1. Χρησιμοποιούμε cookies που ενισχύουν την εμπειρία σας στο forum. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στις σελίδες μας συμφωνείτε με τη χρήση τους. Μάθετε περισσότερα.
  2. Είμαστε σε διαδικασία αναβάθμισης του AdvRide. Δείξε κατανόηση σε τυχών προβλήματα η διακοπή στη συνδεσιμότητα. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
  3. Επιλέξτε το στυλ που σας ταιριάζει και περιηγηθείτε ευχάριστα στο ADVride.gr! Επιλογή στυλ

ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Συζήτηση στο φόρουμ 'DIY' που ξεκίνησε από το μέλος el-Gatto, στις 12 Ιουνίου 2016.

  1. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Σκέφτηκα να ξεκινήσω ένα θέμα ,στο οποίο να συγκεντρώσουμε όλα τα γνωστά "θέματα" & ιδιομορφίες των αγαπημένων θεριών ,
    τις σωστές τεχνικές των service τους
    τις λύσεις που μπορούμε να δώσουμε μόνοι μας
    τις όποιες δυνατές (περισσότερο ή λιγότερο γνωστές) μοντιφιές
    καθώς κ τις όποιες αναβαθμίσεις ,που τα κάνουν να λειτουργούν καλύτερα.

    Θα ξεκινήσω βάζοντας κάποια ,τα οποία θα προσπαθώ να εμπλουτίζω εν'καιρώ.

    Εννοείται οτι το θέμα είναι ανοιχτό για όλους ,και όσο περισσότεροι βάλουν το λιθαράκι τους ,τόσο πληρέστερη θα γίνει και η βάση δεδομένων μας.

    Καλό θα είναι να μεταφερθούν εδώ (απο τους συντάκτες τους) και όσα έχουν ήδη αναφερθεί ,αλλά "θάβονται" διάσπαρτα μέσα στον όγκο των θεμάτων

    Καλό θα είναι επίσης οι περιγραφές απο όλους ,να συνοδεύονται απο φωτογραφίες ,για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων.
    omega, MoNiker, stavrouliasp and 8 others like this.
  2. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Ας ξεκινήσω με μιά μοντα η οποία θεωρείται must !!!

    Oλοι γνωρίζουμε οτι τα πολλά κ άγρια άλογα του LC8 ,ανεβάζουν τρελλές θερμοκρασίες οι οποίες καταπονούν τον κινητήρα κ όχι μόνο.
    Μια πολύ συνηθισμένη μόντα λοιπόν ,είναι η προσθήκη 2ου ventilator ,το οποίο λειτουργεί παράλληλα κ ταυτόχρονα με το ΟΕΜ ,με αποτέλεσμα να διευκολύνεται κ να επιταχύνεται η θερμοαπαγωγικότητα του ψυγείου.

    Υπάρχουν διάφορες προσεγγίσεις στο θέμα ,απο εξωτερικό κ εσωτερικό.
    Κάποιοι βάζουν οτι να'ναι ανεμιστηράκι κ το στηρίζουν όπως να'ναι.
    Κάποιοι βάζουν απο 640adve κ το δένουν με tie-wraps απ'όπου μπορούν.(συνήθως μέσα απο τις ψύκτρες)
    Κάποιοι φέρνουν απ'έξω κάποιες ολοκληρωμένες μόντες.
    Τις έχω δεί όλες τις περιπτώσεις ,κι έχω καταλήξει οτι η πληρέστερη και ασφαλέστερη κατασκευή ,είναι Ελληνική (στην σύλληψη κ στον σχεδιασμό κ την διάθεση)
    Αποτελείται απο σωστά μελετημένη κ σταθερότατη βάση - ανεμιστηράκι της spal ,κ πλήρη καλωδίωση κ φίσσες ,που την καθιστούν λειτουργικότατη κ plug'n'play.
    Εχουμε βάλει μαζί με τον christof στα μηχανάκια φίλων ,με εμφανή αποτελέσματα βελτίωσης στην θερμοαπαγωγή ,και με πλήρως απροβλημάτιστη λειτουργία.

    Και η μόντα φωτογραφικά είναι η ακόλουθη:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]


    ΥΓ: Η "ψυκτική" μόντα μπορεί να αναβαθμιστεί παραπάνω ,με προσθήκη ηλεκτροβαλβίδας θερμοκρασίας απο 640 ,η οποία δίνει εντολή λειτουργίας στα ανεμιστηράκια 10'C χαμηλότερα ,με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Τελευταία επεξεργασία: 13 Ιουνίου 2016
    Phoenix, Spyrious, omega and 14 others like this.
  3. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Mιά επιπλέον μόντα επί του ίδιου θέματος ,είναι η προσθήκη ενός έξτρα διακόπτη ,που συνδέεται στον αισθητήρα του ψυγείου και μας επιτρέπει να ενεργοποιούμε το βεντιλατέρ κατά βούληση.
    Ο διακόπτης έχει έξυπνη λειτουργία και διατηρεί την κανονική αυτόματη λειτουργία του(των) βεντιλατέρ ,το οποίο πλέον ενεργοποιείται είτε χειροκίνητα κατα βούληση ,είτε αυτόματα μέσω της υφιστάμενης βαλβίδας θερμοκρασίας.
    Οι λειτουργίες είναι ταυτόχρονες κ δεν αναιρούν η μία την άλλη.

    Με την τοποθέτηση του :
    Μπορούμε να κρατάμε την θερμοκρασία του κινητήρα σε χαμηλά επίπεδα σε χαμηλές ταχύτητες και στην κίνηση
    Είναι Ιδανικό όταν χρειάζεται να δουλεύει ο κινητήρας με ακινητοποιημένη τη μοτοσυκλέτα όπως στη ρύθμιση μείγματος
    Ελέγχουμε απόλυτα τη λειτουργία του βεντιλατερ

    Η μόντα είναι επίσης Ελληνικής κατασκευής ,κι έρχεται με τους κονέκτορες που χρησιμοποιούνται από τον κατασκευαστή ώστε να τοποθετείται απευθείας στην πλεξούδα της μοτοσυκλέτας χωρίς μετατροπές. Επίσης, ο διακόπτης έρχεται με αδιάβροχο σετ τοποθέτησης και έχει αδιάβροχη κατασκευή οπότε και μπορεί να τοποθετηθεί παντού στη μοτοσυκλέτα με ασφάλεια.

    [​IMG]
    Petros GS, Phoenix, MoNiker and 10 others like this.
  4. lmb990

    lmb990 Μέλος

    Εγγραφή:
    15 Ιανουαρίου 2016
    Δημοσιεύσεις:
    1.134
    Περιοχή:
    ΑΘΗΝΑ
    Όνομα:
    ΛΑΜΠΡΟΣ
    Μοτό:
    ΚΤΜ 990 ADVENTURE
    Δωσε αρχηγε μου!!
  5. yns

    yns Today is life, tomorrow never comes

    Εγγραφή:
    16 Ιανουαρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.379
    Περιοχή:
    Ηράκλειο
    Όνομα:
    Γιάννης
    Μοτό:
    KTM 990 Adventure
    Με πρόλαβες Γάτε! Εβδομάδες σκέφτομαι να κάνω αυτό που έκανες αλλά όλο το αμελώ...
    Θα πρότεινα εκτός από την αλλαγή του τίτλου (άλλαξε τα κεφαλαία σε πεζά και βάλε κενά) να βάλεις και σε link (εσύ ή ένας διαχειριστής) στο 1ο post τα άλλα θέματα που έχουν κατά διαστήματα δημοσιευτεί στο φόρουμ, χωρισμένα σε ενότητες, κάτι σαν αυτό δηλαδή:
    http://www.advrider.com/index.php?threads/bmw-f650gs-f800gs-“twins”-thread-index-links.415604/
    (μπορείς να linkάρεις ακόμα και post στο παρών θέμα)
    Το να μεταφερθούν τα άλλα post στο παρών thread ή να γίνει συγχώνευση των thread απλά δεν θα δουλέψει γιατί τα posts θα μπουν με χρονολογική σειρά (το νεώτερο πρώτα) και θα γίνει μπάχαλο. ;)
    Τελευταία επεξεργασία: 12 Ιουνίου 2016
    lmb990 likes this.
  6. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Γνωστό θέμα παραγωγής προβλημάτων λειτουργίας ,είναι η αντλία βενζίνης.
    Για την ακρίβεια ,η ασερβισάριστη και με βρώμικα-βουλωμένα φίλτρα ,αντλία βενζίνης.
    Σύμφωνα με την ΚΤΜ ,η αντλία πρέπει να σερβισάρεται και να αλλάζουν τα φίλτρα της με καινούργια.
    Τα διαστήματα του "πρέπει" ,στην πραγματική ζωή ,ποικίλουν ,ανάλογα με το που κ πως έχει έχει ζήσει κ "ποτιστεί" το μηχανάκι.
    Καλό είναι κάθε 30.000 χλμ (max 45000) να βγαίνει η αντλία ,να ελέγχεται ,να καθαρίζεται το main-tank ,κ να αλλάζονται τα φίλτρα κ τα o-rings.
    Δεν γίνεται συνήθως.
    Το γιατί ,εξηγείται με μιά ερώτηση για το κόστος ΟΕΜ φίλτρων κ εργασίας.
    Εδώ υπάρχει επίσης λύση Ελληνικής προέλευσης.
    Ο συμφορουμίτης μας λοιπόν (gefr) ,έχει κάνει έρευνα ,έχει βρεί συμβατά φίλτρα κ o-ring ,τα έχει φτιάξει σετάκι ,κ τα διαθέτει επισήμως στην εγχώρια αλλά κ στην παγκόσμια αγορά.
    Επίσης τα έχουμε χρησιμοποιήσει -παρέα με τον christof- σε service ανντλιών σε μηχανάκια φίλων ,με άριστα αποτελέσματα.

    Εδώ η αντλία του stavrouliasp.(60.000χλμ)
    Φαίνεται η εικόνα των παλιών φίλτρων ,σε σχέση με τα καινούργια.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]
    Τελευταία επεξεργασία: 12 Ιουνίου 2016
  7. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Κι εδώ η αντλία του φίλου Λάμπρου(lmb990) μετά από μόλις 30.000 km ,αλλά σε νησάκι....

    [​IMG]

    [​IMG]


    Το εσωτερικό του main-tank

    [​IMG]

    [​IMG]


    H διαδικασία εξαγωγής-αποσυναρμολόγησης-καθαρισμού-τοποθέτησης νέων φίλτρων-συναρμολόγησης-επανατοποθέτησης της αντλίας ,δεν είναι πυρηνική φυσική ,αλλά σίγουρα θέλει κάποιες γνώσεις ,κάποια εμπειρία ,κ προσοχή στην λεπτομέρεια ,γιατί αλλιώς , πιθανή ζημιά ή fail εγκατάστασης ,καραδοκούν.

    [​IMG]


    Μπορείτε να διακρίνετε κ πάλι την διαφορά παλιών-καινούργιων φίλτρων ,καθώς κ την επικολλημένη βρωμιά στο σώμα της αντλίας.(επαναλαμβάνω με μόλις 30,000 χλμ)

    [​IMG]


    Εδώ φαίνεται κ το σετάκι του συμφορουμίτη gefr

    [​IMG]


    Κι εδώ τοποθετημένα τα καινούργια φίλτρα ,υπό την διαδικασία συναρμολόγησης.

    [​IMG]

    [​IMG]
    Τελευταία επεξεργασία: 12 Ιουνίου 2016
  8. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Ναι ε...εγώ πάλι το σκέφτομαι μήνες και όλο το αμελούσα...:oops: κυρίως γιατί είναι πολλά ,κ χρειάζεται χρόνος για να αναφερθούν-ταξινομηθούν σωστά.
    Αλλά επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός ,είπα να το ξεκινήσω ,κ θα τροφοδοτώ όποτε έχω χρόνο.

    Ελπίζω βέβαια να μην είμαι ο μόνος ,και να συνεισφέρουν στο νήμα και άλλα μέλη. :ok:


    Τα στρίμωξα στον τίτλο για να μην πιάνουν χώρο...οκ...θα το κάνω.


    Για να βάλω links απο άλλα θέματα ,έτσι όπως έχουν διασκορπιστεί στον φορουμο-χώρο ,αυτό σημαίνει πολύ ψάξιμο κ πολύ χρόνο.
    Αυτό το θάψιμο προσπαθώ να αναστρέψω με αυτό το θέμα.
    Οταν πέσω πάνω σε κάποιο ,ή όταν το θυμηθώ ,θα το κάνω.
    Στην πορεία ,και αφού(αν) εξελιχθεί το θέμα ,θα μπορέσουμε ίσως στο αρχικό πόστ να φτιάξουμε μια λίστα με επικεφαλίδες-links που θα παραπέμπουν σε άλλες δημοσιεύσεις.

    Αυτό με την μεταφορά παλαιοτέρων ,όντως δεν γίνεται ,γιατί όντως θα γίνει μπάχαλο.

    Αυτό όμως που μπορεί να κάνει ,όποιος ενδιαφέρεται να συνεισφέρει σε αυτή την βάση δεδομένων που φιλοδοξούμε να φτιαχτεί ,είναι να θυμηθεί δικά του πόστ που έχουν σχέση με το θέμα ,να τα βρεί ,να τα αντιγράψει ,κ να τα επαναδημοσιεύσει εδώ ,με μιά επικεφαλίδα και ίσως με κάποια μικρή τροποποίηση ,και στο πόστ του να επισυνάψει κ το link του θέματος που πρωτοδημοσιεύτηκαν ,ώστε να υπάρχει κ παραπομπή στην σχετική και αναλυτικότερη ίσως σσσσσσσυζήτηση επ'αυτού.

    Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
  9. gsmaniac

    gsmaniac Skipper ADVride Team

    Εγγραφή:
    17 Ιανουαρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    15.298
    Περιοχή:
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Όνομα:
    Κωστας
    Μοτό:
    R1200adv
    Νομίζω ότι δεν είναι λάθος να αναφέρουμε και τους συνφορουμιτες που έχουν ασχοληθεί με την βελτίωση και στις λύσεις των προβλημάτων, έστω και αν είναι επαγγελματίες.
    Ετσι και αλλιώς έχουν βήμα στο advride.

    Μπράβο για την σκέψη της δημιουργίας αυτού του θέματος Κωστή!!
    Τελευταία επεξεργασία: 12 Ιουνίου 2016
  10. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    ΟΚ ,άλλωστε γι'αυτό ακριβώς σου έστειλα κ σχετικό ερώτημα σε πμ ,του οποίου την απάντηση μόλις είδα ,και αφού δεν υπάρχει πρόβλημα ,θα προβώ στις αλλαγές περί αναφοράς.
    ΚΟΥΤΑΚΙΑΣ, gsmaniac and yns like this.
  11. thenos o katemis

    thenos o katemis Χωματερό Μέλος... ADVride Team

    Εγγραφή:
    21 Νοεμβρίου 2015
    Δημοσιεύσεις:
    3.270
    Περιοχή:
    Koziakas Mountain...
    Όνομα:
    Θανασης
    Μοτό:
    KTM 950 ADV & KTM EXC450
    Ωραία προσπάθεια φίλε μου και ελπίζω σε ακόμη καλύτερη συνέχεια στο θέμα απο όλους όσους γνωρίζουνε ή έχουνε ασχοληθεί με τις συγκεκριμένες μοτό.:ok:
  12. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Μιά απλή κ οικονομική αναβάθμιση ,είναι ένα ζευγάρι εξαερωτηράκια στα καλάμια.
    Μετά την τοποθέτησή τους ,η εξαέρωση...ή καλύτερα ,η ισοστάθμιση εξωτερικής-εσωτερικής πίεσης ,είναι θέμα ενός δακτύλου κι ενός δευτερολέπτου.

    Διάφορες μάρκες κ τύποι κυκλοφορούν ,διαλέξτε κατά το δοκούν.
    Ενα τυχαίο δείγμα ζευγαριού ,που βάλαμε στου Παντελή το 990.



    [​IMG]
  13. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Ενα πρόβλημα που παρατηρείται στα 990 (κυρίως στα '06-'07) είναι η χάραξη του ψαλιδιού ,λόγω της τριβής του πλαστικού προστατευτικού(λασπωτήρα) πάνω του.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ο λασπωτήρας επίσης τρώγεται κ απο την μεριά της αλλυσίδας ,αφού σε κάποιες φάσεις αυτή βρίσκει πάνω του.
    Σχεδιαστικό fail.
    Προφανώς ,μπήκε ο ίδιος λασπωτήρας που υπήρχε στο 950 ,αλλά με την διαδρομή της ανάρτησης του 990 αρκετά μειωμένη ,υπήρξε αυτό το αποτέλεσμα.
    Εχει γίνει αλλαγή κωδικού ,κι επειδή έχουμε αγοράσει-βάλει καινούργιο ,ήταν στενότερος ,αφήνοντας αρκετή απόσταση ωστε να μην βρίσκει σε όλο το εύρος λειτουργίας της ανάρτησης.

    Οπως κ να'χει ,ελέγξτε ,κι αν δείτε σημάδι ,βγάλτε τον ,κόψτε κατα μήκος για περιπου 10 cm απο τον λασπωτήρα μιά λουρίδα μερικών mm ,ωστε να στενέψει κ να μην βρίσκει πλέον ,ξαναβάλτε τον ,κι είστε ΟΚ.

    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
  14. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Αλλάζοντας το εμπρός γρανάζι σε 16Δ (απο 17) επιτυγχάνουμε
    ακόμα καλύτερο "αρπαγμα" (αίσθηση μεγαλύτερης ροπής χαμηλά)
    πολύ ομαλότερη αίσθηση λειτουργίας (κόβονται ή έστω ελατώνονται στο ελάχιστο τα σκορτσαρίσματα χαμηλά)
    μας σηκώνεται με 3η κ σκέτο γκάζι :p
    και ,παρά το κόντυμα της τελικής σχέσης μετάδοσης ,έχουμε οικονομία καυσίμου σε γενική χρήση ,αφού μπορούμε κ είμαστε με "μία πάνω" παντού ,άρα κινούμαστε ομαλότερα ,με λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων ,κ τελικά με μεγαλύτερη ταχύτητα σε λιγότερες στροφές ,στο μεγαλύτερο ποσοστό κυκλοφορίας μας.
    Αυτό βέβαια δεν ισχύει σε ταχύτητες απο 180 κ πάνω ,αλλά ποιός σκέφτεται τις βενζίνες εκεί πάνω...

    * Απο το 2009 κι έπειτα ,το 990 βγαίνει στην βιτρίνα με 16Δ εμπρός γρανάζι.

    16αρρρρ λέμεΝαιςςςςςςςς :D
    [​IMG]
    Phoenix, MoNiker, Postman990 and 5 others like this.
  15. virus

    virus Μέλος

    Εγγραφή:
    3 Φεβρουαρίου 2016
    Δημοσιεύσεις:
    46
    Όνομα:
    Γιαννης
    Μοτό:
    αδιευκρινιστο
    ελπιζω να επιτρεπονται τα σχολια εδω μεσα. αν οχι να διαγραφει το μνμ μου.

    το βεντιλατερ που αναφερθηκε της σπαλ ειναι μονο για κτμ επειδη βλεπω εχει και βαση. και που το βρισκουμε;
  16. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Μιά μόντα χρήσιμη για τους χωμάτινους ,είναι η τοποθέτηση ψηλού φτερού εμπρός.

    Τα απαραίτητα για την μόντα σε 990 είναι αυτά:
    1 Χ 7650801000030 KTM 690 Enduro Front Fender Black
    1 Χ 4700109400030 FORK PROTECTOR L/S R/S 85SX 03
    4 Χ 59001092050 SPECIAL SCREW M6X12.5 WS=8 .
    4 Χ 0014060203 HH COLLAR SCREW M6X20 WS=8
    4 Χ 54808020000 SPACER BUSHING
    2 Χ 0013025100 - BRAKE HOSE GUIDE FRONT 03
    2 Χ 60013025050 - RUBBER FOR BRAKE HOSE GUIDE03

    Για την μόντα σε 950 ,χρειάζεται ΚΑΙ ένα νέο μακρύτερο σωληνάκι υψηλής ,το οποίο
    είτε θα χρησιμοποιηθεί σαν γέφυρα μεταξύ των δαγκανών κ θα στηριχτεί μεταξύ φτερού κ κάτω τιμονόπλακας (990 ΟΕΜ style)
    είτε θα ξεκινήσει μαζί με το άλλο απο την τρόμπα (ένα για κάθε δαγκάνα)

    Παρακάτω η μόντα φορεμένη k φωτογραφημένη ,στο μονΔέλο Μonikerrrrrrrrrrrrrr...:laugh:


    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]
    notakos600, Phoenix, MoNiker and 4 others like this.
  17. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Σαφώς και επιτρέπονται τα σχόλια ,και οι τοποθετήσεις ,φίλε Γιάννη ,αρκεί να είναι εντός θέματος.
    Προς το παρόν ,έχω "εξουσιοδώτηση" να αναφέρω δημόσια ,μόνο προμηθευτές που είναι κ μέλη του φόρουμ.(βλ.αποφυγή διαφήμισης)
    Απ'ότι ξέρω εσύ δεν έχεις ΚΤΜ (ακόμα):D ,οπότε ,αν ψάχνεις μόντα για κανα παλιοΚάφρικα:p ,στείλε μου πμ ,κ θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω.:ok:
  18. ilias.ali

    ilias.ali Μέλος

    Εγγραφή:
    14 Μαρτίου 2016
    Δημοσιεύσεις:
    124
    Μια ερώτηση. Το φτερό από το 950 super enduro δεν μπαίνει ? Επίσης στα fork protector από όσο ξέρω δεν πιάνει η τρίτη βίδα. Μήπως από το 950 super enduro πιάνει και η τρίτη βίδα? Έχει δοκιμάσει κανείς ??

    If You Want It Come And Get It
  19. virus

    virus Μέλος

    Εγγραφή:
    3 Φεβρουαρίου 2016
    Δημοσιεύσεις:
    46
    Όνομα:
    Γιαννης
    Μοτό:
    αδιευκρινιστο
    χα χα χα μπορει να μην εχω κτμ αλλα παντα υπαρχει στο πισω μερος του μυαλου κι οταν υπαρξει η καταληλη συγκυρια βλεπε αναδρομος ερμης τοτε ισως να με δειτε στα ευχαριστα.

    για την συγκεκριμενη περιπτωση τωρα, δεν βρηκα μελος του φορουμ που να εχει τα ανεμιστηρακια σπαλ. παντα με ενδιαφερουν αυτες οι μοντες και παντα τις εχω στα υποψιν μου για να ξερω τι υπαρχει στην αγορα.

    οσο για το αφρικα εχει τοσο καλη ψυξη που μου ριχνει στα ταρταρα την θερμοκρασια :D
  20. el-Gatto

    el-Gatto Ανήσυχο μέλος

    Εγγραφή:
    3 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    3.076
    Περιοχή:
    Περιστέρι
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μοτό:
    KTM 690 Rally
    TTR 250 Raid
    Γιάννη ,την μόντα με τον 2ο ανεμιστήρα δεν την έχει-διαθέτει μέλος του φόρουμ ,αλλά κάποιος άλλος Ελληνας επαγγελματίας.
    Αν θές να βρείς την συγκεκριμένη κατασκευή ,υπάρχει κ διατίθεται στο καρ.γρ ,με τιμή 120 €
    Αν όμως ψάχνεις γενικά για ανεμιστηράκια spal ,δεν είναι αυτός ο άνθρωπός σου.(αυτός έχει βρεί απλά το ανεμιστηράκι που ταιριάζει στην περίπτωση ,το προμηθεύεται ,κι έχει φτιάξει την βάση-καλωδίωση ,ώστε να κουμπώνουν όλα πάνω στα 950/990)
    Αν ψάχνεις λοιπόν γενικά για spal ,google it ,k θα βρείς κάποιους που τα εμπορεύονται στην Ελλάδα.
    Αν έχεις κ συγκεκριμένο κωδικό ,τότε η αναζήτησή σου θα γίνει ευκολότερη.
    paschalis and virus like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα