zilver
Μέλος
- Όνομα
- Ζήσης
- Μοτό
- 790AdvR
Καλησπέρα,
Το πρόβλημα νομίζω ήταν ψυχολογικό και παρακολουθώ ειδικό για να το λύσω –δεν εννοώ μηχανικό.
Όπως και συ στην προκειμένη περίπτωση έτσι και εγώ πάντα φουλάρω κατοστάρα, χωρίς να κοιτάω πόσο μπήκε σε ποσότητα ακριβώς. Άλλα βενζινάδικα σου φουλάρουν μέχρι την τάπα άλλα πιο χαμηλά. Ένα το κρατούμενο.
Δεύτερον κατά λάθος μηδένισα τη μέση κατανάλωση, όποτε αυτή έγραφε από την αρχή, με μικρό δείγμα χιλιομέτρων και επειδή ουσιαστικά κυκλοφόρησα μέσα στην πόλη σε μικρές αποστάσεις με φούλ φανάρι και σταμάτα ξεκίνα ή κατανάλωση ήταν αυξημένη. Συνδυαστικά λοιπόν είχα ένα μη πλήρες ντεπόζιτο το οποίο έβγαλε λίγα χιλιόμετρα και μια κατανάλωση την οποία μέσα στην παράνοια κιόλας την μηδένιζα κάθε μέρα, όποτε νόμιζα ότι κάτι πάει στραβά. Στη bmw όταν πήγα μου άλλαξαν tps το οποίο προς τιμήν τους το πήραν πίσω την επομένη όταν τους είπα ότι δεν ήταν αυτό.
Εν πάση περιπτώσει, την Παρασκευή πήγα στη Λάρισα από Αθήνα και ενώ είχα φουλάρει την προηγούμενη έφτασα με ένα ντεπόζιτο. Επειδή αυτή τη φορά τσέκαρα πόσα λίτρα έβαλα ήταν 16.5 ( 16 παίρνει επίσημα, ή με κλέβει ο βενζινάς ή παίρνει λίγο παραπάνω) και έκανα 376 χιλιόμετρα χωρίς να σβήσει. Βγαίνει μέση κάπου στο 4.3 λ/100χλμ.
Παρεμπιπτόντως στο γυρισμό έμεινα από μπαταρία. Σε στάση για ανεφοδιασμό δεν πήρε μπροστά (είχα κινητό να φορτίζει, γκριπς αναμμένα και προβολάκια τα οποία σβήνουν 30 δεύτερα αφού βγάλεις το κλειδί). Το σπρώξαμε πήρε, και τελικά ενώ πήγαινα στην εθνική, μου έβγαλε πρώτα ένδειξη ότι δεν λειτουργούσε το πίσω φώς και μετά από καμία ώρα ένδειξη κινητήρα και τελικά ψόφησε τελείως. Ευτυχώς μετά την κίνηση κοντά στα διόδια, δυστυχώς 10 χιλιόμετρα από το σπίτι. Στη bmw που το τσέκαραν μόλις, μου είπανε ότι δεν έκανε καλή επαφή η μπαταριά επειδή έχω βάλει τα προβολάκια στους πόλους και ότι και η μπαταρία και ο ανορθωτής και τα πηνία είναι κομπλέ. Ευτυχώς..
Υ.γ. Μέσα στην παράνοια έβγαλα τον λάμδα και τον καθάρισα αλλά δεν νομίζω να έκανε κάτι..
Το πρόβλημα νομίζω ήταν ψυχολογικό και παρακολουθώ ειδικό για να το λύσω –δεν εννοώ μηχανικό.
Όπως και συ στην προκειμένη περίπτωση έτσι και εγώ πάντα φουλάρω κατοστάρα, χωρίς να κοιτάω πόσο μπήκε σε ποσότητα ακριβώς. Άλλα βενζινάδικα σου φουλάρουν μέχρι την τάπα άλλα πιο χαμηλά. Ένα το κρατούμενο.
Δεύτερον κατά λάθος μηδένισα τη μέση κατανάλωση, όποτε αυτή έγραφε από την αρχή, με μικρό δείγμα χιλιομέτρων και επειδή ουσιαστικά κυκλοφόρησα μέσα στην πόλη σε μικρές αποστάσεις με φούλ φανάρι και σταμάτα ξεκίνα ή κατανάλωση ήταν αυξημένη. Συνδυαστικά λοιπόν είχα ένα μη πλήρες ντεπόζιτο το οποίο έβγαλε λίγα χιλιόμετρα και μια κατανάλωση την οποία μέσα στην παράνοια κιόλας την μηδένιζα κάθε μέρα, όποτε νόμιζα ότι κάτι πάει στραβά. Στη bmw όταν πήγα μου άλλαξαν tps το οποίο προς τιμήν τους το πήραν πίσω την επομένη όταν τους είπα ότι δεν ήταν αυτό.
Εν πάση περιπτώσει, την Παρασκευή πήγα στη Λάρισα από Αθήνα και ενώ είχα φουλάρει την προηγούμενη έφτασα με ένα ντεπόζιτο. Επειδή αυτή τη φορά τσέκαρα πόσα λίτρα έβαλα ήταν 16.5 ( 16 παίρνει επίσημα, ή με κλέβει ο βενζινάς ή παίρνει λίγο παραπάνω) και έκανα 376 χιλιόμετρα χωρίς να σβήσει. Βγαίνει μέση κάπου στο 4.3 λ/100χλμ.
Παρεμπιπτόντως στο γυρισμό έμεινα από μπαταρία. Σε στάση για ανεφοδιασμό δεν πήρε μπροστά (είχα κινητό να φορτίζει, γκριπς αναμμένα και προβολάκια τα οποία σβήνουν 30 δεύτερα αφού βγάλεις το κλειδί). Το σπρώξαμε πήρε, και τελικά ενώ πήγαινα στην εθνική, μου έβγαλε πρώτα ένδειξη ότι δεν λειτουργούσε το πίσω φώς και μετά από καμία ώρα ένδειξη κινητήρα και τελικά ψόφησε τελείως. Ευτυχώς μετά την κίνηση κοντά στα διόδια, δυστυχώς 10 χιλιόμετρα από το σπίτι. Στη bmw που το τσέκαραν μόλις, μου είπανε ότι δεν έκανε καλή επαφή η μπαταριά επειδή έχω βάλει τα προβολάκια στους πόλους και ότι και η μπαταρία και ο ανορθωτής και τα πηνία είναι κομπλέ. Ευτυχώς..
Υ.γ. Μέσα στην παράνοια έβγαλα τον λάμδα και τον καθάρισα αλλά δεν νομίζω να έκανε κάτι..