Οδηγός βλαβών ανάλογα με το πως συμπεριφέρεται ο κινητήρας

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά η δυσκολεύεται να πάρει
η μίζα δεν γυρνάει
,

• καμένη ασφάλεια η κομμένη καλωδίωση
• το ρελέ της μίζας δεν οπλίζει προσπαθήστε να το
ακούσετε βρίσκεται συνήθως κοντά στην μπαταρία
• ένας από τους διακόπτες (run-starter) δεν κάνει επαφή λόγω υγρασίας καθαριστεί τον
• πιθανή υγρασία η βρώμα στα βύσματα της πλεξούδας
• ζημιά στην ίδια την μίζα δώστε ρεύμα με ένα χοντρό καλώδιο απευθείας από το + της μπαταριάς για δοκιμή
η μίζα γυρνά αλλά όχι και η μηχανή
• ο συμπλέκτης της μίζας έχει πρόβλημα (λύσιμο μοτέρ)
• φαγωμένο γρανάζι της μίζας η του συμπλέκτη της (στη δεύτερη περίπτωση θέλει λύσιμο μοτέρ)

δεν υπάρχει παροχή καύσιμου στα καρμπυρατέρ
• βουλωμένη τάπα η εξαέρωση του ντεπόζιτου αν ανοίγοντας την τάπα ρουφήξει αέρα εκεί είναι το πρόβλημα
• βουλωμένο φίλτρο βενζίνης η γραμμή καύσιμου
• κολλημένες όλες οι βελόνες στα καρμπυρατέρ (δύσκολο αλλά μπορεί να συμβεί μετά από μακρά ακινησία η από κανένα μαγικό !! προσθετό βενζίνας)
• τρόμπα βενζίνης καμένη η πρόβλημα στην καλωδίωση της
• ρυθμιστής πίεσης χαλασμένος (injection)
• βλάβη στον εγκέφαλο (injection)
• Ψαλλόμενα μπακ (injection)
μπουκωμένη (υπερχείλιση) μηχανή
• υψηλή στάθμη στα καρμπυρατέρ
• βρώμα η φθορά στις βελόνες των φλοτέρ στα καρμπυρατέρ
• λάθος τρόπος εκκίνησης της μηχανής (ένας σωστός κινητήρας με ρυθμισμένα καρμπυρατέρ πρέπει να παίρνει κρύος μπροστά με λίγο στοκ(αέρα) και καθόλου γκάζι και ζεστός με κλειστό στοκ και ελάχιστο γκάζι)
• αν η μηχανή έχει μπουκώσει η διαδικασία είναι μόνο μια κλείσιμο της βενζίνας και μίζες με τέρμα ανοιχτό γκάζι (όχι παίξιμο)
δεν υπάρχει σπινθήρας στα μπουζί
• βλάβη στον διακόπτη Ρ η στον κεντρικό
• βλάβη στην ανάφλεξη η στους πολλαπλασιαστές
• χαλασμένα (ξεραμένα) μπουζοκαλώδια (ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο)
• καμένο πηνίο
• έλεγχος καλωδίωσης
• υγρασία στης πίπες
• λαδωμένα η βραχυκυκλωμένα μπουζί λήγω υπερχείλισης
• το μάτι της ανάφλεξης βρώμικο η σπασμένο
χαμηλή συμπίεση
• αν ακούγεται κάτι να ξεφυσήσει από το μοτέρ τότε:
• κλωτσημένο σπείρωμα στα μπουζί της Κεφαλάς από υπερβολικό σφίξιμο
• καμένη φλάντζα
• διάκενο βαλβίδων πολύ μικρό οι βαλβίδες μένουν ανοιχτές
• πετσικαρισμένο καπάκι από υπερβολική θερμοκρασία
• μεγάλη φθορά στους κυλίνδρους και στα πιστόνια
• καμένη βαλβίδα η κομμένο ελατήριο βαλβίδας.

Σβήσιμο αμέσως μόλις πάρει μπροστά η ασταθές ρελαντί
• πρόβλημα στα καρμπυρατέρ
• πρόβλημα στην ανάφλεξη
• κομμένοι σύνδεσμοι ανάμεσα στην Κεφαλή και στα καρμπυρατέρ
• κομμένοι σύνδεσμοι καρμπυρατέρ φιλτροκούτι
• λάθος παραλληλισμός των καρμπυρατέρ
• λάθος τύπος μπουζί
• βουλωμένο φίλτρο αέρα η βενζίνας

Περίεργο χτύπημα και θόρυβος από τον κινητήρα
προανάφλεξη (πυράκια)

• υπερβολικά κατάλοιπα (καπνά) στον θάλαμο καύσης από πολύ πλούσιο μίγμα η μεγάλη περίοδο οδήγησης μέσα στην πόλη με λίγες στροφές (γιατρικό : ευκαιρία για βόλτα στην εθνική με μεγάλες ταχύτητες και τις στροφές κοντά στο κόκκινο)
• πρόβλημα στην ανάφλεξη λάθος μοίρες Avans
• λάθος μπουζί συνήθως πιο θερμό ( στα Ngk τα μικρά νούμερα (5-7) στα Nipondeso το ανάποδο)
• όχι πειράματα με τα μπουζί αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής η ζημιά που μπορούν να προκαλέσουν είναι μεγάλη
• πολύ φτωχό μίγμα .ένα φτωχό μίγμα προκαλεί υπερθέρμανση στον κύλινδρο με αποτέλεσμα να ανεβεί πολύ η θερμοκρασία και να έχουμε προανάφλεξη. Βουλωμένα ζιγκλερ και τρύπιοι σύνδεσμοι καρμπυρατέρ-Κεφαλής-φιλτροκούτι μπορούν να το προκαλέσουν.

Κροτάλισμα στην Κεφαλή

• λάθος διάκενο βαλβίδων
• βλάβη στον τεντωτηρα της καδένας
• φθορά στους εκκεντροφόρους-κοκοράκια-βαλβίδες
• διαρροή στο σημείο επαφής εξάτμισης Κεφαλής
• κολλημένα υδραυλικά σωτηρία βαλβίδων(χτυπάμε και με κακή ποιότητα λαδιού)
• ένα πράγμα που ακούω εδω και πολλά χρονιά και με βγάζει έκτος εαυτού είναι ότι θόρυβος ακουστεί από την Κεφαλή σχεδόν πάντα όλοι τον ρίχνουν στις βαλβίδες .ο θόρυβος από τις βαλβίδες ξεκινά σταδιακά και με το πέρασμα του χρόνου επιδεινώνεται. αν ξυπνήσεις ένα πρωί και ακουστεί κάτι από την Κεφαλή που δεν ακουγόταν καθόλου χτες τότε 100% δεν είναι βαλβίδες.(για τους μηχανικούς που το έχουν εύκολη λύση για να τσιμπήσουν το Service) Και μία διαρροή της εξάτμισης στις θυρίδες εξαγωγής το ίδιο ακούγεται για το ανεκπαίδευτο αυτί αλλά είναι δυο βίδες σφίξιμο.

μεταλλικός ξερός θόρυβος
• πάντα σβήνουμε την μηχανή αμέσως η ζημιά είναι σίγουρα μεγάλη μην την μεγαλώσουμε μονοί μας
• το θέμα είναι ιδιαίτερα μεγάλο για αυτό θα παραθέσω μόνο τις πιο συχνές αίτιες
• μπιέλα η κομβία στροφάλου αν ο θόρυβος επιδεινώνεται κάτω από φορτίο (ανηφόρες γρήγορη επιτάχυνση χωρίς όμως να μειώνεται η απόδοση του κινητήρα)
• κύλινδροι -πιστόνια αν μειώθηκε αντίστοιχα η απόδοση του κινητήρα
• σασμάν (με ότι συνεπάγεται αυτό)
• καμπάνα συμπλέκτη (ο θόρυβος αλλάζει όταν πατάμε συμπλέκτη ιδιαίτερη προσοχή στην καμπάνα περιέχει ένα λάστιχο(σινεμπλόκ)που όταν φαγωθεί κτυπάει και αφήνει ρινίσματα σαν τριμμένο σχοινί μέσα στα λάδια φράζει τους αγωγούς και την τρόμπα λαδιού και μπορεί να οδηγήσει σε ολική καταστροφή του κινητήρα.
• ρίξτε μια μάτια και στις βάσεις της μηχανής ένα χαλαρό παξιμάδι η ένα φαγωμένο σινεμπλόκ προκαλούν περιέργους χτύπους
• ζημιά στο κιβώτιο ταχυτήτων (γρανάζια φουρκέτες).

Φτωχή απόδοση του μοτέρ σε ορισμένο φάσμα στροφών
• αν ο κινητήρας δεν αποδίδει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών και δεν κτυπάει τίποτα υπάρχουν δυο μόνο λόγοι που μπορεί να συμβαίνει αυτό (καρμπυρατέρ η ρεύμα με περισσότερες πιθανότητες στο πρώτο)
• μια ασφαλή μέθοδος να διαπιστώσουμε τι από τα δυο είναι η παρακάτω
• αν το πρόβλημα είναι ρεύμα ο κινητήρας παρουσιάζει το ίδιο σύμπτωμα και στην νέκρα και δεν υπάρχει μεταβολή με την διάφορα θερμοκρασίας
• ένα πρόβλημα καρμπυρατέρ επιδεινώνεται υπό φορτίο και έχει μεγάλη μεταβολή κατά την διάρκεια της αύξησης θερμοκρασίας.
παράξενες αίτιες
• χοντρότερο λάδι από το κανονικό(αύξηση πίεσης περά από το κανονικό μέτρια λίπανση απώλεια ιπποδύναμης
• κόλλημα των φρενών
• φθαρμένο ρουλεμάν τροχών που φρενάρει
• στραβή δισκοπωλεία από αυξημένη θερμοκρασία και απότομη ψύξη της.


Υπερθέρμανση του κινητήρα
• βουλωμένο ψυγείο
• χαλασμένη τρόμπα νερού
• φτωχό μίγμα η λάθος μπουζί
• υπερβολική φθορά στους δίσκους του συμπλέκτη
• λάθος αντιψυκτικό
• χαλασμένη τάπα ψυγείου
• κολλημένος θερμοστάτης
• υπερβολική καπνά στην Κεφαλή
• λάθος Avans
• καμένη βαλβίδα βεντιλατέρ
• καμένο βεντιλατέρ.


(link:http://www.nissantuners.gr/forum/index.php?topic=1064.0;wap2)
 
Top Bottom