Η γερμανίδα το έριξε στο ποτό

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Καλησπέρα,

Το πρόβλημα νομίζω ήταν ψυχολογικό και παρακολουθώ ειδικό για να το λύσω –δεν εννοώ μηχανικό.

Όπως και συ στην προκειμένη περίπτωση έτσι και εγώ πάντα φουλάρω κατοστάρα, χωρίς να κοιτάω πόσο μπήκε σε ποσότητα ακριβώς. Άλλα βενζινάδικα σου φουλάρουν μέχρι την τάπα άλλα πιο χαμηλά. Ένα το κρατούμενο.

Δεύτερον κατά λάθος μηδένισα τη μέση κατανάλωση, όποτε αυτή έγραφε από την αρχή, με μικρό δείγμα χιλιομέτρων και επειδή ουσιαστικά κυκλοφόρησα μέσα στην πόλη σε μικρές αποστάσεις με φούλ φανάρι και σταμάτα ξεκίνα ή κατανάλωση ήταν αυξημένη. Συνδυαστικά λοιπόν είχα ένα μη πλήρες ντεπόζιτο το οποίο έβγαλε λίγα χιλιόμετρα και μια κατανάλωση την οποία μέσα στην παράνοια κιόλας την μηδένιζα κάθε μέρα, όποτε νόμιζα ότι κάτι πάει στραβά. Στη bmw όταν πήγα μου άλλαξαν tps το οποίο προς τιμήν τους το πήραν πίσω την επομένη όταν τους είπα ότι δεν ήταν αυτό.

Εν πάση περιπτώσει, την Παρασκευή πήγα στη Λάρισα από Αθήνα και ενώ είχα φουλάρει την προηγούμενη έφτασα με ένα ντεπόζιτο. Επειδή αυτή τη φορά τσέκαρα πόσα λίτρα έβαλα ήταν 16.5 ( 16 παίρνει επίσημα, ή με κλέβει ο βενζινάς ή παίρνει λίγο παραπάνω) και έκανα 376 χιλιόμετρα χωρίς να σβήσει. Βγαίνει μέση κάπου στο 4.3 λ/100χλμ.

Παρεμπιπτόντως στο γυρισμό έμεινα από μπαταρία. Σε στάση για ανεφοδιασμό δεν πήρε μπροστά (είχα κινητό να φορτίζει, γκριπς αναμμένα και προβολάκια τα οποία σβήνουν 30 δεύτερα αφού βγάλεις το κλειδί). Το σπρώξαμε πήρε, και τελικά ενώ πήγαινα στην εθνική, μου έβγαλε πρώτα ένδειξη ότι δεν λειτουργούσε το πίσω φώς και μετά από καμία ώρα ένδειξη κινητήρα και τελικά ψόφησε τελείως. Ευτυχώς μετά την κίνηση κοντά στα διόδια, δυστυχώς 10 χιλιόμετρα από το σπίτι. Στη bmw που το τσέκαραν μόλις, μου είπανε ότι δεν έκανε καλή επαφή η μπαταριά επειδή έχω βάλει τα προβολάκια στους πόλους και ότι και η μπαταρία και ο ανορθωτής και τα πηνία είναι κομπλέ. Ευτυχώς..

Υ.γ. Μέσα στην παράνοια έβγαλα τον λάμδα και τον καθάρισα αλλά δεν νομίζω να έκανε κάτι..
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Καλησπέρα,

Το πρόβλημα νομίζω ήταν ψυχολογικό και παρακολουθώ ειδικό για να το λύσω –δεν εννοώ μηχανικό.

Όπως και συ στην προκειμένη περίπτωση έτσι και εγώ πάντα φουλάρω κατοστάρα, χωρίς να κοιτάω πόσο μπήκε σε ποσότητα ακριβώς. Άλλα βενζινάδικα σου φουλάρουν μέχρι την τάπα άλλα πιο χαμηλά. Ένα το κρατούμενο.

Δεύτερον κατά λάθος μηδένισα τη μέση κατανάλωση, όποτε αυτή έγραφε από την αρχή, με μικρό δείγμα χιλιομέτρων και επειδή ουσιαστικά κυκλοφόρησα μέσα στην πόλη σε μικρές αποστάσεις με φούλ φανάρι και σταμάτα ξεκίνα ή κατανάλωση ήταν αυξημένη. Συνδυαστικά λοιπόν είχα ένα μη πλήρες ντεπόζιτο το οποίο έβγαλε λίγα χιλιόμετρα και μια κατανάλωση την οποία μέσα στην παράνοια κιόλας την μηδένιζα κάθε μέρα, όποτε νόμιζα ότι κάτι πάει στραβά. Στη bmw όταν πήγα μου άλλαξαν tps το οποίο προς τιμήν τους το πήραν πίσω την επομένη όταν τους είπα ότι δεν ήταν αυτό.

Εν πάση περιπτώσει, την Παρασκευή πήγα στη Λάρισα από Αθήνα και ενώ είχα φουλάρει την προηγούμενη έφτασα με ένα ντεπόζιτο. Επειδή αυτή τη φορά τσέκαρα πόσα λίτρα έβαλα ήταν 16.5 ( 16 παίρνει επίσημα, ή με κλέβει ο βενζινάς ή παίρνει λίγο παραπάνω) και έκανα 376 χιλιόμετρα χωρίς να σβήσει. Βγαίνει μέση κάπου στο 4.3 λ/100χλμ.

Παρεμπιπτόντως στο γυρισμό έμεινα από μπαταρία. Σε στάση για ανεφοδιασμό δεν πήρε μπροστά (είχα κινητό να φορτίζει, γκριπς αναμμένα και προβολάκια τα οποία σβήνουν 30 δεύτερα αφού βγάλεις το κλειδί). Το σπρώξαμε πήρε, και τελικά ενώ πήγαινα στην εθνική, μου έβγαλε πρώτα ένδειξη ότι δεν λειτουργούσε το πίσω φώς και μετά από καμία ώρα ένδειξη κινητήρα και τελικά ψόφησε τελείως. Ευτυχώς μετά την κίνηση κοντά στα διόδια, δυστυχώς 10 χιλιόμετρα από το σπίτι. Στη bmw που το τσέκαραν μόλις, μου είπανε ότι δεν έκανε καλή επαφή η μπαταριά επειδή έχω βάλει τα προβολάκια στους πόλους και ότι και η μπαταρία και ο ανορθωτής και τα πηνία είναι κομπλέ. Ευτυχώς..

Υ.γ. Μέσα στην παράνοια έβγαλα τον λάμδα και τον καθάρισα αλλά δεν νομίζω να έκανε κάτι..
Το Σ/Κ ξαναφτιάνει ο καιρός!!:D
Πάρε το μηχανάκι σου και πήγαινε καμια βολτίτσα χαλαρή, πιες κανα καφεδάκι, απόλαυσε τη μέρα και σιγα,σιγά θα ξαναρθείς στα ίσια σου. Είσαι λίγο πιεσμένος:D:friendship:
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Το ξεθάβω λιγο διότι παρατηρώ μετά από καμιά 10αρια γεμίσματα ότι κάτι δεν πάει καλά. Γέμισμα με γέμισμα 14 λίτρα(98αρα) και δεν βγάζει πάνω από 230χλμ και πάντα με πολύ νορμάλ άνοιγμα γκαζιού αλλαγές στης 3-4χιλ στροφές και μέχρι 120-130km/h μεικτής οδήγησης. Επίσης παρατηρώ πεσμένη απόδοση ή συνηθησα το γκάζι. Είναι και η ώρα για το πρώτο δικό μου σέρβις αλλά η αλήθεια είναι ότι με έχει με προβλημάτισει κάπως ..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εάν θυμάμαι καλά έχει maf sensor στο φιλτροκούτι...
Εάν μπορείς έλεγξε τον έστω και με προσωρινή δοκιμή άλλου.
 

Don_kwstas

Μέλος
Όνομα
Kwstas
Μοτό
BMW F800GS ADV 14
Το ξεθάβω λιγο διότι παρατηρώ μετά από καμιά 10αρια γεμίσματα ότι κάτι δεν πάει καλά. Γέμισμα με γέμισμα 14 λίτρα(98αρα) και δεν βγάζει πάνω από 230χλμ και πάντα με πολύ νορμάλ άνοιγμα γκαζιού αλλαγές στης 3-4χιλ στροφές και μέχρι 120-130km/h μεικτής οδήγησης. Επίσης παρατηρώ πεσμένη απόδοση ή συνηθησα το γκάζι. Είναι και η ώρα για το πρώτο δικό μου σέρβις αλλά η αλήθεια είναι ότι με έχει με προβλημάτισει κάπως ..
Εχώ το gsa του 14 με τα 24 λιτρα , παρατηρούσα αυξημένη κατανάλωση (6.2λιτρα/100) μεσα στη πολη πριν το σερβις(των 40 λαδια+φιλτρο,καθαρισμα φιλτρου αερα ,αλλαγή μπουζί, ελεγχος βαλβίδες) με πολυ χαλαρη οδηγηση , μετα το σερβις 5.7(το adve τσιμπαει μισο λιτρο λογο βάρους νομιζω ) με χαλαρή οδήγηση κατα κύριο λογο αλλα το στίβω οπου βρω .Κανε του σερβις και βλέπεις αν υπαρχει πρόβλημα.Παλια είχα το 650twin με ιδιο ντεποζιτο νομιζω δε μου εβγαζε πανω απο 250-260χλμ αλλα δε θυμάμαι στα σιγουρα.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Το ξεθάβω λιγο διότι παρατηρώ μετά από καμιά 10αρια γεμίσματα ότι κάτι δεν πάει καλά. Γέμισμα με γέμισμα 14 λίτρα(98αρα) και δεν βγάζει πάνω από 230χλμ και πάντα με πολύ νορμάλ άνοιγμα γκαζιού αλλαγές στης 3-4χιλ στροφές και μέχρι 120-130km/h μεικτής οδήγησης. Επίσης παρατηρώ πεσμένη απόδοση ή συνηθησα το γκάζι. Είναι και η ώρα για το πρώτο δικό μου σέρβις αλλά η αλήθεια είναι ότι με έχει με προβλημάτισει κάπως ..

Μπορεις και αυτο που γραφει ο christoslazy στο Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

Αν οι καταναλώσεις που μετράς είναι πραγματικές και δεδομένου ότι η διαφορά φάνηκε απότομα και όχι σταδιακά, το δικό μου μυαλό πάει σε αισθητήρα λαμβδα (το έχω πάθει). Αν έχεις διαγνωστικό gs911 ή έστω κλώνο μπορείς να τσεκάρεις. Αλλιώς αντιπροσωπεία ή κάπου που έχουν. Ο καινούριος γνήσιος είχε πάνω από 200€ και δεν θα το πρότεινα. Μεταχειρισμένο πάλι δε θα πρότεινα γιατί πιθανό να ξανά χαλάσει σύντομα (το έχω πάθει κι αυτό). Αν όντως αισθητήρας κ πας για αλλαγή θα πρότεινα NTK (NGK). Το P/N το βρίσκεις από το site τους αν θες και η τιμή είναι γενικά νορμάλ.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Χοντρικά κανεις μεγάλο σέρβις φίλτρο αέρα λάδια κλπ μπουζί κ ρύθμιση βαλβίδων . Κ μας λες πάλι
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Και επανέρχομαι για το πόσο επιρεαζει ένα φίλτρο την λειτουργία της μηχανής. Έβαλα ένα ελεύθερο της DNA. Από χτες έχω έρθει Κάρυστο (πολύ αέρα) έχω κάνει περίπου 140χλμ και το trip computer βγαζει 201 οτι απομένουν. Η κατανάλωση έπεσε αισθητά και αυτά δικαβαλος και με 30 κιλά μπαγκάζια. Επίσης ακούγεται ότι δουλεύει και ωραία ο κινητήρας. Μέσα στην βδομάδα θα αλλάξω και λάδια φίλτρα μπουζία και θα πάω στον παρασκευα για ελενχο βαλβίδων.
 
Top Bottom