KTM 640 ADVENTURE vs KTM 690 ENDURO

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Το λοιπόν......ψάχνω εκδρομικο enduro μηχανάκι
και δεν μπορώ να βρω τα υπέρ κ τα κατά
απ τα παραπάνω μοντελα

" KTM 640 LC4 ADVENTURE vs. KTM 690 ENDURO (R) "


ακούω προτασεις,,,,,,,,,,,ωςκρυφός εραστής κι αναποφασιστος:p

ευχαριστώ
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
Κατα την γνωμη μου τα μηχανακια εχουν τεραστιες διαφορες αν και φαινονται πολυ κοντα στην κατηγορια.
Το 640 εχει τελειως διαφορετικο μοτερ(περισσοτεροι κραδασμοι,λιγοτερο γκαζι,carbs κ.α.) βεβαια το παιρνεις ετοιμο με 30lt τεποζιτο και τεραστια αυτονομια...
απο την αλλα το 690 ειναι πολυ πιο συγχρονο,πυραυλος κανονικος απο γκαζι και θα σε εκπληξει ευχαριστα η συμπεριφορα του στην ασφαλτο.Θα χρειαστει ομως τουλαχιστον ενα μεγαλυτερο τεποζιτο + καποια ψιλοπραγματα ακομα...(επισης ειναι απιστευτα οικονομικο στην καταναλωση)
και τα 2 ειχαν παιδικες ασθενειες τις οποιες οι φιλοι μας Αμερικανοι φροντισαν να τις μαθουν απο νωρις και να βρουν λυσεις...
Αν εχεις το χρημα παντως πας σε 690 και το φτιαχνεις σιγα....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κατα την γνωμη μου τα μηχανακια εχουν τεραστιες διαφορες αν και φαινονται πολυ κοντα στην κατηγορια.
Το 640 εχει τελειως διαφορετικο μοτερ(περισσοτεροι κραδασμοι,λιγοτερο γκαζι,carbs κ.α.) βεβαια το παιρνεις ετοιμο με 30lt τεποζιτο και τεραστια αυτονομια...
απο την αλλα το 690 ειναι πολυ πιο συγχρονο,πυραυλος κανονικος απο γκαζι και θα σε εκπληξει ευχαριστα η συμπεριφορα του στην ασφαλτο.Θα χρειαστει ομως τουλαχιστον ενα μεγαλυτερο τεποζιτο + καποια ψιλοπραγματα ακομα...(επισης ειναι απιστευτα οικονομικο στην καταναλωση)
και τα 2 ειχαν παιδικες ασθενειες τις οποιες οι φιλοι μας Αμερικανοι φροντισαν να τις μαθουν απο νωρις και να βρουν λυσεις...
Το 690.....πόσα λίτρα έχει? ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα 12...είναι πολύ λίγα για εκδρομές.
Κριμα

advφον!!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Η τάπα είναι ένα θέμα...
Λόγω της θέσης της, δεν υπάρχει σχάρα, άρα χωρίς πράγματα πίσω, ο όρος 'εκδρομικό εντούρο' θέλει λίγο συζήτηση...
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
Η τάπα είναι ένα θέμα...
Λόγω της θέσης της, δεν υπάρχει σχάρα, άρα χωρίς πράγματα πίσω, ο όρος 'εκδρομικό εντούρο' θέλει λίγο συζήτηση...
βαζεις 2 ωραια σαμαρια οπως ολοι και ξεμπερδεψες...
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
ολα εχουν τα συν και τα πλην τους...αν θελεις να φορτωνεις 100 κιλα πανω στη μηχανη τοτε κανεις εκδρομες με το GS 1200 ή με το ΚΤΜ 990 αλλα εκδρομικο εντουρο δεν ειναι αυτο...
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Σωστό!
Το 690 είναι για εκδρομικό μονοήμερο εντούρο, το δε 640 δεν αρκείτε σ' αυτό, είναι και για πολυήμερο εκδρομικό εντούρο ή αλλιώς για πιο αντβέντσουρ καταστάσεις...
...εκτός αν μετατρέψεις το 690 σε 'περιπετειώδες' με πιο μεγάλα ρεζερβουάρ φέρινγκ και σχάρες!
 
Τελευταία επεξεργασία:

mck

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός - Παπάγου
Όνομα
Μηνάς
Μοτό
R1200GS (very) Special Edition & Husqy TE(rello) 610
ΦιΛαράκι, η γνώμη μου (μετά το 610 που απέκτησα μολις περυσι :D) είναι ότι εφόσον έχεις την χοντρή (ή κάποια χοντρή κυρία) για μεγάλες χωμάτινες κ.α. εκδρομές με βαλίτσες, σκηνούλα κλπ, τότε ψωνίζεις κι ένα μικρό, λιγνό, παιχνιδιάρικο γκομενάκι τύπου 690 (το πολύ!), εννοείται περπατημένο ... για να βγάζεις γούστα στο βουνό σε πρώτη ευκαιρία χωρίς να το σκέφτεσαι κι ας μην έχεις 30 λίτρα ρεζερβουάρ ... Και με τα 12 λίτρα μια χαρά είσαι. Βάζεις κι ένα σαμαράκι τύπου πέταλο πίσω (για να μην χοροπηδάνε τα πλαϊνά σαμάρια - βαλίτσες στη σκληρή αρκουδότσαρκα) κι έφυγες ΣΚ με σκηνούλα επίσης ... ;)
ΥΓ. Ελπίζω η καλή σου να μην κρυφοδιαβάζει ... :p:D
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Στο ερώτημα σου πάντως εγώ θα διαλεγα 640. Για 2500 παίρνεις πολύ μηχανάκι. Απλό, χωρίς σημαντικά προβλήματα τα μετα του 2003, έτοιμο απο ντεπόζιτο, υποπλαίσιο, καλυψη αέρα, και όπως και να το κανουμε είναι πλεον κλασσικό.
 

angelo_balto

Overlander
Περιοχή
Γλυφαδα
Όνομα
Αγγελος
Μοτό
KTM 950 SE
όπως είπαμε και στο τηλέφωνο, το 690 είναι 100% καλύτερο τεχνολογικά για ADV-Riding καταστάσεις δεδομένου ότι θα το "αντβεντουροποιήσεις" (παράδειγμα απο Rolling Hobo εδώ).
Οπότε όλα αυτά σημαίνουν 10Κ φιλαράκι... ;)

Από την άλλη, με λίγο συμβιβασμό στις απαιτήσεις σου (αίσθηση βάρους, αναρτήσεις, μοτέρ) το 640 Adventure είναι έτοιμο για περιπέτεια. Το μόνο που θέλει είναι ένα συμμάζεμα λόγω ηλικίας και είσαι έτοιμος !!
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
690 και εγώ,
Τον εξοπλισμό τον βολευεις ακόμα και με 2ο σετ Βαλιτσες.
Ίσως χρειαστεί κ μια σέλα γιατί από το λίγο που οδήγησα του αδερφού μου δεν ειναι ότι πιο άνετο.
Η ζελατίνα για την συγκεκριμένη χρήση νομίζω δεν χρειάζεται.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Τα 12...είναι πολύ λίγα για εκδρομές.
Κριμα

advφον!!
Κώστα, μια χαρά είναι τα 12lt, γιατί το 690 έχει πολύ μικρή κατανάλωση, γύρω στα 5lt/100km.
Η τάπα που αναφέρει πιο πάνω ο Χρήστος, είναι όντως θεματάκι, συνηθίζεται όμως γρήγορα, ειδικά μετά τη πρώτη χωμάτινη βόλτα !!!
Γιατί μετά απλά δεν σε ενδιαφέρει τίποτα !!!
Το μοτέρ σε αυτό το μηχανάκι, είναι τέτοιος οδοστρωτήρας, που ξεχνάς τα πάντα.
Εγώ έδενα κόντρα στη σέλα, ένα μικρό υπνόσακο και μικρή σκηνή στο πίσω μέρος, χωρίς να καλύπτω την τάπα και όλα οκ.
Ενα σακίδιο στην πλάτη κα έφυγες για ΣΚ στο βουνό.
Μια άλλη μεγάλη διαφορά, με το 640 (το λέω έχοντας κάνει τέτοια χρήση και με τα δύο μηχανάκια)
είναι ότι το 640, αν το πιέσεις σε άσφαλτο και μακρινή διαδρομή, μπορεί να το πάρεις στη μασχάλη...
Με το 690 πάς με 130 εθνική (αναλογα με τα λάστιχα, βέβαια) και ανοίγεις το γκάζι και πετάγεται μπροστά o_O
Ισως να γίνομαι κουραστικός, γιατί έχω γράψει αρκετές φορές γι αυτό το μηχανάκι, σε διάφορα thread ...
Εχω αλλάξει αρκετά μηχανάκια, διαφόρων τύπων, αν με ρωτήσει κάποιος ποιό είναι το καλύτερο μηχανάκι που είχες ποτέ,
θα έλεγα χωρίς σκέψη ΚΤΜ 690 Enduro...

όσοι το έχουν καταλαβαίνουν πολύ καλά τι λέω, όσοι δεν το έχουν καβαλήσει, μόλις το κάνουν θα καταλάβουν:ok:

YΓ. το πεθύμησα ρε πούστη μου, α ρε Μιχαλάκη ελπίζω να το απολαμβάνεις ...:(







 
Top Bottom