Δεν είναι παράλογο να μην σε ξετρέλανε το X-adv. After all ένα σκούτερ είναι και μάλιστα περίεργο στην κατασκευή. Όταν είχα οδηγήσει την πρώτη γενιά (δεν ξέρω αν μετά έχει αλλαγές) μου φάνηκε πως κάθεσαι παράξενα ψηλά νιώθεις περίεργα πάνω στο μηχανάκι, σαν τον Mr Bean όταν οδήγαγε το Mini απο την οροφή με τη πολυθρόνα! έχει ΠΟΛΥ αργή γεωμετρία και γενικά δεν σε προδιαθέτει για τίποτα. Το πιο ακριβό σφούχτερ που θα πήγαινα προσωπικά αν ήθελα να χώσω σε Mega scooter με κυβικά και τεχνολογία είναι το KYMCO AK550 Premium. 12 χιλιαρικα κατάλογο. Το απόλυτο ταβάνι για ΄μενα σε Mega scooter. Απο εκεί και πάνω καταντάει γελοίο (αν δεν είναι ήδη).
Δεν θα το έλεγα σκούτερ , γιατί σχεδιαστικά όλο το μηχανακι ειναι σε στυλ μοτοσικλέτας (upside down , μοτέρ στα πόδια , ψαλίδι ,κιβώτιο κτλ κτλ…
Στην γεωμετρία του , επειδή το είδα αυτό που λες και είχα κάνει ερωτησεις σε έναν γνωστό που έχει του 22 μοντέλο , μου είπε ότι με το που άλλαξε λάστιχα και έβαλε δρόμου,ήταν άλλο μηχανάκι..
Εμενα το τελευταιο πραγμα που με ξένισε και πήρα την απόφαση να το δώσω,ήταν η έκτη του ταχύτητα..Στην εθνική που έκανα τα περισσότερα χιλιόμετρα μετά τα 1000 του στρωσιματος , αν έβρισκες ανηφόρα με 2 ατομα (το δεύτερο 54 κιλά και εγώ 82) η έκτη ταχύτητα σε κρέμαγε και για να δώσει λίγο επιτάχυνση , κατεβσζε το dct σε 5η…
750 κυβικά και η έκτη του αγκομαχουσε!Ισως να φταιει το γεγονός ότι το μοτέρ ήταν ακόμα σφιχτό!Δεν ξέρω και δεν είχα την διάθεση να περιμένω για να μάθω..
Διαβασα κάπου , δεν θυμάμαι που , ότι για να αποδώσει το μηχανάκι σωστά και στην έκτη του , θα επρεπε να του κάνω γρανάζωμα…Σε καινούριο μηχανάκι!
#Not !!!