Suzuki Vstrom 650-2012

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης

Tο 2003 η Suzuki παρουσίασε την DL650 V-Strom, την μικρή αδελφή της V-Strom 1000cc. Και γρήγορα έμελλε να γίνει η μεγάλη...αδελφή σε πωλήσεις. Από τότε αποτελεί το δυνατό χαρτί της Ιαπωνικής εταιρείας όσο αφορά τις πωλήσεις. Μπορεί η GSXR να τραβάει τα βλέμματα, αλλά αυτή που κάνει τις πωλήσεις και φέρνει τα λεφτά, είναι η DL650.

Η επιτυχία του μοντέλου οφείλεται στο ότι είναι πρακτική, άνετη και προσιτή στην τιμή. Το 2006 προστέθηκαν τα ABS στην μοτοσικλέτα και από τότε, εκτός από πρώτη σε πωλήσεις της εταιρείας, έγινε και πρώτη σε πωλήσεις στην κατηγορία της.

Η Suzuki αποφάσισε λοιπόν να αναβαθμίσει το επιτυχημένο μοντέλο της και παρουσίασε την καινούργια DL650 V-Strom για το 2012.


Και έγινε ακόμα καλύτερο. Το V-Strom αναβαθμίστηκε συνολικά και πλέον αποτελεί μία ακόμη πιο ολοκληρωμένη πρόταση στη μεσαία κατηγορία. Πιο γεμάτος σε απόδοση κινητήρας, άριστο κιβώτιο, καλύτερο ABS και μία θέση οδήγησης που δίνει περισσότερο έλεγχο στον αναβάτη χωρίς να έχει χάσει σε άνεση.

Ο ανταγωνισμός στη μεσαία κατηγορία συνέχεια αυξάνεταιο και το αντίτιμο που καλείται να δώσει κάποιος για την απόκτησή του, εξακολουθεί, αν και είναι λογικό(8995ευρώ), να βρίσκεται σημαντικά ψηλότερα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο και παρα πολύ κοντά στο ισχυρότερο Triumph Tiger 800. Μόνο ο χρόνος θα δείξει, αν τελικά το V-Strom θα τα καταφέρει, όπως άλλωστε συνέβη και με το πρώτο που, αν και ξεκίνησε την πορεία του κάπως διστακτικά, κατάφερε να γίνει το απόλυτο best-seller επί σειρά ετών.

Ξεκινάμε απο τα οδηγικά χαρακτηριστικά του. Δεν κουνάει, μένει πιστό στην τροχιά που έχει χαράξει ο αναβάτης και η αλλαγή κατεύθυνσης πραγματοποιείται εύκολα, αν και λίγο πιο αργά σε σχέση με άλλα μεσαία on-off. Εκεί που πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στη Suzuki, είναι στο βελούδινο κιβώτιο ταχυτήτων με την αθόρυβη λειτουργία. Πολύ μαλακό και σαφές στην επιλογή σχέσης, δε θα χάσει ταχύτητα, είναι απλά εξαιρετικό

Διατηρεί την ικανότητα να ταξιδέψει για ώρες με υψηλές ταχύτητες κρατώντας ξεκούραστο αναβάτη και συνεπιβάτη, όπως ακριβώς και το προηγούμενο, με τη νέα σέλα να κάνει τα πράγματα ακόμη καλύτερα. Το φέρινγκ προστατεύει ολοκληρωτικά τον κορμό του αναβάτη και η ζελατίνα απομακρύνει τον αέρα από το κράνος χωρίς να προκαλεί αναταράξεις.

Θετικές εντυπώσεις προκαλεί και η ποιότητα κύλισης από τις μαλακότερες σε αίσθηση αναρτήσεις που σιδερώνουν απόλυτα τις μικρές ανωμαλίες και δε δυσκολεύονται να απομονώσουν τις μεγαλύτερες. Ο κινητήρας καταφέρνει επίσης να ξεχωρίσει με τη λειτουργία του. Οι υψίσυχνοι κραδασμοί έχουν εξαλειφθεί σχεδόν πλήρως κάνοντας αμυδρά την εμφάνισή τους μόνο κοντά στις 8.500 σ.α.λ. και το μοτέρ δίνει την αίσθηση ότι στροφάρει και αναπνέει πιο ελεύθερα.

Ο μικρότερος όγκος του φέρινγκ και η τοποθέτηση των φλας χαμηλότερα, μακριά από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων, το βοηθούν να ελίσσεται με μεγαλύτερη άνεση ανάμεσά τους. Στις μικρές ταχύτητες, η βαριά αίσθηση του τιμονιού παραμένει, αλλά επηρεάζει λιγότερο τις αποφάσεις του αναβάτη χάρη και στη βελτιωμένη θέση οδήγησης που προσφέρει ακριβέστερο έλεγχο στις μανούβρες. Αυτό γίνεται αισθητό και σε δρόμο με στροφές, όπου το ιαπωνικό on-off θα τα καταφέρει το ίδιο καλά, με τον αναβάτη να έχει μία πιο φυσική στάση πάνω στη μοτοσικλέτα που του δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.


Η Suzuki, βελτίωσε την «All Touring» V-Strom δίνοντας της ένα μοντέρνο ύφος και αφαιρώντας 6 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο.. Μια τουριστική μοτοσικλέτα, άνετη, πρακτική άλλα με περιορισμένες δυνατότητες για χώμα. Το ABS παραμένει συνεχώς ενεργοποιημένο, χωρίς να υπάρχει διακόπτης απενεργοποίησης για το χώμα. Οι τροχοί δεν είναι ακτινωτοί αλλά cust-aluminum. Αυτό που αμέσως παρατηρείς στο νέο μοντέλο, είναι ότι είναι πιο λεπτή (5mm) και με πιο μικρά διπλά φανάρια, τα οποία όμως δίνουν καλύτερη δέσμη φωτός.

Το ρεζερβουάρ είναι κατά 2 λίτρα πιο μικρό (20 λίτρα), αλλά η εταιρεία υποστηρίζει ότι ο κινητήρας προσφέρει 10% οικονομία στα καύσιμα.

Το κάθισμα είναι 15mm πιο ψηλό και αντιολισθητικό. Παραμένει άνετο και λειτουργικό, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.

Η καινούργια ρυθμιζόμενη σε 3 θέσεις ζελατίνα, έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει καλύτερη προστασία από τον άνεμο. Η ζελατίνα ρυθμίζετε χειροκίνητα ξεβιδώνοντας έξι μικρές βίδες.
Πίσω από την ζελατίνα, τα όργανα προσφέρουν αρκετές πληροφορίες. Υπάρχει αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακό ταχύμετρο. Ρολόι, δείκτης καυσίμου, σχέση κιβωτίου ταχυτήτων, θερμοκρασία ψυκτικού, θερμοκρασία περιβάλλοντος και διπλός μερικός χιλιομετρητής.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας : 645cc Υγρόψυκτος, dohc 8 βάλβιδος, 90o V-twin

Διάμετρος χ Διαδρομή : 81.0 x 62.6mm

Μέγιστη ισχύς : 68bhp @ 8800rpm

Μέγιστη Ροπή : 44lb-ft @ 6400rpm

Σχέση συμπίεσης : 11.2 : 1

Πλαίσιο : Αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών.

Μπροστινή Ανάρτηση : Τηλεσκοπικό πηρούνι 43mm με προφόρτιση ελατηρίου

Πίσω Ανάρτηση : Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, με προφόρτιση ελατηρίου και
απόσβεση επαναφοράς.

Μπροστινό Φρένο : 2 δίσκοι διαμέτρου 300mm. Δαγκάνες 2 εμβόλων

Πίσω Φρένο : Δίσκος διαμέτρου 220mm, με δαγκάνα 1 εμβόλου

Μπροστινό Ελαστικό : 100/80 x 19

Πίσω Ελαστικό : 150/70 x 17

Μεταξόνιο : 1560mm

Ύψος σέλας : 835mm

Ρεζερβουάρ : 20 lt

Βάρος : 214 kg
Πηγή
http://www.skai.gr

Ok...κάποτε,ο προκάτοχος του ανακηρύχθηκε ως best seller στην ελληνική αγορά.τότε βέβαια που υπήρχαν και τα χρήματά.
Το καινούριο δεν μπορεί να ακολουθήσει με τα υπάρχων οικονομικά την επιτυχημένη πορεία του προκάτοχου του.
Άλλος ένας όμως λόγος είναι και η υψηλή του τιμή έναντι του προηγούμενού μοντέλου.
Το νέο μοντέλο πιάνει τα 9.000 ευρώ,πόσο που δεν μπορείς να το πάρεις κι ως best value για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα καθώς υπάρχει κι ο ανταγωνισμός με περισσότερα κυβικά και καλύτερό στήσιμο...τουλάχιστον με λίγα ευρώ παραπάνω.
Το παλιό το αποκτούσε κάποιος με 7.500 ευρώ με ένα συμπαθητικό πακέτο εξοπλισμού.το καινούριο?
Μπα...
Επίσης,απορώ γιατί οι Ιάπωνες τεχνικοί δεν του έδωσαν το κάτι παραπάνω στο θέμα ιπποδύναμής?πιστεύω ότι ο κινητήρας είχε περιθώρια βελτίωσής.
Όχι ότι τα άλογα του είναι και λίγα,όμως περίμενα ότι θα το είχαν εξελίξει περισσότερο.έτσι τουλάχιστον για να δικαιολογούν και κάπως την τιμή του...

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited by a moderator:

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Διαστασεις, θεση οδηγησης και βαρος στα επιπεδα του GS 1200 με τα μισα κυβικα και τους μισους, σχεδον, ιππους... :sorry: (και , επεισης μιση τιμη! :D )
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εδώ θα συμφωνήσω με το Γιάννη.
Το v-strom υπήρξε best seller, λόγω "πολύ μηχανάκι" για λίγα λ7;)
Όντως διαστάσεις mega on/off, σαφώς πιο ογκώδες από versys, transalp κλπ, αλλά παρ' όλο 650 το μοτεράκι ξύριζε!!!! Από πλαίσιο ήταν πάρα πολύ καλό, υστερούσε σε φρένα (με το ABS το 2008 σώθηκε η παρτίδα) και σε αναρτήσεις, κυρίως μπροστινό. Με 1500€ γινόταν όπλο!!! Σε φρένα κι ανάρτηση εμπρός. Αλλά και χωρίς αυτά ,ήταν τίμιο και σίγουρα value for money. Είχα ένα 2008, μαύρο ματ, ειμπιεσάτο;). Και τακούνια του φόρεσα και χώματα πήγα αρκετά. Όπου πήγα με την Αφρικα, πήγα και με το "στρώμα". Λιγότερο σβέλτα, αλλά πήγα! Στην άσφαλτο δε, ήταν πολύ μπροστά σε σχέση με Αφρικα, transalp. Versys λεγόταν ο αντίπαλος ο σοβαρός στην άσφαλτο κι αργότερα τα F650 &F800GS, αλλά είχαν κι 150 κ.εκ παραπάνω!
Το νέο μοντέλο είναι σαφώς πιο ποιοτικό σε όλα, πλαστικά κλπ.Απ' ότι λένε στα τεστ, είναι καλύτερο και στα φρένα και στις αναρτήσεις, βελτιώθηκε ακόμα κι ο ήδη κορυφαίος V90!
Είναι αυτά αρκετά όμως, για να ξαναγίνει best seller?
Η πορεία των πωλήσεών του έως τώρα, δείνει ότι δεν είναι. Παράγινε ακριβό το "στώμα"....:(:(:(:(
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Για τα λεφτα του τότε μια χαρά ήταν, τελικη πήγαινε όσο τα 1150! Το είχα πριν το 1ο μου 1200 τίμιο και κρατάει και τιμη ακόμα! Οπου να ναι τα πρώτα 1200 θα πωλούνται σαν αυτο ! ;)


Sent from my Hands using Fingers
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για τα λεφτα του τότε μια χαρά ήταν, τελικη πήγαινε όσο τα 1150! Το είχα πριν το 1ο μου 1200 τίμιο και κρατάει και τιμη ακόμα! Οπου να ναι τα πρώτα 1200 θα πωλούνται σαν αυτο ! ;)


Sent from my Hands using Fingers

:ok:
To δικό μου με κάτι "περιποιήσεις" είχε τελική 220:cool:
Και ρεπρίζ είχε πολύ καλές, δύσκολα έχανα κι από 1200:) Ξύριζε λέμε:yew:
 
Περιοχή
Ερμούπολη - Σύρος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Honda Transalp 700 C-ABS
Το παλιό V-Strom υπάρχει ακόμα σε στοκ και πωλείται 7 χιλιάρικα.

Το "νέο" (face lift) V-Strom του 2012 πωλείται 9 χιλιάρικα.

Το F 800 GS με ABS πωλείται 10μιση χιλιάρικα.

Προσωπικά, αν θα έπαιρνα είτε το πρώτο είτε το τρίτο.
 
Top Bottom