R1200 GS/GSA LC.....τα υδροψυκτα (...προβλήματα)

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η πληρέστερη περιγραφή κι ενημέρωση επί του θέματος:


http://www.motomag.gr/news/epikairotita/thema-piroyni-bmw-r1200gs-adv






“Tεχνική ενέργεια” της BMW για τα R1200GS 2013 – 2017

Το 2013, όταν και άρχισε να πωλείται η νέα τότε γενιά των R1200GS (μοντέλο Κ50), η ΒMW είχε κάνει ανάκληση, καθώς το εξάρτημα στο πάνω μέρος των καλαμιών του Telelever, που συνδέει το καλάμι με την πάνω πλάκα, είχε διαπιστωθεί πως μπορούσε να αποκολληθεί, με συνέπεια την απώλεια ελέγχου με όποια περαιτέρω συνέχεια αυτή θα μπορούσε να έχει. Η λύση τότε ήταν να γίνουν με ειδικό εργαλείο της BMW τέσσερα μικρά βαθουλώματα στο εξωτερικό μέρος του καλαμιού για να κρατάνε στην θέση του το εξάρτημα σύνδεσης με την πάνω πλάκα. Αν είχε αρχίσει να φεύγει από την θέση του, άλλαζαν και το καλάμι, αν όχι, απλά το “ποντάριζαν”. Με τον ίδιο τρόπο επισκευάστηκαν και οι καινούργιες μοτοσυκλέτες, πριν παραδοθούν στους πελάτες.

Στα χρόνια που μεσολάβησαν μέχρι σήμερα, υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις παγκόσμια όπου παρά την επισκευή, ή τις διαδικασίες που εφαρμόστηκαν κατά την συναρμολόγηση στο εργοστάσιο, το εξάρτημα αυτό έφευγε από την θέση του, με αποτέλεσμα και ατυχήματα. Ένα από αυτά, πριν από περίπου ένα χρόνο, συνέβη στον προφανώς Ελληνικής καταγωγής Νοτιοαφρικανό Τόνυ Γεωργίου, οδηγώντας R1200GS Adventure του 2016. Το ατύχημα συνέβη με ταχύτητα 45km/h, αλλά το αποτέλεσμα ήταν δέκα σπασμένα πλευρά, τρύπιος πνεύμονας και μεγάλη ζημιά στον ώμο. Τα επίμαχα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας του στάλθηκαν στην BMW στην Γερμανία, που μετά από μήνες του απάντησε πως “δεν διαπιστώθηκε σφάλμα του προϊόντος”. Η επιστολή αυτή στάλθηκε στον Γεωργίου στις 12 Ιουνίου 2017.

Στις 20 Ιουνίου, η BMW ανακοίνωσε “service campaign” (τεχνική ενέργεια η μετάφραση του όρου στα Ελληνικά), για νέο τρόπο ασφάλισης του εξαρτήματος, νέα καλάμια και με την διευκρίνιση πως από τις 19/6 όλες οι μοτοσυκλέτες (GS και GS Adventure) που βγαίνουν από το εργοστάσιο θα έχουν την βελτιωμένη ασφάλιση. Η τεχνική ενέργεια αυτή (και όχι, σύμφωνα με την BMW, ανάκληση), αφορά όλα τα R1200GS K50 και Κ50/11, όπως και όλα τα R1200GS Adventure K51.

Από επικοινωνία μας με την BMW Hellas, μάθαμε πως η τεχνική αυτή ενέργεια θα εφαρμοστεί φυσικά και στην Ελλάδα, και αφορά 852 μοτοσυκλέτες. Οι κάτοχοί τους θα ενημερωθούν με επιστολή. Οι καινούργιες μοτοσυκλέτες που υπάρχουν στους dealer θα επισκευαστούν πριν πωληθούν.

Οι οδηγίες της τεχνικής ενέργειας ορίζουν πως αφού μετρηθεί το διάκενο ανάμεσα στο καλάμι και το εξάρτημα σύνδεσής του (“fork tube bush” το ονομάζει η BMW) με την πάνω πλάκα, τότε ή θα επισκευαστεί με νέο εξάρτημα στο υπάρχον καλάμι, ή, αν το διάκενο είναι πάνω από το καθορισμένο όριο, θα αντικατασταθεί και το καλάμι. Τα επισκευασμένα θα είναι διαφορετικά από αυτά που θα έχουν οι μοτοσυκλέτες με παραγωγή από τις 19/6/2017 και μετά, τα οποία και θα ξεχωρίζουν από την εγκοπή περιμετρικά στο πάνω μέρος του καλαμιού.






Σε ανακοίνωσή της, η BMW Νοτίου Αφρικής αναφέρει πως “ενθαρρύνει τους πελάτες να ελέγξουν τις μοτοσυκλέτες τους σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο πριν τις οδηγήσουν. Οι πελάτες μπορούν επίσης να απευθυνθούν στην BMW για να κανονίσουν την μεταφορά της μοτοσυκλέτας τους στις εγκαταστάσεις ενός dealer της BMW”. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει το κείμενο της επιστολής προς τους κατόχους GS στην Ελλάδα.

Ελπίζουμε να μην υπάρξει ούτε μία τέτοια περίπτωση στο μέλλον, κι αυτή τη δεύτερη φορά ο τρόπος αντιμετώπισης να είναι ο σωστός, για να μην υπάρχουν αμφιβολίες σχετικά με την ασφάλεια των αναβατών.



BMW Νοτίου Αφρικής:

In the interests of safety BMW Motorrad South Africa encourages customers to have their motorcycles checked by an authorised dealer before riding. Customers may also contact BMW On Call or an authorised dealer to have their motorcycle transported to a dealers’ premises.



 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
έχω την αίσθηση ότι ο κύριος Γεωργίου δεν θα ξαναπάρει BMW μετά από αυτή την αντιμετώπιση

Λες ε ?


:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Λες ε ?
Βασικά αναθεωρώ!
Μόλις είδα το βίντεο του και μιλάει μπροστά από ένα ολοκαίνουργιο 1200GSA, φαίνεται πως είναι το προσωπικό του γκαράζ.
Τι να πω? Δίνει μάχη να μαζέψει υπογραφές και να γνωστοποιήσει τι του συνέβη και να συνεχίσει με GSA?

https://www.facebook.com/ggeor12/videos/10158922637910603/
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βασικά αναθεωρώ!
Μόλις είδα το βίντεο του και μιλάει μπροστά από ένα ολοκαίνουργιο 1200GSA, φαίνεται πως είναι το προσωπικό του γκαράζ.
Τι να πω? Δίνει μάχη να μαζέψει υπογραφές και να γνωστοποιήσει τι του συνέβη και να συνεχίσει με GSA?

https://www.facebook.com/ggeor12/videos/10158922637910603/
έχοντας διαβάσει τη δημοσίευση, νομίζω ότι το βίντεο με το νέο GSA είναι πριν το ατύχημα. Ήταν το 2ο του L/C , αυτό με το οποίο χτύπησε.
Από όσα δημοσίευσαν, μάλλον δεν καβαλάει ακόμα μετά το ατύχημα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εδώ όλη η δημοσίευση της κόρης του παθόντος:

On the 30th July 2016 I received a call from my mom that nobody ever wants to hear... "Gill, Your father has been in an accident. He went for a ride with the BMW club in the Sutherland mountains and his bike malfunctioned. He fell off and is in critical condition" "Will he be okay???" "I am not sure – I have just been called on the satellite phone by another rider..."

This was the start of a very heartbreaking phone call. Let me give a little backstory here..

My dad has always loved the BMW club. He has been riding their bikes for many years, and has been a faithful supporter, attending numerous rides with them and even doing an international BMW Bike holiday through Spain and France, which I had the privilege to join him on. Last year he bought a 2016 BMW GSA R1200 Adventure Bike to replace his 2014 model. He was over the moon with it, until he joined the BMW club for an offroad ride through the Sutherland Mountains.

The bike's stanchion collapsed as he rode over a tiny rut in the road, in convoy with 10 other riders. He was travelling at a speed of 45km/h when this occurred. The hydraulic oil shot all over his protective clothing and he was thrown off the bike, breaking 10 ribs, puncturing his lung, and breaking his shoulder. I thank God every day that he was wearing his neck brace and protective padding, because who knows what would have happened if he hadn't...

My dad eventually (12 hours later) landed up in the Worcester Medi Clinic, where he was rushed to ICU. The doctors immediately started performing different scans and Xrays, and found the punctured lung. They operated as soon as they could to drain the lung, and were successful.

1 year later, my dad is healthy and active again, but is still undergoing extensive rehabilitation for his shoulder injuries.

My dad is a righteous man, and he demanded that BMW conducted a formal investigation of the bike's malfunction. The parts were sent to Germany and were kept there for a few months.

BMW did NOT cover a single medical bill, which cost hundreds of thousands... BMW did not replace my dad's bike, which he bought for over R250 000 new... BMW has not paid my father a CENT for the months that he was forced to remain at home, severely impacting his quality of life... But worst of all, BMW has not even taken responsibility for their bike's failure.

Their official report stated the bike was NOT responsible for the accident, and that the "motorcycle had to endure one of the most severe impacts in order to sustain such damage..." As you can see in the video THIS IS A LIE! THE BIKE DID NOT ENDURE A SEVERE IMPACT AT ALL. The rut that he rode over was TINY, and he was travelling at 45km/h, which he have all of the GPS proof on the website here: http://fatalflaw.com/tony-georgiou-the-full-story

If this were the only account of this accident, then maybe BMW would have a leg to stand on, but there have been MULTIPLE accounts of this same incident ALL OVER THE WORLD! Lives have not yet been taken, but BMW has got to recall this bike before innocent people start to die as a result of a manufacturing fault...

To make matters worse, the bike went in 3 days before the outride for a full spot check and to put on the off-road tires. BMW inspected the bike and found no fault.

We have put together a FB Page and website to gather all of the accounts of previous incidents, and have created a petition to hold BMW accountable. Please sign it here: http://bmwfatalflaw.com/#petition

#BMWFatalFlaw



Από εδώ: https://www.facebook.com/ggeor12/posts/10158922677750603


Από αυτή την πρόταση, υποθέτω ότι δεν καβαλάει ακόμα: 1 year later, my dad is healthy and active again, but is still undergoing extensive rehabilitation for his shoulder injuries.

Κι εδώ λέει ότι το αντβε ήταν το 2ο LC. Είχε πριν ένα του 2014: Last year he bought a 2016 BMW GSA R1200 Adventure Bike to replace his 2014 model.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
"Η λύση τότε ήταν να γίνουν με ειδικό εργαλείο της BMW τέσσερα μικρά βαθουλώματα στο εξωτερικό μέρος του καλαμιού για να κρατάνε στην θέση του το εξάρτημα σύνδεσης με την πάνω πλάκα.
Αν είχε αρχίσει να φεύγει από την θέση του, άλλαζαν και το καλάμι, αν όχι, απλά το “ποντάριζαν”."




Δεν ξέρω αν θέλω να κλάψω ή να γελάσω...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ετσι!!!!!!
Μαγκες δεν μασαμε..... Παλι BMW θα αγορασουμε και ας μας γραφουν στ'@ρχιδια τους, και ας κυνδινευουμε!!!!
Ξυλο που θελουνε ολοι οι "υποστηριχτες" της b m w....
Βρισκουν και τα κανουν!!!!!!!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
BE 1st 2 KNOW ;)


https://www.asphaltandrubber.com/recall/bmw-motorrad-usa-stop-sale-recall-bmw-r1200gs-adventure/



BMW Motorrad USA Issues “Stop Sale” on the R1200GS

07/17/2017 @ 11:03 AM, BY JENSEN BEELER



What started out as a worldwide service campaign for the water-cooled BMW R1200GS models is turning into a massive global recall for the German motorcycle manufacturer, as now the United States has joined the United Kingdom in issuing a recall on the popular ADV machine.

Accordingly, BMW Motorrad USA has issued a “stop sale” to BMW dealers, as documents for a recall with the National Highway Traffic Safety Administration are being readied for release.

The recall sees BMW Motorrad dealers inspecting the fixed fork tube on R1200GS models produced between November 2013 and June 2017. If the inspected motorcycle has an excessively large gap between the fork pipe and the seal plug, then the fork cannot be repaired by the dealer, and must be replaced.

If no gap is present (or if the gap is of an acceptable distance), BMW dealers must still press in a sleeve on the fork, before returning the bike back to the owner. With over 150,000 motorcycles potentially affected worldwide, this recall will be a massive undertaking for BMW Motorrad.

As of right now, BMW Motorrad USA is telling American dealers that they can order only 10 bushings per week. So by our math, that means this recall could take up to 20 weeks to complete (assuming two bushings per bike, and every machine is affected), as BMW Motorrad has roughly 1,500 dealers worldwide.

Of course, BMW Motorrad will likely be able to ramp up its recall efforts as time goes on, and not all models produced will have an excessive fork gap.

These facts will hopefully shorten the amount of time it will take for its dealer network to inspect and repair all the water-cooled BMW R1200GS and R1200GS Adventure models on the road. Still, this news means that BMW is looking again at a major recall for one of its most popular machines.

Next, we expect to see an official announcement from NHTSA about this recall, but affected BMW owners should already be in touch with their local BMW Motorrad USA dealership.

Source: Bothan Spies
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εν ολιγοις:

Όσα έχουν μεγάλο διάκενο στο επίμαχο σημείο, θα αντικαθίσταται το πειρούνι με ανάκληση. Τα λοιπά, ως μέχρι τούδε οδηγίες BMW Motorrad.
Η ανάκληση αφορά 150000 μοτοσυκλέτες παγκοσμίως! (συμπεριλαμβάνονται όλες , διότι όλες όσες παρήχθησαν από 2013 έως 2017 Ιούνιο, ενδέχεται να έχουν θέμα).
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
εν ολίγοις

ορισμένοι ας ξεκαβαλήσουν το καλάμι



ντισκλέιμερ.... δεν αναφέρομαι σε κάποιους συγκεκριμένα, γενικά το λέω, θεωρώ οτι σαν μεγάλα παιδιά που είμαστε μπορειτε να καταλάβετε αυτές τις πέντε λεξούλες
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μιλάμε για 150000 μοτ/τες παγκοσμίως και 3 περιστατικά από το 2012 (το 1ο αφορούσε μοτό τεστ προ-πώλησης). Δηλαδή 0,002%!
Βεβαίως είναι σοβαρά περιστατικά διότι η βλάβη προκαλεί σοβαρό ατύχημα 100%, εξ ου και η κινητοποίηση.
Ξέρω 20 τουλάχιστον μηχανάκια στην Ελλάδα που έχουν υποστεί τα πάνδεινα στο χώμα, μέχρι και σε πίστα μότο κρος μπήκαν κάποια και δεν είχαν θέμα.
Δεν υπάρχει θέμα "καβαλήματος καλαμιού " κλπ λοιπον Σπύρο @spyrakos35 κι απορώ πώς το θέτεις έτσι.
Όλοι κάνουν σχεδιαστικά λάθη, το θέμα είναι να διορθώνονται.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ασχετα αν ειναι επικινδυνα σοβαρο η οχι.. Μιλαμε για μια απο τις ακριβοτερες μοτο που εχει κανει σχεδιαστικα λαθη οπως σασμαν,διαφορικο,κατι καμμενα προβολακια, τα οποια πες δεν πειραζει,παιδικες ασθενειες κτλ.

ΑΛΛΑ να υπαρχει εστω και μια μηχανη στο εκατομμυρο που απο σχεδιαστικο λαθος θα σπασει και θα ριξει εσενα και οποιον εχεις πανω...Δεν επιτρεπεται και για εμενα δεν παιρνει συζητηση το θεμα..Ειναι απαραδεκτο.Για να μην συζητησουμε για τα δαχτυλιδια που βαζουν.....

Πλεον οταν μιλαμε για αγορα νεας μοτο υπαρχουν περισσοτεροι λογοι να κοιτας προς Αυστρια μερια..


Off topic edit:
Για να μη θυμιθουμε τα motocross ΚΤΜ που μερικα εκοβαν τον λαιμο και τοτε ειχε βγει η βρωμα. Και ελεγαν ολοι "μακρυα μακρυα τα ΚΤΜ κοβονται"..
Ενω τωρα φτασαμε να λεμε ''ελα μωρε μια ανακληση ειναι...''
 
Τελευταία επεξεργασία:

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Ασχετα αν ειναι επικινδυνα σοβαρο η οχι.. Μιλαμε για μια απο τις ακριβοτερες μοτο που εχει κανει σχεδιαστικα λαθη οπως σασμαν,διαφορικο,κατι καμμενα προβολακια, τα οποια πες δεν πειραζει,παιδικες ασθενειες κτλ.

ΑΛΛΑ να υπαρχει εστω και μια μηχανη στο εκατομμυρο που απο σχεδιαστικο λαθος θα σπασει και θα ριξει εσενα και οποιον εχεις πανω...Δεν επιτρεπεται και για εμενα δεν παιρνει συζητηση το θεμα..Ειναι απαραδεκτο.Για να μην συζητησουμε για τα δαχτυλιδια που βαζουν.....

Πλεον οταν μιλαμε για αγορα νεας μοτο υπαρχουν περισσοτεροι λογοι να κοιτας προς Αυστρια μερια..


Off topic edit:
Για να μη θυμιθουμε τα motocross ΚΤΜ που μερικα εκοβαν τον λαιμο και τοτε ειχε βγει η βρωμα. Και ελεγαν ολοι "μακρυα μακρυα τα ΚΤΜ κοβονται"..
Ενω τωρα φτασαμε να λεμε ''ελα μωρε μια ανακληση ειναι...''
Συμφωνω αλλα αυτα δεν εκαναν ανακληση ουτε τα Suzuki GSXR που εκοβαν πλαισιο εκαναν, να τα λεμε ολα!
Σιγουρα το θεμα ειναι πολυ σοβαρο και ανεπιτρεπτο αλλα εδω θα φανει αν η μαμα BMW κανει τουλαχιστον αυτα που πρεπει!
Δυστηχως τα μεταλλα πλεον δεν ειναι αυτα που ηταν, στο βωμο του κερδους του βαρους κλπ...:rolleyes:
Αν επαιρνα τωρα μηκανακι θα δοκιμαζα το ΚΤΜ 1290 Super Adventure ετσι για να δω που εχουν παει οι Αυστριακοι σε ολα τα επιπεδα ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Συμφωνώ με τους προλαλλήσαντες, ειδικά σε ότι αφορά στο 1290! Είναι και 7-8 χιλιάρικα φτηνότερο! Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Κατά τα λοιπά, όπως σωστά ειπώθηκε, όλοι οι κατασκευαστές έχουν τέτοια φάουλ, πώς να το κάνουμε? Και μάλιστα οι Βαυαροί δεν έκαναν ανάκληση, μια οδηγία ελέγχου κι επισκευής έδωσαν. Οι αμερικάνοι κι οι άγγλοι τους υποχρέωσαν, με τη δική τους οδηγία για παύση πωλήσεων ;)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μιλάμε για 150000 μοτ/τες παγκοσμίως και 3 περιστατικά από το 2012 (το 1ο αφορούσε μοτό τεστ προ-πώλησης). Δηλαδή 0,002%!
Βεβαίως είναι σοβαρά περιστατικά διότι η βλάβη προκαλεί σοβαρό ατύχημα 100%, εξ ου και η κινητοποίηση.
Ξέρω 20 τουλάχιστον μηχανάκια στην Ελλάδα που έχουν υποστεί τα πάνδεινα στο χώμα, μέχρι και σε πίστα μότο κρος μπήκαν κάποια και δεν είχαν θέμα.
Δεν υπάρχει θέμα "καβαλήματος καλαμιού " κλπ λοιπον Σπύρο @spyrakos35 κι απορώ πώς το θέτεις έτσι.
Όλοι κάνουν σχεδιαστικά λάθη, το θέμα είναι να διορθώνονται.
Ναι ,οκ ,αλλά ,όταν το σχεδιαστικό λάθος αφορά άμεσα την σωματική ακεραιότητα-ασφάλεια του μοτοσυκλετιστή-ανθρώπου
ΚΑΙ
Οταν το "διορθώνεις" αρχικά σαν τον μαστροΜήτσο της γειτονιάς
ΚΑΙ
Οταν μιλάμε για την ακριβότερη μακράν μοτό της κατηγορίας παγκοσμίως
ΚΑΙ
Οταν περιμένεις 4 χρόνια ώστε να αναγκαστείς με πιέσεις τύπου παύση-απαγόρευση πωλήσεων σε χώρες με τεράστια αγορά
ΚΑΙ
Οταν ακόμα κ τότε ,ανακοινώνεις απλά μια "οδηγία ελέγχου κι επισκευής"
...
ε...νταξ...
...πιστεύω ότι ο marketing manager κι ο technical director της BMW πρέπει να'ναι μεταγραφή από τα υπόλοιπα του συριΖα...


Συμφωνώ με τους προλαλλήσαντες, ειδικά σε ότι αφορά στο 1290! Είναι και 7-8 χιλιάρικα φτηνότερο! Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Κατά τα λοιπά, όπως σωστά ειπώθηκε, όλοι οι κατασκευαστές έχουν τέτοια φάουλ, πώς να το κάνουμε? Και μάλιστα οι Βαυαροί δεν έκαναν ανάκληση, μια οδηγία ελέγχου κι επισκευής έδωσαν. Οι αμερικάνοι κι οι άγγλοι τους υποχρέωσαν, με τη δική τους οδηγία για παύση πωλήσεων ;)
Τεό ,εδώ συμφωνούμε απόλυτα.
Αλλά...μετά από όλα αυτά ,εσύ θα το'παιρνες αυτό το μηχανάκι ,να βάλεις πάνω κ το γυναικάκι σου ,κ να πας να στρίψεις 500-600 χλμ μια μονοήμερη ?
Εγώ πάντως ΟΧΙ !!!

Κρίμα :( ...προΒλέπω να ανεβαίνουν άρδειν οι τιμές στα μεταχείρω ADVe 07-08...κι ότι σκεφτόμουν να "χτυπήσω" ένα ,τώρα που καβάλησα τα 51+ μου...αφού...:rolleyes:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι ,οκ ,αλλά ,όταν το σχεδιαστικό λάθος αφορά άμεσα την σωματική ακεραιότητα-ασφάλεια του μοτοσυκλετιστή-ανθρώπου
ΚΑΙ
Οταν το "διορθώνεις" αρχικά σαν τον μαστροΜήτσο της γειτονιάς
ΚΑΙ
Οταν μιλάμε για την ακριβότερη μακράν μοτό της κατηγορίας παγκοσμίως
ΚΑΙ
Οταν περιμένεις 4 χρόνια ώστε να αναγκαστείς με πιέσεις τύπου παύση-απαγόρευση πωλήσεων σε χώρες με τεράστια αγορά
ΚΑΙ ενσταση εδώ φίλος ! τα 4 χρόνια πέρασαν χωρίς συμβάν. Υπήρξε ένα σε δοκιμαστή της εταιρείας σε προ-παραγωγής μηχανάκι κι έκτοτε είχαμε τα 2 τελευταία κοντά-κοντά τον τελευταίο χρόνο. Εντωμεταξύ έχουν "βιαστεί" στα χώματα παγκοσμίως άλλα 147.000 μηχανάκια (νταξ, χώμα σοβαρό ένα 10%) χωρίς θέμα. Παρόλαυτά, συμφωνώ για το μέλλον των κυρίων "marketing manager κι ο technical director".... :(
Οταν ακόμα κ τότε ,ανακοινώνεις απλά μια "οδηγία ελέγχου κι επισκευής"
...
ε...νταξ...
...πιστεύω ότι ο marketing manager κι ο technical director της BMW πρέπει να'ναι μεταγραφή από τα υπόλοιπα του συριΖα...



Τεό ,εδώ συμφωνούμε απόλυτα.
Αλλά...μετά από όλα αυτά ,εσύ θα το'παιρνες αυτό το μηχανάκι ,να βάλεις πάνω κ το γυναικάκι σου ,κ να πας να στρίψεις 500-600 χλμ μια μονοήμερη ? Θα το περνα ρε συ! Αν κόστιζε λογικά λ7 και δεν υπήρχε αντίστοιχη (καλύτερη μάλλον) πρόταση στην κατηγορία στα 2/3 της τιμής!!!! (λέγε με ΚΤΜ 1290)
Εγώ πάντως ΟΧΙ !!!

Κρίμα :( ...προΒλέπω να ανεβαίνουν άρδειν οι τιμές στα μεταχείρω ADVe 07-08...κι ότι σκεφτόμουν να "χτυπήσω" ένα ,τώρα που καβάλησα τα 51+ μου...αφού...:rolleyes:
Και φυσικά +1200 στην τελευταία πρόταση, ειδικά για τα 2010+ μοδελάκια, που είναι -τελικά- ό,τι καλύτερο σε μπόξερ με παραλέβερ-τελελέβερ κι άξονα ;) !!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να ξέρετε παντως ότι πέρα από την .μλκια του γερμαναρα, δεν προλαβαίνουν να πουλάνε!
Σήμερα έχω την χοντρούλα για σέρβις στον Γέρακα και τα νούμερα πωλήσεων είναι παλαβά!!
Κουφά πράγματα....δηλαδη!
 
Top Bottom