και μετά το v-strom τι???

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
το μηχανακι που θα παρεις πρεπει να το γουσταρεις,να θες να πας βολτα με την πρωτη ευκαιρια
αλλιως τσαμπα η αλλαγη
και επειδη αν καταλαβα δεν εχεις οδηγησει 990,με την πρωτη ευκαιρια οδηγεις το δικο μου(μια αναβαση στο λατρεμενο Πηλιο ειναι οτι πρεπει) για να εχεις ιδία αποψη..
Δε στο προτεινω το 990 απλα για να το οδηγησεις αν δεν εχεις καποιον κοντινοτερο
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Σωτήρη @sothrhs ευχαριστώ πολύ για την προσφορά, αλλά εσύ είσαι βαλτός να με διώξει η γυναίκα μου ε???
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
@North_explorer ξέρεις (που να ξέρεις, αλλά λέμε τώρα) έχω ένα 1150 (2002 το απλό, νομίζω χωρίς servo με 100k χλμ) από φίλο ο οποίος το έχει super το μηχανάκι, του έχει αλλάξει τεντωτήρες, όλες τις φλάτζες του κινητήρα και τον γυάλισε εσωτερικά (τα έκανε μόνος του, είχε συνεργείο αυτοκινήτων αλλά είναι φανατικός μηχανόβιος). Και μία λέω να το πάρω, μια λέω να μη το πάρω. Και το καλύτερο? δε θα πληρώσω παραπάνω, γιατί το δίνει σε τιμή πιο κάτω από αυτή που θα μπορέσω να δώσω το δικό μου!!!
Με φοβίζει το βάρος του όμως για αρχάριες χωμάτινες εξορμήσεις...
Λευτέρη, αν και μιλάμε για εντελώς διαφορετικά μηχανάκια, περισσότερο γουστάρω να πάω το 1150, παρά KRL, Transalp, Africa, bmw 650...
Μπας και το χεις παρει και δεν το ξερεις;.....................................:thinking:

Θα μας ξεσκι.....να ζΜΠΡωχνουμε στα βουνα ρε αλητη...:D:happy::hungover:
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Μια καλή λύση από τη στιγμή που θα έδινες έτσι και αλλιώς γύρω στο χιλιάρικο είναι κρατάς στρώμα και αλλαγή ανάρτησης πίσω με πιο ψηλή και αλλαγή ολοκληρου μπροστινού (από 950 πχ). Έτσι και μεταμορφωνεις το μηχανάκι από πλευρά αναρτήσεων και ψηλώνει αρκετά.
Τα tenere, transalp, f650, 690, klr, κλπ θα σου φανούν πολύ λίγα σε σχέση με το στρώμα παντού (εκτός από το χώμα). Με 950 αν έχεις περιορισμένο budget μη μπλέξεις με την καμία. Μόνο το 800 είναι για εσένα αλλά όπως είπες δύσκολα το φτάνεις.
 

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Καλημέρα φίλε μου, έχω πολύ καιρό να γράψω στο φόρουμ αλλά έπεσα πάνω στο θέμα σου και κάτι μου θύμισε..

Είχα το vstrom μέχρι το καλοκαίρι με χωμάτινα λάστιχα επάνω και είχα κάνει γερές χωματάδες μ'αυτό. Είχα έρθει και στο τρόφυ της Εύβοιας με τα παιδιά από εδώ. Έχω στην αποθήκη μου ένα ζευγάρι karoo 3 τα οποία είναι σε πολύ καλή κατάσταση και φυλαγμένα σωστά, (χωρίς ήλιο και υγρασία), εάν θες στα δίνω πολύ ευχαρίστως να τα δοκιμάσεις και να ανακαλύψεις ξανά το μηχανάκι σου. Εάν σε ενδιαφέρει στείλε μου π.μ. με στοιχεία.

Τώρα όσον αφορά το χώμα, όπως ειπώθηκε το vstrom σχετικά χαμηλό αλλά με μια αλουμινένια ποδιά γλιτώνεις πολλά πράγματα. Τα υπόλοιπα μειονεκτήματα τα ξεπερνάς καθώς ειδικά στην αρχή δε θα το πιέσεις και ιδιαίτερα. Δεν είναι κι ούτε θα γίνει 690, αλλά θα κάνεις πολύ ωραία πράγματα μαζί του.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Λοιπόν, Θεόδωρε, θα σου πω και γω τη γνώμη μου, μιας και πριν τρία χρόνια περίπου ήμουν ΑΚΡΙΒΩΣ στην ίδια φάση με σένα, ήτοι με ένα καλό και τίμιο μηχανάκι (Versys), που τα έκανε -σχεδόν- όλα (καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, βολτίτσες, διακοπούλες, καθώς και χαλαρό δασικό χωματόδρομο αν πρόσεχες λίγο). Παρότι σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα μηχανάκι λιγότερο "βαρετό" από το στρόμι, έπιανα τον εαυτό μου ώρες ώρες να μην απολαμβάνει πλέον ιδιαίτερα τη βόλτα. Από την άλλη, είχα πάντοτε το μικρόβιο του "χώματος", πιο πολύ βέβαια αρχικά με την έννοια του να μη με "φοβίζει" οποιοδήποτε τερέν τυχόν συναντήσω στη βόλτα - εκδρομή, αλλά και (στο πίσω μέρος του μυαλού) με την επιθυμία να αρχίσω κάποια στιγμή πιο δύσκολες εξορμήσεις. Το μπάτζετ μου ήταν σχετικά περιορισμένο. Όπως κι εσύ, ήμουν ερωτευμένος με το 990. Διάβαζα ό,τι πληροφορία υπήρχε να πούμε στο ίντερνετ και όποια συζήτηση υπάρχει ονλάιν για τα + και τα - του. Η διαφορά μας έγκειται στο ότι για εμένα δεν υπήρχε καμία εναλλακτική. Θα άλλαζα μόνο για το 990 και για κανένα άλλο. Επίσης όμως, νομίζω ότι κατά βάθος απλά απολάμβανα την ιδέα. Το ήθελα σαν τρελός, αλλά μόνο στη θεωρία. Όπως όταν σκέφτεσαι τη Μπελούτσι ένα πράμα. Μέχρι που το αγόρασα. Εν ριπή οφθαλμού. Χωρίς δεύτερη σκέψη. Now or never. Το πουλούσε κάποιος γνωστός και έτυχε σε εκείνη τη φάση να έχω τα χρήματα. Never looked back.

Αυτά που σου λένε τα παιδιά, να αρχίσεις δηλαδή τις χαλαρές εξορμήσεις στο χώμα για να δεις αν όντως το έχεις το μικρόβιο, είναι πάρα πολύ σωστά. Κι εγώ αυτό θα σου έλεγα. Έχεις βέβαια το "πρόβλημα" ότι δεν θέλεις να αφήνεις το μηχανάκι σου να χάνει την αξία του, το οποίο είναι και αυτό λογικό. Εγώ λοιπόν στη θέση σου θα περίμενα μερικούς μήνες ακόμα και σε αυτό το χρονικό διάστημα, δηλαδή κυρίως την άνοιξη, θα έκανα ακριβώς αυτό. Δηλαδή βολτίτσες off road. Αν είχες τη δυνατότητα για ένα ζευγάρι πιο χωμάτινα λάστιχα & για προστατευτικό εξοπλισμό θα ήταν το ιδανικό (εγώ προσωπικά δεν θα έμπαινα χώμα χωρίς τουλάχιστον μία στιβαρή μπότα). Εάν μετά από αυτό το χρονικό διάστημα δεις ότι το έχεις το μικρόβιο και κρίνεις ότι δεν σου αρκεί το V-Strom γι' αυτό που έχεις στο μυαλό σου, τότε θα έχει έρθει η ώρα να το μπουλήσεις. Πάνω στις επιλογές σου τώρα.

Ας ξεκαθαρίσουμε ότι, αν πας σε αυτό που ονειρεύεσαι, δηλαδή στο 950/990, πρέπει να γνωρίζεις πέρα από τις κλασικές ασθένειες (που είμαι σίγουρος ότι ήδη γνωρίζεις), ότι τα γαμίδια αυτά και ιδίως το 990 (για το οποίο μπορώ να μιλήσω από εμπειρία) δεν είναι ό,τι καλύτερο για "σφιχτά" πορτοφόλια. Αντιθέτως, πίνουν πολύ και κοστίζουν πολύ σε σέρβις και ανταλλακτικά. Εκτός και αν είσαι από αυτούς (που είναι και αρκετοί εδώ που τα λέμε) που κόβουν από αλλού για να μπορούν να τα καβαλάνε (γιατί να πληρώνεις έξτρα σε ψυχοθεραπείες όταν μπορείς να τα δίνεις στο ΚΤΜ?). Για μένα λοιπόν, πέρα απ' την πλάκα, το μοναδικό σοβαρό μειονέκτημα στα Κατέμια είναι αυτό. Πρακτικά τώρα, στα χρήματα που διαθέτεις, το 990 δεν είναι διαθέσιμο. Άρα στην καλύτερη περίπτωση πας σε 950. Το οποίο, αν εξαιρέσεις το θέμα του ABS, δε νομίζω ότι υστερεί σημαντικά σε κάτι. Αντίθετα, θα βρεις και κάποιους που θα το προτιμούσαν από το 990. Αρκεί, εννοείται, να το βρεις σε καλή κατάσταση.

Εφόσον το ζητούμενο είναι (φαντάζομαι) ένα upgrade ΟΧΙ ΜΟΝΟ στις χωμάτινες δυνατότητες, αλλά ΚΑΙ στη μηχανή ΓΕΝΙΚΑ, εγώ θα έλεγα ότι το 950 ή το 800 ή το 1150 είναι σοβαρό upgrade από πολλές απόψεις σε σχέση με το V-Strom. Και είναι πολύ πιθανό να καλύπτουν τις "χωμάτινες" ανάγκες σου στο 100%. Εφόσον λοιπόν βρισκόμαστε σε αυτό το μήκος κύματος και αποκλείουμε τις πρώτες επιλογές για λόγους οικονομικούς, εγώ θα καλόβλεπα πολύ σοβαρά το GS που ανέφερες. Αναφορικά με το βάρος του, θα έλεγα να μη σε τρομάζει. Παίζουν ρόλο φυσικά και η σωματική διάπλαση και η δύναμη του καθενός, αλλά και το τι πραγματικά εννοεί όταν λέει "χώμα". Το έχεις οδηγήσει αυτό το μηχανάκι? Ποιές είναι οι εντυπώσεις σου?

Αν αντίθετα, το ζητούμενο είναι ένα upgrade ΜΟΝΟ ως προς τις χωμάτινες δυνατότητες, τότε η παλέτα των επιλογών σου είναι αρκετά μεγαλύτερη και κάποιες από αυτές έχουν ήδη αναφερθεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Γρηγόρη @Greg Ø για το 990 μου έχει μιλήσει και τηλεφωνικά ο Κυριακος @zorro και με επανέφερε στην πραγματικότητα, όπως κι εσύ, αλλά είναι τρελό μωρό το άτιμο!!
το 1150 το αναφέρω σαν επιλογή, ΜΟΝΟ το συγκεκριμμένο που το ξέρω 100% σαν μηχανάκι και επειδή είναι στο ποσό που διαθέτω.
το 800άρι μάλλον είναι η 2η επιλογή μου (μετά το 990) στο τι θα ήθελα να πάρω ΤΩΡΑ, γιατί εντικειμενικά, θεωρώ ότι είναι ένα πραγματικό all around όχημα που τα κάνει όλα πάρα πολύ καλά (και είναι και οικονομικοτερο από το 990)

στο χωμάτινο κομμάτι τώρα, αυτο που προκύπτει από τα λεγόμενά σας είναι ότι λέω στο #23 post... δοκιμάζω χωμάτινα και διαδρομές και αφού επιβεβαιώσω το μικρόβιο κοιτάω (ξανά) τις επιλογές μου...





είστε όλοι υπέροχοι!!!! ο ένας μου δίνει το 990 για βόλτα (χωρίς να ξέρει ότι θα εξαφανιστώ μετά αι θα με ψάχνει χεχεχεχε), ο άλλο μου δίνει τα λάστιχά του...ρε μη μου κάνετε τέτοια είμαι και ευαισθητούλης!!!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Κώστα κι εγώ ρε φίλε, αν στα κερδίσω σήμερα, θα σου πάρω ότι θες!!! 1290 θες?? 1200adv θες??? 1260 Multi θες??? μπουζούκια θες???
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλημέρα φίλε μου, έχω πολύ καιρό να γράψω στο φόρουμ αλλά έπεσα πάνω στο θέμα σου και κάτι μου θύμισε..

Είχα το vstrom μέχρι το καλοκαίρι με χωμάτινα λάστιχα επάνω και είχα κάνει γερές χωματάδες μ'αυτό. Είχα έρθει και στο τρόφυ της Εύβοιας με τα παιδιά από εδώ. Έχω στην αποθήκη μου ένα ζευγάρι karoo 3 τα οποία είναι σε πολύ καλή κατάσταση και φυλαγμένα σωστά, (χωρίς ήλιο και υγρασία), εάν θες στα δίνω πολύ ευχαρίστως να τα δοκιμάσεις και να ανακαλύψεις ξανά το μηχανάκι σου. Εάν σε ενδιαφέρει στείλε μου π.μ. με στοιχεία.

Τώρα όσον αφορά το χώμα, όπως ειπώθηκε το vstrom σχετικά χαμηλό αλλά με μια αλουμινένια ποδιά γλιτώνεις πολλά πράγματα. Τα υπόλοιπα μειονεκτήματα τα ξεπερνάς καθώς ειδικά στην αρχή δε θα το πιέσεις και ιδιαίτερα. Δεν είναι κι ούτε θα γίνει 690, αλλά θα κάνεις πολύ ωραία πράγματα μαζί του.
Ε ναι.....αερα παντου ο ψηλος!




 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
η "λύση" μεγαλύτερης μηχανής, όπως gs1150 ή 1200 που είπε και ο @Kamo παραπάνω, να φανταστώ ότι "απορρίπτεται" λόγω βάρους μηχανής και απειρίας δικιάς μου.....

Φιλε @todor , ειχα ασφαλτινα μηχανακια.. Αλλα εβλεπα χωμα και μου αρεσε.

Μεχρι που πουλησα το tuono kai πηρα ενα 990. Ακομη μαθαινω να οδηγαω στο χωμα με αυτο. Δεν εχω καβαλησει ποτε ελαφρυτερο εντουρο (παρα μονο για 200 μετρα σε πιστακι) η ον-οφφ...

Ναι για εμας τους αρχαριους, οι παραγοντες απειρια-βαρος-λασπη-χωμα-γκαζι-καυλίτσες-τουμπα ειναι λιγο θεμα, αλλα οταν πας ομορφα και προσεκτικα, θα του τον παρεις τον αερα.

Οτι και αποφασισεις να παρεις, καλοβολτο να ειναι!!!
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Ρε θοδωρη, αφού έχεις διαθέσιμο το 1150 και το ξέρεις και το γουστάρεις, τι σε μπερδεύει?
Όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν σε περιορίζουν στην άσφαλτο, ειδικά στις δικαβαλες βόλτες με την γυναίκα. Όχι ότι δεν θα πάνε, αλλά 2καβαλο μονοκυλινδρο δεν είναι και ότι καλύτερο. Για βάλε την γυναίκα στο 950 να την πας βόλτα? Πόσο θα αντέξει την σέλα?

Πάρε το 1150 που τα κάνει όλα και συμφέρει. Σιγά το βάρος. Αφού μπήκα εγώ λασπη με τα ασφάλτινα και επιβίωσα με το μουλάρι μου, φαντάσου το 1150 πόσο καλύτερο θα είναι με χωμάτινα.

Άιντε τέλος, μοντερατορες κλειδωστε το το θεματακι, έκλεισε, 1150 θα πάρει
:yew:
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Χωρίς να έχω ιδέα από τρανσαλπ, είναι ένα όμορφο μηχανάκι στα λεφτά που θες ίσως και λιγότερα, με ακτινωτους τροχούς 21 μπροστά,έχει abs,(για το 700 μιλάω) ελαφρώς περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμο, δεν θα χάσεις σε άνεση πηγενε ελα στη δουλειά καθημερινώς , δεν θα αυξηθούν τα έξοδα σου ούτε για σέρβις ούτε για καμία άλλη υποχρέωση...
Τρανσαλπ 700 = ΟΝ - ΟΝ σκονισμένο (19'' μπροστινό αν και με ακτίνες)o_O

Και επειδή οι απόψεις σε αυτό το φόρουμ είναι σαν τις μοτοσυκλέτες (ο καθένας μπορεί να έχει και μάλιστα όχι μόνο μία):happy:

Κύριοι στην τελευταία βόλτα που πήγαμε στην Κρήτη με τον φίλο μου τον Παρασύρη @yns καβάλησα για λίγο το ΚΤΜ του.
Πέρασα από 3 βραχοκηπάκια μια σταλιά και δεν κατάλαβε τίποτα (καθόμουν στην σέλα)... ούτε ο κ@λος μου ούτε το μηχανάκι.Όλα σόπατο!(=ίσια ... για τους μη κατέχοντες):yew:
Η μοτοσυκλέτα είναι ΕΝΤΟΥΡΟ 1000 κυβικών.Και ως καθαρόαιμο Εντούρο θέλει πολύ περισσότερη φροντίδα από το transalpάκι μου ...και λογικά το θέλει.
(και το τρανσαπλάκι στον ίδιο βραχόκηπο πέρασε αέρα αλλά έπρεπε να σηκωθείς στα μαρσπιε αν ήθελες να κρατήσεις τα σφραγίσματα στα δόντια)

-Παρόλα αυτά πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη ότι όπως ένα EXC δεν είναι ίδιο με ένα DR ... έτσι και ένα Vstrom δεν μοιάζει σε τιποτα με 990/950.
--Σε σχέση βέβαια με το Vstrom ...το Transalp 600 είναι πολύ πιο ''χωμάτινο'', φαντάσου σε σχέση με τα ΚΤΜ.
---ΑΝ δώσεις σε εμένα το ΚΤΜ και στον Chris Birch το Transalp ...δεν θα βρει ο παπάς να θάψει ...
(
)

Συμπέρασμα...κάνε ότι θες αν μπεις στο χώμα δεν ... ξαναβγαίνεις και θα έχεις και πολλές απόψεις για τα μηχανάκια ΣΟΥ και των άλλων. Νόμος !

Συμβουλή...περνάς καλύτερα με μία μοτοσυκλέτα που α) δεν σε φοβίζει ...πέσει, δεν πέσει
και β)δεν σε φοβάται ...την ρίξεις ,δεν την ρίξεις.
Τι έγραψα ο άνθρωπος...!!!Λες να δώσει πολύ σημασία και να πάρει παπί...:thinking:
Αν και στα Άγκαθα έσπερναν ...:stm:
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Τρανσαλπ 700 = ΟΝ - ΟΝ σκονισμένο (19'' μπροστινό αν και με ακτίνες)o_O

Και επειδή οι απόψεις σε αυτό το φόρουμ είναι σαν τις μοτοσυκλέτες (ο καθένας μπορεί να έχει και μάλιστα όχι μόνο μία):happy:

Κύριοι στην τελευταία βόλτα που πήγαμε στην Κρήτη με τον φίλο μου τον Παρασύρη @yns καβάλησα για λίγο το ΚΤΜ του.
Πέρασα από 3 βραχοκηπάκια μια σταλιά και δεν κατάλαβε τίποτα (καθόμουν στην σέλα)... ούτε ο κ@λος μου ούτε το μηχανάκι.Όλα σόπατο!(=ίσια ... για τους μη κατέχοντες):yew:
Η μοτοσυκλέτα είναι ΕΝΤΟΥΡΟ 1000 κυβικών.Και ως καθαρόαιμο Εντούρο θέλει πολύ περισσότερη φροντίδα από το transalpάκι μου ...και λογικά το θέλει.
(και το τρανσαπλάκι στον ίδιο βραχόκηπο πέρασε αέρα αλλά έπρεπε να σηκωθείς στα μαρσπιε αν ήθελες να κρατήσεις τα σφραγίσματα στα δόντια)

-Παρόλα αυτά πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη ότι όπως ένα EXC δεν είναι ίδιο με ένα DR ... έτσι και ένα Vstrom δεν μοιάζει σε τιποτα με 990/950.
--Σε σχέση βέβαια με το Vstrom ...το Transalp 600 είναι πολύ πιο ''χωμάτινο'', φαντάσου σε σχέση με τα ΚΤΜ.
---ΑΝ δώσεις σε εμένα το ΚΤΜ και στον Chris Birch το Transalp ...δεν θα βρει ο παπάς να θάψει ...
(
)

Συμπέρασμα...κάνε ότι θες αν μπεις στο χώμα δεν ... ξαναβγαίνεις και θα έχεις και πολλές απόψεις για τα μηχανάκια ΣΟΥ και των άλλων. Νόμος !

Συμβουλή...περνάς καλύτερα με μία μοτοσυκλέτα που α) δεν σε φοβίζει ...πέσει, δεν πέσει
και β)δεν σε φοβάται ...την ρίξεις ,δεν την ρίξεις.
Τι έγραψα ο άνθρωπος...!!!Λες να δώσει πολύ σημασία και να πάρει παπί...:thinking:
Αν και στα Άγκαθα έσπερναν ...:stm:
Νομίζω ότι έκανες πολύ ωραίες παρομοιώσεις!!
(Σοβαρά τώρα)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ξεκινά με αυτό που έχεις δοκίμασε μερικά μηχανάκια αλλά να δεις και μετά αποφασίζεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
συμφωνώ!!! θα δοκιμάσω με αυτό που έχω και σε 2-3 χρόνια θα πάρω 990 :)
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
συμφωνώ!!! θα δοκιμάσω με αυτό που έχω και σε 2-3 χρόνια θα πάρω 990 :)
Στο εύχομαι
Αλλά να ξέρεις ότι δεν είναι μηχανάκι για να πηγενει κάθε μετά δουλειά και καφέδες
Όχι επιδει δεν μπορεί αλλά θα σε κουράσει και θα βάζεις το χέρι στην τσέπη συχνά .
Μια καλή λύση είναι να πάρει ένα παπί σκούτερ για δούλο και μια μηχανή για να βγάζει γούστα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom