Εμπειρία μιας πτώσης

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εντέλει τίποτα δεν είναι τυχαίο και όλα έχουν την αιτία τους
Μια βδομάδα προτού ξεκινήσω για τα ασφαλτινα άρχισαν τα προβλήματα με τα δόντια μου και σαν αποτελεζμα αυτών χρήση αντιβιωσης και ισχυρών αναλγητικων
Μια κολασμένη βδομάδα απο πίεση δουλειάς και μια ρύθμιση των αντάρτησεων που δεν ολοκληρώθηκε (πίσω ανάρτηση δε μπορέσαμε να την σφιξουμε)
Όλα τα παραπάνω μαζί με τον κακό ύπνο της Παρασκευής λόγο τρύπας στο στρώμα έδεσε το γλυκό
Έτσι ξεκινώντας το Σάββατο ειμουν λίγο νωθρός και βαρύς κάτι που σιγά σιγά χάθηκε όσο άνοιγα το γκάζι σε κάθε έξοδο στροφής λόγο της αδρεναλίνης !!!
Και κάπου κουράστηκα και είπα να χαλάρωσω !!!!
Είχα τεταρτη σχέση και και κάπου ειμουν βολεμένος και χαλαρός ίσως και κατα κάποιο τροπο κοιμωμενος
Και ξάφνου μια αναλαμπη
Ένας φόβος μια ανησυχία και το χέρι σφίγγει λίγο το μπροστινό φρένο ( το ρήμαδι είναι ηλεκτρικό και με το που το ακουμπάς είναι σα μικρή Άγκυρα )
Και αντί για την στροφή σηκώνεται η μηχανή και βλέπω την μπάρα (αλλαγή τροχιάς )
Και πάλι θα σας πω ειμουν σαν υπνωτοζμενος !!!!!
Τελευταία στιγμή κλείνω το γκάζι και στρίβω το σώμα μου δεξιά !!!
Υπήρξε μια μικρή διωρθωση για να μην σκάσω στην μπάρα κατεβαζμα μιας ταχύτητας (αυτό πρόλαβα )
Και λίγο γκάζι αλλα ηδη έπεφτα !!!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας και ελπίζω γράφοντας αυτό να βοηθήσω με την σωρεια λαθών που έγιναν έτσι ώστε να μην ξαναγίνουν τουλάχιστον τα ίδια !!!!!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ωραιο θεμα...και ισως να γινει και "πιν" για να βοηθησει απαντες...γιατι ολοι κανουμε λαθη και ολοι ειχαμε στιγμες ...
Ας γραψουμε εδω,οδηγικα ή αλλα(πχ.νυστα,κουραση)που παρατηρουμε σε βολτες μας,τοσο ατομικες οσο και με παρεα και τι θεωρουμε εμεις επικινδυνο..

Ενα συχνο λαθος που παρατηρω χρονια τωρα,και θεωρω ακρως επικινδυνο για εναν ή για πολλους,ειναι στις ομαδικες βολτες.Καποιοι το'χουν οδηγικα παραπανω καποιοι λιγο λιγοτερο καποιοι οχι...μια παρεα οδηγων σε μικρη αποσταση μεταξυ τους με διαφορετικες οδηγικες ικανοτητες...το ΛΑΘΟΣ που παρατηρω ειναι να αλλαζουμε το ρυθμο που ΜΠΟΡΟΥΜΕ για να πιασουμε τον ρυθμο της παρεας που ισως ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ... ας μεινει αυτο στα αυτια μας... :)

(Στεργιο περαστικα και...θα το ξαναπω για αλλη μια φορα.Εχεις ΨΥΧΗ τοσο γιατι το θεμα δεν ειναι αν πεσεις αλλά αν εχεις τα κοτσια να σηκωθεις...αλλά και γιατι δεν φοβασαι να δημοσιευσεις κατι που για αλλους ειναι ακομα και ταμπου...ΜΠΡΑΒΟ σου φιλε μου!)
 

chrisoulis dim

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
R1200GSA K1200GT
"και καπου κουραστηκα και ειπα να χαλαρωσω......"........ισως να κατεβαινες και να χαλαρωσεις...?.:ok: πανω απο ολα να σαι καλα....λαθη θα κανουμε παντα αλλα καθε λαθος ας γινετε και η αιτια που δεν θα το ξανακανουμε....αυτο λεγεται και εμπειρια νομιζω:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

MARK

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
GS 1200 Adventure
Συνδυασμός όσων προείπες συνέβη και είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε όλους.Γι'αυτό προσοχή.
Να είναι το τελευταίο που σου συμβαίνει Στέργιο.
 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Δε βαριέσαι ρε φιλε, αφού είσαι καλά όλα τα άλλα στρώνουν .! Ταχεία ανάρρωση σε σαι και την μοτο σου!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Οδηγώντας μηχανή εισαι πάντα εκτεθειμένος !!!
Αυτό που μπορείς να κανεις μόνο είναι να αναλύεις όσο πιο πολλές παραμέτρους μπορείς γρήγορα !!!
Παραμέτρους προσωπικές κατάσταση οργανισμού δηλαδή επίπεδο εγκεφαλικής και σωματικής λειτουργικής αποτελεσματικότητας
Παραμέτρους μηχανικες
Κατάσταση μοτοσυκλέτας φρένα λάστιχα αναρτήσεις μοτέρ
Παραμέτρους τερέν και κλίματος
Κατάσταση δρόμου κλίσεις ποιότητα ασφάλτου
Βροχή πάγο χιόνι
Και τέλος τα αλλα οχήματα !!!!!
Πολλοί παράμετροι !!!!
(Φυσικά θεωρώ ότι ολοι και πάντα είναι με πλήρη εξοπλισμό )
Απο την άλλη θεωρώ ότι αυτό που πρέπει να αναλύουμε περισσότερο είναι τις αστοχίες μας !!!!
Έτσι γινόμαστε καλύτεροι και κάνουμε καλό και στους άλλους
Η γνώση απο την αστοχία είναι θησαυρός και πρέπει να μοιράζετε ίσως μπορεί να σώσουμε κάτι η κάποιον απο τα χειρότερα !!!!!
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Οτι δεν μας σκοτωνει μας κανει πιο δυνατους πουλι μου.....και πιο εμπειρους θα ελεγα εγω.......οσο για τα σιδερα;...απλα φτιαχνονται, και απ οτι ξερω ο φοινικας ετοιμαζεται να πεταξει ξανα με τον γυτευτη του πιο εμπειρο και πιο συνετο....;)
 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Στέργιο δεν υπάρχει στιγμή όσο και "γατες" οδηγοί να αποκαλούμε τον εαυτό μας κάποια στιγμή να ήμαστε χαλαρή, εγώ όσα χρόνια οδηγώ που πίστεψε με είναι πολλά έχω αποφυγή πολλά κακά είτε γιατί το ψιλιαστηκα έγκυρα είτε γιατί ήμουν πολύ τυχερός..... το λάθος δεν αργεί να γίνει πόσο μάλλον όταν ο οργανισμός είναι καταπονημενος από άλλους παράγοντες ...πάμε για άλλα. !!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραιο θεμα...και ισως να γινει και "πιν" για να βοηθησει απαντες...γιατι ολοι κανουμε λαθη και ολοι

Ενα συχνο λαθος που παρατηρω χρονια τωρα,και θεωρω ακρως επικινδυνο για εναν ή για πολλους,ειναι στις ομαδικες βολτες.Καποιοι το'χουν οδηγικα παραπανω καποιοι λιγο λιγοτερο καποιοι οχι...μια παρεα οδηγων σε μικρη αποσταση μεταξυ τους με διαφορετικες οδηγικες ικανοτητες...το ΛΑΘΟΣ που παρατηρω ειναι να αλλαζουμε το ρυθμο που ΜΠΟΡΟΥΜΕ για να πιασουμε τον ρυθμο της παρεας που ισως ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ... ας μεινει αυτο στα αυτια μας... :)

()
μετα απο πολλες ομαδικες βολτες με 30+ μηχανακια, για πολλα χλμ ημερησιως, εχω βγαλει το συμπερασμα οτι στοχος ειναι ο "ρυθμος"............και οχι η ταχυτητα.
ειναι πολυ δυσκολο να δωσεις ρυθμο με ασφαλεια και οδηγικη απολαυση, που εξαλλου ειναι ο στοχος μιας εκδρομης.
ατυχηματα θα συμβαινουν, κακα τα ψεματα, αλλα πρεπει να ελαχιστοποιουμε τις πιθανοτητες.
αριστη κατασταση μηχανης, αριστη φυσικη και πνευματικη κατασταση....
εξοπλισμος ασφαλειας.....ο οποιος "εσωσε" το πουλι μας, στο συγκεκριμενο ατυχημα
τελος.....να καταλαβουμε οτι δεν εχει να αποδειξει τιποτα ο ενας στον αλλον;)

ειναι γνωστο οτι σας εχω ολους για πρωινο:friend:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Προσωπικά, όσες φορές έφτασα να αγοράσω οικόπεδο στο απέναντι λιβάδι, ήταν ή σε στιγμή υπερβολικής χαλάρωσης είτε σε στιγμή υπερβολικής προσπάθειας να πάω γρηγορότερα από τις δυνατότητές μου...
Στέργιο ωραίο θέμα! Να είσαι γερός και όλοι μας σοφότεροι!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αναφέρθηκε αρκετά παραπάνω η έννοια της δυνατότητας !!!!
Ως προς τον χειρίζμο!!!της μοτοσυκλέτας
Θεωρώ ότι είναι καθαρά στο χέρι του καθενός κατα πόσο θα μεινη στάσιμος η θα ανεβάσει την δυνατότητα!!!
Αυτό που μου μάθανε οι Σέρβοι κοντά στα πολλά αλλα !!
Είναι ότι ολοι μπορούν να γίνουν καλύτεροι εάν το θελήσουν
Είναι καθαρά θέμα προπόνησης διαβαζματος και ανάλυσης
Εκτός απο τα ταλέντα που γεννήθηκαν με δεξιότητες υπάρχουν και οι οι άλλοι που υδρωσαν πάλεψαν ματωσαν και πολλές φορές είναι καλύτεροι απο τα καθαρά ταλέντα
Άρα οι δυνατότητα χειρισμού της μηχανής μας μπορεί να εξελιχτεί και και να ανεβεί επίπεδο απο όλους μας !!!!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θα ήταν καλό να κάνουμε μια μάζωξη με κάποιον ειδικό !!!!
Κάποιο μάθημα ίσως αλλα με μια διάφορα εκτός απο την τεχνική της στροφής !!!
Να μας δειξη την τεχνική σε αναγνώριση και στρίψιμο σε άγνωστη!!!!!στροφη
Μην σας φανεί παράξενο διδάσκεται και αυτό το είχα ακούσει απο γνωστό δάσκαλο που μας είχε κάνει μάθημα στα μέγαρα
Είναι κατα κάποιο τροπο ειδικό level
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Θα ήταν καλό να κάνουμε μια μάζωξη με κάποιον ειδικό !!!!
Κάποιο μάθημα ίσως αλλα με μια διάφορα εκτός απο την τεχνική της στροφής !!!
Να μας δειξη την τεχνική σε αναγνώριση και στρίψιμο σε άγνωστη!!!!!στροφη
Μην σας φανεί παράξενο διδάσκεται και αυτό το είχα ακούσει απο γνωστό δάσκαλο που μας είχε κάνει μάθημα στα μέγαρα
Είναι κατα κάποιο τροπο ειδικό level
http://www.togaraz.gr/afieromata/item/181-ti-kanoume-sti-strofi-symvoules-odigisis-apo-tous-protathlites
 

Goukos

Once a Marine always a marine....
Περιοχή
SaloniKa .....again.....
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
R1200GSA
Στεργιο πολυ ωραιο το θεμα σου... Και συγχαρητηρια και απο εμενα για τον "χειρισμο" της πτωσης.
Οσο για την προσωπικη μου εμπειρια καθε φορα που παρολιγο να βρεθω σε αντιστοιχη θεση ειναι απο οδηγηση περαν των δυνατοτητων μου.... Και υπερβολικη χαλαρωση(κουραση)....


ΥΓ Μακαρι ολες τις πτωσεις να τις συζηταμε σε ενα thread και να εχουμε lessons learned ολοι μας !!!
Μπραβο στο πουλι μας και παλι !!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εντέλει τίποτα δεν είναι τυχαίο και όλα έχουν την αιτία τους
Μια βδομάδα προτού ξεκινήσω για τα ασφαλτινα άρχισαν τα προβλήματα με τα δόντια μου και σαν αποτελεζμα αυτών χρήση αντιβιωσης και ισχυρών αναλγητικων
Μια κολασμένη βδομάδα απο πίεση δουλειάς και μια ρύθμιση των αντάρτησεων που δεν ολοκληρώθηκε (πίσω ανάρτηση δε μπορέσαμε να την σφιξουμε)
Όλα τα παραπάνω μαζί με τον κακό ύπνο της Παρασκευής λόγο τρύπας στο στρώμα έδεσε το γλυκό
Έτσι ξεκινώντας το Σάββατο ειμουν λίγο νωθρός και βαρύς κάτι που σιγά σιγά χάθηκε όσο άνοιγα το γκάζι σε κάθε έξοδο στροφής λόγο της αδρεναλίνης !!!
Και κάπου κουράστηκα και είπα να χαλάρωσω !!!!
Είχα τεταρτη σχέση και και κάπου ειμουν βολεμένος και χαλαρός ίσως και κατα κάποιο τροπο κοιμωμενος
Και ξάφνου μια αναλαμπη
Ένας φόβος μια ανησυχία και το χέρι σφίγγει λίγο το μπροστινό φρένο ( το ρήμαδι είναι ηλεκτρικό και με το που το ακουμπάς είναι σα μικρή Άγκυρα )
Και αντί για την στροφή σηκώνεται η μηχανή και βλέπω την μπάρα (αλλαγή τροχιάς )
Και πάλι θα σας πω ειμουν σαν υπνωτοζμενος !!!!!
Τελευταία στιγμή κλείνω το γκάζι και στρίβω το σώμα μου δεξιά !!!
Υπήρξε μια μικρή διωρθωση για να μην σκάσω στην μπάρα κατεβαζμα μιας ταχύτητας (αυτό πρόλαβα )
Και λίγο γκάζι αλλα ηδη έπεφτα !!!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας και ελπίζω γράφοντας αυτό να βοηθήσω με την σωρεια λαθών που έγιναν έτσι ώστε να μην ξαναγίνουν τουλάχιστον τα ίδια !!!!!
Αναφέρθηκε αρκετά παραπάνω η έννοια της δυνατότητας !!!!
Ως προς τον χειρίζμο!!!της μοτοσυκλέτας
Θεωρώ ότι είναι καθαρά στο χέρι του καθενός κατα πόσο θα μεινη στάσιμος η θα ανεβάσει την δυνατότητα!!!
Αυτό που μου μάθανε οι Σέρβοι κοντά στα πολλά αλλα !!
Είναι ότι ολοι μπορούν να γίνουν καλύτεροι εάν το θελήσουν
Είναι καθαρά θέμα προπόνησης διαβαζματος και ανάλυσης
Εκτός απο τα ταλέντα που γεννήθηκαν με δεξιότητες υπάρχουν και οι οι άλλοι που υδρωσαν πάλεψαν ματωσαν και πολλές φορές είναι καλύτεροι απο τα καθαρά ταλέντα
Άρα οι δυνατότητα χειρισμού της μηχανής μας μπορεί να εξελιχτεί και και να ανεβεί επίπεδο απο όλους μας
!!!!!!
Θα ήταν καλό να κάνουμε μια μάζωξη με κάποιον ειδικό !!!!
Κάποιο μάθημα ίσως αλλα με μια διάφορα εκτός απο την τεχνική της στροφής !!!
Να μας δειξη την τεχνική σε αναγνώριση και στρίψιμο σε άγνωστη!!!!!στροφη
Μην σας φανεί παράξενο διδάσκεται και αυτό το είχα ακούσει απο γνωστό δάσκαλο που μας είχε κάνει μάθημα στα μέγαρα
Είναι κατα κάποιο τροπο ειδικό level



Σακαδικές κινήσεις των ματιών.........
Όταν τις ελέγξει κανείς, ανεβαίνει επίπεδο!
Υπάρχει σχολείο στην Ιταλία (αυτό το ξέρω-4Τ κάποιο τεύχος μέσα στο 2013-, μπορεί να υπάρχει στην Ελλάδα επίσης, αλλά δεν το έχω υπόψη μου).
Αξίζει να το ψάξετε και να εκπαιδέυσετε τον ευατό σας καθημερινά!

Έχει να κάνει με το σημείο που κοιτάμε, πώς αυτό αλλάζει κατά την κίνηση και την εκτύλιξη του "κινηματογραφικού καρέ" κατά την κίνησή μας, την περιφεραιακή όραση κλπ.
Καλό ψάξιμο....:cool::):)
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Μια που μιλάμε για βουτες..
Δεν θα ξεχάσω την πτώση που είχα από λάδια στο δρόμο πάνω στην στροφή..
Δεν πρόλαβα να κάνω τίποτε για να επαναφέρω την μηχανή στην πορεία της..
Νόμισα ότι έφυγε κάποια ρόδα από την μηχανή..
Το μόνο που μπόρεσα να κοντρολαρω κάπως ήταν η πτώση μου και η επαφή με την άσφαλτο..
Συμπέρασμα..
πάντα να περιμένεις το αναπάντεχο..
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Στέργιο, πριν 2-3 χρόνια, κάναμε μαζί μια βόλτα στη βόρεια Εύβοια και κάτι σου είπα σε μια συζήτηση, που είχε να κάνει με το πόσο "το πίεζες το πράμα". Αν θυμάσαι η απάντησή σου ήταν:

"δεν ήρθε ακόμα η ώρα μου" :)

Ξέρεις ότι είμαι από τους οδηγούς που κινούμε σε ταχύτητες πάνω του μέσου όρου, παρόλα αυτά θέλω να σου πω από την καρδιά μου, πως επειδή δε θέλω ποτέ να έρθει η ώρα σου αλλά ούτε και κανενός άλλου φίλου, ή για να το πω καλύτερα, δε θα ήθελα να φέρουμε εμείς αυτή την ώρα νωρίτερα, γι αυτό πρέπει να οδηγούμε πάντα με σύνεση και σωστή εκτίμηση των δυνατοτήτων μας και των περιστάσεων (χωρίς ανάλυση, το παραπάνω αρκεί...)

Και για να τελειώσω, θα αναφερθώ στην υπογραφή σου (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ) και θα διαφωνήσω :) Κι όμως υπάρχουν όρια φίλε μου ;)
 

andreas_gs

Μέλος
Για να αλαφρυνουμε και λιγο το κλιμα ακουστε την δικια μου γκαφα. Πιτσιρικας πιανω δουλεια οντας φοιτητης. Ξενυχτια δουλεια ξενυχτια δουλεια γυρνωντας απο νοτια σε βορεια προαστια με πηρε ο υπνος πανω στο παπο στον περιφερειακο υμητου. Οταν συνειδητοποιησα οτι εχω κλειστα τα ματια ξυπνησα με τρομαρα και ημουν στο αυλακι διπλα στο πεζοδρομιο. Ευτυχως το παπι ειναι πουπουλο εγειρα αποτομα αριστερα και σωθηκα για χιλιοστα. Φανταστειτε οτι βρηκε ο μασπιες στο πεζοδρομιο και απο τυχη δεν επεσα. Εκτοτε ειτε με αμαξι η με μηχανη σταματαω οταν κουραστω και συνηθως στο αμαξι κοιμαμαι και κανα 15λεπτο. Μετα ειμαι φρεσκοτατος. Περαστικα στεργιο. Τα σιδερα φτιαχνονται
 

dimitris.t

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200 GS ADV,ducati 1098s
Να πω και εγώ την δική μου εμπειρία περί του θέματος.Ήταν μια ηλιόλουστη μέρα και με πολύ διάθεση και κέφι ξεκινήσαμε με ένα παρεάκι για μια γρήγορη βόλτα που αλλού… γύρο δευτέρου ποδιού Χαλκιδικής. Οι μοτοσικλέτες όλες superbike και η αδρεναλίνη ξεχείλιζε από παντού…. Αισθανόμουν πολύ καλά με τον εαυτό μου και την μηχανή μου. Όταν λοιπόν άρχισε το στροφιλίκι μπήκα πρώτος στην σειρά και έδινα τον ρυθμό… Ήμασταν γύρο στις 10 μηχανές και όλα τα παιδιά είχαν γράψει άπυρα χιλιόμετρα σε στριφτερούς δρόμους και πίστες. Όλα κυλούσαν όπως τα ήθελα ,πήγαινα πολύ γρήγορα χωρίς να πιέζομε σουζαροντας σχεδόν σε κάθε έξοδο στροφής. Ώσπου σε μια κλειστή δεξιά ακριβός πάνω στην γραμμή μου υπάρχει ένα χαρτόνι συσκευασίας από μεγάλη ηλεκτρική συσκευή… ενστικτωδώς σηκώνω την μηχανή και το περνώ ξυστά από την εξωτερική του. Έλα ώμος που βγήκα στο αντίθετο ρεύμα και η μετωπική με το απέναντι αυτοκίνητο που εμφανίστηκε τελευταία στιγμή πριν ξαναμπώ στο ρεύμα μου ήταν αναπόφευκτη…. Για να μην το πολύ κουράζω όλα έγιναν πολύ γρήγορα και ευτυχώς αυτήν την στιγμή είμαι εδώ και σας γράφω την εμπειρία που έζησα το 2008, η οποία μου κόστισε αρκετό πόνο και ταλαιπωρία. Φυσικά η αγάπη μου για της μηχανές δεν σταμάτησε ποτέ και μέσα από το νοσοκομείο σκεπτόμουν ποτέ θα ξανάοδηγήσω!!αυτό που θέλω να πω είναι πως όταν οδηγάς στον δρόμο και ιδίως όταν πας γρήγορα οι κίνδυνοι είναι πάρα πολλοί ανεξαρτήτως το πώς αισθάνεσαι και τις ικανότητες σου. Φυσικά αυτό ποτέ δεν θα μας εμποδίσει να οδηγούμε τις αγαπημένες μας μοτο!!! Καλούς δρόμους λοιπόν σε όλους και με προσοχή!!!

Υ.Γ Ο εξοπλισμός με έσωσε καθώς φορούσα ολόσωμη δερμάτινη φόρμα και ότι απαιτείτε για οδήγηση ακόμα και σε αγώνα ταχύτητας….
 
Top Bottom