Λάδια κινητήρα GS 1200

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
GS 1200 του 2010 το μηχανάκι μου.
Απ' ότι βλέπω στο ''ματάκι" του λαδιού πρέπει να συμπληρώσω λίγα λαδάκια.
Μπορεί να με συμβουλέψει κάποιος τι λάδια να πάρω ?
Θα προτιμούσα συγκεκριμένες προτάσεις, μάρκα και είδος, επειδή δεν το πολυκατέχω το θέμα.
Ευχαριστώ ...
 

Kosta12gs

Μέλος
Περιοχή
Σταυρούπολη
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R 1200 GS
Γιατί δε βλέπεις το βιβλίο του σέρβις?
Εκεί γράφει τι έχει μέσα και τι προτείνει ο κατασκευαστή ς
 

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Γιατί δε βλέπεις το βιβλίο του σέρβις?
Εκεί γράφει τι έχει μέσα και τι προτείνει ο κατασκευαστή ς
Στο εγχειρίδιο Κώστα που έριξα μια ματιά στη σελίδα που "μιλάει" για το λάδι του κινητήρα έχει ένα καταβατό εκεί με έξι σειρές που δεν βγάζω άκρη.
Ας μου πει εδώ κάποιος τι είναι καλύτερο για το κινητήρα μου, ώστε να έχω στο γκαράζ μου και να συμπληρώνω ο έρμος κάθε φορά που χρειάζεται.
 

Kosta12gs

Μέλος
Περιοχή
Σταυρούπολη
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R 1200 GS
Πρέπει και εσύ να δώσεις πληροφορίες για να σου πούνε κάποιοι από εδώ μέσα. Πόσα χλμ έχεις, αν έχεις κάνει ξανά σέρβις, και τι λάδια έχει μέσα για να συμπληρώσεις τα ίδια
 

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Πρέπει και εσύ να δώσεις πληροφορίες για να σου πούνε κάποιοι από εδώ μέσα. Πόσα χλμ έχεις, αν έχεις κάνει ξανά σέρβις, και τι λάδια έχει μέσα για να συμπληρώσεις τα ίδια
Δίκιο έχεις Κώστα.
Συνεχίζω με τις σχετικές πληροφορίες λοιπόν.
Σ' ευχαριστώ ...
 

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Συνεχίζω λοιπόν και λέω πως το μηχανάκι έχει 45.000 χιλιόμετρα περίπου.
Το καλοκαιράκι πέρυσι, οπότε και το αγόρασα από το Τρικαλιώτη, μου έκαναν εκεί το service των 40.000 (στις 42.000 χλμ).
Δεν γνωρίζω τι λάδι μου έβαλε εκεί ο Ηλίας, ο μηχανικός του Τρικαλιώτη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συνεχίζω λοιπόν και λέω πως το μηχανάκι έχει 45.000 χιλιόμετρα περίπου.
Το καλοκαιράκι πέρυσι, οπότε και το αγόρασα από το Τρικαλιώτη, μου έκαναν εκεί το service των 40.000 (στις 42.000 χλμ).
Δεν γνωρίζω τι λάδι μου έβαλε εκεί ο Ηλίας, ο μηχανικός του Τρικαλιώτη.
Αφου μιλαμε για συμπληρωση λαδιου λοιπον, πρεπει να μαθεις τι λαδι ειχαν βαλει στο σερβις και να συμπληρωσεις το ιδιο.
Εισαι σιγουρος οτι λειπει λαδι??
Τα 3000 χλμ που εχεις κανει, μαλλον ειναι λιγα....για να συμπληρωσεις λαδι
Εγω για παραδειγμα κανω αλλαγη λαδιων καθε 5000 χλμ και δεν εχω συμπληρψσει ποτε και κοντευω τα 200000 χλμ.
Σιγουρεψου οτι θελει λαδι.
 

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Αφου μιλαμε για συμπληρωση λαδιου λοιπον, πρεπει να μαθεις τι λαδι ειχαν βαλει στο σερβις και να συμπληρωσεις το ιδιο.
Εισαι σιγουρος οτι λειπει λαδι??
Τα 3000 χλμ που εχεις κανει, μαλλον ειναι λιγα....για να συμπληρωσεις λαδι
Εγω για παραδειγμα κανω αλλαγη λαδιων καθε 5000 χλμ και δεν εχω συμπληρψσει ποτε και κοντευω τα 200000 χλμ.
Σιγουρεψου οτι θελει λαδι.
Στο "ματάκι" Κώστα το λάδι είναι μεταξύ του κέντρου και του πάνω σημείου του κόκκινου κύκλου.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
αν ειναι με δυο εκεντροφορους σιγουρα 10-40 αν ειναι με τον ενα εκεντροφορο παλι 10-40 αλλα μπορει να παρει και 15-50
το θεμα ειναι πως μετρας το λαδι (ποια διαδικασια)
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Συνεχίζω λοιπόν και λέω πως το μηχανάκι έχει 45.000 χιλιόμετρα περίπου.
Το καλοκαιράκι πέρυσι, οπότε και το αγόρασα από το Τρικαλιώτη, μου έκαναν εκεί το service των 40.000 (στις 42.000 χλμ).
Δεν γνωρίζω τι λάδι μου έβαλε εκεί ο Ηλίας, ο μηχανικός του Τρικαλιώτη.
Απ' όσο γνωρίζω, στην BMW βάζουν Castrol 10-40, με κάθε επιφύλαξη...
 

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Χρήζει συμπληρώματος όταν είναι από την μέση και κάτω...
Οπότε Χρήστο μέχρι να κατέβει κάτω από το κέντρο να μη κάνω τίποτε.
Ο.Κ.
Εάν μου έβαλαν 10-40 κι εγώ συμπληρώσω 15-50, τι πρόβλημα υπάρχει ?
 

syan

Μέλος
Όνομα
Στράτος
Μοτό
R12RT
Στο "ματάκι" Κώστα το λάδι είναι μεταξύ του κέντρου και του πάνω σημείου του κόκκινου κύκλου.
Πρώτα απ' ολα βεβαιώσου ότι η μηχανή ήταν πολύ ζεστή όταν τσέκαρες το λάδι…δηλαδή μετά από μεγάλη βόλτα !
 

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Πρώτα απ' ολα βεβαιώσου ότι η μηχανή ήταν πολύ ζεστή όταν τσέκαρες το λάδι…δηλαδή μετά από μεγάλη βόλτα !
Ζεστή και μετά από μεγάλη βόλτα ???
Το ματάκι το είδα Στράτο το πρωί. 12 ώρες σβηστό στο γκαράζ.
Ότι να ναι.
Βρε για μηχανάκι είμαι εγώ ???
Η σε ποδήλατο θα πέσω ή σε τίποτα πατίνια λέω εγώ.
 

syan

Μέλος
Όνομα
Στράτος
Μοτό
R12RT
Ζεστή και μετά από μεγάλη βόλτα ???
Το ματάκι το είδα Στράτο το πρωί. 12 ώρες σβηστό στο γκαράζ.
Ότι να ναι.
Βρε για μηχανάκι είμαι εγώ ???
Η σε ποδήλατο θα πέσω ή σε τίποτα πατίνια λέω εγώ.
Χρύσανθε το ματάκι το τσεκάρουμε με την μηχανή ζεστή και 3-4 λεπτά αφού την παρκάρουμε !
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Μετά από βόλτα 10-15 λεπτων, να κυκλοφορήσουν τα λάδια. Σβήνεις, διπλό σταντ και στο 5λεπτο βλέπεις το τζαμακι
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Οπότε Χρήστο μέχρι να κατέβει κάτω από το κέντρο να μη κάνω τίποτε.
Ο.Κ.
Εάν μου έβαλαν 10-40 κι εγώ συμπληρώσω 15-50, τι πρόβλημα υπάρχει ?
Χρύσανθε!! Τι να σου εξηγήσουμε τώρα....ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ...
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Πάμε...

Ούτε στο αυτοκίνητο κοιτάς σωστά. Όχι ότι είναι και καμιά σοβαρή διαφορά.
Και εκεί καλό είναι να δουλέψει η μηχανή (να κυκλοφορήσει εννοώ, όχι να την έχεις ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΨΥΚΤΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ σταθμευμένη να ζεσταίνεται) και μετά αφού τη σβήσεις να τσεκάρεις λίγο πιο μετά (10-20 λεπτά).
Το ίδιο στη μηχανή, στο κεντρικό σταντ.
Επίσης όρθια να είναι όταν βάζεις μπρος, έχω λόγους να πιστεύω (και συμφωνούν οι παλιοί μηχανικοί αν και έχω δει και διαφωνούντες) ότι καίει λίγο λαδάκι όταν μιζάρεις με τη μηχανή στο πλαϊνό.
Εγώ σε 7.5 χρόνια έχω συμπληρώσει τρεις φορές που και στις τρεις ήξερα πως τα έκαψα. Άρα κάτι σωστό λέω (ή έτυχε στις ανοχές του δικού μου μοτέρ).

Τώρα. Η νορμάλ στάθμη είναι στη μέση του τζαμιού. Μην ακούω άλλες θεωρίες, η BMW είναι σαφής.
ΟΜΩΣ το να είναι στο πάνω μέρος (όχι ΠΑΝΩ από το πάνω μέρος) και στο κάτω μέρος (όχι ΚΑΤΩ από το κάτω μέρος) του τζαμιού, είσαι οκ.
(προσοχή έχει διαφορά το πόσο είναι από το κάτω μέχρι το πάνω μέρος στην LC με την προ-LC)
Αν είναι στο κάτω, συμπληρώνεις αν θες (και αν δεν είναι κοντά η αλλαγή λαδιού έτσι κι αλλιώς... γιατί αν σε 500 χλμ. είναι να αλλάξεις λάδια και βλέπεις ότι είναι κοντά στο κάτω μέρος του τζαμιού, μην ασχοληθείς, άσε τους ψείρες να λένε τα δικά τους... το πολύ ντάντεμα βλάπτει).

Αν απλώς συμπληρώνεις, καλό είναι φυσικά να το κάνεις με το ίδιο λάδι που σου έχουν βάλει (βασικά επιβάλλεται, αν το ξέρεις φυσικά - και φρόντισε τώρα να το ξέρεις από την επόμενη φορά). Στην πράξη (ξανά πάει στο ντάντεμα) εκτός αν πας σε τρελές διαφορές (πχ. βάζεις 15W50 ορυκτέλαιο και βρήκες φουλ συνθετικό 5W50 ανοιχτό από το αυτοκίνητο ή ακόμα και τότε), δεν θα πάθει τίποτα η μηχανή και σίγουρα καλύτερα θα είναι από χωρίς λάδι.
Ξέρω ότι πολλοί βρίζουν τώρα (δεν πειράζει, χρόνια πολλά), αλλά να σου δείξει ένας από τους έμπειρους, τι έπαθε το δικό του μηχανάκι από κάτι τέτοιο, ΔΕΝ θα βρεις (γιατί δεν έχει πάθει κανένα τίποτα από αυτό).
Μιλάμε πάντα για λάδια προδιαγραφών βέβαια.

Λάδια αλλάζουν κάθε 5000 συνήθως στη δική μας (δηλαδή μια πας μόνο για λάδια, μια πας για σέρβις και λάδια).
Από εκεί και πέρα θα βρεις διάφορες επιλογές του καθενός με βάση τι έχει δει/διαβάσει/πιστέψει.

Τώρα στην περίπτωση σου, ΔΕΝ ΘΕΣ ΤΙΠΟΤΑ. Είσαι πάνω από το κανονικό (όλοι πάνω από το κανονικό βάζουμε) και σε 2000χλμ. αλλάζεις λάδια. Οπότε, δεν έχεις θέμα.
 
Top Bottom