Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
καλά ο τυπάκος είναι απλά καραγκιοζάκος του accelerated video .Γύρω στο 15% πρέπει να το έχει πάνω. Εκτός του ότι φαίνεται με γυμνό μάτι απο δέκα σημεία (μόνο την επαναφορά της πισω ρόδας να δεις) όλα του τα βίντεο (τα λίγα που έχει) είναι πάνω κάτω στο ίδιο μοτίβο. Το πιο αστείο στιγμιοτυπο είναι σε αυτό το βίντεο κάπου στο 1.14 που γυρίζει το κεφάλι να δει πίσω σε ταχύτητα διαστημόπλοιου!

Πιθανον! Δεν καθησα να χασω χρονο για να το δω με λεπτομερεια Παντως ακομα και στο 1.14 που λες εγω δεν ειδα κατι παραξενο Γυρναει γρηγορα το κεφαλι, ε και; Μπορει να μην ειμαι αρκετα παρατηριτικος, ποιος ξερει;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πιθανον! Δεν καθησα να χασω χρονο για να το δω με λεπτομερεια Παντως ακομα και στο 1.14 που λες εγω δεν ειδα κατι παραξενο Γυρναει γρηγορα το κεφαλι, ε και; Μπορει να μην ειμαι αρκετα παρατηριτικος, ποιος ξερει;
Κωστή δεν είναι τίποτα είναι φυσιολογικό στα γεράματα :p
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
20000 χλμ στο κοντερ και εβγαλα την ποδια για να αλλαξω λαδια
Και απο κατω το μοτερ το ειδα ετσι:

Με ελαφρια λασπη απο λαδι και χωμα

Η υγρασια λαδιου προερχεται απο αυτο το "τσουτσουνι":

Το οποιο ειναι μερος του μηχανισμου της αντλιας αντιψυκτικου
Βρισκεται δε εκει προκειμενου να μην μπερδευτει το λαδι με το παραφλου αν αποτυχει ειτε η μηχανικη τσιμουχα (το Νο 12), η οποια αποτρεπει να διαρευσει το ψυκτικο απο την αντλια προς το μοτερ, ειτε η ελαστικη τσιμουχα (το Νο 28) που δεν αφηνει το λαδι απο το μοτερ να παει προς την αντλια

Και αφου απο οτι ειδα αυτο που εχει διαρευσει ειναι λαδι τοτε η ελαστικη τσιμουχα καποια στιγμη μαλλον θα χρειαστει αντικατασταση

Η ποσοτητα που χαθηκε ηταν ελαχιστη (κρινοντας απο το λεκε στο καρτερ καποια λιγα ml στα 5000χλμ) και στο χαρτι φαινεται λιγοτερο απο σταγονα Αρα νομιζω οτι δεν υπαρχει προς το παρον αναγκη αντικαταστασης της τσιμουχας



Εβαλα ομως ενα σωληνακι προκειμενου να μπορω να βλεπω και να ελεγχω αμεσα αν υπαρξει μεγαλυτερη διαρροη

Το σωληνακι αυτο καταληγει κατω απο την ποδια περνωντας απο μια τρυπα της
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Έισαι ωραίος Κώστα!
Πάντως να ξέρεις ότι δεν είναι κάτι το ανησυχητικό!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...Εβαλα ομως ενα σωληνακι προκειμενου να μπορω να βλεπω και να ελεγχω αμεσα αν υπαρξει μεγαλυτερη διαρροη
Το σωληνακι αυτο καταληγει κατω απο την ποδια περνωντας απο μια τρυπα της
Μ ε ρ α κ λ ή ς !!!
Θα μπορούσε να τοποθετηθεί και ένα μικρό "σακουλάκι", (με ισχυρή υφασμάτινη ταινία) στην απόληξη του σωληνακίου, ώστε να μετρηθεί ακριβώς η διαρροή,
(προυπόθεση για να παραμείνει το "σακουλάκι" στη θέση του, να περιοστούν οι on-offάδες...)
/// Β
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μ ε ρ α κ λ ή ς !!!
Θα μπορούσε να τοποθετηθεί και ένα μικρό "σακουλάκι", (με ισχυρή υφασμάτινη ταινία) στην απόληξη του σωληνακίου, ώστε να μετρηθεί ακριβώς η διαρροή,
(προυπόθεση για να παραμείνει το "σακουλάκι" στη θέση του, να περιοστούν οι on-offάδες...)
/// Β
Το σκεφτηκα και ειναι στα προσεχως τωρα που θα καλοκαιριασει
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έισαι ωραίος Κώστα!
Πάντως να ξέρεις ότι δεν είναι κάτι το ανησυχητικό!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι δεν τρεχει τιποτα Μια τσιμουχα ειναι Το πολυ πολυ να αλαχτει ΑΝ χρειαστει
Το crf 250L εχει το ιδιο συστημα και στο service manual του αναφερει οτι "A small amount of weeping from the bleed hole is normal"
Στο service manual του 300αριου δεν αναφερει τιποτα

Δεν διευκρινιζει ομως τι εννοει μικρη διαρροη και αν λεει για το αντιψυκτικο ή για το λαδι

Παρεπιπτοντως γενικα το service manual του 250 ειναι πολυ πιο επεξηγηματικο απο αυτο του 300
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Κώστα η ποσότητα που χάνεται από το τσουτσουνι είναι "τίποτα"...

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Ναι δεν τρεχει τιποτα Μια τσιμουχα ειναι Το πολυ πολυ να αλαχτει ΑΝ χρειαστει
Το crf 250L εχει το ιδιο συστημα και στο service manual του αναφερει οτι "A small amount of weeping from the bleed hole is normal"
Στο service manual του 300αριου δεν αναφερει τιποτα

Δεν διευκρινιζει ομως τι εννοει μικρη διαρροη και αν λεει για το αντιψυκτικο ή για το λαδι

Παρεπιπτοντως γενικα το service manual του 250 ειναι πολυ πιο επεξηγηματικο απο αυτο του 300
Αντιψυκτικό.. το κάνει σε κάποια Αφρικα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κώστα η ποσότητα που χάνεται από το τσουτσουνι είναι "τίποτα"...

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι ρε συ, το ειδα Ομως το οτι δεν εχανε και τωρα δακρυζει σημαινει οτι η τσιμουχα εχει χασει την πληρη στεγανοτητα της
Επισης εντυπωση προκαλει οτι honda δεν εχει βαλει εκει απλα μια τρυπα οπως σε αλλα μοντελα (και τα πρωτα crf 250L τετοια τρυπα ειχαν) αλλα ενα τετοιο 'τσουτσουνι" ωστε να μπορει να μπει σωληνακι...
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Στο δικο μου ειναι λαδι νομιζω


Απο αυτο το τσουτσούνι φίλου έχανε ψυκτικό… θα σε γελάσω όμως για παραπέρα τί γίνεται εκει μέσα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l

Απο αυτο το τσουτσούνι φίλου έχανε ψυκτικό… θα σε γελάσω όμως για παραπέρα τί γίνεται εκει μέσα
Aν και στο δικο μου ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι λαδι θα εχω το νου μου στην σταθμη του αντιψυκτικου στο δοχειο για να να δω αν τελικα κανω λαθος και δεν ειναι λαδι αλλα αντιψυκτικο
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Aν και στο δικο μου ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι λαδι θα εχω το νου μου στην σταθμη του αντιψυκτικου στο δοχειο για να να δω αν τελικα κανω λαθος και δεν ειναι λαδι αλλα αντιψυκτικο
Στην καλή πατέντα που σκέφτηκες , θα έβαζα διαφανές σωληνάκι και τάπα.. όπως στις αναθυμιάσεις του λαδιου.. οταν μαζέψει θα είναι πιο εύκολο να διακρίνεις
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στην καλή πατέντα που σκέφτηκες , θα έβαζα διαφανές σωληνάκι και τάπα.. όπως στις αναθυμιάσεις του λαδιου.. οταν μαζέψει θα είναι πιο εύκολο να διακρίνεις
Ταπα νομιζω δεν μπορει/πρεπει να μπει και να κλεισει αεροστεγως γιατι τοτε δεν θα ρεει ελευθερα το λαδι ή το αντιψυκτικο Και αφου λοιπον ταπα δεν μπορω να βαλω θα μπει καποια στιγμη ενα μικρο δοχειακι για την συλλογη των υγρων
Το σωλινακι ειναι κοκκινο γιατι σε αυτο το χρωμα ειχα σιλικονης που αντεχει σε υψηλες θερμοκρασιες και βεντουζαρει απολυτα στην υποδοχη Το διαφανο εξαλου δεν θα ειχε νοημα αφου δεν μπορω/πρεπει να το ταπωσω
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Κώστα, η ποσότητα είναι τόσο πολύ μικρή που δεν θα δεις καμία διαφορά στο δοχείο ψυκτικου αλλά ούτε και στα λάδια!
Κατά την γνώμη μου μην ασχολείσαι καν..δεν έχει κανένα θέμα!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom