ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ (ακολουθεί σεντόνι...)

Συχνά πυκνά διαβάζω στο νετ ,κι ακούω-διαπιστώνω απο κοντά ,προβλήματα με την λειτουργία του συστήματος συμπλέκτη & σασμάν των LC8.
Απο απλά φαινόμενα δυσλειτουργίας του (υπερβολικό θόρυβο στο κούμπωμα 1ης - δυσκολία εύρεσης νεκράς σε στάση - ασάφεια στις αλλαγές)
μέχρι στραβωμένο ωστήριο συμπλέκτη ,ραγισμένες καμπάνες ,σπασμένο έμβολο κάτω αντλίας συμπλεκτη ,
και άλλα πιό δυσάρεστα ευτράπελα...

Οι περισσότεροι θεωρούν ότι ..."έτσι είνα αυτά (τα ΚΤΜ) ,χαλάνε..."

Δεν νομίζω οτι είναι ακριβώς έτσι...

Μιλάμε για ένα μοτέρ σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση ,το οποίο βγήκε στις γραμμές παραγωγής.
Το συγκεκριμένο "εργαλείο" ,χρησιμοποιεί εξελιγμένο σύστημα κυκλώματος λίπανσης ,με μπεκάκια ψεκασμού ΠΑΝΤΟΥ !!!
Οταν ένα μπεκάκι ψεκασμού ,που είναι υπεύθυνο για την λίπανση ενός μηχανισμού , βουλώσει (για όποιον λόγο) ,τότε η λίπανση θα είναι από μηδαμινή έως μηδενική ,και το αποτέλεσμα θα είναι υπερβολική φθορά και βλάβη.

Η ΚΤΜ στο φάκινγκ μάνιουαλ ,αναφέρει λεπτομερώς τις εργασίες ελέγχων-ρυθμίσεων-καθαρισμών-αντικαταστέσεων που πρέπει να γίνονται ,καθώς κ τον χρόνο-χλμ ,που ΠΡΕΠΕΙ αυτά να γίνονται.

Αν λοιπόν ,εκτός απο καταλόγους για αΣεσορΑιζζζζ και εξατμίσεις ,ανοίξουμε κ διαβάσουμε το φακινγκ μανιουαλ ,θα δούμε ότι:



Οπως βλέπετε λοιπόν ,κάθε 15000 χλμ -σε κάθε ΜΕΓΑΛΟ SERVICE δηλαδή- ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(πρασινο πλαίσιο) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ CLUTCH PRESSURE BOOSTER SYSTEM
το οποίο για να λειτουργεί σωστά κ να προσφέρει επαρκή λίπανση στο σύστημα ,ΠΡΕΠΕΙ by the book να γίνει
(κοκκινο πλαίσιο) ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ OIL JET FOR THE CLUTCH LUBRICATION

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα μπεκάκι μορφής ζιγκλέρ ,το οποίο αναλαμβάνει την απρόσκοπτη υπό πίεση παροχή λαδιού ,στο σύστημα του συμπλέκτη.


Τι έχει δείξει η ως τώρα εμπειρία μας επί του θέματος ;
Στα 10 oil jets που ανοίξαμε ,τα 9 ήταν εντελώς βουλωμένα (σε κατάσταση σα να μην είχαν ανοιχτεί ποτέ) κ το 1 μισο-βουλωμένο...*
*(όλα τα μηχανάκια είχαν πάει κανονικά για τα προβλεπόμενα services)

Τι είδαμε μετά τον καθαρισμό του ;
Γλυκύτερη και πιό αθόρυβη λειτουργία του σασμάν.

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν:
Στο service ,ζητήστε να ελεγθεί κ να καθαριστεί το CLUTCH OIL JET !!!

Αν δεν εχετε τρόπο να διαπιστώσετε ΑΝ έχει καθαριστεί έως τώρα ,φροντίστε να το καθαρίσετε το συντομότερο δυνατόν !!!


Ακολουθεί φωτορεπορτάζ

Για να έχετε πρόσβαση στην βίδα-τάπα που το ασφαλίζει ,πρέπει να λυθεί ότι βλέπετε να λείπει από εδώ




Αφού ξεβιδώσετε την τάπα




...υπάρχει μια λίγο...ιδιόμορφη διαδικασία για να βγεί (την οποία αδυνατώ να περιγράψω λεπτομερώς με γραπτό λόγο) ,αλλά αν το'χετε με την μουτζούρα ,θα το πάρετε στο χέρι




Στην περίπτωση που είναι τελείως βουλωμένο ,χρησιμοποιήστε κάποιο καθαριστικό σπρέϋ ,και μετά περάστε απο την οπή σύρμα καλωδίου ,και δουλέψτε το ώστε να καθαρίσει καλά η οπή παροχής απο την μάκα.



Ξανά καθαριστικό σπρέϋ ,κ φύσημα με κομπρεσσέρ.


Ξαναβάλτε το στην θέση του ...


...βιδώστε το όσο κ όπως πρέπει ,κλείστε την τάπα ,μοντάρετε όλα όσα έχετε βγάλει ,κι είστε έτοιμοι.
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στον LC4;
Θα εκτιμούσαμε κι εμείς οι του Lc4 μια οποιαδήποτε βοήθεια...
 

chaosm

Μέλος
Ένας τρόπος είναι αυτός



Επίσης ένα μικρό τιπ.
Στον πίσω λασποτηρα εκεί που πιάνει η βίδα με το πλαστικό βάζουμε 2 orings και στη μέση βάζουμε υλικό θερμοπροστασιας.
Από τότε που το έκανα δε ξαναραγισε ποτέ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

TOMASKTM

Θα πάρω τα βουνά...
Περιοχή
'Εδεσσα
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
KTM ADVENTURE 990 2009
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στον LC4;
όχι δεν έχει το 640.

όσο για τον LC8,τα πρώτα 950 είχανε διάμετρο τρύπας 0,3 χιλιοστά και μετά τα κάνανε 0,5,οπότε όσοι έχουν 950 καλό είναι να το δούνε και αν έχουν το μικρό να το αλλάξουν,είναι πολύ φτηνό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@ Gio_Diego_950_ADV
Τελικά τα παίρνεις έυκολα απο την παράδοση μικρέ :)...ευχαριστούμε για την συνεισφορά σου στο thread. :ok:

Για να μην κάνω παραθέσεις ,η "οθόνη" που λές ,είναι το λεγόμενο oil screen ,ή απλά ,η πλακέ σίτα λαδιού στο κάρτερ.

Την μέτρηση στάθμης λαδιού την κάνουμε βιδώνοντας την τάπα-δείκτη ΤΕΛΕΙΩΣ (ALL THE WAY DOWN)

Φωτογραφίες δεν βλέπω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
όχι δεν έχει το 640.

όσο για τον LC8,τα πρώτα 950 είχανε διάμετρο τρύπας 0,03 χιλιοστά και μετά τα κάνανε 0,05,οπότε όσοι έχουν 950 καλό είναι να το δούνε και αν έχουν το μικρό να το αλλάξουν,είναι πολύ φτηνό.
Σωστός.
Κι ένα σχετικό επεξηγηματικό άρθρο (Αγγλιστί)

Why do you need a Reducer Clutch Oil Jet?
– The oil jets controls oil flow to the clutch booster system/fibers and bearings along the clutch pushrod shaft.

Some of the early ’04 bikes came from the factory plugged. The next year it was changed as these parts need oil. New bikes come with a .3mm jet. The larger you go the more oil gets to the parts. If you have an older bike, upgrade to this jet now. This NEW jet is also redesigned to help keep it clean and plug up less.

We’ve found this size is a great compromise. The larger you go, the harder it is to shift to Neutral from standstill. The .5mm offers more oil for longer life of clutch components with only a slight reduction in ease of finding neutral at idle.

– The oil jet can get clogged with fine particles. This should be checked every 5,000 miles. Most riders never check this until there clutch is acting up. It might be too late already. Having a slightly larger hole also keeps it from getting clogged as often.

– This also keeps the clutch cooler. If you ride hard, more cooling to the fibers is a good thing for long life.

ΠΗΓΗ
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Κάποιοι χρησιμοποιουν το δείκτη λαδιού από το 990 για να περνούν καλύτερη ένδειξη στάθμης λαδιού στα 950.
Ισχυει αυτο..ειναι αθλιος ο μεταλλικος του 950.κ εγω με την πρωτη ευκαιρια θ παρω πλαστικο απο 990..
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
@ Gio_Diego_950_ADV
Τελικά τα παίρνεις έυκολα απο την παράδοση μικρέ :)...ευχαριστούμε για την συνεισφορά σου στο thread. :ok:

Για να μην κάνω παραθέσεις ,η "οθόνη" που λές ,είναι το λεγόμενο oil screen ,ή απλά ,η πλακέ σίτα λαδιού στο κάρτερ.

Την μέτρηση στάθμης λαδιού την κάνουμε βιδώνοντας την τάπα-δείκτη ΤΕΛΕΙΩΣ (ALL THE WAY DOWN)

Φωτογραφίες δεν βλέπω.
Φτιαχτηκαν οι φωτογραφιες?για τσεκαρετε και πειτε μου!!
 

AlxT

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
990 Adv '09
Συμπληρωματικα κατα την αλλαγη του κυλινδρικου φίλτρου ριχνουμε και μια ματια στην κατασταση του φιλτρου μας.
Αν ειναι ισιο τοτε ολα οκ, αν εχει κυμματισμους τοτε αρχιζουμε να κοιταμε την αντλια νερου, ειναι πιθανο να εχουμε νερο μεσα στο λαδι :)

ΦΩΤΟΣ απο το OC Hall Of Wisdom





Eγω με τη σειρα μου θα παρουσιασω πως γινεται η αλλαγη λαδιων και καποια αλλα πραγματακια που μου δειξανε ο @el-Gatto και ο @christof40 και τους ευχαριστω πολυ γι αυτο..

πρωτα βγάζουμε τον δεικτη λαδιου και μετα τη βίδα απο το δοχειο λαδιου για να τρεξει το λαδακι. Η βιδα βρισκεται στ αριστερα και στο μπροστινο μερος του δοχειου. Η ακριβης θεση της φαινεται στο μπαγκραουντ της δευτερης φωτο εκει που σταζει το λαδι. Καθαριζουμε τη βιδα απο τα ρινισματα!



Μετα ξεβιδώνουμε στην αριστερη πλευρα κάτω απο το δοχείο λαδιού και πισω απο την βιδα, το σωληνακι λαδιου και το απελευθερωνουμε!




Στη συνεχεια της βαζουμε δαχτυλο για να βγαλουμε το πολυτιμο φιλτρακι που κρυβεται στην τρυπα..Ο γατος προτιμησε να βαλει το μεσσαιο!




ελεγχουμε το φιλτρο μην ειναι χαλασμενο και το καθαριζουμε με καθαριστικο καρμπυρατερ και αερα..



Στη συνεχει βγαζουμε την ποδια και ξεβιδωνουμε την κυρια βίδα κατω απο το μοτερ για να σταξει και το υπολοιπο λαδι. Καθαριζουμε τη βίδα απο τα ρινισματα!




Αφου στραγγιξει παμε στην δεξια μερια του μοτερ και ξεβιδωνουμε το πλακε λαμακι για να βγει το πλακε φίλτρο(οθονη νομιζω το πε ο δασκαλος)! Αφου βγαλουμε την οθονη λοιπον γερνουμε το μηχανακι απο τα δεξια για να φυγει ολο το λαδι απο το μοτερ..προσοχη μην πεσουμε μαζι με το μηχανακι!!







Στη συνεχεια παμε μπροστα απο το μοτερ και ξεβιδωνουμε απο την αριστερη πλευρα την στρογγυλη ταπα του κυλινδρικου φίλτρου λαδιού!Το βγαζουμε και το αντικαθιστουμε με καινουριο! Συνισταται το φίλτρο να ναι η ktm, η hiflo η κατι που να μην ειναι made in china!






Ετσι θα πρεπει να ειναι ολα τα φιλτρα και οι βιδες πριν ξαναμπουν στη θεση τους.


Τωρα θα πρεπει να μονταριστουν ολα για να βαλουμε τα λαδια!
Ξεκιναμε με ελεγχο μιας βαλβιδας λαδιου που υπαρχει στο σωληνακι της αριστερης μεριας που βγαλαμε πρωτο για να βγει το πρωτο φιλτρο.Αυτη η βαλβιδα ειναι μια μπιλια. Βαζουμε ενα πανι μην την γρατζουνισουμε και μ ενα κατσαβιδι την παταμε μαλακα να δουμε αν δουλευει..Θα πρεπει να δουλευει μαλακα με λιγη πιεση χωρις να κολλαει!




Αφου γινει ελεγχος και ολα ειναι οκ καθαριζουμε τις οπες απο τη μακα η απο βρωμιες και τοποθετουμε τα φιλτρα,τα καπακια και τις ταπες. Προσοχη το φιλτρο λαδιου θα πρεπει να μπει καλα και να μην παιζει και η οθονη γραφει top στο πανω σημειο της. ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ!!!


Στο τελος αφου βαλουμε τα φιλτρα ΣΩΣΤΑ και σφιξουμε τις βιδες βασει του φακινγκ μανιουαλ παιρνουμε το χωνι που το εχουμε προστατευμενο απο σκονες και βρωμιες και το φυλλαμε μεσα σε πλαστικη σακουλα και ριχνουμε το λαδακι.

Εγω βαζω denicol. Ειμαι αρκετα ικανοποιημενος και το συνιστω ανεπιφυλακτα!
Η διαδικασια ειναι η εξης βαζουμε 2,5 λιτρα μονοκοπανια και το βαζουμε να δουλεψει για ενα λεπτο στο ρελαντι. Μετα ανοιγουμε την ταπα παλι και βαζουμε 0,5 λιτρα ακομα. Αν δεν εχει φτασει στη σωστη σταθμη του μετρητη βαζουμε κι αλλο λιγο μεχρι να φτασει στο max.

Για τη σωστη μετρηση λαδιου: Η καλυτερη στιγμη ειναι μετα απο βολτα. Αφου γυρισουμε απο τη βολτα βαζουμε το μηχανακι διπλο σταντ σε επιπεδη επιφανεια και το αφηνουμε για ενα λεπτο με 4 μπαρες θερμοκρασιας στο ρελαντι να ηρεμησει. Μετα το σβηνουμε, το αφηνουμε μισο λεπτο και ανοιγουμε τον δεικτη μετρησης!Τον σκουπιζουμε και τον βαζουμε μεσα στο δοχειο λαδιου βιδωνοντας τον ΤΕΡΜΑ ΟΣΟ ΠΑΕΙ.... Το λαδι θα πρεπει να ειναι στο max ακριβως.


@el-Gatto επειδη ειναι οι ωρες δυσκολες πες αν εχω κανει κατι λαθος να το διορθωσω!
Μολις ξαναβρω χρονο θα βαλω για εξαερωση ψυγειου,καθαρισμα,αλλαγη παραφλου,κολλαρα νερου κλπ κλπ...stay tuned!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συμπληρωματικα κατα την αλλαγη του κυλινδρικου φίλτρου ριχνουμε και μια ματια στην κατασταση του φιλτρου μας.
Αν ειναι ισιο τοτε ολα οκ, αν εχει κυμματισμους τοτε αρχιζουμε να κοιταμε την αντλια νερου, ειναι πιθανο να εχουμε νερο μεσα στο λαδι :)

ΦΩΤΟΣ απο το OC Hall Of Wisdom



Σωστός. :ok:
Σημαντικός & Αποκαλυπτικός ο συγκεκριμένος οπτικός έλεγχος.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Συμπληρωματικα κατα την αλλαγη του κυλινδρικου φίλτρου ριχνουμε και μια ματια στην κατασταση του φιλτρου μας.
Αν ειναι ισιο τοτε ολα οκ, αν εχει κυμματισμους τοτε αρχιζουμε να κοιταμε την αντλια νερου, ειναι πιθανο να εχουμε νερο μεσα στο λαδι :)

ΦΩΤΟΣ απο το OC Hall Of Wisdom



Και σε συνέχεια του παραπάνω ποστ αν βγάζοντας το δεξιό καπάκι του κινητήρα (απο την μεριά του φρένου) δείτε το παρακάτω έχετε σίγουρα πρόβλημα στην τρόμπα νερού.
Πρίν φτάσω βέβαια σε αυτό πέρασε ένα διάστημα στο οποίο συμπλήρωνα ψυκτικό στο παγούρι χωρίς να μπορέσω να εντοπίσω απο που χάνεται.:banghead:
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Κλασσικη βλαβη είναι η βαλβίδα πιεσης λαδιου η οποια αμα της την βαρεσει μπορει να σκασει και να λουζει το μοτερ με λαδια..βρισκεται στο πισω μερος του μπροστινου κυλινδρου..Οποτε αν δειτε το μοτερ σας μες το λαδι παρατηρειστε μηπως ερχεται απο κει πριν παθετε εγκεφαλικο..Ειναι φθηνο ανταλλακτικο αλλα πρεπει να λυθει το μισο μηχανακι για να μπει. Προσοχη οταν την παραγγειλετε απο την ΚΤΜ ζητηστε και την χαλκοροδελα της γιατι δεν τα δινουν μαζι.
Ετσι κατελληξε το μηχανακι πριν την αλλαξω!


κ αυτη ειναι η περιβοητη βαλβιδα πιεσης λαδιου...



Καινουρια

 
Τελευταία επεξεργασία:

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Δεν είδα να αναφέρετε κάπου η αλλαγή o-ring, στα καπάκια του κινητήρα που έχουν να κάνουν με την αλλαγή λαδιων, καλό είναι να τα αλλάζουμε!! :ok::ok:
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Τωρα θα παρουσιαστουν εργασιες στο κυκλωμα ψυξης! Ο τελικος μας στοχος ειναι να αντικαταστησουμε τα κολαρα με σιλικονουχα..

Για να αδειασουμε το παραφλου πρεπει πρωτα να βγαλουμε την ταπα του ψυγειου, μετα να παμε στην αριστερη μερια πανω απο το ψυγειο και να ξεβιδωσουμε μια βιδα που εχει εκει (βιδα εξαερωσης ψυγειου απο δω και στο εξης) και τελος να παμε στη δεξια μερια και να βρουμε έξω απο την αντλια νερου τις παρακάτω βίδες.Ξεβιδώνουμε την κατω τελειως,ενω την πανω λιγο και αρχιζει και τρεχει παραφλου.





Γερνουμε παλι το μηχανακι προς τα δεξια μεχρι ν αδειασει τελειως.Μετα βιδωνουμε καλα τη βιδες που ξεβιδωσαμε.



Μετα βγαζουμε το παγουρακι για καθαρισμο απο τους μυκητες.. αποσυνδεουμε το σωληνακι στο μπροστινο μερος και λυνουμε τη βιδα που το στηρίζει..Δεν κανουμε το λαθος να το μυρισουμε..ΣΚΥΛΟΒΡΩΜΑΕΙ..Το γεμιζουμε νερο βρυσης και το κουναμε και αφου δουμε οτι δεν κανουμε δουλεια βαζουμε μεσα καθαριστικο για καρμπυρατερ και το τριβουμε μ ενα πανακι..Ξεπλενουμε καλα και ειναι καινουριο...



Δινει και παιρνει ο μυκητας...Μετα θα το δειτε και καθαρο..



Στη συνεχεια βγαζουμε ψυγείο για καθαρισμο..Ξεβιδωνουμε τις δυο βιδες απο κατω και μετα τις πανω..





Αφου εχουμε αποσυνδεσει οτι κολαρα υπαρχουν χαμογελαμε και το παιρνουμε στο χερι...Βαζουμε το λαστιχο της βρυσης μεσα απο τη μια τρυπα και το αφηνουμε να πλυθει..





Στη συνεχεια ποζαρουμε με το πεντακαθαρο ψυγειο μας...



Ριχνουμε κ ενα πλυσιμο επι τη ευκαιρια σ ολο το μηχανακι και πλακωνουμε τα σουβλακια γιατι μας εχει κοψει πεινα..



Την επομενη μερα που εχει στεγνωσει καλα βγαζουμε τα κολαρα και αρχιζουμε να περναμε τα σιλικονουχα..







Αφου τα εχουμε βαλει καλα ολα παμε να βαλουμε το ψυγειο κανοντας τις απαραιτητες τροποποιησεις οπου χρειαζεται για να κουμπωσουν ολα οπως πρεπει..





Αφου εχουμε καθαρισει και τα καρμπυρατερ τα βαζουμε κ αυτα πανω να κουμπωσουν καλα..Κλεινουμε φιλτροκουτια και ειμαστε ετοιμοι για να βαλουμε το παραφλου και να κανουμε την εξαερωση...







Για παραφλου - εξαερωση αφηνουμε ανοικτη την βιδα εξαερωσης..



Για να γινει εξαερρωση χρειαζονται δυο ατομα..Το ενα να βαζει παραφλου και το αλλο να ειναι σε ετοιμοτητα να κλεισει την βιδα εξαερωσης στο ψυγειο οταν το παραφλου αρχισει να χυνεται απο κει..Ετσι λοιπον ο ενας βαζει και ο αλλος ειναι σε ετοιμοτητα..(το παγουρακι ειναι λες κ εχει μπει στη χλωρινη μετα τον καθαρισμο)



Οταν το παραφλου αρχισει να χυνεται απο την τρυπα εξαερωσης του ψυγειου βιδωνουμε τη βιδα και βαζουμε παραφλου μεχρι το max στο παγουρακι.....



Αναβουμε το μηχανακι μεχρι να ανοιξουν τα βεντιλατερ και να λειτουργησει το κυκλωμα..Σβηνουμε και αφηνουμε να κρυωσει..Ξανακανουμε την ιδια διαδικασια ακομα μια φορα..

Γενικα εγω χρησιμοποιω παραφλου denicol sub zero το οποιο υποτειθεται κραταει χαμηλες τις θερμοκρασιες λειτουργιας του κινητηρα..Ειμαι φουλ ικανοποιημενος και το συνιστω ανεπιφυλακτα..Επισης πολυ καλο οπως προαναφερθηκε ειναι και το 2ο βεντιλατερ. Το δικο μου με διπλο βεντιλατερ,κολαρα σιλικονης,καθαρα ψυγεια- παγουρια, και αυτο το παραφλου αναβει πολυ λιγοτερο και σε συχνοτητα αλλα και σε διαρκεια σε συγκριση με πριν..Ειναι μια ολοκληρωμενη λυση για να να ξεγνοιασει κανεις με το θεμα της ψυξης και να ασχοληθει με αλλα οπως αντλιες συμπλεκτη, πισω φρενου κλπ κλπ..
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Δεν είδα να αναφέρετε κάπου η αλλαγή o-ring, στα καπάκια του κινητήρα που έχουν να κάνουν με την αλλαγή λαδιων, καλό είναι να τα αλλάζουμε!! :ok::ok:
το ειπε ο γατος για το φιλτρο της οθονης αλλα δεν το κρατησα σημειωση..το προσθετω αμεσως.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@ Gio_Diego_950
Φίλε Γιώργο ,σ'ευχαριστούμε για την συνεισφορά σου στο νήμα.
Κράτησες φωτό απ όλο το 2ήμερο σεμινάριο βλέπω ,και διαπιστώνω ότι πρόσεχες κ στην παράδοση.:D
Εύγε νέε μου. :ok:

@ paschalis
Κύριε διαχειριστά ...μας κάνετε κ κοκκινίζουμε.
Αλλά ,μην τα παραλέτε.
Δεν γνωρίζουμε τα πάντα.
Σίγουρα υπάρχουν έμπειροι μηχανικοί στον χώρο με πολύ μεγαλύτερες γνώσεις.
Το πρόβλημα είναι ,αν έχουν τον χρόνο κ την διάθεση να τις εφαρμόσουν όπως πρέπει ,πάντα κ παντού.
Εγώ κι ο christof είμαστε χομπίστες.
Απλά αγαπάμε τις μοτοσυκλέτες κ διαβάζουμε κ δοκιμάζουμε κ μαθαίνουμε συνεχώς.
Επειδή όμως είμαστε αρρωστάκια με τις μοτό μας ,ότι κάνουμε ,προσπαθούμε να το κάνουμε σωστά ,και στις δικές μας ,αλλά κ στα φιλαράκια μας ,που μας εμπιστεύονται τα μωρά τους.

Η φιλοσοφία της δημιουργίας αυτού του νήματος ,είναι:
Να μοιραστεί η όποια γνώση υπάρχει μεταξύ των μελών του φόρουμ (γιατί όλοι μπορεί να γνωρίζουν κάτι ,που κάποιοι άλλοι το αγνοούν) ,ώστε να ωφεληθούμε όλοι απο τις όποιες γνώσεις-προτάσεις όλων.

Καλά να είμαστε όλοι ,να μαστορεύουμε κ να βολτάρουμε ,καβάλα σ'εκείνες που γουστάρουμε. :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

TOMASKTM

Θα πάρω τα βουνά...
Περιοχή
'Εδεσσα
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
KTM ADVENTURE 990 2009
όσο για τον LC8,τα πρώτα 950 είχανε διάμετρο τρύπας 0,3 χιλιοστά και μετά τα κάνανε 0,5,οπότε όσοι έχουν 950 καλό είναι να το δούνε και αν έχουν το μικρό να το αλλάξουν,είναι πολύ φτηνό.
επανέρχομαι με νέα.με αφορμή αυτή την συζήτηση,εχθές το απόγευμα έκατσα να καθαρίσω και το δικό μου ζιγκλεράκι. Διαπίστωσα λοιπόν ότι το εν λόγο τρύπιο εξάρτημα είναι διαφορετικό από αυτό που έβλεπα μέχρι τώρα στο νετ,με διαφορετική σχεδίαση και τρύπα 0,3 χιλιοστά!!!



και ένα tip:
από την στιγμή που το ξεβίδωσα και μέχρι να το βγάλω από την τρύπα του,πέρασα ένα εκνευριστικό μισάωρο παλεύοντας με συρματάκια κ.τ.λ
και στο τέλος πήρα το σωληνάκι που έχω για να αλλάζω τα υγρά φρένων το έβαλα πάνω στην τρύπα και ρουφώντας βγήκε στην στιγμή.
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Να ρωτησω και κάτι άλλο, στο μανουαλι, λέει ότι κατα την εξαερωση το μπροστινο μέρος της μηχανής πρεπει να σηκωθεί 50cm, παίζει ρόλο ή όχι???
 
Top Bottom