Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...άραγε υπάρχει κάποιος που μπορεί να αναλάβει την εργασία στο Αθηνιστάν ;;; ...ή να γίνει μια επίσκεψη στη Λάρισα για σίγουρα...
/// Β
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Αν είχα και ήξερα τορνο ευχαρίστως. Γιατί οι μηχανουργοι εδώ με βλέπουν και κόβουν δρόμο :)

Να ασχοληθεί πάντως κάποιος εξολοκλήρου, το βρίσκω χλωμό. Όχι γιατί είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο, αλλά γιατί απαιτεί χρόνο και σκέψη, που δεν πληρώνεται. Όλα αυτά ειναι ψιλολογια για τους περισσότερους και αν ασχοληθούν θα χάσουν τη σίγουρη, εύκολη και κερδοφόρα πελατεία.

Όπως μου είχε πει ένας μηχανουργός παλιά σε μια κρίση ειλικρίνειας «Χρήστο, αν ασχοληθώ με τα δικά σου, εμένα τα παιδάκια μου θα πεινάσουν. Θα φτιάξω αυτά που θέλεις αλλά θα χρειαστεί να περιμένεις.»


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δεν υπάρχει λινκ.

Η ιδέα συνελήφθη όταν μετά την αγορά πλήρους αμορτισέρ από Ζ1000SX για το ZZR, και αφού διαπίστωσα ότι δεν μου άρεσε η λειτουργία του, αποφάσισα να αξιοποιήσω την υδραυλική του SX (πανομοιότυπη με των F650) στο επισκευασμένο εργοστασιακό του ZZR.

Η υπόψη μετατροπή ήταν σχετικά εύκολη. Χρειαζόταν μόνο η κατασκευή ενός χιτωνιου με σπειρωμα γιατί το αμορτισέρ του ZZR είναι στενό.

Όταν πήρα το YSS σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να επεκτείνω την ιδέα. Μόνο που επειδή το σώμα του YSS έχει μεγαλύτερη διάμετρο από τα σώματα των F650 και Ζ1000 χρειαζόταν να μεγαλώσω λίγο την εσωτερική διάμετρο της υδραυλικής το οποίο είναι δουλειά 1 λεπτού στον τορνο.

Τα έξτρα που χρειάζονται είναι η κατασκευή ανταπτορα για την συνεργασία της υδραυλικής με το ελατήριο και η κατασκευή ενός δακτυλιδιου που μπαίνει από πάνω γιατί το σημείο από το οποίο εισέρχεται το υδραυλικό εξέχει προς τα πάνω. Το δαχτυλίδι αυτό έρχεται σε επαφή με το πυργωτο στοπ του αμορτισέρ που χρησιμοποιείται για την μανιουαλ προφορτιση. Το τελευταίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο, αλλά επειδή το σπειρωμα του είναι τυποποιημένο βρήκα ένα παρόμοιο σε μαγαζί με βίδες και το κατέβασα σε πάχος για να κάνω πιο εύκολη τη συσπείρωση και τοποθέτηση του ελατηριου.

Προφανώς δε δουλεύω τορνο. Απλά αφού πήρα μέτρα, έδωσα σκαριφήματα με διαστάσεις στο μηχανουργό.

Ορίστε μερικές φωτογραφίες αν και δεν κράτησα αναλυτικές λεπτομέρειες με σκαριφήματα και διαστάσεις:





Το ελατήριο είναι OHLINS γιατί το στάνταρ ελατήριο του YSS μου φάνηκε πολύ σκληρό.

Αντίστοιχη, αλλά λίγο πιο δύσκολη δουλειά έκανα για το TFX αμορτισέρ που πήρα για το DAKAR.

Εν προκειμένω όμως ήταν πιο δύσκολο γιατί το σώμα του έχει 54mm διάμετρο. Άρα έπρεπε και το εσωτερικό του εξωτερικού τμήματος της υδραυλικής να μεγαλώσει, και να κατασκευαστεί

καινούριο χιτωνιο. Επίσης έπρεπε να βρεθούν custom oring για στεγανοποίηση. Είναι έτοιμο για συναρμολόγηση αλλά επιφυλάσσομαι γιατί παρόλο που το ζήτησα όσο πιο λείο γίνεται, δεν ξέρω αν τελικά θα είναι στεγανό. Ορίστε μερικές φωτό:



Με την ευκαιρία τελείωσε και ο ανταπτορας του μπροστινού φρένου που με ταλαιπώρησε πολύ και το μπροστινό WP EXTREME 50mm είναι έτοιμο για τοποθέτηση:





Αυτά και ελπίζω να βοήθησα.

Στη διάθεση οποιουδήποτε για περισσότερες πληροφορίες.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ωραία δουλειά έχεις κάνει :ok:.
Φαντάζομαι η μπροστινή δαγκάνα εχει διαφορές με αυτή που φόραγε κανονικά το EXTREME 50 γι'αυτό και μπήκες στην διαδικασία για αντάπτορα.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ωραία δουλειά έχεις κάνει :ok:.
Φαντάζομαι η μπροστινή δαγκάνα εχει διαφορές με αυτή που φόραγε κανονικά το EXTREME 50 γι'αυτό και μπήκες στην διαδικασία για αντάπτορα.
Η δαγκάνα είναι η ίδια BREMBO αλλά η μπότα έχει σε διαφορετική θέση τα σημεία προσαρμογής γιατί το πηρούνι βγήκε από εντουρο ΚΤΜ με δίσκο 260 (ή 280 δε θυμάμαι) mm. Άρα για να κρατήσω εργοστασιακό τροχό, φρένο και ABS έπρεπε να φτιαχτεί ανταπτορας.

Υπάρχει και το EXTREME από ΚΤΜ adv 620 με 300mm δίσκο αλλά άντε βρες το.

Σημειώνω ότι έψαχνα μόνο το EXTREME και όχι άλλο συμβατικό ή USD γιατί πέραν ότι δουλεύει (λένε) και δείχνει (λέω) εξαιρετικά, έχει άξονα 17mm ίδιο με του DAKAR. 17mm έχει και το WP USD από CCM αλλά άντε βρες το κι αυτό.

Σε δουλειά να βρισκόμαστε... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Η δαγκάνα είναι η ίδια BREMBO αλλά η μπότα έχει σε διαφορετική θέση τα σημεία προσαρμογής γιατί το πηρούνι βγήκε από εντουρο ΚΤΜ με δίσκο 260 (ή 280 δε θυμάμαι) mm. Άρα για να κρατήσω εργοστασιακό τροχό, φρένο και ABS έπρεπε να φτιαχτεί ανταπτορας.

Υπάρχει και το EXTREME από ΚΤΜ adv 620 με 300mm δίσκο αλλά άντε βρες το.

Σημειώνω ότι έψαχνα μόνο το EXTREME και όχι άλλο συμβατικό ή USD γιατί πέραν ότι δουλεύει (λένε) και δείχνει (λέω) εξαιρετικά, έχει άξονα 17mm ίδιο με του DAKAR. 17mm έχει και το WP USD από CCM αλλά άντε βρες το κι αυτό.

Σε δουλειά να βρισκόμαστε... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
260mm ήταν ο δίσκος των εντουρο της ΚΤΜ και τα LC4 είχαν 300mm.
Αν δεν κάνω λάθος το ανάποδο WP των CCM 404 ήταν το ίδιο 43mm επίσης με των ΚΤΜ αλλά δεν θυμάμαι διάμετρο άξονα,μάλλον 20mm.
Είχα βάλει ένα τέτοιο πηρούνι σε Dominator 650 (είχα βρει έτοιμη την μετατροπή) αλλά είχε δαχτυλίδια στις φωλιές για να μπαίνει ο στοκ άξονας.
Όταν η ΚΤΜ το γύρισε σε 48mm μεγάλωσε και ο άξονας.
Καλά έκανες που κράτησες ABS μαζί με στοκ τροχό,όντως λένε ότι το Extreme 50 ήταν από τα καλύτερα συμβατικά πηρούνια αλλά με μπόλικη στατική τριβή.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
260mm ήταν ο δίσκος των εντουρο της ΚΤΜ και τα LC4 είχαν 300mm.
Αν δεν κάνω λάθος το ανάποδο WP των CCM 404 ήταν το ίδιο 43mm επίσης με των ΚΤΜ αλλά δεν θυμάμαι διάμετρο άξονα,μάλλον 20mm.
Όταν η ΚΤΜ το γύρισε σε 48mm μεγάλωσε και ο άξονας.
Καλά έκανες που κράτησες ABS μαζί με στοκ τροχό,όντως λένε ότι το Extreme 50 ήταν από τα καλύτερα συμβατικά πηρούνια αλλά με μπόλικη στατική τριβή.
Το ανάποδο των CCM πράγματι είναι ίδιο με τα υπόλοιπα 43αρια USD που φορούν τα KTM αλλά για δικούς τους λόγους η CCM τα έδινε με άξονα 17mm (τουλάχιστον κάποιες εκδόσεις/χρονιές). Ελπίζω ότι θα μου αρέσει και θεωρώ σίγουρο ότι θα δουλεύει μέρα με τη νύχτα συγκριτικά με το τέρμα συμβατικό και απλό εργοστασιακό πηρουνι 41mm.

Δεν έχω πρόχειρο αν η διαδρομή του EXTREME που πήρα είναι 280 ή 300mm (νομίζω το πρώτο) αλλά θα κοιτάξω να διατηρήσω αυτή τη διαδρομή ή να την μειώσω λίγο μόνο γιατί το αμορτισέρ που πήρα είναι custom made με 250mm διαδρομή.

Τώρα που θυμήθηκα, ένα επιπλέον στοιχείο υπέρ της αγοράς EXTREME έναντι άλλου, είναι ότι έχουν παραπλήσιο μήκος με το εργοστασιακό.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το ανάποδο των CCM πράγματι είναι ίδιο με τα υπόλοιπα 43αρια USD που φορούν τα KTM αλλά για δικούς τους λόγους η CCM τα έδινε με άξονα 17mm (τουλάχιστον κάποιες εκδόσεις/χρονιές). Ελπίζω ότι θα μου αρέσει και θεωρώ σίγουρο ότι θα δουλεύει μέρα με τη νύχτα συγκριτικά με το τέρμα συμβατικό και απλό εργοστασιακό πηρουνι 41mm.

Δεν έχω πρόχειρο αν η διαδρομή του EXTREME που πήρα είναι 280 ή 300mm (νομίζω το πρώτο) αλλά θα κοιτάξω να διατηρήσω αυτή τη διαδρομή ή να την μειώσω λίγο μόνο γιατί το αμορτισέρ που πήρα είναι custom made με 250mm διαδρομή.

Τώρα που θυμήθηκα, ένα επιπλέον στοιχείο υπέρ της αγοράς EXTREME έναντι άλλου, είναι ότι έχουν παραπλήσιο μήκος με το εργοστασιακό.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Σίγουρα το όλο πακέτο θα είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με το στοκ.Χρόνο θέλει για να βρεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις μπρος/πίσω . Παρόλο το ίδιο μήκος του πηρουνιού έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου και την επιλογή ύψους στις τιμονόπλακες (αν δεις ότι δεν σου 'βγαίνει' σε σωστή συμπεριφορά από γεωμετρία ή ακόμα και σε επιθυμητή απόσβεση των αναρτήσεων)
Καλή συνέχεια στο πρότζεκτ .
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Σίγουρα το όλο πακέτο θα είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με το στοκ.Χρόνο θέλει για να βρεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις μπρος/πίσω . Παρόλο το ίδιο μήκος του πηρουνιού έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου και την επιλογή ύψους στις τιμονόπλακες (αν δεις ότι δεν σου 'βγαίνει' σε σωστή συμπεριφορά από γεωμετρία ή ακόμα και σε επιθυμητή απόσβεση των αναρτήσεων)
Καλή συνέχεια στο πρότζεκτ .
Ναι, βέβαια. Ευχαριστώ.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Χρήστο αν και τα έχουμε ξανα πει παλαιότερα όταν σε ρωτούσα για τα tfx.
Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά! Χαίρομαι που επιτέλους βρήκες χρόνο να ολοκληρώσεις σιγα σιγα το project.
Προσωπικά έχω στα σκαριά να του βάλω μπροστά marzocchi 40mm usd, είναι πιο εύκολη μετατροπή απο τη δική σου! Οποτε θα ενημερώσω και εγω εν καιρω..
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Χρήστο αν και τα έχουμε ξανα πει παλαιότερα όταν σε ρωτούσα για τα tfx.
Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά! Χαίρομαι που επιτέλους βρήκες χρόνο να ολοκληρώσεις σιγα σιγα το project.
Προσωπικά έχω στα σκαριά να του βάλω μπροστά marzocchi 40mm usd, είναι πιο εύκολη μετατροπή απο τη δική σου! Οποτε θα ενημερώσω και εγω εν καιρω..
Τέλεια. Δεν έχω ξανακούσει τέτοια μετατροπή. Ακούγεται ενδιαφέρουσα.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Υπάρχει ήδη από Έλληνα κιόλας, από εκείνον πήρα την ιδέα.
Προς το παρόν απλα το έχω αγοράσει και σκέφτομαι αν πρέπει να αλλάξω κανένα ελατήριο.
 
Top Bottom