και μετά το v-strom τι???

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
...
Από την άλλη, αν σου μπει το μικρόβιο να αλλάξεις μοτόρι, ίσως δεν υπάρχει επιστροφή.:D
....
Να απαντήσω σε αυτό:
Υπάρχει επιστροφή!
Πολλές φορές κοιτάζω κι εγώ για το 1150 συγκεκριμένα που μου αρέσει. Αλλά μετά το αφήνω γιατί σκέφτομαι πως δεν θα αντέξει τα παντιλίκια, τις σούζες και τα αλματάκια που κάνω με το Τρανσαλπ..
Θα πρέπει να ηρεμήσω σαν οδηγός και μετά να το πάρω.
:cool:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η παρέα μου έχει 1200 , και δεν τους κυνηγάω πολύ !! :p:D:roflmao: ΕΕ @Goukos ???

Αλλά θα ήθελα ένα 990 να κυνηγάν εμένα !!! :friendship::friendship:
Αυτο ειναι αληθεια.
Ξερω καμποσα 1150 που τα κυνηγαμε κατι φορες ;)
Ειναι παλιο, ειναι και βαρυ.
Μεχρι εκει ομως. Εχει πολλες δυνατοτητες, ειδικα απεναντι σε vstrom , για να μενουμε κι εντος θεματος.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να απαντήσω σε αυτό:
Υπάρχει επιστροφή!
Πολλές φορές κοιτάζω κι εγώ για το 1150 συγκεκριμένα που μου αρέσει. Αλλά μετά το αφήνω γιατί σκέφτομαι πως δεν θα αντέξει τα παντιλίκια, τις σούζες και τα αλματάκια που κάνω με το Τρανσαλπ..

:cool:
Αποκλειεται!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: est

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Δεν ξέρω πόσο στο δίνει το 1150 αλλά πιστεύω ότι το να δώσεις το μηχανάκι σου ,αν είναι βέβαια σε καλή κατάσταση, για να πάρεις ένα 5 χρόνια παλαιότερο, το οποίο δεν είναι και εντούρο, μια και λες ότι θες περισσότερο χώμα, δεν είναι και πολύ καλή ιδέα.
Λες ότι βαρέθηκες το στρώμα οκ, παίρνεις όμως 1150 οποίο πιθανότατα θα βαρεθείς και θα έχει πολύ χαμηλή μεταπώληση μετά από πχ 5 έτη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Reactions: est

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Αν πάρεις 1150 κια η παρέα σου έχει 1200 π.χ. και πάτε άσφαλτο, άστο. Θα τους κινηγάς, θα ανάβεις τα φρένα σου, θα μένεις απο βενζίνη, κλπ κλπ. Πάρε 1200.
Αυτο συμβαίνει με οτιδηποτε μηχανακι προσπαθει να κυνηγησει 1200.
Μόνο δεινα τους μέλλουν.
Να γιατι boxer.

:brbq:
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
4.500 διαθέτει ο άνθρωπος λέει max. Και να φανταστώ υπολογίζει να δώσει και το vstrom σε καλή τιμή που η καλή τιμή θα γίνει παζάρι και τα 4500 θα γίνουν 4000 μαζί με κάτι μεταβιβάσεις κλπ.

Όποτε τι 1200 gs του λέτε;

Αν το μηχανάκι σου σε καλύπτει και δεν έχει κάποιο θέμα κράτησε το γιατί θα πέσεις σε καμία αμαρτία σε αυτά τα λεφτά και θα λες τι ωραίο που ήταν το στρώμα. Γιατί ότι μεταχειρισμένο και να πάρεις κάτι θα ζητήσει.

Και καλά να σου ζητήσει τπτ πράγματα που τα έχεις δει και έχεις υπολογίσει. Μη σου βγάλει κανένα λαγό και το ρίξετε στα τσίπουρα μετά με τον μάστορα
Μα γι αυτό του έγραψα 1200, με 4.500 παίρνει Τοπ. Από τα πρώτα βέβαια, αλλά πολύ καλό με τις ανακλήσεις φτιαγμένες. Ξέρω τουλάχιστον 4 πάρα πολύ καλά, με 4.500 κ 4700ε.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Η παρέα μου έχει 1200 , και δεν τους κυνηγάω πολύ !! :p:D:roflmao: ΕΕ @Goukos ???

Αλλά θα ήθελα ένα 990 να κυνηγάν εμένα !!! :friendship::friendship:
Και εγώ δεν τους έχανα, αλλά τους κούραζα. Καλό τιμόνι είμουν, θα στου πουν εδώ παιδιά, αλλά πλέον δεν με βοηθούσε το εργαλείο. Κάναμε γρήγορες βόλτες, ασφάλτινες, αυτό μας άρεσε, και κούραζα την παρέα, κούραζα το 1150, κουραζόμουν κ εγώ. Έχει μεγάλη διαφορά το 1150 με το 1200.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Το strom σίγουρα με καλύπτει σε όλα τα θέματα, αλλά... Έχει 100.000+ χλμ. Οπωσδήποτε μέσα στο χρόνο πρέπει να κάνω κάτι με την πίσω ανάρτηση. Όντως φοβάμαι ότι όσο περνάνε τα χρόνια, η τιμή πωλησης θα πέφτει. Τα F800GS, KTM990 που που κάνουν πολλά κλικ, είναι αρκετά ακριβότερα και με τα παιδιά να αρχίζουν τις εξωσχολικές δραστηριότητες, δύσκολα θα μεγαλώσει το διαθέσιμο ποσό για άλλη μηχανή. Οπότε μέγιστο όριο τα 4500€...

το 1150 είναι "λύση" , επειδή απλά το συγκεκριμμένο το γνωρίζω! Άλλο 1150 δεν θα κοιτούσα...










edit: κι αν δεν το έχετε καταλάβει, ούτε κι εγώ ο ίδιος ξέρω τι θέλω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και εγώ δεν τους έχανα, αλλά τους κούραζα. Καλό τιμόνι είμουν, θα στου πουν εδώ παιδιά, αλλά πλέον δεν με βοηθούσε το εργαλείο. Κάναμε γρήγορες βόλτες, ασφάλτινες, αυτό μας άρεσε, και κούραζα την παρέα, κούραζα το 1150, κουραζόμουν κ εγώ. Έχει μεγάλη διαφορά το 1150 με το 1200.
Άσε τις μετριοφροσυνες...... Τιμοναρα είσαι, γνήσιο τέκνο της Επιδαύρου!
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Άσε τις μετριοφροσυνες...... Τιμοναρα είσαι, γνήσιο τέκνο της Επιδαύρου!
Γιέ μου, μεγαλώσαμε, αλλά τον ..μπάρο σου, τον πήγαινα κ με το 1100 ;)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πριν πάρω το 1150 σκεφτόμουν σοβαρά να χτυπήσω ενα vstrom 650. Ωραίο και πολυτάλαντο αλλά μου έλλειπε η ροπή όταν το οδηγούσα και ήξερα πως θα το βαρεθώ γρήγορα. Ήθελα ροπή, άρα κυβικά, πολλά φράγκα δεν έπαιζαν, ούτε παίζουν, οπότε μετά το άφρικα πήρα ενα 1150, κάτι που πολλοί αφρικανοί το έχουν κάνει.

Ναι το απλό, κοντό, βαρετό, κακάσχημο για πολλούς και ταπεινό gs 1150. 'Ομως είναι η πρώτη μηχανή που 2+ χρόνια μετά, χαίρομαι να την οδηγώ σαν να την πήρα χτες. Η σιγουριά που μου δίνει κατά την οδήγηση είναι μοναδική και στα στροφιλίκια είναι σούπερ, με ευχαριστεί κι όταν πάω αργά, κι όταν πηγαίνω γρήγορα, όσο μπορώ τέλος πάντων. Αυτός ο ήχος που κάνει ο αέρας στο φιλτροκούτι κάτω από τα μέζεά μου είναι το κάτι άλλο. Κι αν μου έπεφτε το λόττο δεν θα την άλλαζα, θα τις εβαζα δυο αμορτισέρ nitron πολυρυθμιζόμενα (και σε ύψος), θα της άλλαζα όλα τα αναλώσιμα με γνήσια καινούργια και θα την έλιωνα στο ταξίδι, που και τώρα το κάνω δηλαδή αλλά αν είχα φράγκα θα ταξίδευα πιο συχνά και πιο πολύ εκτός Ευρώπης. (Τσιπ, φίλτρο εξάτμιση εχω βάλει χωρίς να βγάλω καταλύτη, αναρτήσεις θέλω να αλλάξω μόνο)

Δε παει να 'ναι πιο αργό και βαρύ από το 1200, ειλικρινά δεν με νοιάζει, αν και με κάποιες βελτιώσεις δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράματα. Αλλά να πάρεις τέτοια μηχανή για κυνήγι και κόντρες δεν έχει νόημα νομίζω. Στο χώμα θα ταξιδέψει άνετα, δεν θα εντυπωσιάσει με τις off road ικανότητές του με τα μαμα αμορτισέρ, αλλά αν θες κυρίως χωμάτινο ταξίδι άσε τα μεγάλα 2κύλινδρα και χτύπα μεσαίο μονοκύλινδρο ταξιδιάρικο.

(Με τα υπόλοιπα φράγκα από το λόττο θα αγόραζα ενα Z900RS για αλήτικες βόλτες :yew:)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα.... Μόλις περιεγραψες την αίσθηση ενός αναβάτη gs που ξέρει γιατι το έχει στην κατοχή του!
Αυτήν την αίσθηση δεν την έχει μόνο το 1150....αλλα και τα "μεγαλύτερα"
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κώστα.... Μόλις περιεγραψες την αίσθηση ενός αναβάτη gs που ξέρει γιατι το έχει στην κατοχή του!
Αυτήν την αίσθηση δεν την έχει μόνο το 1150....αλλα και τα "μεγαλύτερα"

Το φαντάζομαι οτι τα πιο καινούργια θα ναι καλύτερα και πιο γρήγορα αλλα στο συγκεκριμένο νήμα, ο todor ξεκαθάρισε πιο είναι το budget του και μίλησε για συγκεκριμένο 1150.

Για τα πρώτης γενιας 1200 δεν γνωρίζω και πολλα πράματα, μόνο την υπαρξη σερβο που προσωπικα δεν το ήθελα.

Ειλικρινά δεν περίμενα να φαω τέτοιο κόλλημα με τον boxer.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Κώστα @kordix την μηχανή (όποιαδήποτε μηχανή) ούτε για κυνήγι και κόντρες στην άσφαλτο την θέλω, ούτε για να το παίξω Romaniacks στο χώμα....

ξαναλέω ότι η επιλογή-λύση του 1150 είναι ΜΟΝΟ για το συγκεκριμμένο που σαν μεταχειρισμένο το ξέρω σαν μηχανάκι. Ναι 1200 θα το ήθελα, αλλά δεν... όπως και το F800 που κάθε φορά που το βλέπω σε κίτρινο και το γουστάρω περισσότερο απ' όλα, αλλά δεν κι αυτό (τώρα, αν υπάρχει κάποιος καλοθελητής και μου χαρίσει κάποιο από τα 2.... θα του κάνω κάτι πίτες, μούρλια!!!!)

τεσπα, και το v-strom καλό είναι μωρέ. Τώρα που θα του βάλω και τακούνια και ίσως αργότερα του αλλάξω πίσω (κυρίως) ανάρτηση, να το ξανα ερωτευτώ..
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κώστα @kordix την μηχανή (όποιαδήποτε μηχανή) ούτε για κυνήγι και κόντρες στην άσφαλτο την θέλω, ούτε για να το παίξω Romaniacks στο χώμα....

ξαναλέω ότι η επιλογή-λύση του 1150 είναι ΜΟΝΟ για το συγκεκριμμένο που σαν μεταχειρισμένο το ξέρω σαν μηχανάκι. Ναι 1200 θα το ήθελα, αλλά δεν... όπως και το F800 που κάθε φορά που το βλέπω σε κίτρινο και το γουστάρω περισσότερο απ' όλα, αλλά δεν κι αυτό (τώρα, αν υπάρχει κάποιος καλοθελητής και μου χαρίσει κάποιο από τα 2.... θα του κάνω κάτι πίτες, μούρλια!!!!)

τεσπα, και το v-strom καλό είναι μωρέ. Τώρα που θα του βάλω και τακούνια και ίσως αργότερα του αλλάξω πίσω (κυρίως) ανάρτηση, να το ξανα ερωτευτώ..

Και πολύ καλά θα κάνεις. Έχω δει vstrom 650 στο χώμα να κάνει παπάδες.

Σιγά - σιγά βάλτου χωμάτινα, tkc 80 όχι 50-50 τύπου Κ60 scout, άλλαξε το π στο μοχλικο να σηκωθεί λίγο πίσω, ποδιά, 1-2 δόντια πιο κοντό γρανάζωμα, αποστάτες στο τιμόνι, πιο ψηλή σέλα και θα αποκτήσεις ένα αξιοπρεπέστατο μεσαίο ον/οφ.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Και πολύ καλά θα κάνεις. Έχω δει vstrom 650 στο χώμα να κάνει παπάδες.

Σιγά - σιγά βάλτου χωμάτινα, tkc 80 όχι 50-50 τύπου Κ60 scout, άλλαξε το π στο μοχλικο να σηκωθεί λίγο πίσω, ποδιά, 1-2 δόντια πιο κοντό γρανάζωμα, αποστάτες στο τιμόνι, πιο ψηλή σέλα και θα αποκτήσεις ένα αξιοπρεπέστατο μεσαίο ον/οφ.
για tkc 80, Wild ή E07 σκέφτομαι... αποστάτες έχω, όπως και ποδιά αλουμινένια, handmade, 3mm.
γρανάζωμα για περισσότερο νεύρο?? καινούρια (σχετικά) είναι τα αλυσιδογράναζα, κρίμα να τα πειράξω...



τι να αλλάξω στο μοχλικό??????
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Πριν πάρω το 1150 σκεφτόμουν σοβαρά να χτυπήσω ενα vstrom 650. Ωραίο και πολυτάλαντο αλλά μου έλλειπε η ροπή όταν το οδηγούσα και ήξερα πως θα το βαρεθώ γρήγορα. Ήθελα ροπή, άρα κυβικά, πολλά φράγκα δεν έπαιζαν, ούτε παίζουν, οπότε μετά το άφρικα πήρα ενα 1150, κάτι που πολλοί αφρικανοί το έχουν κάνει.

Ναι το απλό, κοντό, βαρετό, κακάσχημο για πολλούς και ταπεινό gs 1150. 'Ομως είναι η πρώτη μηχανή που 2+ χρόνια μετά, χαίρομαι να την οδηγώ σαν να την πήρα χτες. Η σιγουριά που μου δίνει κατά την οδήγηση είναι μοναδική και στα στροφιλίκια είναι σούπερ, με ευχαριστεί κι όταν πάω αργά, κι όταν πηγαίνω γρήγορα, όσο μπορώ τέλος πάντων. Αυτός ο ήχος που κάνει ο αέρας στο φιλτροκούτι κάτω από τα μέζεά μου είναι το κάτι άλλο. Κι αν μου έπεφτε το λόττο δεν θα την άλλαζα, θα τις εβαζα δυο αμορτισέρ nitron πολυρυθμιζόμενα (και σε ύψος), θα της άλλαζα όλα τα αναλώσιμα με γνήσια καινούργια και θα την έλιωνα στο ταξίδι, που και τώρα το κάνω δηλαδή αλλά αν είχα φράγκα θα ταξίδευα πιο συχνά και πιο πολύ εκτός Ευρώπης. (Τσιπ, φίλτρο εξάτμιση εχω βάλει χωρίς να βγάλω καταλύτη, αναρτήσεις θέλω να αλλάξω μόνο)

Δε παει να 'ναι πιο αργό και βαρύ από το 1200, ειλικρινά δεν με νοιάζει, αν και με κάποιες βελτιώσεις δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράματα. Αλλά να πάρεις τέτοια μηχανή για κυνήγι και κόντρες δεν έχει νόημα νομίζω. Στο χώμα θα ταξιδέψει άνετα, δεν θα εντυπωσιάσει με τις off road ικανότητές του με τα μαμα αμορτισέρ, αλλά αν θες κυρίως χωμάτινο ταξίδι άσε τα μεγάλα 2κύλινδρα και χτύπα μεσαίο μονοκύλινδρο ταξιδιάρικο.

(Με τα υπόλοιπα φράγκα από το λόττο θα αγόραζα ενα Z900RS για αλήτικες βόλτες :yew:)
Με καλυψες πληρως.
Στον ηχο που λες να προσθεσω κατι που εχω εθιστει εγω.
Ειναι ο μπασος βρυχηθμος οταν σε στροφιλικι ανηφορικο ερχεσαι με 4η στην φουρκετα,φρεναρεις μεχρι τα 40 ,και απλα ανοιγεις γκαζι και φευγει σαν να εχεις 2α.
Κι ας εισαι φορτωμενος.
Κατι που θα μου λειψει οταν την αλλαξω.


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
για tkc 80, Wild ή E07 σκέφτομαι... αποστάτες έχω, όπως και ποδιά αλουμινένια, handmade, 3mm.
γρανάζωμα για περισσότερο νεύρο?? καινούρια (σχετικά) είναι τα αλυσιδογράναζα, κρίμα να τα πειράξω...



τι να αλλάξω στο μοχλικό??????
Τα Dog Bones...
Με μικρότερα το ψηλώνεις...;)


Για δες και δώ μια ενδιαφέρων παραλλαγή...
http://advrider.com/index.php?threads/just-installed-vstrom650-soupy-raising-links.952496/
 
Top Bottom