XT660Z Tenere

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
θα σκαγα εντωμεταξυ..
πηγα τωρα και ειδα.
δλδ τα κανω τραμπα το εμπρος-πισω (κοντο-μακρυ)ετσι?αν καταλαβα καλα.
αν ειναι ετσι σωθηκα..
ενα αγχος λιγοτερο,κ ελεγα που θα τα βρω..
θενξ γκατο!
:ok:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
θα σκαγα εντωμεταξυ..
πηγα τωρα και ειδα.
δλδ τα κανω τραμπα το εμπρος-πισω (κοντο-μακρυ)ετσι?αν καταλαβα καλα.
αν ειναι ετσι σωθηκα..
ενα αγχος λιγοτερο,κ ελεγα που θα τα βρω..
θενξ γκατο!
:ok:
Δε νομίζω να εννοεί αυτό ο Κώστας. Υπάρχει (συνήθως) ένα πλαστικό δαχτυλίδι που μικραίνει τη διατομή από το βραχιόλι που αγκαλιάζει το τιμόνι σου (αν υπάρχει απλά το αφαιρείς).
Μα κι εσύ βάλε μας και καμιά παραπανίσια φωτογραφία να δούμε πως και σε ποια σημεία τα έχεις πιάσει.

Εγώ έχω βάλει στο WR-R τις γνήσιες χούφτες της SW-Motech (Kobra) που ουσιαστικά κατασκευάζονται από την Barkbusters.
Έπιασα τα βραχιόλια από τις χούφτες κολλητά με τα βραχιόλια από το μπαράκι όπου ακόμη η σωλήνα του τιμονιού δεν έχει γίνει 28mm. Χρειάστηκε να λιμάρω λίγο τα βραχιόλια από τις χούφτες γιατί μια γωνιά τους έβρισκε πάνω στο μπαράκι (δεξιά και αριστερά το ίδιο). Επίσης αν βλέπω καλά τη φωτό σου εσύ έχεις βάλει ανάποδα τη γωνιά τύπου "Γ".

Δες εδώ αν και δεν είναι και πολύ αναλυτικές η φωτό: https://advride.gr/threads/yamaha-wr250r-adv-dual-sport-bike.7869/


@el-Gatto Ναι Κώστα, το είχα ήδη γράψει πως είχα τις εργοστασιακές χούφτες της Yamaha. Απλά χρειάστηκε να ανοίξω πάσα στα ακρόμπαρα του after Market τιμονιού για να μπορούν να μπουν οι εργοστασιακές χούφτες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
αυτες εχω ρε σεις,με τους αποστατες που δειχνει η φωτο
τοποθετημενες βαση οδηγιων.
δαχτυλιδι δε βλεπω πουθενα.

https://shop.touratech.co.uk/media/manuals/09-040-6755-0.pdf

το Ε και το F κανουν τη δουλεια Κωστα @el-Gatto ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
αυτες εχω ρε σεις,με τους αποστατες που δειχνει η φωτο
τοποθετημενες βαση οδηγιων.
δαχτυλιδι δε βλεπω πουθενα.

https://shop.touratech.co.uk/media/manuals/09-040-6755-0.pdf

το Ε και το F κανουν τη δουλεια?
Μητσάρα μπερδεύτηκα με το μήνυμα #987 του Smias, νόμιζα πως ήταν δικό σου. Αυτός έχει τοποθετήσει τα αντίγραφα Barkbusters... sorry!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
@@Carooly Ο λόγος που οι ΚΤΜόχουφτες που έβαλες δεν βρίσκουν στην ζελατίνα ,είναι επειδή τις έβαλες εξωτερικά από τα αντίβαρα ,οπότε τραβήχτηκαν πολύ πρός τα έξω.
Αν τις έβαζες με τους αποστάτες που είχαν στο σακκούλι τους ,στο τελείωμα του τιμονιού ,τότε θα έβρισκαν.
Σιγούρεψε το καλό σφίξιμο των αντιβάρων στο τιμόνι ,γιατί στις πτώσεις θα πάρουν πάνω τους την κρούση.

ΥΓ:
Πως κατάφερες βρε δι@όλι:D κ τις έκανες να φτάσουν να κουμπώσουν από την μεριά της τρόμπας του φρένου ,τόσο έξω που πήγαν με τα αντίβαρα ???
Τι μόντα έκανες ;
Επίσης ,έκανες τρυπα + σπείρωμα στα αντίβαρα για να τις στερεώσεις ?
Για πες λεπτομέρειες ντε...+ με φωτό...με το τσιγκέλι θα στα βγάνουμε...? :roflmao:




Τα αντιβαρα τρυπηθηκαν και εκανα σπειρωμα. Η αριστερη χουφτα τροχιστηκε λιγο και περασε στην ντιζα του συμπλεκτη που την εμποδιζε.

Για να βαλω την δεξια επρεπε να φτιαξω αποστατη ο οποιος θα προεκτεινε την χουφτα για να δεσει μετα το μπαρακι του τιμονιου
κατι το οποιο δεν θα μου αρεσε αισθητικα.

Η δεξια οπως εχεις δει και εσυ δεν γινεται να μπει με τιποτα γιατι δεν φτανει. Την εκοψα εντελως στην ακρη και της εφτιαξα ενα αλουμινενιο λαμακι ετσι ωστε να στραβωσει η και να κοπει σε περιπτωση που χτυπηθει ασχημα, και το στηριξα στο παξιμαδι της βιδας της μανετας του φρενου.

Οπως καταλαβατε το εκανα με τον ανορθοδοξο τροπο και δεν ειναι και η καλυτερη λυση αλλα δεν υπηρχε αλλος τροπος για να τοποθετηθουν οι συγκεκριμενες χουφτες εξω απο τα αντιβαρα.
Η συγκεκριμενη τοποθετηση εξυπηρετει τις δικες μου αναγκες που ειναι περισσοτερο η καλυψη αερα και προστασια απο κλαδια και δεν
βοηθαει καποιον που θελει προστασια απο πτωσεις.
Αισθητικα τωρα δεν φαινεται τιποτα παρα μονο η βιδα που εχω βαλει στην δεξια χουφτα για να την στηριξω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ωραιοςςς!
Αυτη την μ'οντα με το τρύπημα των αντιβαρων την δουλευουν πολυ οι φιλοι μας οι Ιταλοι, πχ εδω, σου δινει περισοτερες επιλογες απ'οτι βλεπω.

Χουφτες δεν του ειχα απο τον Ιουνιο που το πηρα, ειχα διαβασει τα γραφομενα του Γατου περι κραδασμων, ειχα δοκιμασει ενα ζευγαρι Acerbis Rally Pro με αλουμινιο που τις ειχα κάβα, χωρις αντιβαρα ηταν ετσι οπως τα ελεγε, δεν τις αφησα ουτε 24ωρο..
Κι αυτες ηθελαν πολυ παιχνιδι με τις μανετες κτλ για να μην βρισκουν στην ζελατινα.

Τελικα κατεληξα σε αυτες τις no name(αντιγραφα; ισως απο εργοστασιο που φτιαχνει τις Barkbusters; δεν ξερω..) γιατι μου αρεσαν σαν σχημα..! Στο Ιταλικο Τενερε φορουμ τις πετυχα σε καποιον.
Οπως εγραψα εφαγα μερικες ωρες μεχρι να τις βαλω οσο καλυτερα γινεται, εχουν αντιβαρα, πιο μικρα απο τα μαμα του Ten και δεν ενοχλουν πολυ οι οποιοι παρπανω κραδασμοι, φυσικα θα ηθελα λιγο λιγοτερους.
Οι ανταπτωρες/πιάστρες για το τιμονι ειναι λαθος-δεν κανουν για xt660z Tenere απ'οτι ειδα σε φωτογραφιες τις Barkbusters για το δικο μας(εαν εχει καποιος κατι τετοιο περισευάμενο ας μου στειλει πμ!)
Τις ειχα παραγγειλει μερικες μερες πριν βρεθω με τον Γάτο και εκεινη την μερα παραλιιιιγο να βαλω χουφτες και χοντροτίμονο/fat bar αλλα τελικα δεν μας εκατσε.

Ειναι λιγο μπελας ρε γαμωτο αυτο το μηχανακι στο θεμα χουφτες, ή τα σκας και παιρνεις κατι που βγαινει για αυτο(Barkbusters/SW-Motech, Yamaha, Touratech/Greger) ή "παιζεις" με πιθανες-απιθανες λυσεις, εντωμεταξυ ελεγα δεν θα παρω αλλες χουφτες αφου εχω τις Acerbis αλλα τελικα υπέσκυψα.

Με τον Γατο καταληξαμε οτι ενα χοντροτίμονο θα μειωσει κραδασμους, θα ερθει λιιιγο πιο ψηλα και θα γινει καλυτερη τοποθετηση στις χουφτες.





Ασχετο, πετυχα κι εναν τυπο στο Ιταλικο που εβαλε αμορτισερ απο αλλο μοτό, ενα Sachs φουλ ρυθμιζομενο(και επισκευασιμο φυσικα!) και εχω αρχισει την μελετη.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
ρε σεις,κανα tip για μαζεμα-ρυθμιση αλυσιδας εχουμε?
γιατι αλλιως τα ξερα εγω κ αλλιως τα λεει το μανιουαλ.

επισης,ρελαντι πως ρυθμιζετε?
λυνετε το μισο μηχανακι για να εχετε προσβαση στη βιδα?
γιατι λιγο που το κοιταξα δεν μπαινει τπτ εκει οπως ειναι.
το μανιουαλ λεει 1400rpm κ εμενα καποιες φορες πεφτει και στις 900.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
ρε σεις,κανα tip για μαζεμα-ρυθμιση αλυσιδας εχουμε?
γιατι αλλιως τα ξερα εγω κ αλλιως τα λεει το μανιουαλ.


επισης,ρελαντι πως ρυθμιζετε?
λυνετε το μισο μηχανακι για να εχετε προσβαση στη βιδα?
γιατι λιγο που το κοιταξα δεν μπαινει τπτ εκει οπως ειναι.
το μανιουαλ λεει 1400rpm κ εμενα καποιες φορες πεφτει και στις 900.
Δεν ξερω τι λεει το μανουαλ του ΧΤΖ αλλα ολες οι αλυσιδες φτανουν στο ανωτερο τεντωμα τους κατα την συμπιεση της αναρτησης οταν ο αξονας του πισω τροχου, ο αξονας του ψαλιδιου και ο δευτερευον αξονας που βρισκεται το μπροστα γραναζι ευθυγραμιστουν Αρα η τελεια ρυθμιση ειναι να εχει σε αυτο ακριβως το σημειο εναν ελαχιστο τζογο
Επειδη ομως στατικα δεν μπορουμε με ευκολο τροπο να κρατησουμε συμπιεσμενη την αναρτηση ουτε φυσικα και να την αφαιρεσουμε αυτοσχεδιαζουμε Εγω ας πουμε εμπειρικα πλεον την ρυθμιζω και την ελεγχω με το τακουνι ενω ειμαι πανω στην μηχανη Η αν τυχει να βρισκεται καποιος φιλος τον βαζω να ανεβει στην μηχανη και ελεγχω αν εχει τον σωστο τζογο
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
ετσι ξερω κ εγω και ετσι το εκανα στα προηγουμενα μοτο.
το μανιουαλ λεει στο πλαινο σταντ και χωρις καθολου φορτιο.

το σωστο τζογο,οταν ειναι στη "σωστη" θεση η αλυσιδα,ποσο να ειναι?στο περιπου δλδ,πανω κατω,2 δαχτυλα στο SI?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
To manoual δεν λεει ποσος τζογος και σε ποιο σημειο πρεπει να υπαρχει; Αν το λεει ξεκινας με αυτο που σου λεει το μανουαλ και αν ειναι πολυ λασκα ή πολυ τεντωμενη πρατεις αναλογα
Να αναφερω μονο, αν και μαλλον θα το ξερεις, οτι μια αλυσιδα που εχει αρκετες χιλ χλμ κατα την περιστροφη αλλου τεντωνει περισσοτερο και αλλου λιγοτερο λογω ανομοιομορφης φθορας Αρα βρισκουμε το σημειο της εκεινο που τεντωνει περισσοτερο και εκει ελεγχουμε τον τζογο
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
ναι το ξερω αυτο,και ειναι αυτο που βαριεμαι περισσοτερο να κανω.
λεει το μανιουαλ τζογο, αλλα ποσο να μετρησεις στον αερα κουτουρου πανω-κατω.?. 50-60mm λεει.

https://www.manualslib.com/manual/1161664/Yamaha-Tenere-Xt660z.html?page=69#manual

μονο εμπειρικα γινεται σωστα.

επισης αυτο τι σημαινει?
ποιος ειναι ο tensioner?

When checking the drive chain slack,
the chain tensioner should not be tou-
ching the drive chain
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
ναι το ξερω αυτο,και ειναι αυτο που βαριεμαι περισσοτερο να κανω.
λεει το μανιουαλ τζογο, αλλα ποσο να μετρησεις στον αερα κουτουρου πανω-κατω.?. 50-60mm λεει.

https://www.manualslib.com/manual/1161664/Yamaha-Tenere-Xt660z.html?page=69#manual

μονο εμπειρικα γινεται σωστα.

επισης αυτο τι σημαινει?
ποιος ειναι ο tensioner?

When checking the drive chain slack,
the chain tensioner should not be tou-
ching the drive chain
Δεν ξερω
Μηπως εχει κανα ραουλο πανω στο πλαισιο απο την μεσα μερια κοντα, προς το μπροστα γραναζι (κατι πολυ συνηθισμενο σε χωματινα μηχανακια) και εννοει αυτο;
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
εχει ναι,και απο πανω μερια και απο κατω.
λεει να μην βρισκει η αλυσιδα οταν ελεγχεις την ταση της αλυσιδας?
να ρυθμιζεις την αλυσιδα ετσι ωστε να μην βρισκει στο ραουλο δλδ?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
εχει ναι,και απο πανω μερια και απο κατω.
λεει να μην βρισκει η αλυσιδα οταν ελεγχεις την ταση της αλυσιδας?
να ρυθμιζεις την αλυσιδα ετσι ωστε να μην βρισκει στο ραουλο δλδ?
:yes:
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Της έβαλα το χοντροτίμονο σήμερα, με έτρωγαν τα χέρια μου απο την Δευτέρα που το παρέλαβα..!




Zeta, CR high.
Ωραία λαβή απο τα λίγα χλμ που έκανα σήμερα, επίσης αφού έπαιζα με το θέμα τιμόνι σήμερα ασχολήθηκα με τις χούφτες, τους έβαλα τις "πιάστρες"(o_O)- αντάπτορες από κάτι χούφτες Acerbis που είχα κάβα και πλέον με το νέο τιμόνι δεν βρίσκουν στην ζελατίνα!
Ιδού οι κινέζες:








Και πάλι οριακά, αλλά δεν βρίσκουν.



Μου έχουν έρθει και οι μανέτες αλλά τις ξέχασα να τις πάρω μαζί μου στον χώρο που μαστόρευα..:oops:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Έφτασε η ώρα να τσιγκλήσω λίγο το αλογατο μου ...
και αφού από καμουτσίκι δεν πέρνει χαμπάρι ....
περάσαμε στον επεμβατική μέθοδο του ξαντεριασματος !!!!

Doctor ο γνωστός αγγειοχειρουργός .... @el-Gatto :)

Αφού προηγήθηκε το ανάλογο “φακελάκι“...:rolleyes::p



Περάσαμε στην εγχείρηση ...:hungry:








Όλα πήγαν τέλεια ....:D:woot::D

Ο «ασθενής» βρέθηκε μετά από λίγο να κατεβαίνει τον Κηφισό με ιλιγγιώδη ταχύτητα και τρελές επιταχύνσεις ....o_O:eek:

Φήμες λένε πως πάτησε κάτι γατάκια με ΚΤεΜια που βρέθηκαν στο διάβα του ...
Άλλες πάλι λένε πως ανέβαινε την Αμφιθέας στην μια ροδα....:hungry::woot::p

Και επειδή οι φήμες είναι φήμες ...:cool:

Εγω σας λεω πάντως πως απλά
κυκλοφόρησε λίγο καλύτερα το αίμα στις φλεβες του ....
ξεμπούκωσε λίγο η ουρήθρα του βρε παιδί μου ...
Είναι αισθητά πιο ζωντανό ...

Να αναφέρω για την ιστορία πως το Terere μου έχει DNA stage 1 , καταργημένο τον Λ και το AIS...


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον el-doctor για τον χρόνο και την θαλπωρή που δίνει στους ασθενείς του ....!






Sent with post pigeon
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Έφτασε η ώρα να τσιγκλήσω λίγο το αλογατο μου ...
και αφού από καμουτσίκι δεν πέρνει χαμπάρι ....
περάσαμε στον επεμβατική μέθοδο του ξαντεριασματος !!!!

Doctor ο γνωστός αγγειοχειρουργός .... @el-Gatto :)

Αφού προηγήθηκε το ανάλογο “φακελάκι“...:rolleyes::p



Περάσαμε στην εγχείρηση ...:hungry:








Όλα πήγαν τέλεια ....:D:woot::D

Ο «ασθενής» βρέθηκε μετά από λίγο να κατεβαίνει τον Κηφισό με ιλιγγιώδη ταχύτητα και τρελές επιταχύνσεις ....o_O:eek:

Φήμες λένε πως πάτησε κάτι γατάκια με ΚΤεΜια που βρέθηκαν στο διάβα του ...
Άλλες πάλι λένε πως ανέβαινε την Αμφιθέας στην μια ροδα....:hungry::woot::p

Και επειδή οι φήμες είναι φήμες ...:cool:

Εγω σας λεω πάντως πως απλά
κυκλοφόρησε λίγο καλύτερα το αίμα στις φλεβες του ....
ξεμπούκωσε λίγο η ουρήθρα του βρε παιδί μου ...
Είναι αισθητά πιο ζωντανό ...

Να αναφέρω για την ιστορία πως το Terere μου έχει DNA stage 1 , καταργημένο τον Λ και το AIS...


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον el-doctor για τον χρόνο και την θαλπωρή που δίνει στους ασθενείς του ....!






Sent with post pigeon
Αχ αυτος ο γατος!!!
@el-Gatto να περασω αυριο το μεσημερι για ενα γρηγορο ανεβασμα στο 640??:p
 
Top Bottom