1. Χρησιμοποιούμε cookies που ενισχύουν την εμπειρία σας στο forum. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στις σελίδες μας συμφωνείτε με τη χρήση τους. Μάθετε περισσότερα.
  2. Επιλέξτε το στυλ που σας ταιριάζει και περιηγηθείτε ευχάριστα στο ADVride.gr! Επιλογή στυλ

και μετά το v-strom τι???

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γενικά' που ξεκίνησε από το μέλος todor, στις 13 Ιανουαρίου 2018 στις 10:16.

  1. todor

    todor Μέλος

    Εγγραφή:
    31 Ιανουαρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    844
    Περιοχή:
    ΒΟΛΟΣ
    Όνομα:
    ΘΟΔΩΡΗΣ
    Μοτό:
    SUZUKI DL650 K6
    το μεχανάκι: v-strom του 2006 (χωρίς ABS), με 100k χλμ (από τα 65k στα χέρια μου), με αρκετά εξτρά φιγούρας/ουσίας (εκτός από λαμπάκια χριστουγεννιάτικου δέντρου και aftermarket αμορτισεροελατηριοαναρτήσεις)
    η χρήση: καθημερινά 20-30 χλμ πάνε-έλα στη δουλειά, κάποιες ασφάλτινες βόλτες, με ελάχιστα περάσματα από χώμα και 1-2 φορές/χρόνο δικάβαλη βόλτα μικρή μεγάλη-δεν έχει σημασία- με το στεφάνι μου.
    τρόπος οδήγησης: χαλαρός-φυσιολογικός, ούτε να ξύνω μαρσπιέδες/γόνατα, ούτε σούζες, ούτε τελικές
    η επιθυμία: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ χώμα!
    budget: το μέγιστο 4500€ ούτε λεπτό παραπάνω!
    ο λόγος: κυρίως περισσότερο χώμα και (ας το πω διακριτικά) το βαρέθηκα!!!



    η ερώτηση πάρα πολύ απλή... τι θα μπορούσα να κοιτάξω/πάρω?? γιατί καλά το κόλλημα με τα 950/990 :)inlove::inlove::inlove::inlove:), αλλά μήπως υπάρχει και αλλού ζωή και δεν την έχω πάρει χαμπάρι????

    (και πάντα υπάρχει το πλάνο Β, που λέει ότι μένω με το ταπεινό και τίμιο στροματάκι μου, με τακουνολάστιχα, μέχρι να σκορπίσει στα λιθάρια και στα λασπόλουτρα ή να μου κάτσει επιτέλους το γ@μ@τζόκερ)




    αν το έβαλα σε λάθος ενότητα, ας το βάλουν οι γνώστες εκεί που ξέρουν (και πρέπει) :p:p:p


    :thanx:
  2. geez996

    geez996 Μέλος

    Εγγραφή:
    27 Αυγούστου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    1.463
    Περιοχή:
    Αττικης
    Όνομα:
    Γιώργος
    Μοτό:
    1190
    Bmw gs 800 ? Δεν ξερω ομως σε τι χρηματα παιζουν....

    Bmw g650 ? Εχω δει κανα 2 στο car εκει γυρω στα 4500. Το θεωρω πολυ τιμιο.


    Ενναλακτικα το plan B...
  3. mike

    mike Μέλος

    Εγγραφή:
    26 Μαρτίου 2016
    Δημοσιεύσεις:
    167
    Περιοχή:
    Ρέθυμνο
    Όνομα:
    Μιχάλης
    Μοτό:
    aprillia caponord rally
    Θοδωρή αν το 4500 έχει προοπτική να αυξηθεί σε κανά χρόνο τότε βάλε τακούνια στο στρώμα για να πάρεις μια γεύση που δε θα το λυπάσαι κιόλας .
    Αν πάλι όχι τι είσαι διατεθιμένος να θυσιάσεις ?
    todor likes this.
  4. todor

    todor Μέλος

    Εγγραφή:
    31 Ιανουαρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    844
    Περιοχή:
    ΒΟΛΟΣ
    Όνομα:
    ΘΟΔΩΡΗΣ
    Μοτό:
    SUZUKI DL650 K6
    @geez996 το plan B πάντα υπάρχει και είναι και το επικρατέστερο! το GS800 είναι μεν ωραίο, αλλά δεν παίζει σ' αυτά τα λεφτά, εκτός και αν μου το "χαρίσει" κάποιος. Για GS650 το σκέφτομαι, πιο συγκεκριμμένα το Dakar που είναι και ψηλότερο, αφού δεν γράφω και τα άπειρα χλμ, αλλά δεν ξέρω τα "+" και τα "-" του... (σίγουρα μεγάλο πλεονέκτημα είναι το abs που έχει, όταν το δικό μου ΔΕΝ έχει και το φοβάμαι)

    @mike στην παρούσα φάση, τα 4500€ είναι έτσι κι αλλιώς "υπέρβαση" που δεν θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια. Απλά όσο περνάει ο καιρός, τόσο θα πέφτει η αξία του δικού μου...
  5. geez996

    geez996 Μέλος

    Εγγραφή:
    27 Αυγούστου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    1.463
    Περιοχή:
    Αττικης
    Όνομα:
    Γιώργος
    Μοτό:
    1190
    Για το X chalenge ελεγα...

    https://www.car.gr/10030613-bmw-g-650-xchallenge-g650x-challenge

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    Sevax, todor and δημήτρης like this.
  6. geez996

    geez996 Μέλος

    Εγγραφή:
    27 Αυγούστου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    1.463
    Περιοχή:
    Αττικης
    Όνομα:
    Γιώργος
    Μοτό:
    1190
    Sevax and todor like this.
  7. δημήτρης

    δημήτρης Μέλος

    Εγγραφή:
    9 Μαϊου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    757
    Περιοχή:
    Θεσσαλονίκη
    Όνομα:
    Δημήτρης
    Μοτό:
    BMW F800GS
    Θόδωρε, εγώ στην θέση σου, για αυτά που θες και με το μπατζετ που διαθέτεις, θα πήγαινα σε κάποιο 800αρι gs αναγκαστικά με κάμποσα χιλιόμετρα αλλά αν είναι καλοσυντηρημένο, δεν υπάρχει πρόβλημα. (υπάρχουν που και που εκεί στα 4500)
    ή σε tenere, μονοκύλινδρο μεν , αλλά ικανότατο και οικονομικό δε.
    Sevax and todor like this.
  8. George_M.

    George_M. ..ο Βαρθολομαίος..!

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    1.421
    Περιοχή:
    Ανατολικα της Αττικης...
    Όνομα:
    George.
    Μοτό:
    XL650V
    Την ανεση του ''Στρωματος'' στην ασφαλτο θα την αποζητας,ενω δυσκολα η κυρα θα βρει σελα τοση αναπαυτικη.Ασε που δεν καει κιολας...
    πριν την οποια αποφαση,βαλε ενα τακουνατο ελαστικο κ κανε αρκετες ''αλαφρες'' χωματινες να δεις ΑΝ αυτο το κλικ που νιωθεις για το χωμα ειναι οπως το εχεις φανταστει κ αν δεις οτι σου κανει τοτε κοιτας για αλλο μεκανακι...
    απο την αλλη μπορεις να το κρατησεις κ παραλληλα να βρεις κανενα 250αρακι εντουρο να βγαζεις τα γουστα σου...
    σκεψεις λεω...
    επισης μην ξεχνας πως ασχετως τι θα αποφασισεις το χωμα απαιτει κ εξοπλισμο σωστο κατι που θα προστεθει στο συνολικο κοστος της οποιας αποφασης σου.
    tsak8, Greg Ø, Phoenix and 8 others like this.
  9. δημήτρης

    δημήτρης Μέλος

    Εγγραφή:
    9 Μαϊου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    757
    Περιοχή:
    Θεσσαλονίκη
    Όνομα:
    Δημήτρης
    Μοτό:
    BMW F800GS
    https://www.car.gr/11423493-bmw-f-800-gs

    Υπόψιν δεν το ξέρω το μηχανάκι
    geez996, todor and ΜΟΥΡΙΚΗΣ like this.
  10. Nick_990

    Nick_990 Μέλος ADVride Team

    Εγγραφή:
    21 Σεπτεμβρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    2.563
    Περιοχή:
    Ηρακλειο κρητης
    Όνομα:
    Νικος
    Μοτό:
    KTM ADV 990
    Χωρίς να έχω ιδέα από τρανσαλπ, είναι ένα όμορφο μηχανάκι στα λεφτά που θες ίσως και λιγότερα, με ακτινωτους τροχούς 21 μπροστά,έχει abs,(για το 700 μιλάω) ελαφρώς περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμο, δεν θα χάσεις σε άνεση πηγενε ελα στη δουλειά καθημερινώς , δεν θα αυξηθούν τα έξοδα σου ούτε για σέρβις ούτε για καμία άλλη υποχρέωση...

    Ή η άλλη πρόταση το τενερε που είναι και ανερχόμενο αστέρι, αλλά με λιγότερη δύναμη και άνεση(όχι στη σέλα, αλλά στο γκάζι)...

    Τι λες;;


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Phoenix and todor like this.
  11. Kamo

    Kamo Μέλος

    Εγγραφή:
    3 Φεβρουαρίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    36
    Περιοχή:
    Βολος
    Όνομα:
    Γιαννης
    Μοτό:
    R 1200GS
    Θοδωρη, γιατι δεν κοιτας και κανενα GS1200 του 04-05-06? Υπαρχουν αρκετα που παιζουν σε αυτες τις τιμες.
    todor likes this.
  12. stefanos

    stefanos Μέλος

    Εγγραφή:
    4 Μαρτίου 2015
    Δημοσιεύσεις:
    87
    Περιοχή:
    Λάρισα
    Όνομα:
    Στέφανος
    Μοτό:
    Honda Dominator 650
    Θα πρότεινα (όποιο από τα τρία σου κάνει "κλικ"):
    1. Tenere 660
    2. Transalp 650
    3. F650 gs Dakar

    Σε αυτά τα λ7 θα βρεις αξιόλογες περιπτώσεις κ με λίγα χλμ. Εάν πας σε transalp ή dakar θα σου μείνουν κ χρήματα για να αναβαθμίσεις κ τις αναρτήσεις.
  13. giannis1070

    giannis1070 "'Αρχεσθαι μαθὼν ἄρχειν ἐπιστήσει"

    Εγγραφή:
    8 Σεπτεμβρίου 2015
    Δημοσιεύσεις:
    658
    Περιοχή:
    Σαλαμίνα - Πειραιάς
    Όνομα:
    Γιάννης
    Μοτό:
    ΚΤΜ 990 ADVE
    Θοδωρή στη θέση σου θα κρατούσα το v-stroμ, θα του έβαζα ένα σετ ήμι-χωμάτινα λάστιχα (τύπου rally str) και θα ξεκίνούσα να γράφω χιλιόμετρα στο χώμα.
    ΕΑΝ καταλάβαινα ότι μου αρέσει η χωμάτινη οδήγηση (δε μιλάω για βατούς χωματόδρομους, αλλά ένα πιο τεχνικό τεραίν), τότε θα έψαχνα ένα μηχάνημα με ποιο χωμάτινο προσανατολισμό.

    Τι θα γίνει εάν διαπιστώσεις ότι δε σου αρέσει το χώμα; Μπορεί να μπλέξεις σε καταστάσεις δύσκολες (πτώσεις, δύσβατα πετρώδη τεραίν, βαθειά λασπωμένα νερωφαγώματα) τα οποία μπορεί να σε δυσκολέψουν πολύ και να σε αποθαρρύνουν στο να συνεχίσεις, που αν είσαι ακόμα με το v-strom έχει καλώς, αν όμως έχεις πάρει ήδη άλλο μηχανάκι τα πράγματα μπλέκουν. Άσε που το στρώμα είναι τέρας αξιοπιστίας, πρακτικότητας και άνεσης και θα σου λείψουν σε ένα μηχανάκι με περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό.

    Επίσης, θα πρέπει να διαθέσεις ένα μικρό κεφάλαιο για προστασία δική σου αλλά και της μηχανής, κάτι που πολλοί δεν το υπολογίζουν.

    Όλα τα παραπάνω βέβαια είναι μπαρούφες, εάν είσαι τύπος με τρέλα και κορδέλα και με φιλοσοφία.....ρε πάμε κι ό,τι γίνει και δε γ@μιέται, θα τα βγάλουμε πέρα....(σου γράφει κάποιος που έφυγε από ένα μηχανάκι διαμάντι και πήγε σε ένα οπλοπολυβόλο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται)
    Savvas62, geez996, todor and 6 others like this.
  14. lmb990

    lmb990 Μέλος

    Εγγραφή:
    15 Ιανουαρίου 2016
    Δημοσιεύσεις:
    1.140
    Περιοχή:
    ΑΘΗΝΑ
    Όνομα:
    ΛΑΜΠΡΟΣ
    Μοτό:
    ΚΤΜ 990 ADVENTURE
    στα λεφτα που ψαχνεις το 950 δεν νομιζω οτι εχει ανταγωνισμο.. θα συνεχισεις να κανεις οτι εκανες και με το strom + χωμα αλλα θα εχεις καποια θεματα να λυσεις (αν δεν τα εχει λυσει ο προηγουμενος) και περισσοτερη καταναλωση ακριβοτερα σερβις ακριβοτερα τελη!!



    αμα το γουσταρεις παρτο με χιλια.. δεν θα σε πειραξει ουτε μια τρομπα ουτε τιποτα.. θα το καβαλας και θα τα ξεχνας ολα..

    tip* μαθε τα προβληματα πριν το παρεις για να μην σου ερθουν ουρανοκατεβατα και στεναχωρεθεις..
    τρομπες συμολεκτη τρομπα βενζινης ανορθωτης πισω τρομπα φρενου τρομπα νερου ειναι τα συνηθισμενα πχ...
    todor likes this.
  15. petros KLR

    petros KLR Μέλος

    Εγγραφή:
    5 Οκτωβρίου 2016
    Δημοσιεύσεις:
    1.124
    Περιοχή:
    ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
    Όνομα:
    ΠΕΤΡΟΣ
    Μοτό:
    KAWASAKI KLR 650
    Θοδωρη για αρχη βαλε τακουνια στο στρομα οπως ειπαν πολλοι να δεις αν το γουσταρεις το χωμα.
    Αν πορωθεις κ θελεις πιο εξτριμ καταστασεις εχοντας ενα μηχανακι για ολα καλη επιλογη που ειπες κ εσυ ειναι το DAKAR 650.
    Βρισκεις αρκετα καλο με το ποσο που διαθετεις εχει δυνατο μοτερ αφου δεν το στυβεις το γκαζι ανετη σελα για τη κυρα να μην γκρινιαζει ταξιδακια κανει αξιοπρεπως καθημερινα γινεται παπι ειναι πολυ οικονομικο στο καυσιμο κ στη συντηρηση κ το κυριοτερο παει καλα στο χωμα.
  16. Gous

    Gous Μέλος

    Εγγραφή:
    13 Μαϊου 2017
    Δημοσιεύσεις:
    12
    Όνομα:
    Σπύρος
    Μοτό:
    F800 gs
    @todor Καλημερα!

    Φίλε επειδή εχω οδηγήσει πάμπολλες φορές το 650 και ειμαι κάτοχος του 800....
    Η διαφορά ειναι χαώδης!ειλικρινα αξίζει ο κόπος να περιμένεις ένα χρόνο και να πάρεις το 800.....δεν μπορεις να φανταστεις....εντάξει τίμιο και το 650 αλλά φίλε το 800 ειναι μια κατηγορία μόνο του (όχι επειδή ειμαι κάτοχος...αλλά ρωτα και άλλους με την ανάλογα εμπειρία)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    geez996, petros KLR and todor like this.
  17. sothrhs

    sothrhs Μέλος

    Εγγραφή:
    8 Ιανουαρίου 2017
    Δημοσιεύσεις:
    461
    Περιοχή:
    Λάρισα
    Όνομα:
    Σωτήρης
    Μοτό:
    990 ADV ΄06
    Εγω λέω να μπεις στη διαδικασία να οδηγήσεις ολα αυτά τα μηχανακια που ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω και ίσως και κάποιο αλλο που σου κάνει κλικ.Τότε θα ξέρεις απο μόνος σου ποιο θες και θα συζητάμε για ενδεχόμενες αστοχίες του μοντέλου κλπ:)
    geez996, petros KLR, todor and 2 others like this.
  18. Λευκάδιος

    Λευκάδιος Μέλος

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2015
    Δημοσιεύσεις:
    1.150
    Περιοχή:
    West Side Athens
    Όνομα:
    Γιώργος
    Μοτό:
    BRP
    Το 700 έχει 19άρη μπροστινο και αν δεν κάνω λάθος αρκετά μικρότερη διαδρομή μπροστινής ανάρτησης απ'το 650,οι περισσότεροι λένε ότι έχει λιγοτερες χωμάτινες δυνατότητες(σε σχέση με το 650 πάντα).
    Εγώ θα κοίταγα αυτά που προείπαν παραπάνω
    F800GS Dakar(ή Sertao)
    Tenere 660
    Transalp 650.
    Και να μην σου αρέσει το χώμα θα μπορούν άνετα να σε εξυπηρετήσουν σε ότι ζητάς.
    GS800 θα ήταν το ιδανικό από πλευράς δύναμης/στησίματος αλλά αφού ξεφεύγει το μπάτζετ δεν είναι της παρούσης.
    Τελευταία επεξεργασία: 13 Ιανουαρίου 2018 στις 12:19
  19. mAthosalas

    mAthosalas I love my GS ADVride Team

    Εγγραφή:
    10 Μαρτίου 2014
    Δημοσιεύσεις:
    6.808
    Περιοχή:
    Στούς Πρόποδες τού Παναχαϊκου
    Όνομα:
    Κώστας
    Μοτό:
    BMW F 800GS 30th Anniversary Special
    Κατ αρχας...οσο γι αυτο...
    αν μου κατσει...το δηλωνω δημοσια...δικη σου η Γερμανιδα υπο μια προυποθεση...να την βλεπω στα χωματινα...;)
    [​IMG] Κατα δευτερον...γιατι δεν κρατας το Vstrom για ολες τις χρησεις πολη ασφαλτο και μετακινηση συν ταξιδια και να δεις κανενα ΤΤR600 για τραβελοεντουρο???;)
    Sevax and todor like this.
  20. XLGeorge

    XLGeorge Μέλος

    Εγγραφή:
    17 Νοεμβρίου 2015
    Δημοσιεύσεις:
    1.867
    Όνομα:
    George
    Μοτό:
    XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
    Το Τρανσαλπ 700 εχει πολυ λιγοτερες χωματινες δυνατοτητες απο τα 600/650 λογω 19αρη μπροστινου αλλα επισης λογω πολυ μικρης αποστασης απο το εδαφος λογω του σχηματος που εχει το καζανακι του καταλυτη. Επισης εχει συνδυασμενο πισω φρενο στο μπροστα που απαγορευει τα μπασιματα σε στροφες με πισω φρενο και ABS που δε βγαινει. Ειναι για απλη χωματινη διασχιση οπως θα κανεις και με το Vstrom με χωματινα λαστιχα και οχι για χωματινο παιχνιδι ή για δυσκολα χωματα. Επισης το 650 που αναφερθηκε (οπως και το Αφρικα 750 που δεν αναφερθηκε αλλα το βαζω κι'αυτο) ειναι καρμπυρατερατο που σημαινει οτι ξεχνας ταχυτητες πανω απο 130-140χμω στην εθνικη γιατι σε τετοια χρηση καιει πολυ.


    Σχετικα με τα αλλα, οτι ειπανε οι υπολοιποι αλλα καπου θα κανεις καποιες θυσιες σε σχεση με τις ταξιδιωτικες ικανοτητες και την ανεση του VStrom.
    Τελευταία επεξεργασία: 13 Ιανουαρίου 2018 στις 12:31
    Savvas62, gaslion, petros KLR and 2 others like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα