[/QUOTE]
Μεγάλο σχολείο....τα έχει όλα..
Μεγάλο σχολείο....τα έχει όλα..
45 N/M Frontεμένα του 10 με ABS λέει το μπροστά με 45....μήπως έχει να κάνει με το αν έχει ABS?
Στην αλλαγή παραφλου αν δεν το γνωρίζεις ήδη, πρέπει ο μπροστά τροχός να είναι σηκωμενος στον αέρα 50cm περίπου ώστε κατά το γεμισμα του υγρού να γίνει σωστή εξαερωση στο κυκλωμα. Αν δεν έχεις Ραμπα να το κάνεις, βγαζεις πίσω τροχό και σηκώνεις σουζα στο διπλό..Σε αλλαγή παραφλου γεμίζουμε και το ψυγείο και το δοχείο μετά την εξαέρωση ; Επίσης το denicol sub zero το αραιωνετε η όχι;
Όπως τα λέει ο Chester για την πλήρωση και εξαερωση.Σε αλλαγή παραφλου γεμίζουμε και το ψυγείο και το δοχείο μετά την εξαέρωση ; Επίσης το denicol sub zero το αραιωνετε η όχι;
Τα τεποζιτα στο 950/990 συνδέονται από κάτω με σωληνακι 8mm και λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία.πως το κανει αυτο αν η σταθμη είναι ποιο κατω και τοτε ποιος ο λογος υπαρξης των βανών που κλεινουν τα ντεποζιτα , αρα απο κατω δεν τραβαει βενζινες ?
Το ψαχνω γιατι το ενα οριχαλκινο δεν διχνει να βιδωνει σωστα ειναι σε κακη κατασταση αν κανω λαθος υπαρχει περιπτωση να χανω καυσιμο απο εκει
υ.π μαλλον θα πεσει hellicoil γιατι 30 φευγα ευρω δεν δινω γιαυτο ,νομίζω παίρνει πατεντα αλλα που χρόνος..
edit παιζει να γραφω βλακείες αλλα ειναι λογο πείνας !
To helicoil εχω την εντυπωση οτι δεν στεγανωνει.πως το κανει αυτο αν η σταθμη είναι ποιο κατω και τοτε ποιος ο λογος υπαρξης των βανών που κλεινουν τα ντεποζιτα , αρα απο κατω δεν τραβαει βενζινες ?
Το ψαχνω γιατι το ενα οριχαλκινο δεν διχνει να βιδωνει σωστα ειναι σε κακη κατασταση αν κανω λαθος υπαρχει περιπτωση να χανω καυσιμο απο εκει
υ.π μαλλον θα πεσει hellicoil γιατι 30 φευγα ευρω δεν δινω γιαυτο ,νομίζω παίρνει πατεντα αλλα που χρόνος..
edit παιζει να γραφω βλακείες αλλα ειναι λογο πείνας !
Ακριβώς όπωςστα λέει ο Γιάννης Aldebaran .πως το κανει αυτο αν η σταθμη είναι ποιο κατω και τοτε ποιος ο λογος υπαρξης των βανών που κλεινουν τα ντεποζιτα , αρα απο κατω δεν τραβαει βενζινες ?
Το ψαχνω γιατι το ενα οριχαλκινο δεν διχνει να βιδωνει σωστα ειναι σε κακη κατασταση αν κανω λαθος υπαρχει περιπτωση να χανω καυσιμο απο εκει
υ.π μαλλον θα πεσει hellicoil γιατι 30 φευγα ευρω δεν δινω γιαυτο ,νομίζω παίρνει πατεντα αλλα που χρόνος..
edit παιζει να γραφω βλακείες αλλα ειναι λογο πείνας !
ειχα την εντυπωση οτι τα εχει και για το λογο που θα σου σπασει το 1 απο τα 2 αλλα τοτε ακυρωνετε το συστημα για το οποιο μιλάμε.Τα ρουμπινετα κλείνουν όταν θες να αφαιρέσεις τα τεποζιτα.
Εννοειται οτι δουλευει και με το ενα απο τα δυο...παθων...μεχρι να αλλαξω ρουμπινετο δουλευα μονο με το αριστερα...αν ειναι σε κακη κατασταση και εχει οξειδωθει προσοχη γιατι εμενα μου εσπασε σε ανυποπτη στιγμη.και θα χασεις 20 ευρω σε βενζινη αντι να το πληρωσεις σε ρουμπινετο.ειχα την εντυπωση οτι τα εχει και για το λογο που θα σου σπασει το 1 απο τα 2 αλλα τοτε ακυρωνετε το συστημα για το οποιο μιλάμε.
Καπου εδω θα κανω τη "μαμα" και θα γινω λιγο "κακος"... Μηπως να το πηγαινες σε εναν οποιονδηποτε μαστορα να το κανει? Κατσε πανω απο το κεφαλι του και δες πως το κανει. Γιατι με κινητα μερη και ειδικα με τροχους οπως και να'χει θελουμε λιγο παραπανω εμπειρια για να βαλουμε χερι...παιδια δεν εννοώ τα κάτω ρουμπινετα αλλά το σωληνάκι με τα 2 ορειχάλκινα που μπαίνουν σε κάτι τσιμουχες με πασο, κάτω ακριβώς
από την ασφάλειο θήκη.
Edit , επίσης θα ήθελα να συνεχίσω το πρήξιμο και να κάνω και μια ερώτηση γιατί μου ήρθε το γρανάζι και θα κάτσω να το αλλάξω το απόγευμα , η διαδικασία για να χαλαρώσω την ρόδα είναι
- χαλαρώνω το παξιμάδι του άξονα
- χαλαρώνω το μπροστά παξιμάδι του ρεγουλατορου
- σφίγγω η ξεσφιγγω τον ρεγουλατορου , σωστά ;