Νικόλας
Μέλος
- Όνομα
- Νικόλας
- Μοτό
- CBF600SA8
Πρίν απο αρκετά χρονάκια αγόρασα εναντι του ποσού των 180 ευρώ ενα Townmate 50αρι σε απελπιστική κατάσταση.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατήσει για μια 8ετία σε ενα χωράφι! Απο τις βροχές και τη λάσπη σάπισε το κάτω τμήμα του σταντ και ο πάπος έπεσε.
Εκει και φύτρωσε , ενώ μια ντουζίνα κοτούλες εκαναν σκόνη τη σέλα του.
Επίσης τα υγρά της μπαταρίας του χύθηκαν και διάβρωσαν το χρώμα στο πιό ευαίσθητο σημείο του κάτω απο το τεπόζιτο όπου δεν τρίβεται εύκολα.
Δεν μιλάμε για τα λάστιχά του που ηταν πατημένα και καμμένα, και η εξάτμιση απλά είχε μείνει η μισή.
Ομως κάθε τί γνήσιο ηταν σε άριστη κατάσταση, ντίζες, λάστιχα στις μανέττες, καλώδίωση, φωτιστικά.
Ηρθε σπίτι ο γεροπάπος στην καρότσα ενός αγρότη και με ενα μπουκάλι βενζίνη στην τρίτη μανιβελιά πήρε και κράτησε και ρελαντί για λίγο.
Αφού αφαιρέθηκαν τα πάντα απο πάνω του τρίφτηκε στα σημεία που είχε σκουριές, ακολούθησε ψυχρό γαλβάνισμα σε σπρέυ και αστάρωμα με πιστόλι.
Επειτα απο ατελείωτες ώρες τριψίματος έπεσε και το σωστό χρώμα ακρυλικό διπλής με μέταλλο.
Στο δικό του χρώμα .
Δεν άνοιξα κινητήρα σκεφτόμενος οτι ενας έλεγχος - καθάρισμα στο καρμπυρατέρ, βαλβίδες και τέντωμα καδένας, λαδάκια κ μπουζί ήταν αρκετά για αρχή.
Αυτό που έλυσα ηταν το διαφορικό του γιατί το Service manual έγραφε οτι ηθελε αλλαγή γράσσου κάθε 40000χλμ και είμασταν ηδη στα 44500!
Αλλάχτηκαν όλα τα O-rings σε καρμπ, εισαγωγή, διαφορικό.
Επειδή τότε δεν ήξερα πως υπάρχουν μοτοφορουμ δεν τραβηξα φωτό για το πρίν, μέγα σφάλμα.
Αλλά αν σκεφτουμε οτι απο την πίσω ζαντα ελειπαν 4 ακτίνες ενώ απο τις υπόλοιπες μονο οι 12 ηταν ισιες καταλαβαίνετε πόνο.
Ακολούθησε λύσιμο καθάρισμα εμπρός προβολέα και διακοπτών τιμονιού. Εγινε και μια περιποίηση στο πίσω ψαλίδι το οποίο τώρα τελευταία αρχισε να παίζει και μάλλον θέλει ρουλεμάν η σφίξιμο.
Ηλεκρικά ξετυλίχτηκε η πλεξούδα και ξανατυλίχτηκε δείχνοντας καινούργια ενώ οι ακροδέκτες καθαρίστηκαν απο τη μάκα με ειδικό υγρό.
Στη συνέχεια μια καινούργια πίσω ζάντα ιμιτασιόν με 27 ευρώ γιατί η παλιά ηταν 8αρι.
Σιαγώνες εμπρός πίσω [αμέ τι νομίζατε, με δύο άτομα δεν σταματάει ούτε απο τα 40-50 χλμ/ωρα που πιάνει καθότι αποκτά ABS!!!].
Λάδωμα στις ντίζες φρένων [ δεν απαιτείται εξαέρωση] τσόκ και κοντέρ.
Ηρθε και ο καιρός για μία σέλα με χλιδάτη ραφή, προσφορά της εξαδέλφης που δούλευε σε κατάστημα με δερμάτινα σαλόνια αυτ/των.
Το αποτέλεσμα ηταν πιό πάνω απο το αναμενόμενο.Χλίδα το τζοβενόπαπο
Στα χρόνια που πέρασαν κάνει ταξιδάκι κάθε καλοκαίρι Ελευσίνα - Κιάτο - Νεράτζα , στο εξοχικό όπου μας εξυπηρετεί για τις καθημερινές μετακινήσεις και ψώνια.
Το χειμώνα παραμένει στο γκαράζ και ξεκουράζεται με μόνο μικρές βολτούλες, ενώ ο φορτιστής φροντίζει την μπαραρία του.
Σας παρουσιάζω λοιπόν τον 20 ετών?? και πάπο της οικογένειας ενα παιδικό μου ''μαράζι'' ενα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ενα βέρο Ιάπωνα.
Ιάπωνας με ... βούλα:
Τωρα βέβαια αυτά τα καπάκια είναι χρώμιο, οπως θα δείτε στην συνέχεια
Κοντέρ στα Ιαπωνικά!!!!! δυστυχώς δεν ανοίγει ωστε να το βάψω, ετσι παραμένει ετσι ξεθωριασμένο, δεν πειράζει .
Αξονας και ησυχάζεις,
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατήσει για μια 8ετία σε ενα χωράφι! Απο τις βροχές και τη λάσπη σάπισε το κάτω τμήμα του σταντ και ο πάπος έπεσε.
Εκει και φύτρωσε , ενώ μια ντουζίνα κοτούλες εκαναν σκόνη τη σέλα του.
Επίσης τα υγρά της μπαταρίας του χύθηκαν και διάβρωσαν το χρώμα στο πιό ευαίσθητο σημείο του κάτω απο το τεπόζιτο όπου δεν τρίβεται εύκολα.
Δεν μιλάμε για τα λάστιχά του που ηταν πατημένα και καμμένα, και η εξάτμιση απλά είχε μείνει η μισή.
Ομως κάθε τί γνήσιο ηταν σε άριστη κατάσταση, ντίζες, λάστιχα στις μανέττες, καλώδίωση, φωτιστικά.
Ηρθε σπίτι ο γεροπάπος στην καρότσα ενός αγρότη και με ενα μπουκάλι βενζίνη στην τρίτη μανιβελιά πήρε και κράτησε και ρελαντί για λίγο.
Αφού αφαιρέθηκαν τα πάντα απο πάνω του τρίφτηκε στα σημεία που είχε σκουριές, ακολούθησε ψυχρό γαλβάνισμα σε σπρέυ και αστάρωμα με πιστόλι.
Επειτα απο ατελείωτες ώρες τριψίματος έπεσε και το σωστό χρώμα ακρυλικό διπλής με μέταλλο.
Στο δικό του χρώμα .
Δεν άνοιξα κινητήρα σκεφτόμενος οτι ενας έλεγχος - καθάρισμα στο καρμπυρατέρ, βαλβίδες και τέντωμα καδένας, λαδάκια κ μπουζί ήταν αρκετά για αρχή.
Αυτό που έλυσα ηταν το διαφορικό του γιατί το Service manual έγραφε οτι ηθελε αλλαγή γράσσου κάθε 40000χλμ και είμασταν ηδη στα 44500!
Αλλάχτηκαν όλα τα O-rings σε καρμπ, εισαγωγή, διαφορικό.
Επειδή τότε δεν ήξερα πως υπάρχουν μοτοφορουμ δεν τραβηξα φωτό για το πρίν, μέγα σφάλμα.
Αλλά αν σκεφτουμε οτι απο την πίσω ζαντα ελειπαν 4 ακτίνες ενώ απο τις υπόλοιπες μονο οι 12 ηταν ισιες καταλαβαίνετε πόνο.
Ακολούθησε λύσιμο καθάρισμα εμπρός προβολέα και διακοπτών τιμονιού. Εγινε και μια περιποίηση στο πίσω ψαλίδι το οποίο τώρα τελευταία αρχισε να παίζει και μάλλον θέλει ρουλεμάν η σφίξιμο.
Ηλεκρικά ξετυλίχτηκε η πλεξούδα και ξανατυλίχτηκε δείχνοντας καινούργια ενώ οι ακροδέκτες καθαρίστηκαν απο τη μάκα με ειδικό υγρό.
Στη συνέχεια μια καινούργια πίσω ζάντα ιμιτασιόν με 27 ευρώ γιατί η παλιά ηταν 8αρι.
Σιαγώνες εμπρός πίσω [αμέ τι νομίζατε, με δύο άτομα δεν σταματάει ούτε απο τα 40-50 χλμ/ωρα που πιάνει καθότι αποκτά ABS!!!].
Λάδωμα στις ντίζες φρένων [ δεν απαιτείται εξαέρωση] τσόκ και κοντέρ.
Ηρθε και ο καιρός για μία σέλα με χλιδάτη ραφή, προσφορά της εξαδέλφης που δούλευε σε κατάστημα με δερμάτινα σαλόνια αυτ/των.
Το αποτέλεσμα ηταν πιό πάνω απο το αναμενόμενο.Χλίδα το τζοβενόπαπο
Στα χρόνια που πέρασαν κάνει ταξιδάκι κάθε καλοκαίρι Ελευσίνα - Κιάτο - Νεράτζα , στο εξοχικό όπου μας εξυπηρετεί για τις καθημερινές μετακινήσεις και ψώνια.
Το χειμώνα παραμένει στο γκαράζ και ξεκουράζεται με μόνο μικρές βολτούλες, ενώ ο φορτιστής φροντίζει την μπαραρία του.
Σας παρουσιάζω λοιπόν τον 20 ετών?? και πάπο της οικογένειας ενα παιδικό μου ''μαράζι'' ενα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ενα βέρο Ιάπωνα.
Ιάπωνας με ... βούλα:
Τωρα βέβαια αυτά τα καπάκια είναι χρώμιο, οπως θα δείτε στην συνέχεια
Κοντέρ στα Ιαπωνικά!!!!! δυστυχώς δεν ανοίγει ωστε να το βάψω, ετσι παραμένει ετσι ξεθωριασμένο, δεν πειράζει .
Αξονας και ησυχάζεις,