Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Husqvarna ΝUDA 900R

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμφανισιακά δείχνει ομορφότερη αλλά τελικά νομίζω ότι κάποια στιγμή θα τη στείλω στο MotoK. Θέλει γέμισμα μπροστά για να σηκωθεί λίγο γιατί με σπρώχνει λίγο μπροστά και πιέζονται τα @@...
Θα τη χρησιμοποιήσω 1-2 μήνες μπας και είναι η πρώτη εντύπωση αλλά μάλλον το θέλει το χειρουργείο της.
Τζώρτζ lospsi μάλλον έπεσες μέσα.



 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τελειώσαμε και με το σέρβις των μπροστινών αναρτήσεων... και με το πέρας των εργασιών μπήκαμε για τα καλά στο κόσμο των Ευρωπαϊκών!

 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Τελειώσαμε και με το σέρβις των μπροστινών αναρτήσεων... και με το πέρας των εργασιών μπήκαμε για τα καλά στο κόσμο των Ευρωπαϊκών!

Αχχ...Στέφανε...που έμπλεξες .;;;

Κοίτα στο άλλο νήμα ..ο Τζέρι με το γιαπωνέζικο...τι ποσταρει κ πως το γλενταει...!!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
20 Νοεμβρίου 2021 και στο κοντέρ έχουμε 11.200 χλμ.
Σήμερα έχουμε αφαίρεση μπροστινού συστήματος για να αλλαχθούν τα ζουμιά στα καλάμια που βρίσκονται εκεί μέσα κοντά 8 χρόνια.

Χαλάρωμα σε όλες τις βίδες γύρω από το τροχό και τα φρένα. Έξω τροχός, έξω φτερό, έξω τρόμπες φρένων, έξω αισθητήρας ABS.





















Χαλάρωμα στις βίδες της άνω και κάτω τιμονόπλακας και έξω τα καλάμια





Το service manual αναφέρει πριν γίνει το ξετάπωμα των καλαμιών η προφόρτιση του ελατηρίου και οι βίδες ρύθμισης της απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς να έρθουν στο τέρμα χαλαρό. Με τη βοήθεια της μέγγενης της οποίας τα μάγουλα ήταν ντυμένα με μαλακό αλουμίνιο, αφαιρέσαμε τις τάπες. Έξω ελατήρια, έξω βαλβίδες ρύθμισης, έξω ράβδος.













Σιγά-σιγά και με υπομονή αδειάσαμε τα παλιά λάδια που παρά τα χρόνια τους ήταν πεντακάθαρα. Μικρές τρομπαρισιές να ελευθερωθούν τυχόν εγκλωβισμένα λάδια και τελικά αφήσαμε τα καλάμια να στραγγίξουν για 20 περίπου λεπτά.











Αφού οι μπουκάλες στράγγισαν μπήκε μέσα το νέο λάδι. Πολλές τρομπαρισιές κατά διαστήματα για την αφαίρεση αέρα ξανά μικρά διαλλείματα, επανέλεγχος και τελικά κλείσιμο των καλαμιών.











Τα ελατήρια είχαν προφορτιστεί 3,5 στροφές, ενώ οι ρυθμίσεις της απόσβεσης επαναφοράς ήταν στα εργοστασιακά δεδομένα αν εξαιρέσεις ότι η δεξιά βίδα είχε δυο κλικ περισσότερα από την αριστερή (12 αντί για 10). Οι ρυθμίσεις της απόσβεσης συμπίεσης ήταν και στις δυο μπουκάλες στα 6 κλικ όπως ορίζει το εργοστάσιο για καθημερινή χρήση. Φέραμε τη προφόρτιση στις 2 στροφές για να μαλακώσει λίγο το μπροστινό και ξανασετάραμε τις αποσβέσεις σωστά και στις δυο μπουκάλες. Τώρα σιγά-σιγά θα αρχίσω τη γνωριμία με τις αναρτήσεις μου.

Είναι μεγάλη η ικανοποίηση σε μια μοτοσυκλέτα που αγοράστηκε μεταχειρισμένη να ξέρεις ότι την έχεις φέρει στα θέματα συντήρησης σε μια δικιά σου νέα γραμμή εκκίνησης. Μένουν τα τακάκια στο πίσω φρένο τα οποία δείχνουν να αντέχουν για παραπάνω από 1.000 χλμ, οπότε θα τα αλλάξω σε λίγο καιρό (μόλις συμπληρώσω τα 12.000 χλμ).
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτός ο μαυροκόκκινος κάγκουρας έγινε πιο γλυκός στις αστικές βόλτες μετά την αλλαγή των λαδιών και την αποφόρτιση των ελατηρίων κατά μιάμιση στροφή σε κάθε καλάμι. Σαφώς πιο άνετη κύλιση και πιο προοδευτική η απορρόφηση στις λακούβες και τα διάφορα τερτίπια της ασφάλτου.
Μένει να τσεκάρω αν και στα στροφιλίκια των επαρχιακών είναι εντός πλαισίου των δυνατοτήτων της.

Σήμερα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας και στην επιστροφή επίσκεψη στο Motoraid για δοκιμές επιλογής tankbag. Η επιλογή έγινε και έφυγα "φορτωμένος". Του ταίριαξε πολύ οπτικά αλλά κυρίως μου άρεσε ότι με διευκόλυνε πολύ κατά τη πλήρωση καυσίμου, καθώς με ένα κλικ ξεκουμπώνω το ένα από τα λουριά που το συγκρατούν πάνω στο ψευδο-ντεπόζιτο και η πρόσβαση είναι πραγματικά πολύ εύκολη. Είναι το Pro-Enduro της SW-Motech με χωρητικότητα από 12 έως 15 λίτρα.




 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μπράβο, ωραία πράγματα!
Με όλο το θάρρος Στέφανε, δεν μου αρέσει αυτό το αυτοκόλλητο του Batman στο μούτρο:sorry:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μπράβο, ωραία πράγματα!
Με όλο το θάρρος Στέφανε, δεν μου αρέσει αυτό το αυτοκόλλητο του Batman στο μούτρο:sorry:
Μόνο...Red Devil ...σε αυτό ...

Έχεις δίκιο... ήταν του προηγούμενου..
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Sorry για το spam αλλα σε ειχα καταλαβει εγω φιλε STF
Oντως, βγαλ το ...........................................και κολλα το πιο κατω. :roflmao:

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπράβο, ωραία πράγματα!
Με όλο το θάρρος Στέφανε, δεν μου αρέσει αυτό το αυτοκόλλητο του Batman στο μούτρο:sorry:
Μόνο...Red Devil ...σε αυτό ...

Έχεις δίκιο... ήταν του προηγούμενου..
Sorry για το spam αλλα σε ειχα καταλαβει εγω φιλε STF
Oντως, βγαλ το ...........................................και κολλα το πιο κατω. :roflmao:

Ούτε εμένα μου αρέσει αλλά το ήθελε ο 5,5 χρονών γιος μου, έπρεπε να δείτε το χαμόγελο του.
Τον έπεισα να το αλλάξουμε με αυτό του κάγγκουρα του Deadpool.... :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
στεφανε χαζευα τις φωτο,εκει που εχει τον ανορθωτη,αεριζεται?
Τι να σου πω, αερίζεται δεξιά και αριστερά αλλά όχι από εμπρός. Πάντως όπως έγραψα όταν την αγόρασα, από το 1989 που ασφαλίζω μοτοσυκλέτες είναι η πρώτη που έχει κάλυψη οδικής βοήθειας από οποιαδήποτε αιτία. Έχουν γνώση οι φύλακες, αμ πως!

Πέρα από τη πλάκα, ο ανορθωτής δεν είναι από τα σημεία που έχει δείξει αστοχίες σε αυτό το μοντέλο. Ότι έχει "θέμα" και το γνωρίζω, το έχω γράψει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πέρα από τη πλάκα, ο ανορθωτής δεν είναι από τα σημεία που έχει δείξει αστοχίες σε αυτό το μοντέλο. Ότι έχει "θέμα" και το γνωρίζω, το έχω γράψει.
Και μακαρι να μεινεις μονο σε αυτα Στεφ :)! Δυνατο εργαλειο, διαφορετικο :ok:!
 
Reactions: STF

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Τι να σου πω, αερίζεται δεξιά και αριστερά αλλά όχι από μπρος. Πάντως όπως έγραψα όταν την αγόρασα, από το 1989 που ασφαλίζω μοτοσυκλέτες είναι η πρώτη που έχει κάλυψη οδικής βοήθειας από οποιαδήποτε αιτία. Έχουν γνώση οι φύλακες, αμ πως!

Πέρα από τη πλάκα, ο ανορθωτής δεν είναι από τα σημεία που έχει δείξει αστοχίες σε αυτό το μοντέλο. Ότι έχει "θέμα" και το γνωρίζω, το έχω γράψει.
ενταξει..μια χαρα τοτε.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Xθές -μετά από ραντεβού που είχα κλείσει σχεδόν 25 μέρες πριν- πήγα στο moto k. Η έξτρα σέλα που είχα αγοράσει αν και προερχόμενη από το απλό μοντέλο δεν με είχε βολέψει. Ήταν μεν πιο μαλακή αλλά η γωνία που σχημάτιζε το ύψωμα στη θέση του συνοδηγού (λέμε τώρα) με έσπρωχνε μπροστά και πίεζε λίγο τα αχαμνά μου. Οπότε αν και ήλπιζα να το αποφύγω, τελικά κατέληξα στην μορφοποίηση της σε ανατομική.






Έβαλα στη τσάντα πλάτης τη δεύτερη σέλα και πήγα τη προκαθορισμένη ώρα στο ραντεβού. Εκεί αφού ανέβηκα στη σέλα με τοποθετημένο το πανί με τους αισθητήρες πίεσης που συνδέονται με τη σχετική εφαρμογή, μετρήθηκαν τα σημεία που ασκούνται πιέσεις. Σημείωσα και το πρόβλημα που αντιμετώπιζα.
Δύο ώρες μετά είχε γίνει η διαμόρφωση/προσθήκη του αφρώδους υλικού και πήγα πάλι για τη δοκιμή.





Πήγα μια βόλτα για να τσεκάρω μια πρώτη εντύπωση. Το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό αλλά έπρεπε να φαγωθεί λίγο από το κομμάτι της νέας "πλάτης" στο σημείο που τελειώνουν τα οπίσθια μου. Νέα επέμβαση και μετά από λίγη ώρα νέα δοκιμή. Αυτή τη φορά -ανατομικά τουλάχιστον- όλα ήταν τέλεια.
Κούμπωσα την εργοστασιακή σέλα και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη μέρα ώστε να παραλάβω το τελικό προϊόν, το οποίο ήταν σήμερα.






Αυτή τη φορά δοκιμάστηκε σε αρκετά μεγάλη βόλτα όπου ανατομικά όλα ήταν πολύ καλά. Το υλικό είναι σκληρό -πράγμα που προτιμώ- αλλά το σημαντικό είναι πως όλα ήρθαν στη θέση τους, ακόμη και χέρια/πόδια. Για τα χέρια ανησυχούσα λίγο καθώς η σέλα σηκώθηκε περίπου έναν πόντο για να μη με σπρώχνει η βαρύτητα μπροστά αλλά τελικά κανένα πρόβλημα. Το πιθανό χρόνο κόπωσης των οπίσθιων μου θα πρέπει να τον ελέγξω σε ένα μεγάλο ταξίδι, πάντως η αρχική εντύπωση είναι σαφώς θετική.





 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχω μιά περιέργεια στο τι σέλα έφτιαξαν για το 9Χ0 στο φΡόντο εκεί στην φωτογραφία σου αλλά φοβάμαι ότι θα δω κανένα τερατούργημα σαν αυτό που πουλούσε ο Γάτος.
 
Top Bottom