Honda crf 250 rally

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Καλησπερα παιδια,πως σας φαινεται το καινουργιο honda crf 250 rally..;;; Παρουσιαστηκαν μαζι με το νεο honda africa twin και μετα απο το παρακατω βιντεο το ερωτευτηκα..!!!! Η honda ανακοινωσε οτι θα το βγαλει στην παραγωγη το 2016 και θα βασιζεται στο honda crf 250l




Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό μάλιστα! Βέβαια πρόκειται για μια street Legal μηχανή με 23 άλογα και στα 145 κιλά. Πάντως είναι ενδιαφέρουσα πρόταση με αναρτήσεις που έχουν διαδρομές 220 εμπρός και 240 πίσω, αν δουλεύουν και καλά στη πολύωρη χρήση...

edit: βρήκα βιντεάκι με μίνι τεστ από το πρωτότυπο.

Αν διατηρήσει αυτά τα χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά του θα έχει πολύ ενδιαφέρον για πολλούς!

* α ρε @XLGeorge, θυμάσαι που έψαχνες μια επιλογή σε μικρό σχετικά ελαφρύ ψευδο/καθαρό εντούρο;;; Τι βύσμα έχεις ρε φίλε μέσα στη Honda!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χάθηκε να βγάλουν και ένα "πολιτικό" 400άρι;

_________________
Ντακάρετε-φον

Φίλε Γιάννη, αν είναι "καλοστημένο" μια χαρά θα είναι! Βλέπω τον @el-Gatto με το Yamaha TT Raid και είναι σούπερ! Πόσο μάλλον με κάτι τέτοιο!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Φίλε Γιάννη, αν είναι "καλοστημένο" μια χαρά θα είναι! Βλέπω τον @el-Gatto με το Yamaha TT Raid και είναι σούπερ! Πόσο μάλλον με κάτι τέτοιο!
Μωρέ κι εγώ είχα DR250R για τα μονοπάτια. Αλλά με χάλαγε ΠΟΛΥ η έλλειψη δύναμης. Πιστεύω πως τα 400άρια είναι η μέση λύση και δε θυμάμαι τώρα τελευταία να έχουμε δει κάτι. Σε "πολιτικό" πάντα και όχι σε Ready To Race... :)


_________________
Ντακάρετε-φον
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μωρέ κι εγώ είχα DR250R για τα μονοπάτια. Αλλά με χάλαγε ΠΟΛΥ η έλλειψη δύναμης. Πιστεύω πως τα 400άρια είναι η μέση λύση και δε θυμάμαι τώρα τελευταία να έχουμε δει κάτι. Σε "πολιτικό" πάντα και όχι σε Ready To Race... :)


_________________
Ντακάρετε-φον
Σίγουρα, τα 400άρια (όπως το DRZ) ειδικά σε "πολιτικό" είναι η τέλεια λύση!
Αλλά το 250άρι πιστεύω (και ελπίζω) να κρατήσει χαμηλά τη τιμούλα του -στις εποχές μας σημαντικό- και για 2ο μηχανάκι θα ήταν μια καλή επιλογή!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πολύ ωραίο είναι ,όντως !!!
Αλλά ,το συγκεκριμένο ,είναι σίγουρα για την Ιαπωνική αγορά κ μόνον.
Με τα καλούδια που'ναι φορτωμένο ,αν ερχόταν προς τα δώ ,θεωρώ σχεδόν απίθανο να έπεφτε κάτω απο τα 10.000 €.
Οπότε δεν θα πούλαγε.
Γι'αυτό κ δεν θα έρθει.

Βασικά ,για 250cc ,ούτε 7Κ δεν έδινα.

Old time school ,bikes rules.;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ ωραίο είναι ,όντως !!!
Αλλά ,το συγκεκριμένο ,είναι σίγουρα για την Ιαπωνική αγορά κ μόνον.
Με τα καλούδια που'ναι φορτωμένο ,αν ερχόταν προς τα δώ ,θεωρώ σχεδόν απίθανο να έπεφτε κάτω απο τα 10.000 €.
Οπότε δεν θα πούλαγε.
Γι'αυτό κ δεν θα έρθει.

Βασικά ,για 250cc ,ούτε 7Κ δεν έδινα.

Old time school ,bikes rules.;)
Εδώ: http://www.autoevolution.com/news/honda-crf250-rally-to-become-reality-heading-for-production-101853.html πάντως λέει πως θα κυκλοφορήσει και στην Αμερικάνικη και στην Ευρωπαϊκή αγορά!

Τώρα από άποψη τιμής από τη στιγμή που το CRF250L πουλιέται στα 5 χιλιάρικά είναι πολύ πιθανό αυτό να βρίσκεται γύρω από τα 7 χιλιάρικα. Για 10 δε το πιστεύω γιατί ουσιαστικά είναι "πολιτικό" μηχανάκι.

Πάρτε και ένα βιντεάκι σε πραγματικές συνθήκες!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
* α ρε @XLGeorge, θυμάσαι που έψαχνες μια επιλογή σε μικρό σχετικά ελαφρύ ψευδο/καθαρό εντούρο;;; Τι βύσμα έχεις ρε φίλε μέσα στη Honda!!!
Αν ειχα βυσμα φιλτατε Στεφανε, θα τους ταχα ψαλει "εκ των εσω" που παρατησανε τις σοβαρες on-off προτασεις για 10+ χρονια :rage:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Φαινεται πολυ ωραιο, ενω ο CRF250L ειναι πολυ κατω του μετριου εμφανισιακα (για μενα), αυτο εδω τα σπαει! :ok:

Οπως εγραφα σε αλλο φορουμ οπου τοχα πρωτοδει, με εξατμιση και διαφορετικη χαρτογραφηση παιρνει 6 αλογακια: ;)
http://dirtbikemagazine.com/home-features/dual-sport-report-honda-crf250l-hot-rod-mods
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
STF ,ότι έγραψα ,αφορά το μηχανάκι για το οποιο ανοίχτηκε το νήμα.
Και επιμένω.
ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ παρουσιάζεται στο βίδεο ,ΔΕΝ προκειται να έρθει.

Το CRF250L είναι αυτό


Αν προσθέσουν σε αυτό κάποια πλαστικα΄,ΟΚ ,ίσως ,μπορεί.....

Τα δυό μηχανάκια μεταξύ τους όμως ,ΔΕΝ έχουν καμία σχέση σε ποιότητα περιφερειακών κ γενικό στήσιμο.
Δεν θα έχουν και καμία σχέση λοιπόν ,ούτε χρηστικά ,ούτε κ τιμολογιακά.
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Διαβασα οτι θα παραγει αρχικα το crf 250 rally και οταν ρωτησαν τον υπευθυνο πωλησεων της honda,ειπε οτι δεν αποκλειεται να βγει και μια πολιτικη εκδοση του crf 450 rally,μιας και υπαρχει η βαση... Φυσικα η ιπποδυναμη θα ειναι μικροτερη... Παντως το 250 μια χαρα μου φαινεται.. σχετικα ελαφρυ,με ωραιες αναρτησεις και αποσταση απο το εδαφος,μια χαρα για μονοπατια που και η πολυ δυναμη των 450 δεν ειναι και παντα αξιοποιησιμη...!!!

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μάλλον δεν γίνομαι κατανοητός.

Το μηχανάκι του αρχικού βίδεο ,φοραέι ένα πανάκριβο μπροστινό ,το οποίο εδράζεται σε πανάκριβες τιμονόπλακες.
Φοράει πανάκριβο GPS με έλεγχο απο χειριστήρια πολλαπλών επιλογών στο τιμόνι.
Φοράει πανάκριβες ζάντες ,με πανάκριβα κέντρα.
Πανάκριβες εξατμίσεις.
Τιμόνι fatbar & καβαλέτα ergal της Renthal.
Προστατευτικά κ τάπες ergal της ZETA
Ποδωστήρια της hamershead
Carbon κομμάτια στα φαίρινγκ
Και πολλά ακόμα που βαριέμαι να γράφω ,κι άλλα τόσα που πιθανόν δεν πρόσεξα με μιά ματιά στο βίντεο.
Κι αν κρίνω απο τα αυτοκόλλητα στο πίσω καπάκι (Magura-TwinAir-κτλ) πιθανά θα έχει πολλές ακόμα εσωτερικές αναβαθμίσεις.
Ισως και "περιποιημένο" μοτέρ.

Ε ,ΑΥΤΟ ,δεν θα βγεί στις βιτρίνες.
Και ΑΝ βγεί ,θα είναι (δικαιολογημένα) ΠΑΝάκριβο !!!

Τώρα ,αν το αφήσουν όπως είναι το L ,με σίδερα παντού ,φτηνές ζάντες ,αδιάφορες αναρτήσεις ,σιδερένιες εξατμίσεις ,κ ασθενικό μοτέρ
και του προσαρμόσουν 2 κομάτια πλαστικό κι άλλο ένα πλεξιγκλάς για φαίρινγκ ,τότε ναι ,κάτι τέτοιο μπορεί να φτάσει στις βιτρίνες.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Με όλα αυτά που βλέπω μου τρέχουν τα σάλια, αλλά με τις τιμές που διαβάζω... σκέφτομαι πως η καλύτερη επιλογή είναι το... 640 adventure που έχω!:wacky:
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Μάλλον δεν γίνομαι κατανοητός.

Το μηχανάκι του αρχικού βίδεο ,φοραέι ένα πανάκριβο μπροστινό ,το οποίο εδράζεται σε πανάκριβες τιμονόπλακες.
Φοράει πανάκριβο GPS με έλεγχο απο χειριστήρια πολλαπλών επιλογών στο τιμόνι.
Φοράει πανάκριβες ζάντες ,με πανάκριβα κέντρα.
Πανάκριβες εξατμίσεις.
Τιμόνι fatbar & καβαλέτα ergal της Renthal.
Προστατευτικά κ τάπες ergal της ZETA
Ποδωστήρια της hamershead
Carbon κομμάτια στα φαίρινγκ
Και πολλά ακόμα που βαριέμαι να γράφω ,κι άλλα τόσα που πιθανόν δεν πρόσεξα με μιά ματιά στο βίντεο.
Κι αν κρίνω απο τα αυτοκόλλητα στο πίσω καπάκι (Magura-TwinAir-κτλ) πιθανά θα έχει πολλές ακόμα εσωτερικές αναβαθμίσεις.
Ισως και "περιποιημένο" μοτέρ.

Ε ,ΑΥΤΟ ,δεν θα βγεί στις βιτρίνες.
Και ΑΝ βγεί ,θα είναι (δικαιολογημένα) ΠΑΝάκριβο !!!

Τώρα ,αν το αφήσουν όπως είναι το L ,με σίδερα παντού ,φτηνές ζάντες ,αδιάφορες αναρτήσεις ,σιδερένιες εξατμίσεις ,κ ασθενικό μοτέρ
και του προσαρμόσουν 2 κομάτια πλαστικό κι άλλο ένα πλεξιγκλάς για φαίρινγκ ,τότε ναι ,κάτι τέτοιο μπορεί να φτάσει στις βιτρίνες.
Οντως el-Gatto,εχεις απολυτο δικιο... Αυτο το concept που παρουσιαστηκε στο σαλονι της Οσακα,(απο εκει ειναι το αρχικο βιντεο),εχει παρα πολλα επωνυμα extra... Και εγω δεν νομιζω να τα "κουβαλαει" ολα αυτα το μοντελο παραγωγης... Παντως και χωρις αυτα τα extra ειναι μια καλη περιπτωση ενος αξιοπιστου rally enduro 250 κυβικων και θεωρω οτι θα "πιασει" στην ελληνικη αγορα αν τελικα ερθει...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Οι μαρκετίστες πλάθουν ένα ωραίο παραμύθι με πανάκριβα περιφερειακά και αυτό που θα φτάσει να πουλιέται
και να μπορούμε να αγοράσουμε θα είναι ένα ακόμα σκουπίδι...

Πάντως στο βίντεο είναι άπαιχτο...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οντως el-Gatto,εχεις απολυτο δικιο... Αυτο το concept που παρουσιαστηκε στο σαλονι της Οσακα,(απο εκει ειναι το αρχικο βιντεο),εχει παρα πολλα επωνυμα extra... Και εγω δεν νομιζω να τα "κουβαλαει" ολα αυτα το μοντελο παραγωγης... Παντως και χωρις αυτα τα extra ειναι μια καλη περιπτωση ενος αξιοπιστου rally enduro 250 κυβικων και θεωρω οτι θα "πιασει" στην ελληνικη αγορα αν τελικα ερθει...
Εγώ δεν πιστεύω να έρθει ,ούτε καν σαν απλή-πολιτική έκδοση.

Το KLX250 πούλησε λίγο στην αρχή ,μόνον επειδή ήταν μοναδική επιλογή ,σε μιά αναβίωση κατηγορίας που είχε πεθάνει.
Και πλέον στο καρ τα σκοτώνουν με ελάχιστα χλμ κ δεν φεύγουν.
Το CRF250L ,πούλησε ελάχιστα.(δεν εχω δεί κάποιο στο δρόμο)

Αν ερχόταν στην μορφή του βίντεο ,σε μιά λογική τιμή (ποιά είναι αυτή; ) ,ίσως και να πούλαγε σε κάποιο ελάχιστο κατασταλαγμένο κοινό ,κ σε μερικούς νεαρούς γόνους ευπόρων οικογενειών ,λόγω διπλώματος.

Αλλά...
Εστω οτι έρθει το (μούφα)ραλλύ στα 7000-7500
Ποιός να το πάρει κ γιατί;

Αν κάποιος θέλει να έχει κάτι τέτοιο ,1000 φορές να μεταποιήσει μόνος του κάποιο δυνατό κ με αξιόλογες αναρτήσεις κ περιφερειακά 250 εντούρο.
Δουλεύοντάς το σε ρυθμούς εκδρομικούς ,τα διαστήματα σερβις μπορούν να απλώσουν κατα πολύ.
Η ποσότητα λαδιού στα κάρτερ δεν διαφέρει απο τα πολιτικά του είδους.
Και η ευχαρίστηση στην οδήγησή τους ,είναι σε εντελώς ΑΛΛΟ επίπεδο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom