Σε κάνει η μοτοσυκλέτα άντρα;

Marion

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Μαριάνα
Μοτό
bmw gs 1200 .....θα ηθελα να ειχα!!
Εδώ και πολλές δεκαετίες έχει τεθεί το θέμα οδήγηση δικύκλου και στυτική ικανότητα. Πιο συγκεκριμένα, πολλοί ερευνητές έχουν υποθέσει ότι η μείωση της ροής του αίματος προς και από τα αγγεία του πέους, μείωση που οφείλεται σε μια πολύωρη οδήγηση μοτοσικλέτας ή ποδηλάτου, είναι λογικό να προκαλεί πτώση της ανδρικής σεξουαλικής ικανότητας.

Έμμεσα δεδομένα συνηγορούσαν για το λογικό αυτής της υπόθεσης. Αύξηση της θερμοκρασίας μεταξύ του πρωκτού και του οσχέου (όσχεο είναι το δέρμα που καλύπτει τους όρχεις, ενώ η όλη αυτή περιοχή επιστημονικά ονομάζεται περίνεο). Οι προστατίτιδες είναι συχνότερες στους οδηγούς μοτοσυκλέτας, οι τιμές PSA (ειδική εξέταση για την διάγνωση του καρκίνου του προστάτη) είναι όμοια υψηλότερες στους δικυκλιστές. Λιγότερο συχνά έχουν αναφερθεί θρόμβωση της φλέβας του πέους, πριαπισμός (συνεχής, επώδυνη και παθολογική στύση), αιμωδίες (μούδιασμα) στην περιοχή του περινέου (που δεν περνάει παρά την εγκατάλειψη της οδήγησης) κλπ.

Δυστυχώς για τα εκατομμύρια αντρών που χρησιμοποιούν τα δίκυκλα είτε για επαγγελματικούς, είτε για λόγους διασκέδασης, η υπόθεση αυτή μοιάζει μετά από μια σειρά προσφάτων ερευνών, να δείχνει αληθινή.

Τελευταία, δημοσιεύθηκε μια αξιόλογη μελέτη στο έγκυρο περιοδικό International Journal of Impotence Research, η οποία ενοχοποιεί την οδήγηση της μοτοσυκλέτας ως αίτιο ανδρικής ανικανότητας. Η μελέτη είχε ως αρχικό δείγμα 150 Ιάπωνες μοτοσυκλετιστές και έδειξε ότι το 46% αυτών, υποφέρουν από ουρολογικά (αυξημένο υπόλειμμα ούρων μετά την ούρηση) ή ανδρολογικά προβλήματα (στυτική δυσλειτουργία). Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένοι οδηγοί χρησιμοποιούσαν τη μηχανή τους για περισσότερο από τρεις ώρες το 24ωρο.

Η συγκεκριμένη μελέτη, υποστηρίζει μια προηγούμενη του 2006, η οποία αναφέρει παρόμοια προβλήματα στους οδηγούς μηχανής.

Οι μοτοσικλετιστές μεγαλύτερης ηλικίας, ειδικότερα μεταξύ 50-59 ετών, ήταν και οι πιο επιρρεπείς. Κάπου το 93% αυτών, αναφέρουν σοβαρή στυτική δυσλειτουργία.


Οι μελέτες δεν αναφέρονται σε τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως ο τύπος της μηχανής, ή η ιπποδύναμή τους. Παρ' όλα αυτά υποδεικνύουν τρόπους αποφυγής των δυσάρεστων αποτελεσμάτων τους, όπως η μείωση-απορρόφηση των κραδασμών, ή η αλλαγή του σχήματος της σέλας.

Ωραίες παρουσίες. Ο νευρολόγος Κώστας Σπίγγος σε άρθρο του στο περιοδικό Φαρμακευτική Αγωγή, αναρωτιέται:
Μήπως - αν θεωρήσουμε ότι ο μηχανισμός εφύγρανσης του κόλπου δεν διαφέρει ιδιαίτερα από τον στυτικό μηχανισμό στους άντρες - η οδήγηση μηχανής προκαλεί ψυχρότητα και στις γυναίκες;

Ο βιολόγος Dr. Stephen Schrader, επικεφαλής του National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH - Εθνικό Ινστιτούτο Εργασιακής Ασφάλειας και Υγείας) του Cincinnati, προτείνει σε μια σειρά από άρθρα του σε ειδικά περιοδικά σέλες, χωρίς την παραδοσιακή μύτη. Αν και η πρόταση έχει μόνο θεωρητική βάση, δείχνει να είναι λογική. Δοκιμές που έγιναν σε αστυνομικούς της Τροχαίας (ΗΠΑ), έδωσαν αισιόδοξες προοπτικές, αφού το ποσοστό των αναβατών που δεν ανέφεραν μούδιασμα στα γεννητικά τους όργανα, αυξήθηκε από 27 σε 82%.
Motorcycles Cause Erectile Dysfunction
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Παντος εχει συζητηθει πολυ το συγκεκριμενο θεμα για μοτο και ποδηλατο, και επειδη εχει μεγαλη λογικη, θεωρω στα πολυωρα ταξιδια τις συχνες στασεις απαραιτητες....... και παντα ορθιος για να κυκλοφορει το αιμα, και οχι κατ ευθειαν στην καφετερια.......
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Από πιτσιρικάς..
απο τα πρώτα 2 πράγματα που έφτιαχνα στην μηχανή ήταν σέλα και εξάτμιση..
Στα πολυωρα ταξίδια οι περισσότεροι..
από μας που βλέπω στις βόλτες μας όταν βρίσκουμε ευκαιρία σηκωνομαστε όρθιοι να κυλήσει λίγο το αίμα γενικά..

Στις χωμάτινες οδηγούμε πάντα όρθιοι

Συμπέρασμα..
Οδηγα όρθιος στην μηχανή..
Για να τον έχεις όρθιο.. :)
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
δεν ξέρω τι λένε οι γιατροί Μαριάνα, πάντως με τα 700 παρακάτω δίχρονα κυβικά, θες δε θες γίνεται "άντρας" ...:D:D

 

DoctorAbo

Μέλος
Περιοχή
Aθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS 04
:) το θέμα έχει πολύ πλάκα και ομολογώ ότι ταλαντεύτηκα σχετικά με το πως θα έπρεπε να απαντήσω.

Μια αστεία απάντηση θα ήταν ...... μπαααααα όλα καλά λειτουργούν και καλά μπορούμε να το αποδείξουμε :D
'Ομως σίγουρα δεν ήταν αυλή η πρόθεση της Μάριον οπότε χωρίς είμαι γιατρός θα απαντήσω πιάνοντας τα βασικά.

Ανατομικά
Αν η σέλα μπαίνει στρίνγκ στον καβάλο και τον κόκκυγα φυσικά θα δημιουργηθούν και μουδιάσματα (περιορισμός της κυκλοφορίας του αίματος) και πιθανότητα πόνος στον κόκκυγκα. Το είχα πάθει με την μαμά σέλα της Africa και την άλλαξα με αυτήν του Σαλονικιού αμέσως.

Λειτουργικά
Το αντρικό σώμα έχει σχεδιαστεί με τρόπο που οι όρχεις πρέπει να διατηρούν περίπου 1 - 1,5 βαθμό κελσίου χαμηλότερη θερμοκρασία από το υπόλοιπο σώμα. Αυτό συμβαίνει καθαρά για λόγους γονιμότητας και για τίποτα άλλο. Για την επίτευξη αυτής της διαφοράς υπάρχει ένας μυς που στη πολύ ζέστη χαλαρώνει και οι όρχεις κατεβαίνουν χαμηλά για ναν πάρουν αέρα και να δροσιστούν και στα πολλά κρύα ο μυς συστέλλεται και τα τραβάει μέσα για να πλησιάσει η θερμοκρασία τους στο επιθυμητό (μπαίνεις στο ποτάμι να κολυμπήσεις άντρακλας και βγαίνεις παιδάκι).

Το πέος από την άλλη δεν έχει καμία δουλειά με όλα αυτά διότι είναι από πάνω (δε κάθεσαι πάνω του) όπως μπορεί να συμβεί με τους όρχεις) και το περισσότερο που θα μπορούσε να του συμβεί είναι να ζουληχτεί λίγο και να ξεζουληχτεί αμέσως μετά. Αυτό δε φαίνεται να επηρεάζει τπτ . Αν όμως οι όρχεις μείνουν για 8 ώρες από τους 34 στις 38 τοπικά ενδεχομένως και να τεθεί θέμα γονιμότητας αλλά για το φορτίο που κουβαλάνε μέσα τους εκείνη τη στιγμή.

Όσο για τους άνδρες σε ηλικίες από 50 - 59 ετών φυσικά και έχουν ένα θεματάκι στυτικό (πάντα σε σχέση με το πως λ,εειτουργούσε το σύστημα μεταξύ 40 - 49 ετών. Αν δε συγκρίνεις τη στυτική λειτουργία στα 25 με αυτήν στα 55 ε, θα βρεις μια σημαντική διαφορά. Ο ερευνητής που το βρήκε αυτό παρακαλώ να σφαλιαριστεί άμεσα και δυνατά.

Αυτά :cool:
 

DoctorAbo

Μέλος
Περιοχή
Aθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS 04
Πςςςςς σκέψου τι θάλεγα αν ήμουν γιατρός. Μιλάμε, σύγγραμα θα έβαζα εδώ.

Α, στο μεταξύ θυμήθηκα και ένα σχετικό άσμα περί του άντρα .....

 

Marion

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Μαριάνα
Μοτό
bmw gs 1200 .....θα ηθελα να ειχα!!
Απο τη στιγμη που βρηκα αυτη την αναφορα και την ανεβασα ,καθομουν και σκεφτομουν μηπως και αυτοι οι επιστημονες (χωρις να θελω να τους ακυρωσω )δεν εχουν με τί αλλο να ασχοληθουν και παίζουν με τα "πουλιά " μας , ή μαλλον θελουν να δικαιολογησουν τιποτα ερευνητικα κονδύλια και κανουν ερευνες του "κ@λου " και εξηγούμαι.
Απ'Αρχής κόσμου ,ο ανθρωπος ανακαλυψε τον κοσμο καβαλα πανω σ'ενα αλογο .Εχει κανει ποτε κανεις ιππασια χωρις σελα? Εκει να δεις θερμοκρασια που αναπτυσεται και τριβή ,γιατι περα απο τον ανθρωπινο σωμα ,αποβαλλει και μεγαλη θερμοτητα το αλογο. Ακομη και οταν θα εβαλλαν σελα στα αλογα το τί εκστρατείες εχουν γινει πανω σ'αυτα μεσα στο περασμα των αιωνων δεν νομιζω να μπορει να φανταστει κανεις. Οποτε συμφωνα με τις ερευνες λογικα θα ειχαμε αφανιστει ως ανθρωποτητα. ;)
Δεν ξερω βρε παιδια ......μπορει να εχω γινει υπερβολικα καχυποπτη με ο,τι διαβαζω και ακουω . Νομιζω πλεον οτι παντα απο πισω κρυβεται καποια σκοπιμοτητα με απώτερο σκοπό να μας γεμιζουν φόβο και αγχος και να μην μας αφηνουν να χαρουμε τιποτα. Και εκει ειναι το κλειδι ,το αγχος και το στρες .........αυτες ειναι οι κυριοτερες και βασικοτερς αιτιες για τα περισσοτερα υγειας προβληματα που παρουσιαζει ο συγχρονος ανθρωπος. Αμα εχεις αγχος σιγα μην σου σηκωθεί :muted:.......!!!!!!!!
Και όπως λεει και ένας φιλος , αν η δεξια τσεπη του παντελονιου ειναι φουσκωμενη τοτε και το μεσον του παντελονιου ειναι φουσκωμενο :D :D :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

DoctorAbo

Μέλος
Περιοχή
Aθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS 04
Μόλις άγγιξες την αλήθεια Μαριάννα :)
Το τι σκουπίδι & ψευδές δεδομένο κυκλοφορεί δε λέγεται. Σε αυτό το θρεντ προκύπτει ξεκάθαρα ότι πρέπει να βάζουμε λίγη λογική σκέψη και να αξιολογούμε τα σκουπίδια που μας σερβίρουν ώστε να τα πετάμε. Ενδεχομένως όμως, το 1% των δεδομένων να είναι καλά. Θέλει λίγη προσπάθεια για να τα ξεχωρίζει κανείς.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ό,τι είπε ο αδελφός Δημήτρης παραπάνω.

Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις, αντιρρήσεις, αμφιβολίες, αμφισβητήσεις............

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΙ ΕΝΤΟΣ

:D :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Billy-Bo

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200GS 07'
Εγώ πάντως γυρνώντας από τα ασφάλτινα ....απέκτησα το γιο μου:yew:!!! Γεννήθηκε 26 Μαίου ...
υπολογίζοντας τους μήνες και μέρες ....:ok:πέφτει στα ασφάλτινα. Λοιπόν σύντομα πάμε για το δεύτερο :p !!!!

.....επίσης η σέλα του GS παίρνει άριστα και ο ‘’μύθος’’ καταρρίπτετε..:D:cool:...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ πάντως γυρνώντας από τα ασφάλτινα ....απέκτησα το γιο μου:yew:!!! Γεννήθηκε 26 Μαίου ...
υπολογίζοντας τους μήνες και μέρες ....:ok:πέφτει στα ασφάλτινα. Λοιπόν σύντομα πάμε για το δεύτερο :p !!!!

.....επίσης η σέλα του GS παίρνει άριστα και ο ‘’μύθος’’ καταρρίπτετε..:D:cool:...
Αν θέλεις το δεύτερο να είναι κορίτσι, μην έρθεις στα φετινά ασφάλτινα! !:D

Σταλθηκε απο advφον!!!
 

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εκεί που ετοιμαζόμουν να γράψω για τα "σκουπίδια" του διαδυκτίου και των ΜΜΕ εν γένει, έρχεται αυτή η αντιπαθητική ψηλέγκω και με προλαβαίνει....:banghead::punch::rage::rage::rage:

Με ποιον είσαι βρε κοπέλα μου?
ΕΕΕΕΕΕεεεεεεεεεεεεεεεε?????
Με λες?????


:pointu:


Καλές τοποθετήσεις είδα επί του θέματος και χαίρομαι που δε μασάμε, ως παρέα ;):ok::ok:
 

Carduelis

Μέλος
Όνομα
Νότης
Μοτό
BMW R1200GS Special Edition 09
Απο τη στιγμη που βρηκα αυτη την αναφορα και την ανεβασα ,καθομουν και σκεφτομουν μηπως και αυτοι οι επιστημονες (χωρις να θελω να τους ακυρωσω )δεν εχουν με τί αλλο να ασχοληθουν και παίζουν με τα "πουλιά " μας , ή μαλλον θελουν να δικαιολογησουν τιποτα ερευνητικα κονδύλια και κανουν ερευνες του "κ@λου " και εξηγούμαι...
Μόλις άγγιξες την αλήθεια Μαριάννα :)
Το τι σκουπίδι & ψευδές δεδομένο κυκλοφορεί δε λέγεται. Σε αυτό το θρεντ προκύπτει ξεκάθαρα ότι πρέπει να βάζουμε λίγη λογική σκέψη και να αξιολογούμε τα σκουπίδια που μας σερβίρουν ώστε να τα πετάμε. Ενδεχομένως όμως, το 1% των δεδομένων να είναι καλά. Θέλει λίγη προσπάθεια για να τα ξεχωρίζει κανείς.

Εκεί που ετοιμαζόμουν να γράψω για τα "σκουπίδια" του διαδυκτίου και των ΜΜΕ εν γένει, έρχεται αυτή η αντιπαθητική ψηλέγκω και με προλαβαίνει....:banghead::punch::rage::rage::rage:
Καλές τοποθετήσεις είδα επί του θέματος και χαίρομαι που δε μασάμε, ως παρέα ;):ok::ok:
Βρε σεις γιατί ...πυροβολάτε τον πιανίστα; :)
Κατ' αρχάς η συγκεκριμένη είναι δημοσίευση σε ειδικό και έγκυρο ιατρικό περιοδικό που ασχολείται με την αντρική ανικανότητα: "Ιnternational Journal of Impotence Research" κι όχι σε κάποιο τυχαίο blogg του διαδικτύου.
Όσον αφορά το περιεχόμενό της το πρόβλημα συνήθως με τις ιατρικές δημοσιεύεις είναι περισσότερο η ερμηνεία που προσπαθούμε να τους δώσουμε οι "μή ειδικοί".
Για την ώρα ας κρατήσουμε οτι υπάρχουν ενδείξεις απ' αυτήν και ορισμένες προηγούμενες δημοσιεύσεις πως οι κραδασμοί της μοτο και η πίεση της σέλας στην περιοχή προκαλούν διαταραχές της στύσης.
(Γιά όποιον έχει τη διάθεση να το διαβάσει εδώ είναι και το πλήρες άρθρο: http://www.nature.com/ijir/journal/v20/n6/pdf/ijir200844a.pdf )
Γιατί ντε και καλά να είμαστε καχύποπτοι; Αν επιβεβαιωθούν τα ίδια ευρήματα στο μέλλον από μεγαλύτερες και καλύτερες μελέτες (και οχι μόνο σε ..Γιαπωνέζους που καβαλάνε Γιαπωνέζικα :p) ενδεχομένως να οδηγήσουν τις εταιρείες μοτοσυκλετών σε αλλαγές που θα μας ωφελήσουν σαν αναβάτες.
Για την ώρα όμως, όσοι ενδιαφέρονται για τη στύση τους, αντί να ανησυχούν για τους πιθανούς κινδύνους από κραδασμούς και σέλα καλύτερα θα ήταν να κάνουν κάτι για τους επιβεβαιωμένους παράγοντες κινδύνου που είναι η υπέρταση, ο σακχαρώδης διαβήτης και.. οι μάσες. :D
 

man gs

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Manolis
Μοτό
Bmw f800gs
Μαριαννα, εσυ προσωπικα μην ανησυχεις
το φιλαρακι μου οδηγαει ορθιος:cool:

Μετα το βακτηριο Mycobacterium vaccae αλλο ενα θετικο της off road οδηγησης.:D

Το νου σας οι ασφαλτινοι:p

:)
 

DoctorAbo

Μέλος
Περιοχή
Aθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS 04
Βρε σεις γιατί ...πυροβολάτε τον πιανίστα; :)
Κατ' αρχάς η συγκεκριμένη είναι δημοσίευση σε ειδικό και έγκυρο ιατρικό περιοδικό που ασχολείται με την αντρική ανικανότητα: "Ιnternational Journal of Impotence Research" κι όχι σε κάποιο τυχαίο blogg του διαδικτύου.
Όσον αφορά το περιεχόμενό της το πρόβλημα συνήθως με τις ιατρικές δημοσιεύεις είναι περισσότερο η ερμηνεία που προσπαθούμε να τους δώσουμε οι "μή ειδικοί".
Για την ώρα ας κρατήσουμε οτι υπάρχουν ενδείξεις απ' αυτήν και ορισμένες προηγούμενες δημοσιεύσεις πως οι κραδασμοί της μοτο και η πίεση της σέλας στην περιοχή προκαλούν διαταραχές της στύσης.
(Γιά όποιον έχει τη διάθεση να το διαβάσει εδώ είναι και το πλήρες άρθρο: http://www.nature.com/ijir/journal/v20/n6/pdf/ijir200844a.pdf )
Γιατί ντε και καλά να είμαστε καχύποπτοι; Αν επιβεβαιωθούν τα ίδια ευρήματα στο μέλλον από μεγαλύτερες και καλύτερες μελέτες (και οχι μόνο σε ..Γιαπωνέζους που καβαλάνε Γιαπωνέζικα :p) ενδεχομένως να οδηγήσουν τις εταιρείες μοτοσυκλετών σε αλλαγές που θα μας ωφελήσουν σαν αναβάτες.
Για την ώρα όμως, όσοι ενδιαφέρονται για τη στύση τους, αντί να ανησυχούν για τους πιθανούς κινδύνους από κραδασμούς και σέλα καλύτερα θα ήταν να κάνουν κάτι για τους επιβεβαιωμένους παράγοντες κινδύνου που είναι η υπέρταση, ο σακχαρώδης διαβήτης και.. οι μάσες. :D
Αγαπητέ Carduelis ,
όσον αφορά σε μένα .....
Πυροβολάω τον πιανίστα έτσι για να γουστάρω :D Αμα χαλάσει αυτός έχει κι άλλους :p Εξάλλου δεν έχει ταμπέλα "Μην πυροβολείτε τον πιανίστα"
Είμαι 54, καβάλησα ποδήλατο επαγγελματικά από τα 15 μέχρι και τα 52 μου;)
Οδηγώ μηχανάκι από τα 16 μου μέχρι και τώρα και θα συνεχίσω μέχρι τα 90 μου (ακόμα και αν πάθω στητική δυσλειτουργία) :cool: (και αν πάθω χέστηκα)
Παρόλες αυτές τις επιβαρυντικές για τη στυτική μου λειτουργία δραστηριότητες ο μεγαλύτερος εχθρός μου (στητικά) είναι οι αβεβαιότητες της εποχής (ενδεχόμενο άγχος, ανασφάλεια, αφραγκία κλπ) και τα όποια παρόμοια προβλήματα μπορεί να αντιμετώπισα κατά καιρούς και όχι οι σέλες.
Έχεις δοκιμάσει να φίκι φίκι με απλήρωτη επιταγή ή με πρόσφατη απόλυση ή με οτιδήποτε παρόμοιο ? Άσε, δε φταίνε αυτά, η σέλα της μηχανής φταίει. :p. Υπάρχουν βάσιμες Ιαπωνικές μελέτες.
 
Top Bottom