Χαλάνε τα ΚΤΜ?

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Όλες οι μηχανές χαλάνε. Γι αυτό και τα συνεργεία έχουν πάντα δουλειά. Για τα μεγάλα ΚΤΜ λοιπόν υπάρχουν μερικά ευαίσθητα σημεία που επιδέχονται επίλυσης:
Φίλτρα καυσίμου, αντλία καυσίμου, τρόμπες συμπλέκτη άνω και κάτω. Για να παίρνουμε τα πράγματα στα χέρια μας.
Γειά χαρά.
 

angelo_balto

Overlander
Περιοχή
Γλυφαδα
Όνομα
Αγγελος
Μοτό
KTM 950 SE
και για να απαντήσω στο ερώτημα, ναι υπάρχουν ζημιές σε μοτοσικλέτες της KTM… όπως υπάρχουν ζημιές σε BMW & Honda & Yamaha & Suzuki & …
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομιζω οτι ο Γιωργος (gefr).....ανοιξε το θεμα, για να δειξει οποιος ξερει πως λυνονται καποια προβληματα, που παρουσιαζονται πιο συχνα και οχι για να ανακαλυψουμε οτι ΟΛΑ....χαλανε.
αν καταλαβα λαθος......sorry:oops:
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Για ολα υπαρχει λυση παντα, αρκει να ασχοληθεις και να μην περιμενεις απο αντιπροσωπειες η μαστορους οι οποιοι εχουν κερδος να σε εχουν καθε λιγο και λιγακι στο μαγαζι τους για ευνοητους λογους. Π.χ. το προβλημα με την αντλια συμπλεκτη στο 990 ADV η κατω λυνεται οριστικα με Oberon, η επανω με brebo ακτινικη απλα χρειαζεται μια μικρη πατεντα για χωραει μεσα στην χουφτα, η θερμοκρασια απο τους λαιμους της εξατμισης λυνεται με μια ταινια περιτυλιξης εξιας 9€ η οποια υπαρχει σε χρωματα ασπρο,μπλε και κοκκινο, η αντλια βενζινης λυνεται με facet.....κτλ...κτλ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
και για να απαντήσω στο ερώτημα, ναι υπάρχουν ζημιές σε μοτοσικλέτες της KTM… όπως υπάρχουν ζημιές σε BMW & Honda & Yamaha & Suzuki & …
Η BMW Φιλτατε κατέχει τα πρωτεία


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Νομιζω οτι ο Γιωργος (gefr).....ανοιξε το θεμα, για να δειξει οποιος ξερει πως λυνονται καποια προβληματα, που παρουσιαζονται πιο συχνα και οχι για να ανακαλυψουμε οτι ΟΛΑ....χαλανε.
αν καταλαβα λαθος......sorry:oops:
Πολύ σωστά. Έχω ασχοληθεί με την αντλία συμπλέκτη, άνω και κάτω, με την αντλία βενζίνας (950 και 990) και τα φίλτρα βενζίνας. Για το συμπλέκτη προτείνω χιτώνιο στην επάνω αντλία, και κατασκευή πιστονιού για την κάτω αντλία για οικονομικότερες λύσεις υπάρχουν κάτι σε κινέζικες με μικρές μετατροπές. Τα φίλτρα επίσης κινέζικα.
Ενδιαφέρομαι να ακούσω για ρυθμίσεις και μόντες σε αναρτήσεις και κινητήρες.
Γειά χαρά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Οι ερωτήσεις μου αφορούσαν στην αντλία βενζίνας. Επειδή φέρνω από Κίνα, για το 990, αν υπάρχει κάτι καλύτερο εκεί έξω και μακροβιότερο, να το τσεκάρω.
Για την Facet, για το 950 τώρα, δεν έχω την καλύτερη άποψη, αφού με άφησε στα 40χιλ χλμ. σε αντίθεση μάλιστα με την μανήσια που με άφησε στα 70χιλ. χλμ. Προτείνω την μετατροπή Dr Bean από Ολλανδία. Μία πλακέτα αντικαθιστά τις επαφές που είναι και η αχίλειος πτέρνα της αντλίας και καίγονται συχνά πυκνά και απρόβλεπτα.
Την αντλία συμπλέκτη Oberon και Sigutech τις ξέρω όπως και την Evoluzione παλιότερα. Τις βρίσκω κομμάτι ακριβές. Έχω κάνει αντίγραφο το μανήσιο πιστονάκι και τη βάση του στον τορναδόρο μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Την επάνω αντλία συμπλέκτη την επισκευάζω με χιτώνιο ανοξείδωτο και τοποθετώ μικρότερο πιστονάκι. Έτσι ελαφραίνει η λειτουργία του συμπλέκτη και αποκτά μακροζωία. Φωτoρομάντζο σύντομα. Η ακτινική νομίζω οτι είναι ακριβή, πολύ "βαριά" σε αίσθηση και προυποθέτει μετατροπές που δεν μου αρέσουν αισθητικά, άλλη βάση καθρέπτη κ.λ.π. Επίσης προτείνω για υγρά συμπλέκτη λάδια ανάρτησης ιξώδους 2,5w
Γειά χαρά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
Οι ερωυήσεις μου αφορούσαν στην αντλία βενζίνας. Επειδή φέρνω από Κίνα, αν υπάρχει κάτι καλύτερο εκεί έξω και μακροβιότερο, να το τσεκάρω.
Για την Facet δεν έχω την καλύτερη άποψη, αφού με άφησε στα 40χιλ χλμ. σε αντίθεση μάλιστα με την μανήσια που με άφησε στα 70χιλ. χλμ. Προτείνω την μετατροπή Dr Bean από Ολλανδία. Μία πλακέτα αντικαθιστά τις επαφές που είναι και η αχίλειος πτέρνα της αντλίας και καίγονται συχνά πυκνά και απρόβλεπτα.
Την αντλία συμπλέκτη Oberon και Sigutech τις ξέρω όπως και την Evoluzione παλιότερα. Τις βρίσκω κομμάτι ακριβές. Έχω κάνει αντίγραφο το μανήσιο πιστονάκι και τη βάση του στον τορναδόρο μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Την επάνω αντλία συμπλέκτη την επισκευάζω με χιτώνιο ανοξείδωτο και τοποθετώ μικρότερο πιστονάκι. Έτσι ελαφραίνει η λειτουργία του συμπλέκτη και αποκτά μακροζωία. Φωτoρομάντζο σύντομα. Η ακτινική νομίζω οτι είναι ακριβή, πολύ "βαριά" σε αίσθηση και προυποθέτει μετατροπές που δεν μου αρέσουν αισθητικά, άλλη βάση καθρέπτη κ.λ.π. Επίσης προτείνω για υγρά συμπλέκτη λάδια ανάρτησης ιξώδους 2,5w
Γειά χαρά.
Δωσε ινφο και φωτο στο λαο!!!!! :hailbig:
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία



Αυτά όσον αφορά την αντλία καυσίμου στα ψεκαστά.

Για αντλία στα καρμπυρατεράτα δέστε εδώ την πλακέτα του Ολλανδού Dr Bean:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=823347

Για φίλτρα βενζίνας στα ψεκαστά φέρνω εγώ:
 
Τελευταία επεξεργασία:

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Το πρόβλημα στην κάτω τρόμπα του συμπλέκτη:

το πιστονάκι, τουλάχιστο στο δικό μου ΚΤΜ είπε το ποίημα:

Διακρίνετε την λεπτή ρωγμή στη βάση της προεξοχής



και από τη μέσα μεριά. Ένα αόρατο σχεδόν ράγισμα στον πάτο της εσοχής. Σε κάποια φάση το έκαναν λίγο πιό χοντρό από την έξω μεριά και βελτιώθηκε η κατάσταση. Εγώ το αντιμετώπισα 5 φορές, τις 4 μέσα στην εγγύηση ενώ την 5η που μου ζήτησαν να το πληρώσω, έβαλα ενισχυμένη κόπια:

από σκληρό μπρούντζο και λίγο χοντρότερο στον πάτο της εσοχής. Οι ανοχές είναι πολύ μεγάλες, αφού τα κενά τα συμπληρώνει το υγρό. Από τότε ξέγνοιασα.


Και η βάση σε αλουμίνιο για να μην παραμορφώνεται από τη ζέστη

Αυτά είναι τα ευρήματά μου για την κάτω τρόμπα του συμπλέκτη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Αντλία βενζίνας στο ΚΤΜ 950.
Επειδή έχει καρβουνάκια που με τη λειτουργία κάνουν σπινθήρες και φθείρονται με απρόβλεπτη ταχύτητα. Έχουν αναφερθεί βλάβες στα 7000 μίλια από καινούργια...:


ένας συνκαβαλάρης στην Ολλανδία έχει φτιάξει μία πλακέτα με αισθητήρα υπερύθρων. Κοστίζει περί τα 43€ με αποστολή μέσα και λύνει το πρόβλημα οριστικά. Μέχρι να τρυπήσει η μεμβράνη που δεν έχει ακουστεί ακόμα ή να φρακάρει το αξονάκι που κινείται μέσα στην αντλία από άλατα ή λάσπες...

H original αντλία και μία από τις παρόμοιες που κυκλοφορούν στο εμπόριο:



Κυκλοφορούν επαφές για να ανανεώσετε την αντλία σας με την τεχνολογία της εποχής της. Φθηνότερη λύση αλλά το ίδιο αναξιόπιστη με την αρχική.


Μία από τις πατέντες που κυκλοφορούν... χρησιμοποιούνται οι επαφές, αλλά μόνο για να δίνουν το σήμα στα ηλεκτρονικά (Mosfet) για να κινήσουν την αντλία. Φθηνή λύση και αρκετά πιό αξιόπιστη από την μανήσια. H ίδια πατέντα και εδώ:


http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=414864

και εδώ:

http://www.ktm950.info/how/Orange Garage/Engine/fuel_pump/mitsubishi/rideswestktm_mitsubishi.html


Και η όμορφη λύση του Ολλανδού.


Δέστε οδηγίες τοποθέτησης εδώ:
http://www.lc8.nl/download/fuelpump manual.PDF

και παραγγελίες εδώ:
http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=19387606&postcount=235

Το λύσαμε κι αυτό...
 
Τελευταία επεξεργασία:

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Από ανορθωτές πώς πάμε;
Σε πρώτη ευκαιρία, αναβαθμίστε τον ανορθωτή σας με νέας τεχνολογίας ανορθωτή τύπου series. Οι κορεάτικοι Shindengen SH775 χαίρουν μεγάλης εκτίμησης. Άν επιμένετε ελληνικά, υπάρχουν οι nakos moto από Κόρινθο και οι SXelectronics στον Πειραιά.
H τιμή είναι λίγο χαμηλότερη από το μανήσιο, ενώ δεν παράγει τόσο πολύ θερμότητα.
Τέλος άν καεί, δεν κάνει υπέρταση, όπως μερικές φορές ο μανήσιος. Εμένα για παράδειγμα όταν κάηκε μου έκαψε ηλεκτρονική και μονάδα ABS στο 990.
http://www.ebay.com/itm/FH020AA-Shindengen-Universal-upgrade-kit-with-free-PVC-wiring-sheathing-/271147003588?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f219eeec4&vxp=mtr
 
Τελευταία επεξεργασία:

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Άνω αντλία συμπλέκτη: ανοξείδωτο χιτώνιο
Κατασκευάζεται στον τόρνο



Το κυλινδράκι όπου βιδώνει ο κόκκινος ρεγουλατόρος τορνάρεται στις δύο πλευρές του και τοποθετούνται ρουλεμάν

Τα ρουλεμάν μπαίνουν πρεσσαριστά



Επίσης ρουλεμάν τοποθετούνται και στην κυρίως άρθρωση του λεβιέ


Το πιστονάκι περασμένο στο κυλινδράκι
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Ωραίος ο gefr, ειδικά η πατέντα με τα ρουλεμάν είναι κάτι που πάντα ήθελα να κάνω...
 
Top Bottom