Τρεμε κατεμ και λοιποι

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
:wtng:

Αμαν με τ αλογα σ αυτην την κατηγορια.
Θα παω να παρω κανα πιο αδυναμο με φαινεται.
Μπουχτησα αλογατα:p:p:p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mε 50 κυβικα αυξηση και VVT δυσκολο να "ξεθαψουν" +25 αλογα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Mε 50 κυβικα αυξηση και VVT δυσκολο να "ξεθαψουν" +25 αλογα.
To έδειξε ήδη μιά Γερμανική εταιρία, η Alpha, στην τελευταία έκθεση μοτοσικλέτας, με 146 ίππους από τον 1200άρη κινητήρα, ο οποίος πιθανώς ήταν ο φετινός. Με υπόνοια στο ότι οι κεφαλές θα μπορούσαν να μπαίνουν σαν αφτερμάρκετ αξεσουάρ. Πόσο απίθανο είναι να το πήρε η BMW και να το εξελίξει;

http://vvl.alpharacing.com/en/
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν αντιλεγω, αλλα βλεπω παραδειγματα παραγωγης, οπως αυτο της Ducati με το Multi. Aπο 1200 και 150 αλογα με το DVT και +60cc πηγε στα 160, και μαλιστα με αυξηση συμπιεσης απο 11.5 σε 13:1, αλλα και EuroIV. Οταν και εφοσον λανσαρει η BMW το VVT/VVL θα ισχυει κατα πασα πιθανοτητα ο EuroV.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν αντιλεγω, αλλα βλεπω παραδειγματα παραγωγης, οπως αυτο της Ducati με το Multi. Aπο 1200 και 150 αλογα με το DVT και +60cc πηγε στα 160, και μαλιστα με αυξηση συμπιεσης απο 11.5 σε 13:1, αλλα και EuroIV. Οταν και εφοσον λανσαρει η BMW το VVT/VVL θα ισχυει κατα πασα πιθανοτητα ο EuroV.
Ναι αλλά στα 1260 η διαφορά δεν ήταν στα άλογα, ήταν στην ροπή. Αυτό το "χάσιμο" που είχε το 1200 στις μεσαίες, έσβησε. Δεν πιστεύω ότι η BMW θα κάνει το ίδιο λάθος, εξάλλου έχει πολλά χρόνια εμπειρίας από τα αυτοκίνητα με το VANOS κλπ.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Λοιπον κατεμ 150 στον στροφαλο 125 στην ροδα
Μπεμβε 125 αλογα στον στροφαλο 115 στον τροχο
Υπολογιστε τωρα στα 140 αλογα πλεον ο μποξερ στον στροφαλο ποσα στον τροχο αλλα και πως πλεον θα τα βγαζει
Επειτα απο παντα οι μποξερ μπορουσαν να βγαζουν υποδυναμεις αλλα λογο μη ψυξης ειχαν πολλα καυσαερια και θερμοκρασιες υψηλα,πλεον με την υδροψυξη στο 17% αυτα λυθηκαν και υπαρχει και δυνατοτητα η ψυξη να γινει και μεγαλυτερη σε αναλογια με την αεροελαιοψυξη
Σιγουρα θα ειναι ισοδυναμα τα μεγεθη τουλαχιστον μεταξυ κατεμ και μπεμβε
Αν χρειαζομαστε τετοια υποδυναμη αυτη ειναι αλλη παραγραφος !!!!
 
Top Bottom