ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Όχι πειστικο με νερό. Πειστικο με ατμό. Καμία σχέση ;)
Καταλαβα οτι εννοεις με ατμο απλα σου ειπα οτι εγω εκανα μαλακια με το πιεστικο νερου :p ...
Δεν προκαλει ζημια η πιεση του ατμου??? το χεις δοκιμασει? κανει δουλεια η τσαμπα κοπος?
 

chaosm

Μέλος
Καταλαβα οτι εννοεις με ατμο απλα σου ειπα οτι εγω εκανα μαλακια με το πιεστικο νερου :p ...
Δεν προκαλει ζημια η πιεση του ατμου??? το χεις δοκιμασει? κανει δουλεια η τσαμπα κοπος?
Εγώ είχα στραβωσει στο versys που είχα με πιεστικο νερού. Από τότε μόνο με ατμό την καθαρίζω. Δες.

 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Παιδια καλημερα,χθες μου εκανε για δεύτερη φορα το εξής,Εν κίνηση έσβησε ο κινητήρας....τι παιζει?
Ξαφνικά βλεπω το μηχανάκι σβηστό με 3 η 4 μεσα και απλα έκανα συμπλεξη και πηρε παλι και μετα σαν να μην εγινε τιποτα,υπ οψην το μηχανακι ειναι πρόσφατα απο σερβις.εχει κανεις τι ιδεα τι κοιτάμε πρωτα πρωτα??
Ευχαριστω....
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παιδια καλημερα,χθες μου εκανε για δεύτερη φορα το εξής,Εν κίνηση έσβησε ο κινητήρας....τι παιζει?
Ξαφνικά βλεπω το μηχανάκι σβηστό με 3 η 4 μεσα και απλα έκανα συμπλεξη και πηρε παλι και μετα σαν να μην εγινε τιποτα,υπ οψην το μηχανακι ειναι πρόσφατα απο σερβις.εχει κανεις τι ιδεα τι κοιτάμε πρωτα πρωτα??
Ευχαριστω....
Πρόσεξες ,όταν έσβησε ,μήπως έσβησαν στιγμιαία κ οι ενδείξεις στα όργανα ;

Κι όταν λες -"απλα έκανα συμπλεξη και πηρε παλι"- τι εννοείς ; - Πως πήρε; - Μίζαρε μόνο του με τον συμπλεκτη πατημένο ;
Φαντάζομαι εννοείς ότι ,πάτησες στιγμιαία τον συμπλέκτη όταν σου'σβησε ,αφήνοντας μέσα την σχέση που είχες ,κ τον άφησες ωστε να πάρει μπρός με ταχύτητα...Σωστά ;
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Παιδια καλημερα,χθες μου εκανε για δεύτερη φορα το εξής,Εν κίνηση έσβησε ο κινητήρας....τι παιζει?
Ξαφνικά βλεπω το μηχανάκι σβηστό με 3 η 4 μεσα και απλα έκανα συμπλεξη και πηρε παλι και μετα σαν να μην εγινε τιποτα,υπ οψην το μηχανακι ειναι πρόσφατα απο σερβις.εχει κανεις τι ιδεα τι κοιτάμε πρωτα πρωτα??
Ευχαριστω....
καλημερα... ριξε μια ματια στους πολους της μπαταριας. εχουν την ταση να χαλαρωνουν απο τους κραδασμους...
 

chaosm

Μέλος
Λίγο δύσκολο εν κινήσει να σβήσει από ρεύμα. Αν είναι το 950 έχει σημειωθεί και σε άλλους. Μάλιστα ένας φίλος μου πριν ένα μήνα με το s του έσβησε εν κινήσει με λίγα χλμ και έπεσε επειδή ήταν πάνω σε στροφή. Μου το έχει κάνει κ μένα μια φορά. Εγώ νομίζω ότι κάτι γίνεται με το carb μιας και σε 990 δεν έχω ακούσει κάτι

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
990 φίλου....μας έκανε το ίδιο στο βουνό και είχαν φύγει οι πολοι.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Παιδια καλημερα,χθες μου εκανε για δεύτερη φορα το εξής,Εν κίνηση έσβησε ο κινητήρας....τι παιζει?
Ξαφνικά βλεπω το μηχανάκι σβηστό με 3 η 4 μεσα και απλα έκανα συμπλεξη και πηρε παλι και μετα σαν να μην εγινε τιποτα,υπ οψην το μηχανακι ειναι πρόσφατα απο σερβις.εχει κανεις τι ιδεα τι κοιτάμε πρωτα πρωτα??
Ευχαριστω....
Δεν είναι σπάνιο. Έχει συμβεί σε αρκετούς με 990. Έχεις προσέξει μήπως ορισμένες φορές με πατημένο συμπλεκτη ή με νεκρά τις στροφές να πέφτουν πολύ (πχ 1000);
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Δεν είναι σπάνιο. Έχει συμβεί σε αρκετούς με 990. Έχεις προσέξει μήπως ορισμένες φορές με πατημένο συμπλεκτη ή με νεκρά τις στροφές να πέφτουν πολύ (πχ 1000);
Το εβαλα μπροστα με ταχητητα χωρις μιζα...τωρα δεν προσεξα αν εσβησαν τα οργανα ,απλα ειδα την ενδειξη του λαδιου αναμενη και αμεσως πατησα συμπλεκτη ....950 ειναι.θα δω πολους για αρχη...
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Δεν είναι σπάνιο. Έχει συμβεί σε αρκετούς με 990. Έχεις προσέξει μήπως ορισμένες φορές με πατημένο συμπλεκτη ή με νεκρά τις στροφές να πέφτουν πολύ (πχ 1000);
Δεν εχω δει στροφες να πεφτουν....εκτως αν το κανει στιγμιαια και δεν προλαβαινω να δω...2 φορες εχει σβησει
 

AlxT

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
990 Adv '09
Μιας και το εχω προσφατο, αφου θα κοιταξεις την μπαταρια ριξε και μια πιο κοντινη ματια στους πολους της μπαταριας τους σταθερους (αυτους που εχει η μπαταρια πανω της). Προσφατα γυρισα απο λουτρακι με το μηχανακι να σβηνει σε τελειως τυχαιους χρονους (απο την εθνικη μεχρι και το βουνο) και να κανει ολη την διαδικασια σαν να χτυπαω το Kill switch. Τελικως αποδειχθηκε οτι η μπαταρια που ειχα αλλαξει πριν απο δυο μηνες για να μην μεινω απο μπαταρια :p ειχε ελλατωματικους πολους απο μονη της και ο ενας κουνιοταν κατα ενα χιλιοστο. Μας εφαγε με τον μηχανικο μαι γεματη ωρ να το βρουμε αφου την μετρουσαμε πανω στον παγκο και δουλευε και μετα απο ενα λεπτο την βαζαμε πανω στο μηχανακι και δεν δουλευε ή επαιρνε και μετα απο ενα λεπτο δεν επαιρνε.


Το εβαλα μπροστα με ταχητητα χωρις μιζα...τωρα δεν προσεξα αν εσβησαν τα οργανα ,απλα ειδα την ενδειξη του λαδιου αναμενη και αμεσως πατησα συμπλεκτη ....950 ειναι.θα δω πολους για αρχη...
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Πρέπει να σου έσβησε ενώ είχες πατήσει συμπλέκτη και ενώ ετοιμαζόσουν να αλαξεις ταχύτητα. Κατά το πάτημα του συμπλέκτη θα έκανες και καμιά ξερόγκαζια κλασικά όπως όλοι μας και έσβησε. Και για ν πήρε αμέσως σημαίνει ότι πήγαινες με χιλιόμετρα πάνω από 50 γιατί αλλιώς δεν γυρνάει η μίζα. Νομίζω ότι δεν είναι κάτι έχει συμβεί σε όλους μας να σβήσει κατά τη αλλαγή της ταχύτητας. Λάθος συγχρονισμός κινήσεων πιστεύω απλά.
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Πρέπει να σου έσβησε ενώ είχες πατήσει συμπλέκτη και ενώ ετοιμαζόσουν να αλαξεις ταχύτητα. Κατά το πάτημα του συμπλέκτη θα έκανες και καμιά ξερόγκαζια κλασικά όπως όλοι μας και έσβησε. Και για ν πήρε αμέσως σημαίνει ότι πήγαινες με χιλιόμετρα πάνω από 50 γιατί αλλιώς δεν γυρνάει η μίζα. Νομίζω ότι δεν είναι κάτι έχει συμβεί σε όλους μας να σβήσει κατά τη αλλαγή της ταχύτητας. Λάθος συγχρονισμός κινήσεων πιστεύω απλά.
Μακάρι να ειναι αυτο που λες φιλε μου,μαλλον Ετσι οπως το περιγράφεις εχει γίνει,απλα θεωρώ οτι δεν ειναι φυσιολογικό να συμβαίνει αυτο,ο πιο πανω που έπαθε το ιδιο σε στροφή έπεσε....νομιζω πως πρεπει να ψαχτεί λιγο η υπόθεση,και γιατι σε ξερόγκαζια να σβήσει ας πουμε....
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
1) Οι βίδες που συγκρατούν τα καλώδια που δίνουν ρεύμα στο κύκλωμα ,πάνω στους πόλους της μπαταρίας ,συχνά χαλαρώνουν και εμφανίζονται διακοπές κ δυσλειτουργίες.(έλεγχος-σφίξιμο-λίπανση)

2) Οι ίδιοι οι πόλοι ,έχει συμβεί να χαλαρώνουν στην έδρασή τους πάνω στο σώμα της μπαταρίας ,με παρόμοια αποτελέσματα.(έλεγχος)

3) Κάποιο(α) απο τα καλώδια του κεντρικού διακόπτη ,έχει παρατηρηθεί να κόβεται(ονται) μέσα στην πλεξούδα ,λόγω κακού σχεδιασμού στήριξης της ίδιας της πλεξούδας στο πλαίσιο.
Ενδείξεις:
διακοπές κυκλώματος
αναβόσβημα οργάνων ή/και μοτέρ (σα να τα αναβοσβήνεις με τηλεκοντρόλ)
προβληματική λειτουργία ψεκασμού-μοτέρ κ ηλεκτρικών

3α) Κάποιες φορές κόβονται παραπάνω απο ένα καλώδια μέσα στην πλεξούδα.
Αν το σημείο που θα κοπούν ,ευνοεί το βραχυκύκλωμα μεταξύ τους ,τότε εκτός απο δυσλειτουργίες ,θα υπάρξει κ ζημιά.
(απο κάψιμο ασφαλειών - έως...-φτου κ@κ@ μακριά απο μας- σοβαρότερα θέματα)

Πρόβλεψη-Διάγνωση-Λύση
Ελεγχος της πλεξούδας για τσακίσματα - έλεγχος για κομμένα καλώδια - επανάταξη καλωδίων - επαναδιάταξη πλεξούδας στο πλαίσιο ,με ταυτόχρονο ελαφρό κόψιμο -στην κάτω δεξιά γωνία- του πλαστικού προστατευτικού ,που τα κλείνει στο εμπρός τμήμα του πλαισίου.



Πρόσφατο περιστατικό
Πρίν κα'να μήνα ,με πήρε τηλέφωνο ο Λάμπρος(lbm990) ,έντρομος ,λέγοντας μου οτι ,με τον διακόπτη στο ΟΝ κ το μηχανάκι εν στάσει ,σε κάποιες γωνίες κλίσης του τιμονιού ,τα όργανα αναβοσβήνουν σα να τα ανοιγοκλείνεις με τηλεκοντρόλ.
Του'χε σβήσει κ το μοτέρ εν κινήσει 1-2 φορές...αφού...
Ως γνωστόν ,σβησιμο οργάνων (άρα διακοπή κυκλώματος) σημαίνει (συνήθως) κ σβήσιμο μοτέρ.

Αφού του είπα -κ κατάφερε- να το φέρει με πολή προσοχή στο εργαστήρι ,
προέβην εις δακτυλοσκόπησιν:p πλεξούδας κεντρικού διακόπτη ,όπου κ εντόπισα τα "κουμπακια του τηλεκοντρόλ" σβησίματος.
Αμέσως μετά ,ακολούθησε κολωνοσκόπηση της πλεξούδας:eek: ,ολοκληρωτικη εξαγωγή κεντρικού διακόπτη μετά της πλεξούδας του ,και χειρουργική επέμβαση για την αποκατάσταση του προβλήματος.

Το πρόβλημα:




Αρχικά κόβουμε-κ ξεγυμνώνουμε τα καλώδια ,



μετά τα κολλάμε μεταξύ τους με καλάϊ (ή τα ενώνουμε με κοννέκτορες) ,τα μονώνουμε ,ξανακλείνουμε την μόνωση της πλεξούδας ,κ τοποθετούμε στην θέση του τον κεντρικό διακόπτη ,περνώντας την πλεξούδα με τρόπο τέτοιο ,που θα αποτρέψει την επανάληψη του συμβάντος.

Και το φιλαράκι μας ο Λάμπρος καβάλα κ πάλι στο ετοιμοπόλεμο θεριό του ,να το κοιτάει με ύφος ,του στύλ:
"Αντε να δώ ,τι άλλα νάζια θα μου κάνεις...":D



Στο βάθος αριστερά ,διακρίνεται ο diego ,να κοιταέι το μηχανάκι του ,κ να αναρωτιέται ...ΑΝ θα ξαναγίνει πάλι μηχανάκι...:laugh:
Στο βάθος δεξιά ,το περτικαλί χρέπι :p του φίλου Moniker. :ok:



ΥΓ.1: Sorry για τις χαμηλής ποιότητας φωτό απο κινητό.
ΥΓ.2: Φωτό της επισκευής κ της επανατοποθέτησης δεν έχω ,γιατί τα χέρια μου ήταν απασχολημένα ,πρέπει να'χει τραβήξει όμως ο Λάμπρος.
(άμα τις έχεις κάνε τον κόπο κι ανέβασέ τις Λαμπρούκο);)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
1) Οι βίδες που συγκρατούν τα καλώδια που δίνουν ρεύμα στο κύκλωμα ,πάνω στους πόλους της μπαταρίας ,συχνά χαλαρώνουν και εμφανίζονται διακοπές κ δυσλειτουργίες.(έλεγχος-σφίξιμο-λίπανση)

2) Οι ίδιοι οι πόλοι ,έχει συμβεί να χαλαρώνουν στην έδρασή τους πάνω στο σώμα της μπαταρίας ,με παρόμοια αποτελέσματα.(έλεγχος)

3) Κάποιο(α) απο τα καλώδια του κεντρικού διακόπτη ,έχει παρατηρηθεί να κόβεται(ονται) μέσα στην πλεξούδα ,λόγω κακού σχεδιασμού στήριξης της ίδιας της πλεξούδας στο πλαίσιο.
Ενδείξεις:
διακοπές κυκλώματος
αναβόσβημα οργάνων ή/και μοτέρ (σα να τα αναβοσβήνεις με τηλεκοντρόλ)
προβληματική λειτουργία ψεκασμού-μοτέρ κ ηλεκτρικών

3α) Κάποιες φορές κόβονται παραπάνω απο ένα καλώδια μέσα στην πλεξούδα.
Αν το σημείο που θα κοπούν ,ευνοεί το βραχυκύκλωμα μεταξύ τους ,τότε εκτός απο δυσλειτουργίες ,θα υπάρξει κ ζημιά.
(απο κάψιμο ασφαλειών - έως...-φτου κ@κ@ μακριά απο μας- σοβαρότερα θέματα)

Πρόβλεψη-Διάγνωση-Λύση
Ελεγχος της πλεξούδας για τσακίσματα - έλεγχος για κομμένα καλώδια - επανάταξη καλωδίων - επαναδιάταξη πλεξούδας στο πλαίσιο ,με ταυτόχρονο ελαφρό κόψιμο -στην κάτω δεξιά γωνία- του πλαστικού προστατευτικού ,που τα κλείνει στο εμπρός τμήμα του πλαισίου.



Πρόσφατο περιστατικό
Πρίν κα'να μήνα ,με πήρε τηλέφωνο ο Λάμπρος(lbm990) ,έντρομος ,λέγοντας μου οτι ,με τον διακόπτη στο ΟΝ κ το μηχανάκι εν στάσει ,σε κάποιες γωνίες κλίσης του τιμονιού ,τα όργανα αναβοσβήνουν σα να τα ανοιγοκλείνεις με τηλεκοντρόλ.
Του'χε σβήσει κ το μοτέρ εν κινήσει 1-2 φορές...αφού...
Ως γνωστόν ,σβησιμο οργάνων (άρα διακοπή κυκλώματος) σημαίνει (συνήθως) κ σβήσιμο μοτέρ.

Αφού του είπα -κ κατάφερε- να το φέρει με πολή προσοχή στο εργαστήρι ,
προέβην εις δακτυλοσκόπησιν:p πλεξούδας κεντρικού διακόπτη ,όπου κ εντόπισα τα "κουμπακια του τηλεκοντρόλ" σβησίματος.
Αμέσως μετά ,ακολούθησε κολωνοσκόπηση της πλεξούδας:eek: ,ολοκληρωτικη εξαγωγή κεντρικού διακόπτη μετά της πλεξούδας του ,και χειρουργική επέμβαση για την αποκατάσταση του προβλήματος.

Το πρόβλημα:




Αρχικά κόβουμε-κ ξεγυμνώνουμε τα καλώδια ,



μετά τα κολλάμε μεταξύ τους με καλάϊ (ή τα ενώνουμε με κοννέκτορες) ,τα μονώνουμε ,ξανακλείνουμε την μόνωση της πλεξούδας ,κ τοποθετούμε στην θέση του τον κεντρικό διακόπτη ,περνώντας την πλεξούδα με τρόπο τέτοιο ,που θα αποτρέψει την επανάληψη του συμβάντος.

Και το φιλαράκι μας ο Λάμπρος καβάλα κ πάλι στο ετοιμοπόλεμο θεριό του ,να το κοιτάει με ύφος ,του στύλ:
"Αντε να δώ ,τι άλλα νάζια θα μου κάνεις...":D



Στο βάθος αριστερά ,διακρίνεται ο diego ,να κοιταέι το μηχανάκι του ,κ να αναρωτιέται ...ΑΝ θα ξαναγίνει πάλι μηχανάκι...:laugh:
Στο βάθος δεξιά ,το περτικαλί χρέπι :p του φίλου Moniker. :ok:



ΥΓ.1: Sorry για τις χαμηλής ποιότητας φωτό απο κινητό.
ΥΓ.2: Φωτό της επισκευής κ της επανατοποθέτησης δεν έχω ,γιατί τα χέρια μου ήταν απασχολημένα ,πρέπει να'χει τραβήξει όμως ο Λάμπρος.
(άμα τις έχεις κάνε τον κόπο κι ανέβασέ τις Λαμπρούκο);)
Χειρουργοι...... o_O
Τι τραβάνε και αυτοί με τα κτμια.....ήρωες ειναι :p

advφον
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Χειρουργοι...... o_O
Τι τραβάνε και αυτοί με τα κτμια.....ήρωες ειναι :p

advφον
Κωστή...ασ'το κινητό κ κάνε καμιά βουτιά...που'μου'σαι οnLine Ελαία...πιές κ μια μπύρα για μας.:friendship:
Θα ήμουν κι εγώ εκεί ,αλλά είχα ένα άσχημο περιστατικό χθές ,που με κράτησε Αθήνα...:(
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κωστή...ασ'το κινητό κ κάνε καμιά βουτιά...που'μου'σαι οnLine Ελαία...πιές κ μια μπύρα για μας.:friendship:
Θα ήμουν κι εγώ εκεί ,αλλά είχα ένα άσχημο περιστατικό χθές ,που με κράτησε Αθήνα...:(
Εύχομαι να είναι περαστικο.....το περιστατικό!!
Σαν τις ζημιές των κτμ :D

advφον
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
1) Οι βίδες που συγκρατούν τα καλώδια που δίνουν ρεύμα στο κύκλωμα ,πάνω στους πόλους της μπαταρίας ,συχνά χαλαρώνουν και εμφανίζονται διακοπές κ δυσλειτουργίες.(έλεγχος-σφίξιμο-λίπανση)

2) Οι ίδιοι οι πόλοι ,έχει συμβεί να χαλαρώνουν στην έδρασή τους πάνω στο σώμα της μπαταρίας ,με παρόμοια αποτελέσματα.(έλεγχος)

3) Κάποιο(α) απο τα καλώδια του κεντρικού διακόπτη ,έχει παρατηρηθεί να κόβεται(ονται) μέσα στην πλεξούδα ,λόγω κακού σχεδιασμού στήριξης της ίδιας της πλεξούδας στο πλαίσιο.
Ενδείξεις:
διακοπές κυκλώματος
αναβόσβημα οργάνων ή/και μοτέρ (σα να τα αναβοσβήνεις με τηλεκοντρόλ)
προβληματική λειτουργία ψεκασμού-μοτέρ κ ηλεκτρικών

3α) Κάποιες φορές κόβονται παραπάνω απο ένα καλώδια μέσα στην πλεξούδα.
Αν το σημείο που θα κοπούν ,ευνοεί το βραχυκύκλωμα μεταξύ τους ,τότε εκτός απο δυσλειτουργίες ,θα υπάρξει κ ζημιά.
(απο κάψιμο ασφαλειών - έως...-φτου κ@κ@ μακριά απο μας- σοβαρότερα θέματα)

Πρόβλεψη-Διάγνωση-Λύση
Ελεγχος της πλεξούδας για τσακίσματα - έλεγχος για κομμένα καλώδια - επανάταξη καλωδίων - επαναδιάταξη πλεξούδας στο πλαίσιο ,με ταυτόχρονο ελαφρό κόψιμο -στην κάτω δεξιά γωνία- του πλαστικού προστατευτικού ,που τα κλείνει στο εμπρός τμήμα του πλαισίου.



Πρόσφατο περιστατικό
Πρίν κα'να μήνα ,με πήρε τηλέφωνο ο Λάμπρος(lbm990) ,έντρομος ,λέγοντας μου οτι ,με τον διακόπτη στο ΟΝ κ το μηχανάκι εν στάσει ,σε κάποιες γωνίες κλίσης του τιμονιού ,τα όργανα αναβοσβήνουν σα να τα ανοιγοκλείνεις με τηλεκοντρόλ.
Του'χε σβήσει κ το μοτέρ εν κινήσει 1-2 φορές...αφού...
Ως γνωστόν ,σβησιμο οργάνων (άρα διακοπή κυκλώματος) σημαίνει (συνήθως) κ σβήσιμο μοτέρ.

Αφού του είπα -κ κατάφερε- να το φέρει με πολή προσοχή στο εργαστήρι ,
προέβην εις δακτυλοσκόπησιν:p πλεξούδας κεντρικού διακόπτη ,όπου κ εντόπισα τα "κουμπακια του τηλεκοντρόλ" σβησίματος.
Αμέσως μετά ,ακολούθησε κολωνοσκόπηση της πλεξούδας:eek: ,ολοκληρωτικη εξαγωγή κεντρικού διακόπτη μετά της πλεξούδας του ,και χειρουργική επέμβαση για την αποκατάσταση του προβλήματος.

Το πρόβλημα:




Αρχικά κόβουμε-κ ξεγυμνώνουμε τα καλώδια ,



μετά τα κολλάμε μεταξύ τους με καλάϊ (ή τα ενώνουμε με κοννέκτορες) ,τα μονώνουμε ,ξανακλείνουμε την μόνωση της πλεξούδας ,κ τοποθετούμε στην θέση του τον κεντρικό διακόπτη ,περνώντας την πλεξούδα με τρόπο τέτοιο ,που θα αποτρέψει την επανάληψη του συμβάντος.

Και το φιλαράκι μας ο Λάμπρος καβάλα κ πάλι στο ετοιμοπόλεμο θεριό του ,να το κοιτάει με ύφος ,του στύλ:
"Αντε να δώ ,τι άλλα νάζια θα μου κάνεις...":D



Στο βάθος αριστερά ,διακρίνεται ο diego ,να κοιταέι το μηχανάκι του ,κ να αναρωτιέται ...ΑΝ θα ξαναγίνει πάλι μηχανάκι...:laugh:
Στο βάθος δεξιά ,το περτικαλί χρέπι :p του φίλου Moniker. :ok:



ΥΓ.1: Sorry για τις χαμηλής ποιότητας φωτό απο κινητό.
ΥΓ.2: Φωτό της επισκευής κ της επανατοποθέτησης δεν έχω ,γιατί τα χέρια μου ήταν απασχολημένα ,πρέπει να'χει τραβήξει όμως ο Λάμπρος.
(άμα τις έχεις κάνε τον κόπο κι ανέβασέ τις Λαμπρούκο);)
Καλά τα λέει ο Κώστας και αυτό με τα καλώδια στον λαιμό είναι κάτι που πρέπει όλοι οι κάτοχοι 990 να κάνουν μια μικρή τομη στο πλαστικό δεξιά του λαιμου που τα πατάει

ΑΛΛΑ

το να σβήνει όταν πατάς συμπλεκτη είναι άλλο πράγμα. Αυτά που αναφέρθηκαν προηγουμένως με τα ρεύματα σβήνουν το μηχανάκι σε οποιαδήποτε στιγμή.
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Να μαζευτουμε μια μερα ολοι οι κατεμακηδες να τα καψουμε ομαδικως και να χορευουμε γυρω τους..ο καθ ενας ολο και κατι θα χει να του σπαει τα νευρα...να το χεις να δουλευουν ολα σωστα δε γινεται
 
Top Bottom