mousitsas
Μέλος
- Όνομα
- Αγις
- Μοτό
-
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τι βλεπω, δεξι πηρουνι απο τρανσαλπ?Κοίτα άλλου....θέλει κοχονες δαυτο
Τι βλεπω, δεξι πηρουνι απο τρανσαλπ?Κοίτα άλλου....θέλει κοχονες δαυτο
Γουατ?Τι βλεπω, δεξι πηρουνι απο τρανσαλπ?
Δε ουανς δατ κανοτ μπι ατζαστεντ!Γουατ?
Κάποια μηχανάκια κ μάλιστα premium ρυθμίζουν από ένα καλάμι, η ρυθμίζουν από ένα την απόσβεση συμπίεσης κ από το άλλο την επαναφοράςΔε ουανς δατ κανοτ μπι ατζαστεντ!
Γνωρίζει καλά το σύστημα της esa, αλλά είναι μια ....μουσιτσαΚάποια μηχανάκια κ μάλιστα premium ρυθμίζουν από ένα καλάμι, η ρυθμίζουν από ένα την απόσβεση συμπίεσης κ από το άλλο την επαναφοράς
Το οποίο σύστημα της ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης στην μια μπουκάλα και επαναφοράς στην άλλη, απο καθαρή μηχανολογική περιέργεια, πως δουλεύει;Κάποια μηχανάκια κ μάλιστα premium ρυθμίζουν από ένα καλάμι, η ρυθμίζουν από ένα την απόσβεση συμπίεσης κ από το άλλο την επαναφοράς
Δουλεύει όπως σε ένα συμβατικό με πλήρεις ρυθμίσεις μόνο που εδώ αντί να ρυθμίζεις και στις δύο μπουκάλες συμπίεση και επαναφορά αυτό γίνεται ξεχωριστά στην κάθε μία μπουκάλα που έχει το δικό της ρόλο.Το οποίο σύστημα της ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης στην μια μπουκάλα και επαναφοράς στην άλλη, απο καθαρή μηχανολογική περιέργεια, πως δουλεύει;
Το ένα καλάμι είναι πχ. ρυθμισμένο στα 15 κλίκ συμπίεση και το άλλο (ως προς την συμπίεση) τίποτα; Και αναγκάζεται να "ακολουθήσει" το πρώτο που έχει την ρύθμιση λόγω της ένωσης σε ένα σύστημα που δημιουργείται απο τον άξονα και τις τιμονόπλακες;
Και αντίστοιχα με την επαναφορά..
Σε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι με ξεχωριστή ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης σε κάθε μπουκάλα δεν θα ήταν μαλακία το ένα να ειναι ρυθμισμένο στα 15 κλικ του παραδείγματος και το άλλο στο 1 πχ ;Δεν θα ήταν μια λάθος ρύθμιση;
Σου λέει ότι η διαφορές δυνάμεων μεταξύ των δύο καλαμιών, δεν δημιουργούν κάποια στρέβλωση στο πιρούνι;Δουλεύει όπως σε ένα συμβατικό με πλήρεις ρυθμίσεις μόνο που εδώ αντί να ρυθμίζεις και στις δύο μπουκάλες συμπίεση και επαναφορά αυτό γίνεται ξεχωριστά στην κάθε μία μπουκάλα που έχει το δικό της ρόλο.
Δηλαδή η μία λειτουργεί ως ρύθμιση συμπίεσης και η άλλη ως ρύθμιση επαναφοράς.
Αρχισε η νοσταλγια απο τωρα?Έτσι ήταν οι ρυθμίσεις στο τουαρεγκ , το ένα ρύθμιζε την απόσβεση και το άλλο την επαναφορά
Αυτό το έχω κ εγώ απορία. Πως κάτι τέτοιο είναι πιο αποδοτικό... Δεν το έχω συζητήσει είναι η αλήθεια με κάποιους γνωστους/φιλους που θεωρώ ότι θα έχουν απαντήσεις... Μπήκε στην λίστα...Το οποίο σύστημα της ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης στην μια μπουκάλα και επαναφοράς στην άλλη, απο καθαρή μηχανολογική περιέργεια, πως δουλεύει;
Το ένα καλάμι είναι πχ. ρυθμισμένο στα 15 κλίκ συμπίεση και το άλλο (ως προς την συμπίεση) τίποτα; Και αναγκάζεται να "ακολουθήσει" το πρώτο που έχει την ρύθμιση λόγω της ένωσης σε ένα σύστημα που δημιουργείται απο τον άξονα και τις τιμονόπλακες;
Και αντίστοιχα με την επαναφορά..
Σε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι με ξεχωριστή ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης σε κάθε μπουκάλα δεν θα ήταν μαλακία το ένα να ειναι ρυθμισμένο στα 15 κλικ του παραδείγματος και το άλλο στο 1 πχ ;Δεν θα ήταν μια λάθος ρύθμιση;
Ναι έβαλα ενα ουίσκι όταν το έγραφαΑρχισε η νοσταλγια απο τωρα?
Πιο φτηνό σε κατασκευή, bragging rights ότι ρυθμίζεται, δεν έχω δει κανέναν να πέφτει λόγω δυσλειτουργίας, δεν είναι πολύ πραγματικό πρόβλημα.Πως κάτι τέτοιο είναι πιο αποδοτικό...
Αυτό είναι η ουσία!Πιο φτηνό σε κατασκευή...
Το φτηνό κόστος πάντα επηρεάζει, απλά δεν νομίζω ότι είναι ο πρωταρχικός σκοπός σε τέτοιες περιπτώσεις και το λέω γιατί το έχω δει σε ακριβά μηχανάκια.Πιο φτηνό σε κατασκευή, bragging rights ότι ρυθμίζεται, δεν έχω δει κανέναν να πέφτει λόγω δυσλειτουργίας, δεν είναι πολύ πραγματικό πρόβλημα.
Κόβουν από όπου μπορούν και όσο μπορούν, ανάλογα με την "αξία" της εκάστοτε μηχανής!!!!!Το φτηνό κόστος πάντα επηρεάζει...
Θα μου πεις κ εκει θέλουν να κόψουν κόστος οι εταιρείες...