1) Οι βίδες που συγκρατούν τα καλώδια που δίνουν ρεύμα στο κύκλωμα ,πάνω στους πόλους της μπαταρίας ,συχνά χαλαρώνουν και εμφανίζονται διακοπές κ δυσλειτουργίες.(έλεγχος-σφίξιμο-λίπανση)
2) Οι ίδιοι οι πόλοι ,έχει συμβεί να χαλαρώνουν στην έδρασή τους πάνω στο σώμα της μπαταρίας ,με παρόμοια αποτελέσματα.(έλεγχος)
3) Κάποιο(α) απο τα καλώδια του κεντρικού διακόπτη ,έχει παρατηρηθεί να κόβεται(ονται) μέσα στην πλεξούδα ,λόγω κακού σχεδιασμού στήριξης της ίδιας της πλεξούδας στο πλαίσιο.
Ενδείξεις:
διακοπές κυκλώματος
αναβόσβημα οργάνων ή/και μοτέρ (σα να τα αναβοσβήνεις με τηλεκοντρόλ)
προβληματική λειτουργία ψεκασμού-μοτέρ κ ηλεκτρικών
3α) Κάποιες φορές κόβονται παραπάνω απο ένα καλώδια μέσα στην πλεξούδα.
Αν το σημείο που θα κοπούν ,ευνοεί το βραχυκύκλωμα μεταξύ τους ,τότε εκτός απο δυσλειτουργίες ,θα υπάρξει κ ζημιά.
(απο κάψιμο ασφαλειών - έως...-φτου κ@κ@ μακριά απο μας- σοβαρότερα θέματα)
Πρόβλεψη-Διάγνωση-Λύση
Ελεγχος της πλεξούδας για τσακίσματα - έλεγχος για κομμένα καλώδια - επανάταξη καλωδίων - επαναδιάταξη πλεξούδας στο πλαίσιο ,με ταυτόχρονο ελαφρό κόψιμο -στην κάτω δεξιά γωνία- του πλαστικού προστατευτικού ,που τα κλείνει στο εμπρός τμήμα του πλαισίου.
Πρόσφατο περιστατικό
Πρίν κα'να μήνα ,με πήρε τηλέφωνο ο Λάμπρος(lbm990) ,έντρομος ,λέγοντας μου οτι ,με τον διακόπτη στο ΟΝ κ το μηχανάκι εν στάσει ,σε κάποιες γωνίες κλίσης του τιμονιού ,τα όργανα αναβοσβήνουν σα να τα ανοιγοκλείνεις με τηλεκοντρόλ.
Του'χε σβήσει κ το μοτέρ εν κινήσει 1-2 φορές...αφού...
Ως γνωστόν ,σβησιμο οργάνων (άρα διακοπή κυκλώματος) σημαίνει (συνήθως) κ σβήσιμο μοτέρ.
Αφού του είπα -κ κατάφερε- να το φέρει με πολή προσοχή στο εργαστήρι ,
προέβην εις δακτυλοσκόπησιν
πλεξούδας κεντρικού διακόπτη ,όπου κ εντόπισα τα "κουμπακια του τηλεκοντρόλ" σβησίματος.
Αμέσως μετά ,ακολούθησε κολωνοσκόπηση της πλεξούδας
,ολοκληρωτικη εξαγωγή κεντρικού διακόπτη μετά της πλεξούδας του ,και χειρουργική επέμβαση για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Το πρόβλημα:
Αρχικά κόβουμε-κ ξεγυμνώνουμε τα καλώδια ,
μετά τα κολλάμε μεταξύ τους με καλάϊ (ή τα ενώνουμε με κοννέκτορες) ,τα μονώνουμε ,ξανακλείνουμε την μόνωση της πλεξούδας ,κ τοποθετούμε στην θέση του τον κεντρικό διακόπτη ,περνώντας την πλεξούδα με τρόπο τέτοιο ,που θα αποτρέψει την επανάληψη του συμβάντος.
Και το φιλαράκι μας ο Λάμπρος καβάλα κ πάλι στο ετοιμοπόλεμο θεριό του ,να το κοιτάει με ύφος ,του στύλ:
"Αντε να δώ ,τι άλλα νάζια θα μου κάνεις..."
Στο βάθος αριστερά ,διακρίνεται ο diego ,να κοιταέι το μηχανάκι του ,κ να αναρωτιέται ...ΑΝ θα ξαναγίνει πάλι μηχανάκι...
Στο βάθος δεξιά ,το περτικαλί χρέπι
του φίλου Moniker.
ΥΓ.1: Sorry για τις χαμηλής ποιότητας φωτό απο κινητό.
ΥΓ.2: Φωτό της επισκευής κ της επανατοποθέτησης δεν έχω ,γιατί τα χέρια μου ήταν απασχολημένα ,πρέπει να'χει τραβήξει όμως ο Λάμπρος.
(άμα τις έχεις κάνε τον κόπο κι ανέβασέ τις Λαμπρούκο)