στην κίνηση κάτι το σταματάει...
Στο καπάκι αν θα δουλέψει κανονικά θα νιώσεις πάλι την αναμενόμενη επιτάχυνση, οπότε όλο αυτό μεταφράζεται σε ένα κόμπιασμα....
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
καθαρισες φιλτρο αερα?
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ριξε μια ματια !!!
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
σαν ματράκας δεν έκανε σε καμία περίπτωση....
Ο ήχος είναι λίγο πιο ελαφρύς, όχι περίεργος.
Το πρόβλημα εμφανίζεται και φεύγει, δεν το κάνει συνέχεια.
Όταν το παρουσιάζει κάποιες φορές είναι για αρκετά δευτερόλεπτα συνεχόμενα και κάποιες για δέκατα του δευτερολέπτου.
Στο ρελαντί, όταν το κάνει ρίχνει τις στροφές σε σημείο που πάει να σβήσει...
Ούτε είναι κάτι σαν μπέρδεμα και δεν έχει να κάνει αν πατάω γκάζι.
Ανοίγει σαν να του λείπουν άλογα.
Αν ανοίξω το γκάζι απότομα από ρελαντί όχι δεν σβήνει.

Όταν επιταχύνω και το κάνει αυτά τα δέκατα του δευτερολέπτου μειώνεται η επιτάχυνση λες και πηδάει ένα δόντι η αλυσίδα.
Όχι κάποιον κραδασμό από γρανάζι αλλά σαν αίσθηση επιτάχυνσης σου λέω...Εκεί που περίμενες μια ροή στην κίνηση κάτι το σταματάει...
Στο καπάκι αν θα δουλέψει κανονικά θα νιώσεις πάλι την αναμενόμενη επιτάχυνση, οπότε όλο αυτό μεταφράζεται σε ένα κόμπιασμα....
ετσι οπως τα λες δεν μπορω να καταλαβω-βγαλω συμπερασμα ομως να ξερεις οτι....
αν ειναι ηλετρικο-ηλεκτρονικο προβλημα (π.χ tps-ιντζεκσιον-πολλαπλασιαστης-μπουζοκαλωδια-αισθητηρες κλπ) θα σου βγαζει οπωσδηποτε ενδειξη προβληματος
στο καντραν.
αν ειναι μηχανικο προβλημα δεν σου βγαζει ενδειξη στο καντραν,οποτε μαλλον καποιο προβλημα μηχανικο εχεις.
εχε και στο νου σου οτι το δικο σου μοτορι αν ειναι ξεριθμηστες οι βαλβιδες (κατι που συμβαινει συχνα),δεν δουλευει σωστα (εχει αρυθμιες,κομπιασματα,απωλεια ισχυος κλπ)
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
ετσι οπως τα λες δεν μπορω να καταλαβω-βγαλω συμπερασμα ομως να ξερεις οτι....
αν ειναι ηλετρικο-ηλεκτρονικο προβλημα (π.χ tps-ιντζεκσιον-πολλαπλασιαστης-μπουζοκαλωδια-αισθητηρες κλπ) θα σου βγαζει οπωσδηποτε ενδειξη προβληματος
στο καντραν.
αν ειναι μηχανικο προβλημα δεν σου βγαζει ενδειξη στο καντραν,οποτε μαλλον καποιο προβλημα μηχανικο εχεις.
εχε και στο νου σου οτι το δικο σου μοτορι αν ειναι ξεριθμηστες οι βαλβιδες (κατι που συμβαινει συχνα),δεν δουλευει σωστα (εχει αρυθμιες,κομπιασματα,απωλεια ισχυος κλπ)
μου έβγαλε και το λέω στο πρώτο post, αν εννοείς το FI φωτάκι. Και με το TuneEcu διάβασα το error ignition coil 2 circuit malfunction.
Από τον τρόπο που αναβόσβηνε δεν είμαι σίγουρος, γιατί το έκανε για 1 λεπτό. Ήταν 3 αργά και κάποια γρήγορα. Από το owner manual διαβάζω ότι είναι είτε μπεκ ψεκασμού είτε πολλάπλασιαστής.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
μου έβγαλε και το λέω στο πρώτο post, αν εννοείς το FI φωτάκι. Και με το TuneEcu διάβασα το error ignition coil 2 circuit malfunction.
Από τον τρόπο που αναβόσβηνε δεν είμαι σίγουρος, γιατί το έκανε για 1 λεπτό. Ήταν 3 αργά και κάποια γρήγορα. Από το owner manual διαβάζω ότι είναι είτε μπεκ ψεκασμού είτε πολλάπλασιαστής.

χμμμ,δεν ειχα προσεξει τι εγραψες στο 1ο ποστ αλλα αμα ειναι ετσι...ειναι ακομα πιο ευκολα τα πραγματα,διαβασε τι λεει το μανουαλ,μετρησε με πολυμετρο τους
πολλαπλσιαστες με τις τιμες που γραφει το μανουαλ και ελενξε τα μπεκ επισης οπως λεει το μανουαλ.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
φιλτρα βενζινας,κλασικο θεμα......κατα 90%.
τα εχεις αλλαξει?ποσα χλμ το εργαλειο εχει
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κωστή καλησπέρα.
ελενξε τα μπουζοκαλωδια αν φερνουν δυνατο και σταθερο σπινθηρα,βγαλε τα μπουζι για να δεις μηπως εχει βραχυκυκλωσει κανενα (αν και αμα εφταιγε κατι τετοιο θα σου εβγαζε μονιμη ενδειξη στο ταμπλο f1)...αν ολα ειναι καλα μετα ελενξε την τρομπα βενζινης,βγαλε το σωληνακι παροχης βενζινης και ανοιγοκλεινε τον διακοπτη,ενω θα εχεις ταπωσει με το δακτυλο σου το σωληνακι (πρεπει να μην μπορεις να συγκρατησεις την βενζινη με το δακτυλο σου (να εχει πιεση)
αν δεν εχει πιεση βγαλε εξω την τρομπα (ή εχει ξεκουμπωσει απο το κατω φιλτρακι ή εχουν βουλωσει τα φιλτρακια)
Πρίν κοιτάξεις όλα τα παραπάνω ,που σωστά αναφέρει ο μαστρο-Κλούνης σαν πιθανές αιτίες
επειδή όμως είπες ότι έκανες
πριν 3000 km στο μεγάλο service
Κοίτα
1) Βγάλε την ποδιά και ΤΣΕΚΑΡΕ αν οι πόλοι της μπαταρίας είναι σωστά σφιγμένοι ,όπως επίσης και η βίδα με το + του κυκλώματος στο πλάι δεξιά ,όπως επίσης κ το σώμα στο μοτέρ.
2) Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να το ελέγξεις ,αλλά ένα σωληνάκι υποπίεσης να μην έχει κουμπώσει σωστά στο σώμα ψεκασμού ,ή η βάση του σώματος να μην έχει κουμπώσει ή σφιχτεί σωστά ,είναι επίσης πιθανές αιτίες.

Βουλωμένο φίλτρο αντλίας βενζίνης επίσης (αν δεν της έχεις κάνει σερβις ποτέ) είναι πιθανό να παίζει ,όπως προ-είπαν Χριστόφ & Μανώλος.
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
....
Βουλωμένο φίλτρο αντλίας βενζίνης επίσης (αν δεν της έχεις κάνει σερβις ποτέ) είναι πιθανό να παίζει ,όπως προ-είπαν Χριστόφ & Μανώλος.
service της αντλίας εννοείς; Γίνεται;

Πόλους τους τσέκαρα, θα δω και την βίδα με το + του κυκλώματος και το σώμα στο μοτέρ.
Δε θα έκανε διακοπές σε όλο το ηλ. σύστημα έτσι; Για παράδειγμα, δε θα σβήναν και τα φώτα ταυτόχρονα;

Θα μου στείλει και ο Σμήναρχος μια μπουζόπιπα που έχει περίσσευμα να δοκιμάσω...
 
Top Bottom