R1200 GS & R1200 GSA

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εγω εχω led.
Αν κινεισαι σε συνθηκες με συχνη ομιχλη τοτε θες ομιχλης.
Εγω ηθελα φως κοντα και στα πλαγια κι αυτο μου δινουν τα προβολακια.
Για μακρια εχω xenon τη μεγαλη σκαλα.
Οκ!! Καταλαβα πως παει.. Σε ευχαριστω!!
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
με λίγα λόγια, να κάνω υπομονή να περάσουν 7 χρόνια να πιάσω τα 45 και να πάρω το GSA????? εκτός κι αν το πάρω τώρα σε μινιατούρα ( π.χ. http://www.motoraid.eu/gifts-etc/mini/model-r1200gsadv-red ) γιατί αλλιώς δεν.....
Το θεμα δεν ειναι μονο να τα πιάσεις μονο τα 45, ειναι και να νιώθεις τοσο..! Γιατι εχω κατι φιλαράκια με 55 χρονια στην πλάτη και μολις 25 στο μυαλο...!
Σας παρακολουθώ να πλεκετε το εγκώμιο της μπεμβέ και στα αληθεια το απολαμβάνω!!!
Και ποια εταιρεία δε θα ήθελε τετοιο σουσουρο και διαφημηση για το προϊόν της!!
Μονόδρομος το gs λεμε, μονόδρομος!!:yew:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατι αλλο που αξιζει να αναφερθει ειναι το εξης. Το μηχανακι εχει φοβερη αισθηση ακαμψιας στα στροφιλικια (+φρενα αγκυρες που μπορει κανεις να ενεργοποιει μεχρι την κορυφη της στροφης λογω telelever) αλλα την ιδια στιγμη ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΝΕΤΟ για επιβατη/συνεπιβατη! :cool:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το θεμα δεν ειναι μονο να τα πιάσεις μονο τα 45, ειναι και να νιώθεις τοσο..! Γιατι εχω κατι φιλαράκια με 55 χρονια στην πλάτη και μολις 25 στο μυαλο...!
Σας παρακολουθώ να πλεκετε το εγκώμιο της μπεμβέ και στα αληθεια το απολαμβάνω!!!
Και ποια εταιρεία δε θα ήθελε τετοιο σουσουρο και διαφημηση για το προϊόν της!!
Μονόδρομος το gs λεμε, μονόδρομος!!:yew:
Θα ανοίξω άλλο θέμα με τίτλο R1200 GS LC & R1200 GSA LC.
Εκεί θα μπω στον κόπο σύγκρισης και με το 1190. Κι εκεί είναι στ' αλήθεια Ο μονόδρομος το GS!!! :cool: Κι όχι μόνο επειδή κρατάει τα χαρακτηριστικά του και δικάβαλο-φορτωμένο.
Στο παρόν θέμα :
α. παραδέχομαι ότι 950-990 είναι πιο fan to ride μηχανάκια και τέλος.
β. είμαστε μια γενιά πίσω, οπότε τι να λέμε σε σχέση με το 1190?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κατι αλλο που αξιζει να αναφερθει ειναι το εξης. Το μηχανακι εχει φοβερη αισθηση ακαμψιας στα στροφιλικια (+φρενα αγκυρες που μπορει κανεις να ενεργοποιει μεχρι την κορυφη της στροφης λογω telelever) αλλα την ιδια στιγμη ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΝΕΤΟ για επιβατη/συνεπιβατη! :cool:
Αυτό μας έσωσε πολλές φορές Γιώργη...
Είναι αυτό που σου έλεγα στον καφέ: "αυτή η μηχανή σε κάνει τιμόνι". Συγχωρεί... ;)
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Θα ανοίξω άλλο θέμα με τίτλο R1200 GS LC & R1200 GSA LC.
Εκεί θα μπω στον κόπο σύγκρισης και με το 1190. Κι εκεί είναι στ' αλήθεια Ο μονόδρομος το GS!!! :cool: Κι όχι μόνο επειδή κρατάει τα χαρακτηριστικά του και δικάβαλο-φορτωμένο.
Στο παρόν θέμα :
α. παραδέχομαι ότι 950-990 είναι πιο fan to ride μηχανάκια και τέλος.
β. είμαστε μια γενιά πίσω, οπότε τι να λέμε σε σχέση με το 1190?
Χαχαχαχαχα! Μα φιλε μου Φόρεστερ, Μίλησα εγω για το ktm? Αντιθέτως το βρισκω ισως το μεγαλύτερο κατόρθωμα εκ μέρους της bmw να εχει πελατες ζωντανή διαφημηση! Πολυ θα ηθελα να εχω και εγω πολλους τέτοιους πελατες ανα τον κοσμο! Δεν εκανα σύγκριση με το δικο μου ή με τα περτικ@υλί γενικως και τα περί μονόδρομου αφου σου ειπα και στο αλλο θεμα, γουστάρω απόλυτες έννοιες και καλαμπουράκι!:friendship:
 

Gelasios

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R 1200 GS το γνήσιο!
Πολλές φορές έχω και γω πει, ότι τούτη ή μηχανή με έχει κάνει πιλότο! Δεν μπορούσα ποτέ να πιστέψω ότι θα οδηγουσα έτσι, όπως την πάω τέλος πάντων, μια μηχανή 1200 κυβικών εκατοστών!
Τώρα σχετικά με το απλό που εχω, ή φιλοσοφία μου είναι μικρό σκάφος, μεγάλη μηχανή.
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
Δηλαδη τι προβολακια πρεπει να χρησιμοποιησει καποιος που εχει ηδη ξενον φωτα ωστε να μην ανοιγοκλεινει τον διακοπτη οταν συνανταει διερχομενο οχημα?
Fog με κιτ ξενον η led προβολακια?
Το δικο μου εχει παντως led προβολακια και xenon φωτα και μεχρι στιγμης δεν ειχα κανενα προβλημα με τα διερχομενα οχηματα.ειναι σιγουρα και θεμα ρυθμισης..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν χρειαζονται ρε παιδια ολα αυτα, οπως εχω ξαναπει αν επαιρνα 1200GS θα επαιρνα το απλο με ακτινες (κατα προτιμηση ενα επετειακο με μαυρους τροχους) και θα τουβαζα μονο τα μεγαλυτερα μαρσπιε της sw-motech (100 ευρω). Τα προβολακια το κανουν σα χριστουγεννιατικο δεντρο :laugh: και προτιμω τη σελα στα 85εκ του απλου για τα δυσκολα στο χωμα.

Τη γυναικα μου τη θελω λεπτη/κομψη, ηδη το απλο GS εχει κυλινδρο-βυζια που κρεμονται ..εεε εξεχουν, any more than that και παμε σε no-no κατασταση ;) :p
Ελα φιλος.....εδω σε εχω:p
120 λιτρα τεποζιτο.....:friend:

 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
κοιτα να δεις που υπαρχουν μελισσες , που κεντριζουν μοτοσυκλετες και φωτογραφικες!:eek:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
τελικα οδηγικα , εχει διαφορα το adventure απο το απλο? τα 30 επιπλεον κιλα επηρεαζουν την συμπεριφορα σε
στροφιλικι , σε εθνικη (πλευσεις δηλαδη) , και στο χωμα?
αφου υποθηκε το διλλημα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
τελικα οδηγικα , εχει διαφορα το adventure απο το απλο? τα 30 επιπλεον κιλα επηρεαζουν την συμπεριφορα σε
στροφιλικι , σε εθνικη (πλευσεις δηλαδη) , και στο χωμα?
αφου υποθηκε το διλλημα!
Κάποιοι που είχαν Adve και γύρισαν σε GS και το ανάποδο, είναι οι πλέον αρμόδιοι για να απαντήσουν.....
Παρόλαυτά και με τη λίγη εμπειρία μου με τα πολύ χοντρά, θα απαντήσω θετικά. Υπάρχει διαφορά! Όχι χαοτική όμως.
Ασφαλτος:
Τα λιγότερα κιλά φαίνονται παντού, ειδικά στην απόκριση στην αλλαγή κατεύθυνσης. Εκεί το ελαφρύ , είναι πολύ πιο άμεσο!
Το adve όμως, με τις μεγαλύτερες διαδρομές ανάρτησης, είναι πιο άνετο στα κακοτράχαλα και στις ανωμαλίες (στην ελληνική άσφαλτο δηλαδή...). Θεωρώ ότι έχει τελέιως διαφορετικό set up αναρτήσεων. To GS σαν πιο ελαφρύ, μπορεί να "κουβαλάει" περισσότερα χαω μέσα στη στροφή και είναι λογικό. Επίσης έχει καλύτερες αντιδράσεις στο απότομο άνοιξε-κλείσε γκαζιού ή/και τσίμπημα φρένου υπό κλίση, όταν παραστεί ανάγκη. Κι αυτό πάλι λόγω διαφοράς βάρους και αναρτήσεων. Το GS είναι πιο παιχνιδιάρικο, πιο εύκολο και πιο σβέλτο στο ορεινό στροφιλίκι. Θα το έλεγα πιο σπορ.... Αυτό γίνεται πιο έντονο κι από τη διαφορά στην κάλυψη από τον αέρα. Το "μικρό"-πιο ελαφρύ GS, είναι πιο "δροσερό" μηχανάκι ;). άλλοτε είναι καλό αυτό, άλλοτε όχι. Έχει να κάνει και με τα γούστα :). Ακόμα και με τη ζελατίνα της "χοντρής", το GS παραμένει πιο δροσερό, γιατί του λείπει η κάλυψη από το ντεπόζιτο.
Στο χώμα:
Εδώ, τα "μαμα" Adve (όχι τα τραβέλια-μετατροπές από GS) έχουν πιο κοντή 1η που σαφώς είναι Θείο δώρο!!!! Ειδικά στις απότομες κατηφόρες με σαθρό οδόστρωμα. + τις διαδρομές και το set up των αναρτήσεων, θεωρώ ότι το GSA "φτιάχτηκε" για χώμα. Στο GS παραμένει το προτέρημα των λιγότερων κιλών.... Ψιλομπέρδεμα , ε?:D

Το τέλειο για μένα θα ήταν το δικό μου GS, με όσα χρήσιμα από ADVE έχω πάνω (ζελατίνα, πατάκια, σχάρα), συν το σαζμάν του ADVE!
















ΥΓ: Ζητείται σαζμάν ADVE 2010+ για ανταλλαγή :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με την ευκαιρία του οδοιπορικού και των 865 χλμ που γράψαμε σε 30 ώρες περίπου, θα πω όρισμένα συμπεράσματα για τα αναλώσιμα που έχω πάνω στο μηχανάκι αυτή τη στιγμή.
- Λάστιχα Dunlop Trailsmart με κάτι λιγότερο από 7000 χλμ και ηλικίας 6 1/2 μηνών. Πιέση 2,3 - 2,7 μπρος/πίσω.
Θα τα έλεγα άψογα! Με τη μωτ από Ελευσίνα στο Λεωνίδιο να είναι 90 χαω (όλη η διαδρομή από παλαιά ΕΟ), τα λάστιχα πιέστηκαν αρκετά σε όλη τη διαδρομή. Το όσο σε υψηλές ταχύτητες μέχρι το Άργος και τους Μύλους, όσο και σε ακραία φρένα και στριψίματα από εκεί και μετά. Η συμπεριφορά τους άριστη και ενέπνεε σιγουριά σε κάθε τοποθέτηση και σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Υπήρξαν κάποια γλιστρήματα του πίσω σε "καρύδωμα" 2ης ή 3ης σε εξόδους κλειστών στροφών, αλλά μόνο σε κάποια συγκεκριμένα σημεία. Επειδή πριν και μετά από αυτά, δεν υπήρξε θέμα, το αποδίδω στο οδόστρωμα. Το ίδιο και την επόμενη μέρα, όπου πάλι πιέστηκαν πολύ (με μωτ 68 χαω), υπήρξε γλίστρημα μόνο σε κάποια σημεία που σίγουρα οφειλόταν στο δρόμο. Αυτή η άποψη ενισχύεται από το γεγονός ότι γλίστρησε κι ο Γιώργης στα ίδια σημεία, που φορούσε τα Metzeler Tourance NEXT. Αυτά ήταν τα προ-προηγούμενά μου λάστιχα τα οποία επίσης μου άρεσαν και ουσιαστικά έχουν ελάχιστη διαφορά από τα Ντανλοπάκια που έχω τώρα, και κυρίως σε αίσθηση, όχι σε αποτελεσματικότητα.
- Φρένα (δίσκοι μαμα, με 76000χλμ και τακάκια EBC μπρος πίσω με περίπου 15.000 και στο μέσον της ζωής τους).
Α Ψ Ο Γ Α!!!!!
Απίστευτη διάρκεια στο φρένο και ουδέποτε έδωσαν αίσθηση μειωμένης απόδοσης, ακόμα και σε συνεχή φρένα από τα 130-140 στα 40-50 για φουρκέτες. Κατεβήκαμε "αεροπορία" από Τρίπολη προς Μεγαλόπολη και πραγματικά με εντυπωσίασαν!
Σημειωτέον ότι εκεί έχω ανάψει δίσκους από Impreza STi και πήγαμε σε αναβάθμιση άμεσα.... ;)
Έχοντας γράψει αρκετά χλμ, τα τακάκια έχουν πατήσει πλήρως στις δισκόπλακες και πλέον το φρένο είναι πολύ δυνατό από την αρχή, ενώ στις πρώτες χιλιάδες χλμ της ζωής τους, απαιτούσαν λίγο ζέσταμα για να αποδώσουν. Τώρα πλέον είναι άψογα! Το έτερο GS φοράει ίδιους δίσκους, με ίδια χλμ και τακάκια κόκκινα Brembo, 'oπου επίσης ο Γιώργος δεν είχε κανένα θέμα, ούτε και σφύριξαν κάπου τα φρένα του, όπως πολλές κακιές γλώσσες ισχυρίζονται.....:D:D:D:D
Σε σχέση με τα εγροστασιακά τακάκια, προτιμώ και τα 2 προαναφερθέντα aftermarket!
- Αναρτήσεις
Εδώ δεν υπάρχει αλλαγή κλπ από τις εργοστασιακές επιλογές. Με εξαίρεση το μπροστινό μου αμορτισερ που έχει υποστεί μια επισκευή πριν 25000 χλμ και αποδυκνείεται επιτυχημένη και άψογη επίσης.
Οι αναρτήσεις του GS σε αυτές τις συνθήκες, είναι υπεράνω κριτικής! Μιλάω για άσφαλτο με καλό, ή μέτριο οδόστρωμα και υψηλές ταχύτητες με απαιτητικά φρένα κλπ....
Δώσε πόνο κι αυτές λειιτουργούν άψογα! Όσο μου τη σπάνε με την απόδοσή τους όταν οδηγώ χαλαρά, τόσο με φτιάχνουν στα "τέρματα"! Τζέκυλ και Χάιντ ένα πράμα....
Τις καταευχαριστήθηκα σε κάτι εντελώς οριακά φρένα σε κατσαρό οδόστρωμα (το άκρον άοτον της καταπόνησης...) που μόλις το αντελήφθηκα, λέω "μεγάλε δε σταματάς ούτε με τρισάγιο".... κι όμως το μηχανάκι φρέναρε σαν αυτοκίνητο! Παίζει το ρόλο του και το telelever εδώ κι αμφιβάλω αν θα μπορούσε οποιοδήποτε τηλεσκοπικό πηρούνι να μου δώσει τέτοιο αποτέλεσμα κάτω από τις ίδιες συνθήκες! Εδώ λέω μετά παρησίας: ΝΑ ΓΙΑΤΙ GS!!!:cool:


Και μια αναφορά στα δύο μηχανάκια. Το Triple Black και το επετειακό του Γιώργου @gkpapa , και τα 2 μοντέλα 2010+ και με περίπου ίδια χλμ συνολικά.
Και τα δύο μηχανάκια φοράνε after market φίλτρα εισαγωγής αέρα και εξατμήσεις. Εγώ μόνο τελικό Akrapovic , ενώ ο Γιώργος ολόσωμη Akrapovic με τον μικρό καταλύτη της ίδιας μάρκας (δεν υπάρχει ούτε σε στοκ αυτή τη στιγμή- κ@λόφαρδος ο Γιώργης που την έχει). Τα φίλτρα μας είναι DNA για το επετειακό , K&N για το δικό μου.
Ανοίξαμε 4ες από τις 2000 σαλ και μέχρι τις 6-6500 έφευγα μπροστά 2-3 μηχανάκια, ίσως και παραπάνω, ο Γιώργος ξέρει που έβλεπε. Εγώ πίσω δεν κοίταγα:D:p
Εκεί κάπου και μέχρι τις 7500 σαλ, με έφτανε και μετά εξαφανιζόταν.....:(
Κουμπώσαμε 5ες και η διαφορά όσο ανέβαιναν οι στροφές, μεγάλωνε δραματικά! Πρέπει να έχει +10 χλμ τελική τουλάχιστον!!!!
Ψηλά, πάνω από τις 7500 το GS με ολόσωμη ακράπα σκοτώνει! Εκεί που το δικό μου τέλειωνε, το άλλο ακόμα λυσσομανούσε! :ok::ok::ok::ok::ok:
Βέβαια έχω το πλεονέκτημα στις χαμηλομεσαίες, που είναι πολύ σημαντικό για μένα. Για όποιον θέλει όμως μέγιστες αποδόσεις και υψηλή τελική, τότε ολόσωμη ακράπα και φίλτρο ;):yew:



Για τυχόν επιπλέον ερωτήσεις - απορείες, εδώ είμαστε :):friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Οσον αφορα τα παλιοτερα μοντελα οποιος ειναι με την ολοσωμη Acrapovic με το χαρακτηριστικο διπλο τελικο αφηνει τους αλλους με το μπικινι
μεχρι να συναντησει τιποτα Ζηλιαρηδες Ζηταδες και να του παρουν και το τελευταιο μπικικινι:cool:
Ελπιζω αυτη του Γιωργη περα απο το επιμαχο θεμα των επικινδυνων καυσαεριων
που αφηναν οι παλαιοτερες ολοσωμες να εχει λυσει και το θεμα του φαινεσθαι και ακουγεσθαι νομιμως:happy:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οσον αφορα τα παλιοτερα μοντελα οποιος ειναι με την ολοσωμη Acrapovic με το χαρακτηριστικο διπλο τελικο αφηνει τους αλλους με το μπικινι
μεχρι να συναντησει τιποτα Ζηλιαρηδες Ζηταδες και να του παρουν και το τελευταιο μπικικινι:cool:
Ελπιζω αυτη του Γιωργη περα απο το επιμαχο θεμα των επικινδυνων καυσαεριων
που αφηναν οι παλαιοτερες ολοσωμες να εχει λυσει και το θεμα του φαινεσθαι και ακουγεσθαι νομιμως:happy:
Του Γιωργη εχει καταλυτη και περασε ΚΤΕΟ κανονικα. Ο καταλυτης του ειναι πακετο με την εξατμιση και δυστυχως σταματησε να βγαινειπλεον. Ουτε σε στοκ δεν τον εχουν. Ειναι σχεδον μισος σε μεγεθος απο τον εργοστασιακο. Παντως υπαρχει!
Εχει και ταπα για μειωση θορυβου, αλλα δεν τη φοραει. Σιγουρα κανει πιο πολυ σαματα απ τις αλλες , αλλα οχι τιποτις το τραγικο.
Το τελικο του ειναι το κλασικο, οχι διπλο κλπ..
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Του Γιωργη εχει καταλυτη και περασε ΚΤΕΟ κανονικα. Ο καταλυτης του ειναι πακετο με την εξατμιση και δυστυχως σταματησε να βγαινειπλεον. Ουτε σε στοκ δεν τον εχουν. Ειναι σχεδον μισος σε μεγεθος απο τον εργοστασιακο. Παντως υπαρχει!
Εχει και ταπα για μειωση θορυβου, αλλα δεν τη φοραει. Σιγουρα κανει πιο πολυ σαματα απ τις αλλες , αλλα οχι τιποτις το τραγικο.
Το τελικο του ειναι το κλασικο, οχι διπλο κλπ..
Μου ακουγεται αγκαλια με το τελειο!!!!!!!!!
Αλλα Θοδωρη μετα λυπης μου το λεω, περασαμε ΚΤΕΟ ενα 07 με τελικο και σωληνες της Remus ανευ καταλυτη ....κανονικοτατα:(
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το πρώτο ρουλεμάν διαφορικού άντεξε γύρω στις 150000 χλμ...
Αυτό άντεξε 65000....









Να σημειωθεί ότι πριν πετάξει βαλβολινη και το καταλάβω, δεν είχε καθόλου τζόγο.
Αυτό συνέβη γιατί διέλυσε το ρουλεμαν.

Το δάκτυλο στην τελευταία φώτο είναι του πετσακια

advφον!!
 
Top Bottom