R1200 GS & R1200 GSA

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και προχωράμε..... :)



advφον
Α ρε Κωστη! Καλα να εισαι και να τα κανετε 999999 και βαλε!!!!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
να γραψω κατι για την θερμοκρασια!!!
υπαρχει θερμοστατης (μηχανουδραυλικος)
αν καπιοι εχετε θεματα με τις θερμοκρασιες ειδηκα το καλοκαιρι τσεκαρετε τον θερμοστατη η αλαξτε τον!!!!
το πως να τσεκαρεις τωρα εναν τετοιον θερμοστατη ειναι ενα θεμα αλλα νομιζω δεν πρεπει να ειναι ακριβος σαν ανταλακτικο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αποτυχία του copy-paste πιο πάνω.... :(
Το βάζω συνημμένο κι όποιος ενδιαφέρεται το ανοίγει και βλέπει για τα λάστιχα και τα τακάκια (εμπρός - πίσω) πότε έγιναν όλες οι αντικαταστάσεις με ημ/νιες και χλμ. Τελευταία στήλη είναι τα διανυθέντα χλμ με κάθε σετ. Στα τακάκια θα δείτε σε κάποια σετ τον *. Μπήκαν και βγήκαν και τούμπαλιν, αλλά τα συνολικά τους χλμ , είναι αντίστοιχα με τα όμοιά τους. Αυτό λόγω αλλαγής σε χωμάτινα λάστιχα (με ζάντες , οπότε χρησιμοποιήθηκαν κι άλλα τακάκια που υπάρχουν ακόμα στις χωμάτινες).

Καλή μελέτη :)
 

Attachments

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Καλες ειναι μωρε οι χοντρες κι αν δεν χαλαγαν μοναδες abs, σαζμαν, αξονες και λοιπα τετοια φθηνοπραματα :p θα ηταν τελειες.

ΥΓ: Αν παρει καποιο ματι διαθεσιμο σαζμαν 2010 κι ενθεν, να αποταθει στον γραφοντα :cry:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λοιπόοοονννν.....

άλλα νεότερα ;)

Πριν κανά 2μηνο έγινε σέρβις 80000 χλμ, (στα 81150 για την ακρίβεια). Εκεί πιάσαμε μια κουβέντα με τα παιδιά στο πετσοσυνεργείο για τις βαλβολίνες και την τραχιά λειτουργία του σαζμάν στα GS.
Εν ολιγοις το θέμα έχει ως εξής:
Κάθε 10000 χλμ αλλάζω βαλβολίνες σαζμάν και γωνιακής μετάδοσης. Παρατήρησα από την αρχή που είχα το μηχανάκι ότι μετά τις 5 με 6000 χλμ από την αλλαγή βαλβολίνης, το σαζμάν δε λειτουργεί το ίδιο "γλυκά" , τόσο σε αίσθηση, όσο και στο αυτί. Ειδικά στις αλλαγές 1η σε 2η και σε 3η. Με κρύες βαλβολίνες όλα είναι καλά. Μετά από 20-30' κίνηση (ανεξάρτητα από το είδος της διαδρομής), όταν σταματήσεις και ξεκινήσεις πάλι, η αλλαγές δεν έχουν καμιά σχέση με πριν ζεσταθούν.
Το έχω συζητήσει με κάμποσους και οι απόψεις δεν συμπίπτουν. Κάποιοι το έχουν παρατηρήσει, κάποιοι όχι.






Όσοι δεν το έχουν παρατηρήσει, ας σταματήσουν εδώ. Δεν έχει νόημα γι αυτούς το παρακάτω!!!




Όσοι το έχουν παρατηρήσει, συνεχίζουμε ;)


Αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο αλλάζω βαλβολίνες κάθε 10.000 χλμ κι όχι κάθε 20.000 χλμ που λέει η μητριά. Δεν τις αντέχω με τίποτα! Αρνούμαι να νιώθω αυτά γκάπα-γκούπα στις αλλαγές! Τη στιγμή μάλιστα που όταν αλλάζω βαλβολίνες, όλα είναι πολύ πιο καλά!!!
Αλλά και πάλι, μετά τις 5-6 χιλ χλμ, το πράγμα γινόταν άσχημο... Δεν έβλεπα την ώρα να πάω για σέρβις. Με πιάναν τα διαόλια μου ...!
Κουβέντα στην κουβέντα με Παναγιώτη και Παρασκευά, μου είπαν για μια fully synthetic βαλβολίνη της Liqui Moli, την οποία περίμεναν για δοκιμή.
Μετά από κανά μήνα, στις 21/9 και με τα χλμ μου στις 84.200 περίπου, με παίρνουν τηλ για αλλαγή και δοκιμή της νέας άφιξης.

Όπερ κι εγένετο!!!!




Με μόλις 3000 χλμ και καλή -ακόμα- συμπεριφορά, η 90αρα Liqui πάει στον κάδο. Καθαρή και ξάστερη, τη λυπάμαι που τη χύνω, αλλά ανυπομονώ για το νέο πράμα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έφυγε λοιπόν η κλασική , μονότυπη της Liqui και πήγε στο καλό.
Σημειώνω εδώ, ότι έχω χρησιμοποιήσει και τις Castrol που έβαζε αρχικά η BMW και τις νυν της BMW (δεν ξέρω τι μάρκα είναι). Όλες είχαν παραπλήσια συμπεριφορά με μικρές διαφορές.

Τώρα μπήκαν αυτές:

 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μετά από 1100+ κάτι χλμ, λέω με βεβαιότητα ότι η λειτουργία του σαζμάν είναι άλλο πράγμα!!!
Μεγάλη διαφορά από τις απλές ημισυνθετικές, μονότυπες βαλβολίνες! Ακόμα βέβαια είναι νωρίς και σίγουρα δε συγκρίνω με την αίσθηση που είχα στις 10000 χλμ χρήσης, πριν από κάθε αλλαγή. Οι τελευταίες που "πέταξα" θυμίζω ότι είχαν μόλις 3000 χλμ!!!!
Οπότε η σύγκριση είναι αντικειμενική , απέναντι στις βαλβολίνες. Τώρα ποιος εμπιστεύεται τη δική μου κρίση? αυτό είναι αδιευκρίνιστο....:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ο Παρασκευάς πάντως που έκανε βόλτα το μηχανάκι ζεστό σήμερα, είχε την ίδια άποψη ;)
Αναμονή λοιπόν κανά 6μηνο, να περάσω τις 10000χλμ με αυτές σε χρήση και θα επανέλθω!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έφυγε λοιπόν η κλασική , μονότυπη της Liqui και πήγε στο καλό.
Σημειώνω εδώ, ότι έχω χρησιμοποιήσει και τις Castrol που έβαζε αρχικά η BMW και τις νυν της BMW (δεν ξέρω τι μάρκα είναι). Όλες είχαν παραπλήσια συμπεριφορά με μικρές διαφορές.

Τώρα μπήκαν αυτές:

Θα τα λες όλα. ....παλιολελο :p
Την τιμουλα ξέχασες. ...να τους ξερανεις ολους:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα τα λες όλα. ....παλιολελο :p
Την τιμουλα ξέχασες. ...να τους ξερανεις ολους:D

Γνωστό ότι δεν ασχολούμαι με πεζά πράγματα, των κοινών θνητών υποθέσεις....:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Όπως και τα λάστιχα που έβαλα, δε γνωρίζω πόσο κάνουν!;)
Και τις βαλβολίνες δοκιμή τις κάνουμε ρε φίλος! Αμα καταλήξουμε ότι είναι πράγματι καλές και μετά από 15000 χλμ ας πούμε, τότε θα μπούμε και στα "των κοινών θνητών". Αλλιώς θα τις αδικήσω ;)

Μέχρι τότες παραμένω "υπεράνω" , ως άνθρωπος ανώτερος. Της τεχνολογίας παιδί :D:D:D:D:D:D
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Το ίδιο ακριβώς παθαίνω κι εγώ με την γριά μου που το σασμαν της είναι ακόμα πιο σκληρό και με μεγαλύτερες διαδρομές στον λεβιέ ταχυτήτων. Ειδικά όταν έχω κάνει χιλιόμετρα και έχει ζεσταθεί, μέχρι που χάνω ταχύτητες.........αισθάνομαι ότι η βαλβολινη στις υψηλές θερμοκρασίες σπάει. Γι αυτόν λοιπόν τον λόγο πήρα Luigi moly full synthetic GL5 75w90 και βλέπουμε...
Τιμή 11,88€/lt ενώ η πιο πάνω της Λέλας 28€/lt
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κωστη στις υψηλες θερμοκρασιες το 90 δε φτανει, οπως φαινεται. Απο την αλλη το να βαλεις μονοτυπη σε υψηλοτερο ιξωδες το θεωρω λαθος.
Θα δεις πως θα τα πανε οι 75W-90 που εβαλες και μας ενημερωνεις.
Θεωρω τη λυση 75W-140, ιδανικη , θαδειξει

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Μην ξεχνάς ότι το manual το δικό μου λέει 90w GL5 σκέτο και ορυκτό....Μ αυτή την λογική έπραξα. Η πρώτη σκέψη ήταν 75w140 amsoil να τελειώσει, αλλά μ αρέσουν τα πειράματα και η έρευνα όπως ξέρεις...εντός προδιαγραφών πάντα...
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Μου τα χάλασε ο καιρός σήμερα....:waiting:και ήθελα να λαδωθω ...Και να βολταρω...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μην ξεχνάς ότι το manual το δικό μου λέει 90w GL5 σκέτο και ορυκτό....Μ αυτή την λογική έπραξα. Η πρώτη σκέψη ήταν 75w140 amsoil να τελειώσει, αλλά μ αρέσουν τα πειράματα και η έρευνα όπως ξέρεις...εντός προδιαγραφών πάντα...
Το ιδιο και σ εμας.
Κι επειδη το 90 αποδειχθηκε στην πραξη λιγο, επελεξα το 140 σαν μεγιστο ιξωδες στις υψηλες θερμοκρασιες :cool: ;)

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

aeriko

Μέλος
Όνομα
Πάνος
Μοτό
R 1200GS
Κατά την ταπεινή μου άποψη εαν συγχρονιστούν χέρι-αυτί-πόδι οι ταχύτητες στο κιβώτιο ανεβοκατεβαίνουν "μελωμένα"
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κατά την ταπεινή μου άποψη εαν συγχρονιστούν χέρι-αυτί-πόδι οι ταχύτητες στο κιβώτιο ανεβοκατεβαίνουν "μελωμένα"
Έχεις κάποιο δίκιο. ....αλλά μια δοκιμή θα σου βγάλει το αυτί, από τον συγχρονισμό.
Είναι τέτοιο το κόστος, που επιτρέπει δοκιμές. ...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κατά την ταπεινή μου άποψη εαν συγχρονιστούν χέρι-αυτί-πόδι οι ταχύτητες στο κιβώτιο ανεβοκατεβαίνουν "μελωμένα"
Αλλαγες 1η σε 2η και 3η κι αντιστροφα κυριως, παντα ακουγονται, σε μενα και σε καποιους ακομα.
Αφου καταφερνεις να μην ακουγονται, μαλλον εισαι στην κατηγορια που ειπα στο 1ο περι βαλβολινης ποστ...., αυτοι που σταματανε το παρακατω διαβασμα.

Εγω με ζεστες τις 90αρες βαλβολινες δεν καταφερα μεσω συγχρονισμου και πολλα πραγματα.
Αντιθετα με τις 75 - 140, σαν να εμαθα καλυτερα! ;)

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom