Ο εξοπλισμός που έχω είναι μέτριος, αλλά σκέφτηκα να τον ανανεώνω (ή να προσθέτω) καθώς θα προχωράω. Τώρα, τα λάστιχα με προβληματίζουν: δεδομένου ότι ούτε μπορώ, αλλά ούτε και θέλω είτε ν'αλλάζω συνέχεια λάστιχα, είτε να έχω 2 ζευγάρια τροχών (που θα ήταν και το καλύτερο) τι θα μπορούσα να κάνω για να μετακινούμαι στο ασφάλτινο ταξίδι και να στέκομαι στοιχειωδώς στο δρόμο; Πίστευα ότι τα Tourance θα ήταν ένας καλός συμβιβασμός...
Θα πάω κόντρα στο ρεύμα
Ως συνήθως...
Τα τουράνς γι αυτό που κάνεις τώρα, είναι ΟΚ. Σε λάσπες κλπ, μην μπλέξεις ακόμα έτσι κι αλλιώς.
Στο στάδιο της προπόνησής σου, είναι μια χαρα.
Ομως μπότες να πάρεις!
1ον για να συνηθίσεις την αίσθηση, να μάθεις να πατας φρένο, να αλλάζεις ταχύτητες κλπ με τις γκουμούτσες !
2ον για ασφάλεια ακόμα και σε πέσιμο στο ίσιωμα! Και για να βάζεις άφοβα το πόδι κάτω (όταν φορέσεις εντουρόμποτα θα αντιληφθείς την αίσθηση που λέω).
Πάμε στα άλλα.
Βρες μια αλάνα με χώμα κάτω. Βάλε 4-5 σημάδια (μπουκάλια 1,5 λίτρου είναι ΟΚ) ανά 7-8 μέτρα μεταξύ τους. Με ταχύτητα που ίσα να τσουλάς, κάνε 8αρια - κοιτώντας μακριά (όχι τον τροχό σου...) και πάντα προς τα εκεί που πας. (πχ σε πλήρη κύκλο 360° πρέπει να φαντάζεσαι κάποιον αντιδιαμετρικά από σένα και να κοιτάς εκεί
). Ανάλογα προσάρμοσε στα 8αρια σου και το βλέμα σου! Μην κοιτάς τα μπουκάλια - θα τα κοπανήσεις
Αν θες κοίταξέ τα μια -δυο φορές και δεις ότι θα τα ρίξεις!!!
Αφού το κάνεις κανά μισάωρο, όλο και πιο γρήγορα (με μέγιστη τα 20 χαω όμως), μίκρυνε τις αποστάσεις και κάνε το ίδιο. Με μια 1η σχέση στο σαζμάν κι όσο πας θα βάλεις και 2η. Μέχρι εκεί. Πιο γρήγορα δε θέλει και βλάφτει-γενικώς!
Μετά κάνε κύκλους 360° και προς τις 2 κατευθύνσεις (30 και 30 ας πούμε). Να ζαλιστείς, τόσους πολλούς. Κι όσο γίνεται πιο κλειστά σε κάθε κύκλο, να μικραίνει η διαμετρος σα σπείρα. Μέχρι να στρέφεσαι γύρω από τον εαυτό σου με κλειδωμένο τιμόνι.
Ξόδεψε μια μέρα έτσι.
Έχεις μάθει έλεγχο κατεύθυνσης και ταχύτητας, σε ομαλό αλλά σαθρό έδαφος
Θα δεις ότι και το σώμα ακολουθεί, αν κοιτάς πάντα σωστά! Το βλέμα είναι το παν!!! (και στην άσφαλτο, δεν αλλάζει κάτι σ αυτό).
Αφού το κάνεις, κάντο ξανά σε 10-15 μέρες (όσο πιο σύντομα, τόσο καλύτερα βέβαια), θα χρειαστείς λιγότερο χρόνο για καλύτερα αποτελέσματα!
Όλα τα παραπάνω ενώ είσαι όρθιος στα μασπιέ, έχεις ρυθμίσει τιμόνι εκεί που σε βολεύει και μεταφέρεις το βάρος από πόδι σε πόδι για να αλλάξεις κατεύθυνση.
Τα λοιπά, (δυνατό φρένο/γκάζι, απότομες ανηφόρες-κατηφόρες , ανωμαλίες κλπ) θέλουν καθοδήγηση.
Τα πρώτα τα απλά, μπορείς και μόνος σου. Απλώς για να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση.
Μετά από αυτό κι ενώ είσαι για παραπέρα, βάλε και ντακούνια λάστιχα, τότε θα τα χρειαστείς.