Εμενα παλι κατο δεν μου αρεσε..θελεις τα καρμπυρατερ που δεν λειτουργουσαν σαν ελβετικο ρολοί, θελεις η ηλεκτρονικη που παλι εκανε διακοπες, θελεις ενας φιλος που μου λεει αφου ξεκινησες φτιαξτο απο την αρχη να γυαλιζουν οι ακτινες κ το μαυρο θαμπο χρωμα του σκελετου να γυαλιζει παλι..σε ενα μεσημερι το ελυσα ολο αφου πρωτα ανακαλυψα οτι αντι για την ηλεκτρονικη κ τις διακοπες το προβλημα ηταν στα πηνια οπου αλλαχθηκαν.Σκελετος, μποτες καλαμιων, ψαλιδι, ντεποζιτο κ φτερα πηγαν σε φιλο φαναρτζη απο τους καλυτερους στην ελλαδα.Οι ζαντες αφου λυθηκανε, μαλλον κοπηκαν οι ακτινες με τον τροχο σταλθηκαν τα ταμπουρα για ηλεκτροστατικη βαφη μαζι με τιμονοπλακες κ αλλα πραγματα.Φυσικα εστειλα κ πραγματακια στο χυτηριο για νικελ κ μετα απο χρονια που εψαχνα καρμπυρατερ βρεθηκαν κ αυτα σε τελεια κατασταση..Περασαν χρονια μεχρι να το τελειωσω γιατι τα επαγγελματικα δεν το επιτρεπαν μεχρι που πριν κανα 2 χρονια το τελειωσα(εχω βεβαια καποιες λεπτομερειες ακομα.)Α!ο κινητηρας δεν ανοιχτηκε ΠΟΤΕ κ εχεις μολις 17000 πραγματικα μιλια.
Ελπιζω να μην σας κουρασα..αυτην λοιπον ειναι η ιστορια της!