Α ρε Κωστη! Καλα να εισαι και να τα κανετε 999999 και βαλε!!!!Και προχωράμε.....
advφον
Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Α ρε Κωστη! Καλα να εισαι και να τα κανετε 999999 και βαλε!!!!Και προχωράμε.....
advφον
Κώστα να είσαι καλά και να το βολτάρεις το καμάρι σου!Και προχωράμε.....
advφον
Θα τα λες όλα. ....παλιολελοΈφυγε λοιπόν η κλασική , μονότυπη της Liqui και πήγε στο καλό.
Σημειώνω εδώ, ότι έχω χρησιμοποιήσει και τις Castrol που έβαζε αρχικά η BMW και τις νυν της BMW (δεν ξέρω τι μάρκα είναι). Όλες είχαν παραπλήσια συμπεριφορά με μικρές διαφορές.
Τώρα μπήκαν αυτές:
Θα τα λες όλα. ....παλιολελο
Την τιμουλα ξέχασες. ...να τους ξερανεις ολους
Εισαι μαρτυριαρης!Τιμή 11,88€/lt ενώ η πιο πάνω της Λέλας 28€/lt
Κανε βολτα τοτε, να λαδωθεις και να βραχεις !!!Μου τα χάλασε ο καιρός σήμερα....και ήθελα να λαδωθω ...Και να βολταρω...
Το ιδιο και σ εμας.Μην ξεχνάς ότι το manual το δικό μου λέει 90w GL5 σκέτο και ορυκτό....Μ αυτή την λογική έπραξα. Η πρώτη σκέψη ήταν 75w140 amsoil να τελειώσει, αλλά μ αρέσουν τα πειράματα και η έρευνα όπως ξέρεις...εντός προδιαγραφών πάντα...
Έχεις κάποιο δίκιο. ....αλλά μια δοκιμή θα σου βγάλει το αυτί, από τον συγχρονισμό.Κατά την ταπεινή μου άποψη εαν συγχρονιστούν χέρι-αυτί-πόδι οι ταχύτητες στο κιβώτιο ανεβοκατεβαίνουν "μελωμένα"
Αλλαγες 1η σε 2η και 3η κι αντιστροφα κυριως, παντα ακουγονται, σε μενα και σε καποιους ακομα.Κατά την ταπεινή μου άποψη εαν συγχρονιστούν χέρι-αυτί-πόδι οι ταχύτητες στο κιβώτιο ανεβοκατεβαίνουν "μελωμένα"