al800
Μέλος
Και οι δύο μηχανές ανήκουν στην κατηγορία Retro...ή οπως η ίδια η εταιρία λέει Born Free...
Θα γράψω 2-3 λόγια για όσους κολλήσουν το μικρόβιο των Scrambler και αναρωτιούνται αν αξίζει να αγοράσουν μια μηχανή αντίστοιχης κατηγορίας αλλά και τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Για να μη γελιόμαστε ο κανονικός τίτλος της κατηγορίας είναι Retro...δηλαδή σύγχρονες μηχανές με εμφάνιση από το παρελθόν. Οι συγκεκριμένες μηχανές όμως είναι και λίγο παραπάνω ρετρό λόγω του αεροελαιόψυκτου L twin κινητήρα 803 κυβικών εκατοστών. H Ducati ονομαζει ως L twin το δικύλινδρο με γωνία 90 μοιρών. Πρόκειται για κατα βάση street μηχανάκια με δυνατότητα ομως να πάνε και στο χώμα. To Icon λόγω χαμηλότερης διαδρομής και ύψους σε βατούς χωματόδρομους...το Desert Sled για κάτι παραπάνω λόγω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος, τόσο όσο ενα κανονικό n off μηχανάκι (25 εκατοστά περίπου) με 46 usd πηρούνι πληρως ρυθμιζόμενο και διαδρομή 200mm εμπρός πίσω σε αντίθεση με το Icon που έχει 150mm μπρος πίσω.
Η πρώτη φουρνιά το μόνο ηλεκτρονικό βοήθημα που είχε ήταν abs απλό το οποίο απενεργοποιείται πλήρως (σε περίπτωση απενεργοποίησης μάλιστα πρέπει να επανενεργοποιηθεί ακόμα και αν σβήσει ο κινητήρας και ξαναμπει μπρος). Το απλό μοντέλο εχει 18-17 τροχούς με πίσω 180-55 ενώ το Desert 19-17 με διαστάσεις ελαστικων μεσαίου on off...120/70 και 170/60.
Το απλό ζυγίζει 189 κιλά με τα 13,5 λίτρα καύσιμο ενώ το DS 207.
Οι περισσότεροι θα πουν ότι πρόκειται για παλαιάς κοπής κινητήρες που μπαίνουν σε μηχανές με ρετρό αισθητική και βρήκε ενα τρόπο η Ducati να πουλήσει κάτι ξεπερασμένο με νέο τρόπο. Ισως είναι κι έτσι αλλά παρότι στα συγκεκριμένα μηχανάκια λείπουν τα ηλεκτρονικά μπορώ να πω ότι και τα δύο, το Icon περισσότερο, στρίβουν με τη σκέψη...με την υπόνοια και μόνο ότι θέλεις να στρίψεις...τόσο στο φρενάρισμα όσο και στην έξοδο είναι σαν να έχεις cornering abs και lean angle traction control...Με οσα χιλιόμετρα και αν περάσω από οποιαδήποτε ανωμαλία στην άσφαλτο ποτέ δεν αποσταθεροποιείται ουτε το μπρος ουτε το πίσω μέρος. Εχουν πολύ ομοιογενή αίσθηση στο στρίψιμο και τα δύο...Αρκετά κοντό κιβώτιο με αίσθηση ότι στις 4.000 στροφές ισως να μη θέλει παραπάνω αλλά τελικά ο πραγματικός ήχος αρχίζει να ακούγεται εκεί γύρω στις 6000 όπου νομίζεις ότι ακούς άλλο μηχανάκι. ΠΟλύ λίγοι κραδασμοί αλλά τόσο κοντή κλιμάκωση που πολλές φορές αναζητάς 7η ταχύτητα.
Σε επίπεδο αυτονομίας, δυστυχώς μικρή και αυτό λόγω εργονομίας που δε σ αφηνει να οδηγήσεις αργά τα συγκεκριμένα μηχανάκια...αν προέρχεσαι από on off μηχανή...θα στρίβεις δίχως αύριο...δεν μπορείς να τα οδηγήσεις ήρεμα χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι οι αλλαγές γίνονται σε υψηλές στροφές. Τα μαρσπιε είναι έτσι τοποθετημένα που το πας σε στυλ Ready 2 Race...
Ειδικά το DS που έχει ρυθμιζόμενα μπρος και πίσω το φέρνεις στα μέτρα σου τόσο ώστε να περνάει απροβλημάτιστα και πάνω από τη χειρότερη άσφαλτο. Τα λάστιχα και στα δυο μοντέλα είναι πολύ καλά και για στεγνό χώμα...
Επίσης και τα 2 τα πας ανετα πορεία 130+ παρά την απουσία φαίρινγκ και ανεμοκάλυψης γιατί μπορεί να σε χτυπάει ο αέρας περισσότερο ωστόσο δεν έχεις στροβιλισμούς. είναι ομοιόμορφη η κατανομή σε βαθμό που αν εχεις κατάλληλο εξοπλισμό δε σε προβληματίζει.
Αλλαγή λαδιών ο κατασκευαστής δίνει στις 12.000 και βαλβίδες στις 24.000. το μεγάλο σέρβις στα 24.000 είναι ακριβότερο από μηχανάκια αντίστοιχης κατηγορίας.
Παρότι οι περισσότεροι εστιάζονται στην εμφάνιση, όταν τα οδηγήσει κανείς καταλαβαίνει ότι είναι κάτι παραπάνω από απλά όμορφα μηχανάκια. Αξίζει να τα δοκιμάσει και οδηγήσει κανείς ακόμα και αν δεν τα αγοράσει ποτέ. Είναι πολύ πρακτικά μέσα στην πόλη, είναι σαν να οδηγείς παπάκι απλά το καλοκαίρι στατικά ίσως βγάλουν από τη μια πλευρά λίγο παραπάνω ζέστη. Από κει και πέρα εγώ που προερχόμουν από Bmw 650 μονό και δικύλινδρο, μπορώ να πω ότι οδηγικά τα ρετρο Ducati είναι σαν να είναι από άλλο πλανήτη σε επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς...
Αυτά εν ολίγοις. Αν θέλει κάποιος να ρωτήσει κάτι παραπάνω ή να προσθέσει τη δική του εμπειρία είναι ευπρόσδεκτος να το κάνει. Προσωπικά δεν έχω εμπειρία μεγάλη στους 2 τροχούς ωστόσο οδήγησα και άλλες εταιρίες στην αντίστοιχη κατηγορία. Οδηγικά τα συγκεκριμένα Ducati είναι αλλού...χωρίς τα άλλα μηχανάκια να είναι κακά, απλά κανένα δε μου έβγαλε αυτη τη σιγουριά και αίσθηση όταν το πίεσα παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση ομως προκειται για κατα βάση street μηχανές, απλά κάποιες από αυτές έχουν παραπάνω δυνατότητες στο χώμα...αντίστοιχες κάποιου μεγαλύτερου on off.
Θα γράψω 2-3 λόγια για όσους κολλήσουν το μικρόβιο των Scrambler και αναρωτιούνται αν αξίζει να αγοράσουν μια μηχανή αντίστοιχης κατηγορίας αλλά και τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Για να μη γελιόμαστε ο κανονικός τίτλος της κατηγορίας είναι Retro...δηλαδή σύγχρονες μηχανές με εμφάνιση από το παρελθόν. Οι συγκεκριμένες μηχανές όμως είναι και λίγο παραπάνω ρετρό λόγω του αεροελαιόψυκτου L twin κινητήρα 803 κυβικών εκατοστών. H Ducati ονομαζει ως L twin το δικύλινδρο με γωνία 90 μοιρών. Πρόκειται για κατα βάση street μηχανάκια με δυνατότητα ομως να πάνε και στο χώμα. To Icon λόγω χαμηλότερης διαδρομής και ύψους σε βατούς χωματόδρομους...το Desert Sled για κάτι παραπάνω λόγω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος, τόσο όσο ενα κανονικό n off μηχανάκι (25 εκατοστά περίπου) με 46 usd πηρούνι πληρως ρυθμιζόμενο και διαδρομή 200mm εμπρός πίσω σε αντίθεση με το Icon που έχει 150mm μπρος πίσω.
Η πρώτη φουρνιά το μόνο ηλεκτρονικό βοήθημα που είχε ήταν abs απλό το οποίο απενεργοποιείται πλήρως (σε περίπτωση απενεργοποίησης μάλιστα πρέπει να επανενεργοποιηθεί ακόμα και αν σβήσει ο κινητήρας και ξαναμπει μπρος). Το απλό μοντέλο εχει 18-17 τροχούς με πίσω 180-55 ενώ το Desert 19-17 με διαστάσεις ελαστικων μεσαίου on off...120/70 και 170/60.
Το απλό ζυγίζει 189 κιλά με τα 13,5 λίτρα καύσιμο ενώ το DS 207.
Οι περισσότεροι θα πουν ότι πρόκειται για παλαιάς κοπής κινητήρες που μπαίνουν σε μηχανές με ρετρό αισθητική και βρήκε ενα τρόπο η Ducati να πουλήσει κάτι ξεπερασμένο με νέο τρόπο. Ισως είναι κι έτσι αλλά παρότι στα συγκεκριμένα μηχανάκια λείπουν τα ηλεκτρονικά μπορώ να πω ότι και τα δύο, το Icon περισσότερο, στρίβουν με τη σκέψη...με την υπόνοια και μόνο ότι θέλεις να στρίψεις...τόσο στο φρενάρισμα όσο και στην έξοδο είναι σαν να έχεις cornering abs και lean angle traction control...Με οσα χιλιόμετρα και αν περάσω από οποιαδήποτε ανωμαλία στην άσφαλτο ποτέ δεν αποσταθεροποιείται ουτε το μπρος ουτε το πίσω μέρος. Εχουν πολύ ομοιογενή αίσθηση στο στρίψιμο και τα δύο...Αρκετά κοντό κιβώτιο με αίσθηση ότι στις 4.000 στροφές ισως να μη θέλει παραπάνω αλλά τελικά ο πραγματικός ήχος αρχίζει να ακούγεται εκεί γύρω στις 6000 όπου νομίζεις ότι ακούς άλλο μηχανάκι. ΠΟλύ λίγοι κραδασμοί αλλά τόσο κοντή κλιμάκωση που πολλές φορές αναζητάς 7η ταχύτητα.
Σε επίπεδο αυτονομίας, δυστυχώς μικρή και αυτό λόγω εργονομίας που δε σ αφηνει να οδηγήσεις αργά τα συγκεκριμένα μηχανάκια...αν προέρχεσαι από on off μηχανή...θα στρίβεις δίχως αύριο...δεν μπορείς να τα οδηγήσεις ήρεμα χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι οι αλλαγές γίνονται σε υψηλές στροφές. Τα μαρσπιε είναι έτσι τοποθετημένα που το πας σε στυλ Ready 2 Race...
Ειδικά το DS που έχει ρυθμιζόμενα μπρος και πίσω το φέρνεις στα μέτρα σου τόσο ώστε να περνάει απροβλημάτιστα και πάνω από τη χειρότερη άσφαλτο. Τα λάστιχα και στα δυο μοντέλα είναι πολύ καλά και για στεγνό χώμα...
Επίσης και τα 2 τα πας ανετα πορεία 130+ παρά την απουσία φαίρινγκ και ανεμοκάλυψης γιατί μπορεί να σε χτυπάει ο αέρας περισσότερο ωστόσο δεν έχεις στροβιλισμούς. είναι ομοιόμορφη η κατανομή σε βαθμό που αν εχεις κατάλληλο εξοπλισμό δε σε προβληματίζει.
Αλλαγή λαδιών ο κατασκευαστής δίνει στις 12.000 και βαλβίδες στις 24.000. το μεγάλο σέρβις στα 24.000 είναι ακριβότερο από μηχανάκια αντίστοιχης κατηγορίας.
Παρότι οι περισσότεροι εστιάζονται στην εμφάνιση, όταν τα οδηγήσει κανείς καταλαβαίνει ότι είναι κάτι παραπάνω από απλά όμορφα μηχανάκια. Αξίζει να τα δοκιμάσει και οδηγήσει κανείς ακόμα και αν δεν τα αγοράσει ποτέ. Είναι πολύ πρακτικά μέσα στην πόλη, είναι σαν να οδηγείς παπάκι απλά το καλοκαίρι στατικά ίσως βγάλουν από τη μια πλευρά λίγο παραπάνω ζέστη. Από κει και πέρα εγώ που προερχόμουν από Bmw 650 μονό και δικύλινδρο, μπορώ να πω ότι οδηγικά τα ρετρο Ducati είναι σαν να είναι από άλλο πλανήτη σε επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς...
Αυτά εν ολίγοις. Αν θέλει κάποιος να ρωτήσει κάτι παραπάνω ή να προσθέσει τη δική του εμπειρία είναι ευπρόσδεκτος να το κάνει. Προσωπικά δεν έχω εμπειρία μεγάλη στους 2 τροχούς ωστόσο οδήγησα και άλλες εταιρίες στην αντίστοιχη κατηγορία. Οδηγικά τα συγκεκριμένα Ducati είναι αλλού...χωρίς τα άλλα μηχανάκια να είναι κακά, απλά κανένα δε μου έβγαλε αυτη τη σιγουριά και αίσθηση όταν το πίεσα παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση ομως προκειται για κατα βάση street μηχανές, απλά κάποιες από αυτές έχουν παραπάνω δυνατότητες στο χώμα...αντίστοιχες κάποιου μεγαλύτερου on off.