Μετά το Heidenau K60...ΤΙ;;;

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και θα θελω λαστιχα καθε 7000χλμ, μπαααααα καλυτερα να τα μπαινοβγαζω τοτε, ειπαμε να βγαζουν και κανα χιλιομετρο...οντως αυτα μια χαρα πανε στην ασφαλτο

Πολλα θελω το ξερω :p
αει μαρη τρελοκοτσιδού!
πολλά θες.... Νομίζεις!

ΟΛΑ τα θες λούγκρα!:waiting:


Τότε βάλε τα ντάνλοπ που σου είπα. Κι αν δε σ αρέσουν σου έχω αγοραστη άμεσα ;) Μέχρι 1000 χλμ θα έχεις καταλάβει κι αν δε σ αρέσουν θα σε αποκαταστήσω :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αρρωστο = απιστευτα καλο.
;)

Μαλλον θα το λεγα σαν ενα ασφαλτινο με Look-adventure.
Oτι ειναι και τα gs δηλαδη.
χαχα
νταξ τωρα, γιατί σκιάχτηκα.... :D
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ας πω κι εγω αν και μπορει να εχουν διαφορες στην αισθηση απο μηχανακι σε μηχανακι...

15000 χλμ τωρα τα εχω χρησιμοποιησει σε ασφαλτο κι χωμα μια χαρα.. φυσικα δεν ειναι τα καλυτερα χωματινα αλλα ουτε τα καλυτερα ασφαλτινα.. ειχαν ομως κατι αλλο καλο..
-παμε αυριο χωματινη?
-ναι
-παμε αυριο ασφαλτινη?
-ναι
ουτε να αλλαξεις λαστιχα ουτε να αλλαξεις ζαντες ουτε τιποτα..
Τα κανουν δηλαδη ολα μετρια.. αν εχεις δευτερο ζευγαρι ζαντες ειναι πιθανο να μην αξιζουν αλλα αυτο δεν ειναι απολυτο... ποιος θα πηγαινε πινδο για χωματινη με 120 στον δρομο για να μην φαει τα τακουνια?? ποιος θα πηγαινε πινδο για χωματινη με ασφαλτινα λαστιχα??

Ηρθε η ωρα να τα αλλαξω κι εγω και παρ οτι εχω καθαρα χωματινα στην αποθηκη το σκεφτομαι για το αν θα βαλω ασφαλτινα η παλι τα ιδια..

Το λαστιχο αυτο μας πηγε οδιπορικο λεωνιδιου και αλλες καταδρομικες ταπα.. επισης στο χωμα μιας και δεν ειμαι και παγκοσμιος με παει μια χαρα.. ειχα κολησει μια φορα στα χιονια οπου οι υπολοιποι με καθαρα χωματινα πηγαν 500μ παραπερα και γυρισαν πισω..

το σκεφτομαι λοιπον για αλλαγη μονο και μονο για την δοκιμη.. γιατι σε αυτο το μηχανακι δεν εχω δοκιμασει κατι αλλο ποτε..

επισης για το βρεγμενο.. οταν βρεχει ΕΓΩ παω σιγα με ολα τα λαστιχα.. αν υπαρχει καποιος που το στιβει το μηχανακι στην βροχη συγχαρητηρια αλλα εγω δεν... οποτε αν πας νορμαλ και εχεις σωας τας φρενας στην βροχη δεν θα εχεις προβλημα... σε λιγο νερο στον δρομο θα γλιστρησει αν δεν προσεξεις με ποια κλιση θα το συναντησεις αυτο το νερο..

σορρυ αν κουρασα.. ελπιζω να καταλαβατε καποια πραγματα για το λαστιχο οσοι δεν το εχετε δοκιμασει..!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ενα απο τα "ασχημα" των OnOff..."Τι λαστιχα να βαλω για να μην βαζω-βγαζω"...διαχρονικο ερωτημα με...πολλαπλες απαντησεις...αναλογα τα γουστα-χερια-τεραιν...και τελειωμο δεν εχει.Θα σου πουνε απο αχρηστα εως θεϊκα τα ιδια λαστιχα...και θα λες...τι λεει ο μλακας...και θα'χουν ολοι δικιο...
Ειπαμε...OnOff...γιατι ετσι μας αρεσει...κι ας αλλαζουμε τα λαστιχα πιο πολυ κι απο τα σωβρ@κα...:D:p
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
κλήσεις θες να πεις...:Dγιατι "κλισεις" με Χαϊντι...μονο αν λες γι'αυτη τη Χαϊντι:happy:
Βρε καλα τα λεω :D

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΛΙΣΗΣ

Γενικά πρέπει να ξέρουμε ότι όσο αυξάνεται η κλίση , τόσο αυξάνεται η γωνία κλίσεως και τόσο μειώνεται η κατακόρυφη γωνία ( πίνακας και σχήμα 1 ) .

ΠΙΝΑΚΑΣ
ΚΛΙΣΗ ( % )ΓΩΝΙΑ ΚΛΙΣΕΩΣ ( α° )ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΓΩΝΙΑ ( β° )
21.145888.8542
42.290687.7094
84.573985.4261
105.710684.2894
2011.309978.6901
5026.565163.4349
1004545
20063.434926.5651

Η Κλίση μιας επιφάνειας αντιστοιχεί στη γωνία που σχηματίζεται μεταξύ δύο επιπέδων και εκφράζεται σε ποσοστό ( π.χ. 10% ) . Το ένα επίπεδο , είναι το κεκλιμένο και το άλλο το νοητό , οριζόντιο ή κατακόρυφο . Οι δύο σχηματιζόμενες γωνίες π.χ. α1 και β1 , α2 και β2 κ.ο.κ. είναι συμπληρωματικές . Στην τοπογραφία , αναφερόμαστε ως προς το οριζόντιο επίπεδο . Η δε γωνία καλείται γωνία ύψους ή γωνία κλίσεως και εκφράζεται σε μοίρες . Αν ήταν ως προς το κατακόρυφο επίπεδο θα λεγόταν , κατακόρυφη ή ζενίθια γωνία .

Γενικά , στην τοπογραφία ως μονάδα μέτρησης χρησιμοποιούμε το Βαθμό . Ωστόσο όταν αναφερόμαστε σε κλίσεις , ως μονάδα μέτρησης χρησιμοποιούμε τη Μοίρα .

Η κλίση , διακρίνεται σε Κατά Μήκος και σε Εγκάρσια . Για να κατανοήσουμε αυτές τις έννοιες , θα εξετάσουμε ένα ανηφορικό ευθύγραμμο τμήμα δρόμου και μια στροφή .

Λέμε λοιπόν , αυτός ο δρόμος έχει Κατά Μήκος Κλίση , π.χ. 25% , δηλαδή κλίση κατα μήκος του άξονα της οδού . Το 25% σημαίνει θεωρητικά , ότι από το σημείο που ξεκινάει η ανηφόρα και στο τέλος οριζόντιας απόστασης 100 μέτρων , ανεβαίνουμε κατακόρυφα 25 μέτρα . Κατά αυτόν τον τρόπο σχηματίζεται ένα ορθογώνιο τρίγωνο , του οποίου η υποτείνουσα είναι ο δρόμος . Σε οποιοδήποτε σημείο της οδού , η κλίση είναι 25% ( σχήμα 2 ) .


Στη στροφή ο δρόμος έχει την εγκάρσια κλίση ή επίκλιση π.χ. 2% , δηλαδή κλίση κάθετη στον άξονα της οδού . Χωρίς αυτήν και σε συνδυασμό με άλλους λόγους οι οποίοι αναφέρονται στην επόμενη παράγραφο , θα είχαμε εκτροπή των αυτοκινήτων από την πορεία τους . Και φανταστείτε τις στροφές στα βουνά , όπου δίπλα στους δρόμους είναι απότομοι γκρεμοί .

Η κατάσταση του οδοστρώματος ( τριβή ) , το κέντρο βάρους του οχήματος και φυσικά η ταχύτητα του ( συναρτήση της ακτίνας καμπυλότητας ) , μαζί με την εγκάρσια κλίση , είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που καθορίζουν το μέγεθος της φυγόκεντρης δυνάμεως ( δύναμη που τραβάει τα οχήματα προς τα έξω , ενώ η κεντρομόλος τα τραβάει προς τα μέσα ) .


Μικρή εγκάρσια κλίση δίνουμε και στα ευθύγραμμα τμήματα των οδών , προς τα έξω ή προς τα μέσα , με σκοπό την αποστράγγισητου οδοστρώματος , για ασφαλέστερη οδήγηση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του(σχήμα 3) .

Πώς ένας τοπογράφος την υπολογίζει ;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι . Ένας απ'αυτούς είναι με το σύγχρονο ταχύμετρο . Η τελευταία σειρά διαθέτει και λέϊζερ . Τα total station δείχνουν αυτόματα στην οθόνη τους , τη γωνία κλίσεως εκφραζόμενη σε μοίρες . Ο Τοπογράφος , οριζοντιώνει το όργανο εκεί που ξεκινάει η ανηφόρα ( ή οπουδήποτε πάνω της ) και σ'ένα σημείο της ομοιόμορφης επιφάνειας , τοποθετεί το κάτοπτρο . Αφού "πάρει" το σημείο , μέσα στη μνήμη του επεξεργάζεται κεκλιμένη απόσταση - κατακόρυφη γωνία ή γωνία κλίσεως , και στα απαραίτητα τοπογραφικά στοιχεία που υπολογίζει , υπάρχει και το αποτέλεσμα της , εκφρασμένο σε ποσοστό .

Άλλος τρόπος είναι με χωροβάτη και μετροταινία ( κοντινές αποστάσεις ) . Αυτό το όργανο βρίσκει την υψομετρική διαφορά δύο σημείων . Έτσι έχουμε την κατακόρυφη πλευρά και με τη μετροταινία μετράμε την κεκλιμένη απόσταση ( το δρόμο ) . Το ορθογώνιο τρίγωνο επιλύεται .

Για απλές εργασίες , ένας τρόπος είναι να μετρηθούν , με μια μετροταινία ή μεζούρα , το κατακόρυφο ( χ ) και το οριζόντιο μήκος ( ψ ) . Η κλίση συμβολίζεται με το γράμμα κ :

κ ( % ) = ( χ / ψ ) * 100

'Η αλλιώς , να χρησιμοποιήσουμε ένα απλό ή ψηφιακό κλισίμετρο , το οποίο μας δίνει με σχετικά καλή ακρίβεια , κλίση και γωνία ( κατακόρυφη ή κλίσεως ) .

:p
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Βρε καλα τα λεω :D

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΛΙΣΗΣ

Γενικά πρέπει να ξέρουμε ότι όσο αυξάνεται η κλίση , τόσο αυξάνεται η γωνία κλίσεως και τόσο μειώνεται η κατακόρυφη γωνία ( πίνακας και σχήμα 1 ) .

ΠΙΝΑΚΑΣ
ΚΛΙΣΗ ( % )ΓΩΝΙΑ ΚΛΙΣΕΩΣ ( α° )ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΓΩΝΙΑ ( β° )
21.145888.8542
42.290687.7094
84.573985.4261
105.710684.2894
2011.309978.6901
5026.565163.4349
1004545
20063.434926.5651

Η Κλίση μιας επιφάνειας αντιστοιχεί στη γωνία που σχηματίζεται μεταξύ δύο επιπέδων και εκφράζεται σε ποσοστό ( π.χ. 10% ) . Το ένα επίπεδο , είναι το κεκλιμένο και το άλλο το νοητό , οριζόντιο ή κατακόρυφο . Οι δύο σχηματιζόμενες γωνίες π.χ. α1 και β1 , α2 και β2 κ.ο.κ. είναι συμπληρωματικές . Στην τοπογραφία , αναφερόμαστε ως προς το οριζόντιο επίπεδο . Η δε γωνία καλείται γωνία ύψους ή γωνία κλίσεως και εκφράζεται σε μοίρες . Αν ήταν ως προς το κατακόρυφο επίπεδο θα λεγόταν , κατακόρυφη ή ζενίθια γωνία .

Γενικά , στην τοπογραφία ως μονάδα μέτρησης χρησιμοποιούμε το Βαθμό . Ωστόσο όταν αναφερόμαστε σε κλίσεις , ως μονάδα μέτρησης χρησιμοποιούμε τη Μοίρα .

Η κλίση , διακρίνεται σε Κατά Μήκος και σε Εγκάρσια . Για να κατανοήσουμε αυτές τις έννοιες , θα εξετάσουμε ένα ανηφορικό ευθύγραμμο τμήμα δρόμου και μια στροφή .

Λέμε λοιπόν , αυτός ο δρόμος έχει Κατά Μήκος Κλίση , π.χ. 25% , δηλαδή κλίση κατα μήκος του άξονα της οδού . Το 25% σημαίνει θεωρητικά , ότι από το σημείο που ξεκινάει η ανηφόρα και στο τέλος οριζόντιας απόστασης 100 μέτρων , ανεβαίνουμε κατακόρυφα 25 μέτρα . Κατά αυτόν τον τρόπο σχηματίζεται ένα ορθογώνιο τρίγωνο , του οποίου η υποτείνουσα είναι ο δρόμος . Σε οποιοδήποτε σημείο της οδού , η κλίση είναι 25% ( σχήμα 2 ) .


Στη στροφή ο δρόμος έχει την εγκάρσια κλίση ή επίκλιση π.χ. 2% , δηλαδή κλίση κάθετη στον άξονα της οδού . Χωρίς αυτήν και σε συνδυασμό με άλλους λόγους οι οποίοι αναφέρονται στην επόμενη παράγραφο , θα είχαμε εκτροπή των αυτοκινήτων από την πορεία τους . Και φανταστείτε τις στροφές στα βουνά , όπου δίπλα στους δρόμους είναι απότομοι γκρεμοί .

Η κατάσταση του οδοστρώματος ( τριβή ) , το κέντρο βάρους του οχήματος και φυσικά η ταχύτητα του ( συναρτήση της ακτίνας καμπυλότητας ) , μαζί με την εγκάρσια κλίση , είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που καθορίζουν το μέγεθος της φυγόκεντρης δυνάμεως ( δύναμη που τραβάει τα οχήματα προς τα έξω , ενώ η κεντρομόλος τα τραβάει προς τα μέσα ) .


Μικρή εγκάρσια κλίση δίνουμε και στα ευθύγραμμα τμήματα των οδών , προς τα έξω ή προς τα μέσα , με σκοπό την αποστράγγισητου οδοστρώματος , για ασφαλέστερη οδήγηση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του(σχήμα 3) .

Πώς ένας τοπογράφος την υπολογίζει ;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι . Ένας απ'αυτούς είναι με το σύγχρονο ταχύμετρο . Η τελευταία σειρά διαθέτει και λέϊζερ . Τα total station δείχνουν αυτόματα στην οθόνη τους , τη γωνία κλίσεως εκφραζόμενη σε μοίρες . Ο Τοπογράφος , οριζοντιώνει το όργανο εκεί που ξεκινάει η ανηφόρα ( ή οπουδήποτε πάνω της ) και σ'ένα σημείο της ομοιόμορφης επιφάνειας , τοποθετεί το κάτοπτρο . Αφού "πάρει" το σημείο , μέσα στη μνήμη του επεξεργάζεται κεκλιμένη απόσταση - κατακόρυφη γωνία ή γωνία κλίσεως , και στα απαραίτητα τοπογραφικά στοιχεία που υπολογίζει , υπάρχει και το αποτέλεσμα της , εκφρασμένο σε ποσοστό .

Άλλος τρόπος είναι με χωροβάτη και μετροταινία ( κοντινές αποστάσεις ) . Αυτό το όργανο βρίσκει την υψομετρική διαφορά δύο σημείων . Έτσι έχουμε την κατακόρυφη πλευρά και με τη μετροταινία μετράμε την κεκλιμένη απόσταση ( το δρόμο ) . Το ορθογώνιο τρίγωνο επιλύεται .

Για απλές εργασίες , ένας τρόπος είναι να μετρηθούν , με μια μετροταινία ή μεζούρα , το κατακόρυφο ( χ ) και το οριζόντιο μήκος ( ψ ) . Η κλίση συμβολίζεται με το γράμμα κ :

κ ( % ) = ( χ / ψ ) * 100

'Η αλλιώς , να χρησιμοποιήσουμε ένα απλό ή ψηφιακό κλισίμετρο , το οποίο μας δίνει με σχετικά καλή ακρίβεια , κλίση και γωνία ( κατακόρυφη ή κλίσεως ) .

:p


Μμμ δεν το καταλαβα, μηπως μπορείς να το ξαναγραψεις λιγο πιο αναλυτικά?:yew:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βρε καλα τα λεω :D

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΛΙΣΗΣ

Γενικά πρέπει να ξέρουμε ότι όσο αυξάνεται η κλίση , τόσο αυξάνεται η γωνία κλίσεως και τόσο μειώνεται η κατακόρυφη γωνία ( πίνακας και σχήμα 1 ) .

ΠΙΝΑΚΑΣ
ΚΛΙΣΗ ( % )ΓΩΝΙΑ ΚΛΙΣΕΩΣ ( α° )ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΓΩΝΙΑ ( β° )
21.145888.8542
42.290687.7094
84.573985.4261
105.710684.2894
2011.309978.6901
5026.565163.4349
1004545
20063.434926.5651

Η Κλίση μιας επιφάνειας αντιστοιχεί στη γωνία που σχηματίζεται μεταξύ δύο επιπέδων και εκφράζεται σε ποσοστό ( π.χ. 10% ) . Το ένα επίπεδο , είναι το κεκλιμένο και το άλλο το νοητό , οριζόντιο ή κατακόρυφο . Οι δύο σχηματιζόμενες γωνίες π.χ. α1 και β1 , α2 και β2 κ.ο.κ. είναι συμπληρωματικές . Στην τοπογραφία , αναφερόμαστε ως προς το οριζόντιο επίπεδο . Η δε γωνία καλείται γωνία ύψους ή γωνία κλίσεως και εκφράζεται σε μοίρες . Αν ήταν ως προς το κατακόρυφο επίπεδο θα λεγόταν , κατακόρυφη ή ζενίθια γωνία .

Γενικά , στην τοπογραφία ως μονάδα μέτρησης χρησιμοποιούμε το Βαθμό . Ωστόσο όταν αναφερόμαστε σε κλίσεις , ως μονάδα μέτρησης χρησιμοποιούμε τη Μοίρα .

Η κλίση , διακρίνεται σε Κατά Μήκος και σε Εγκάρσια . Για να κατανοήσουμε αυτές τις έννοιες , θα εξετάσουμε ένα ανηφορικό ευθύγραμμο τμήμα δρόμου και μια στροφή .

Λέμε λοιπόν , αυτός ο δρόμος έχει Κατά Μήκος Κλίση , π.χ. 25% , δηλαδή κλίση κατα μήκος του άξονα της οδού . Το 25% σημαίνει θεωρητικά , ότι από το σημείο που ξεκινάει η ανηφόρα και στο τέλος οριζόντιας απόστασης 100 μέτρων , ανεβαίνουμε κατακόρυφα 25 μέτρα . Κατά αυτόν τον τρόπο σχηματίζεται ένα ορθογώνιο τρίγωνο , του οποίου η υποτείνουσα είναι ο δρόμος . Σε οποιοδήποτε σημείο της οδού , η κλίση είναι 25% ( σχήμα 2 ) .


Στη στροφή ο δρόμος έχει την εγκάρσια κλίση ή επίκλιση π.χ. 2% , δηλαδή κλίση κάθετη στον άξονα της οδού . Χωρίς αυτήν και σε συνδυασμό με άλλους λόγους οι οποίοι αναφέρονται στην επόμενη παράγραφο , θα είχαμε εκτροπή των αυτοκινήτων από την πορεία τους . Και φανταστείτε τις στροφές στα βουνά , όπου δίπλα στους δρόμους είναι απότομοι γκρεμοί .

Η κατάσταση του οδοστρώματος ( τριβή ) , το κέντρο βάρους του οχήματος και φυσικά η ταχύτητα του ( συναρτήση της ακτίνας καμπυλότητας ) , μαζί με την εγκάρσια κλίση , είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που καθορίζουν το μέγεθος της φυγόκεντρης δυνάμεως ( δύναμη που τραβάει τα οχήματα προς τα έξω , ενώ η κεντρομόλος τα τραβάει προς τα μέσα ) .


Μικρή εγκάρσια κλίση δίνουμε και στα ευθύγραμμα τμήματα των οδών , προς τα έξω ή προς τα μέσα , με σκοπό την αποστράγγισητου οδοστρώματος , για ασφαλέστερη οδήγηση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του(σχήμα 3) .

Πώς ένας τοπογράφος την υπολογίζει ;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι . Ένας απ'αυτούς είναι με το σύγχρονο ταχύμετρο . Η τελευταία σειρά διαθέτει και λέϊζερ . Τα total station δείχνουν αυτόματα στην οθόνη τους , τη γωνία κλίσεως εκφραζόμενη σε μοίρες . Ο Τοπογράφος , οριζοντιώνει το όργανο εκεί που ξεκινάει η ανηφόρα ( ή οπουδήποτε πάνω της ) και σ'ένα σημείο της ομοιόμορφης επιφάνειας , τοποθετεί το κάτοπτρο . Αφού "πάρει" το σημείο , μέσα στη μνήμη του επεξεργάζεται κεκλιμένη απόσταση - κατακόρυφη γωνία ή γωνία κλίσεως , και στα απαραίτητα τοπογραφικά στοιχεία που υπολογίζει , υπάρχει και το αποτέλεσμα της , εκφρασμένο σε ποσοστό .

Άλλος τρόπος είναι με χωροβάτη και μετροταινία ( κοντινές αποστάσεις ) . Αυτό το όργανο βρίσκει την υψομετρική διαφορά δύο σημείων . Έτσι έχουμε την κατακόρυφη πλευρά και με τη μετροταινία μετράμε την κεκλιμένη απόσταση ( το δρόμο ) . Το ορθογώνιο τρίγωνο επιλύεται .

Για απλές εργασίες , ένας τρόπος είναι να μετρηθούν , με μια μετροταινία ή μεζούρα , το κατακόρυφο ( χ ) και το οριζόντιο μήκος ( ψ ) . Η κλίση συμβολίζεται με το γράμμα κ :

κ ( % ) = ( χ / ψ ) * 100

'Η αλλιώς , να χρησιμοποιήσουμε ένα απλό ή ψηφιακό κλισίμετρο , το οποίο μας δίνει με σχετικά καλή ακρίβεια , κλίση και γωνία ( κατακόρυφη ή κλίσεως ) .

:p
γίνε πιο σαφής...
πάλι εδώ με παραπέμπεις:D:D:D

 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ενα αλλο παρομοιο λαστιχο για το οποιο διαβαζω καλα λογια σε ξενα φορουμ για μεσαια/μεγαλα on-off ειναι το Mitas 07, μαλιστα καποιοι που το κυνηγανε περισοτερο στο χωμα βαζουνε TKC80 μπροστα και Mitas 07 πισω. Και ολοι λενε οτι τα Mitas 07 ειναι καλυτερα απο τα Heidenau στο χωμα και με λιγοτερο θορυβο στην ασφαλτο. Αναφερω απλα τι εχω διαβασει.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ενα αλλο παρομοιο λαστιχο για το οποιο διαβαζω καλα λογια σε ξενα φορουμ για μεσαια/μεγαλα on-off ειναι το Mitas 07, μαλιστα καποιοι που το κυνηγανε περισοτερο στο χωμα βαζουνε TKC80 μπροστα και Mitas 07 πισω. Και ολοι λενε οτι τα Mitas 07 ειναι καλυτερα απο τα Heidenau στο χωμα και με λιγοτερο θορυβο στην ασφαλτο. Αναφερω απλα τι εχω διαβασει.
Θα συμφωνήσω με το Γιώργο, το Mitas E07 είναι εξαιρετικό λάστιχο και ειδικά για την κατηγορία τιμής του. Εγώ έφαγα ήδη ένα σετ και πάω σοτ επόμενο.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Θα συμφωνήσω με το Γιώργο, το Mitas E07 είναι εξαιρετικό λάστιχο και ειδικά για την κατηγορία τιμής του. Εγώ έφαγα ήδη ένα σετ και πάω σοτ επόμενο.
Mitas E07 Vs Heidenau K60 Scout?? τι λετε?? Διαφορες?
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Για το Κ60 δεν γνωρίζω να σου πω από πρώτο χέρι αλλά για το Ε07 υπάρχει σχετικό θέμα που έχω γράψει αναλυτικά τις εντυπώσεις μου. Είναι ο ορισμός του value for money (όπως και τα υπόλοιπα της Mitas) και δουλεύει πολύ καλά ανεξάρτητα το οδόστρωμα. Αξίζει μια δοκιμή.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Mitas E07 Vs Heidenau K60 Scout?? τι λετε?? Διαφορες?
Πληροφοριακα, επειδη ρωτησα σε διασταση 150/70-18 για το Αφρικα 1000, το 07 κοστιζει τα 2/3 της τιμης του K60. Οποτε αν ειναι παρομοια σε χαρακτηριστικα, η τιμη γερνει την πλαστιγγα προς το 07 για μενα.

Το μονο αρνητικο που εχω διαβασει για τα 07 ειναι οτι το μπροστινο σε tubeless τροχους (1200 GS κλπ) χανει λιγο αερα - οχι ολα, αλλα εχουν υπαρξει αρκετες περιπτωσεις. Επισης το μπροστινο ειναι χειροτερο απο το πισω στο χωμα, ιδιως γι΄αυτους που το κυνηγανε το μηχανακι. Γι'αυτο πολλοι συνδυαζουνε το πισω 07 με μπροστινο TKC80 και τον σκεφτομαι κι'εγω σοβαρα αυτον τον συνδυασμο για το Αφρικα (κατι παρομοιο εχω και στο Τρανσαλπ).
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Ενα απο τα "ασχημα" των OnOff..."Τι λαστιχα να βαλω για να μην βαζω-βγαζω"...διαχρονικο ερωτημα με...πολλαπλες απαντησεις...αναλογα τα γουστα-χερια-τεραιν...και τελειωμο δεν εχει.Θα σου πουνε απο αχρηστα εως θεϊκα τα ιδια λαστιχα...και θα λες...τι λεει ο μλακας...και θα'χουν ολοι δικιο...
Ειπαμε...OnOff...γιατι ετσι μας αρεσει...κι ας αλλαζουμε τα λαστιχα πιο πολυ κι απο τα σωβρ@κα...:D:p
Όλο το "ζουμί" της υπόθεσης....της διαχρονικής υπόθεσης όπως πολύ σωστά γράφεις
 
Top Bottom