Τελευταία επεξεργασία:
Mην το θελει ο Λιακος για το μικρο δεν ξερω...Έχεις τσεκάρει αν το μοτέρ ταιριάζει στο δικό σου;
To έδειξε ήδη μιά Γερμανική εταιρία, η Alpha, στην τελευταία έκθεση μοτοσικλέτας, με 146 ίππους από τον 1200άρη κινητήρα, ο οποίος πιθανώς ήταν ο φετινός. Με υπόνοια στο ότι οι κεφαλές θα μπορούσαν να μπαίνουν σαν αφτερμάρκετ αξεσουάρ. Πόσο απίθανο είναι να το πήρε η BMW και να το εξελίξει;Mε 50 κυβικα αυξηση και VVT δυσκολο να "ξεθαψουν" +25 αλογα.
Ναι αλλά στα 1260 η διαφορά δεν ήταν στα άλογα, ήταν στην ροπή. Αυτό το "χάσιμο" που είχε το 1200 στις μεσαίες, έσβησε. Δεν πιστεύω ότι η BMW θα κάνει το ίδιο λάθος, εξάλλου έχει πολλά χρόνια εμπειρίας από τα αυτοκίνητα με το VANOS κλπ.Δεν αντιλεγω, αλλα βλεπω παραδειγματα παραγωγης, οπως αυτο της Ducati με το Multi. Aπο 1200 και 150 αλογα με το DVT και +60cc πηγε στα 160, και μαλιστα με αυξηση συμπιεσης απο 11.5 σε 13:1, αλλα και EuroIV. Οταν και εφοσον λανσαρει η BMW το VVT/VVL θα ισχυει κατα πασα πιθανοτητα ο EuroV.