Κατοστάρα...πεταμένα λεφτά;

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Στο Χτ 600 και το ΤΔμ 900 δεν έχω δει καμία διαφορά ουσιαστική

Στο μοτο γκουτσι λάριο 650 με 4 βαλβίδες στην κεφαλή
το μοτέρ δούλευε πολύ καλύτερα
Ομαλά χωρίς μηχανικούς θορύβους
Δεν γνωρίζω το γιατί αλλά αυτά είδα ΕΓΩ με τα ματάκια μου
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αν η 95αρα ήταν όσο λέει ......ναι θα την έβαζα.
Στο αυτοκίνητο καταλαβαίνω διαφορά (ειδικά τους ζεστούς μήνες λόγω πυκνότητας οξυγόνου χτυπάει πειράκια), στη μοτό δεν έχω προσέξει κάτι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν η 95αρα ήταν όσο λέει ......ναι θα την έβαζα.
Στο αυτοκίνητο καταλαβαίνω διαφορά (ειδικά τους ζεστούς μήνες λόγω πυκνότητας οξυγόνου χτυπάει πειράκια), στη μοτό δεν έχω προσέξει κάτι.
Μια από τα ίδια... Στα αυτοκίνητα βλέπω και εγώ διαφορά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η "κατοσταρα" αποδεδειγμενα αποδιδει σε μοτερ υψηλης συμπιεσης (μερικες εταιριες μαλιστα ζητανε να χρησιμοποιεις μονο 100RON βενζινη αλλιως χτυπανε πειρακια) ή σε παλια μοτερ με πολλα χιλιομετρα που κατα συνεπεια εχουν πιασει μουργα και καρβουνιλα στους θαλαμους καυσης. Αυτη η καρβουνιλα απο τη μια μειωνει τον ελευθερο χωρο αρα αυξανει την συμπιεση (αρα αυξανει και τις πιθανοτητες για προαναφλεξη) απο την αλλη εχει την ταση να "πυρωνει" και να κραταει υψηλη θερμοκρασια σε σημεια που ειναι πηχτη και να προαναφλεγει τη βενζινη πριν το μπουζι. Και στις 2 περιπτωσεις λοιπον η 100αρα βοηθαει ενα μοτερ με πολλα χιλιομετρα να δουλευει καλυτερα.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εγώ πάλι δίνω περισσότερη σημασία στο πρατήριο να είναι σωστό παρά στο 95 η 100.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εγώ πάλι δίνω περισσότερη σημασία στο πρατήριο να είναι σωστό παρά στο 95 η 100.
Σε πρατήριο δίπλα στο πατρικό μου που με ξέρουν από μικρό παιδί, γέμισα και την ώρα που πλήρωνα ήρθε η νταλίκα να γεμίσει τις δεξαμενές.
Το ίδιο απόγευμα έμεινα από τρόμπα βενζίνης σε βόλτα ενώ η τρόμπα δεν μου έκανε κόλπα πριν τον ανεφοδιασμό (αλλάζω τακτικά τα φίλτρα της). Προφανώς μου έβαλαν από τη μούργα που είχε μείνει στον πάτο και δεν μπήκαν στον κόπο να με ενημερώσουν.

Με την 100ρα ή την βενζίνη του εξωτερικού δουλεύει καλύτερα το 1150 και ειδικά το πολυστροφο CCM.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Σε πρατήριο δίπλα στο πατρικό μου που με ξέρουν από μικρό παιδί, γέμισα και την ώρα που πλήρωνα ήρθε η νταλίκα να γεμίσει τις δεξαμενές.
Το ίδιο απόγευμα έμεινα από τρόμπα βενζίνης σε βόλτα ενώ η τρόμπα δεν μου έκανε κόλπα (αλλάζω τακτικά τα φίλτρα της). Προφανώς μου έβαλαν από τη μούργα που είχε μείνει στον πάτο και δεν μπήκαν στον κόπο να με ενημερώσουν.

Με την 100ρα ή την βενζίνη του εξωτερικού δουλεύει καλύτερα το 1150 και ειδικά το πολυστροφο CCM.
Η βενζίνη εκτός Ελλάδας είναι άλλη ιστορία!
Όσες φορές έχω βγει εκτός, μιλάμε για Βαλκάνια, μόνιμα έβγαζε περισσότερα χλμ αποτι εδώ.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Θυμάμαι ταξιδιωτικό φίλου που έγραφε..."μόλις πάτησα Ιταλία, γέμισα ντεπόζιτο και βγήκα Αούτομπαν...μέχρι και
η μηχανή μου είχε κέφια..."

Αυτά τα "κέφια" προφανώς είναι η καλή-ανόθευτη βενζίνη...και μένα η μοτό μόλις περάσει τα σύνορα πάντα έχει "κέφια"...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Και νυχτερινό παπιοεντούρο παρακαλώ!
Πολύ τους γούσταρα!
Αν η 95αρα ήταν όσο λέει ......ναι θα την έβαζα.
Στο αυτοκίνητο καταλαβαίνω διαφορά (ειδικά τους ζεστούς μήνες λόγω πυκνότητας οξυγόνου χτυπάει πειράκια), στη μοτό δεν έχω προσέξει κάτι.
Η βενζίνη εκτός Ελλάδας είναι άλλη ιστορία!
Όσες φορές έχω βγει εκτός, μιλάμε για Βαλκάνια, μόνιμα έβγαζε περισσότερα χλμ αποτι εδώ.
Θυμάμαι ταξιδιωτικό φίλου που έγραφε..."μόλις πάτησα Ιταλία, γέμισα ντεπόζιτο και βγήκα Αούτομπαν...μέχρι και
η μηχανή μου είχε κέφια..."

Αυτά τα "κέφια" προφανώς είναι η καλή-ανόθευτη βενζίνη...και μένα η μοτό μόλις περάσει τα σύνορα πάντα έχει "κέφια"...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ έτσι είναι τα πράγματα.
Η 95άρα στην Ελλάδα (με ελάχιστες εξαιρέσεις πχ Crystal) ,είναι κατώτερης ποιότητας κ κατώτερων προδιαγραφών σε σχέση με την εκτός συνόρων.
Και δεν μιλάμε μόνο για τα εξελιγμένα Ευρωπαϊκά κράτη.
Το ίδιο ισχύει για την Βαλκάνική ,ακόμα κ για την Τούρκικη.
Και επίσης ΔΥΣΤΥΧΩΣ ,για να συμβαίνει αυτό κατα κόρον ,θεωρώ ότι αυτή η χαμηλή ποιότητα ,θα είναι κ νομότυπη.

Επίσης ,επειδή το συντριπτικό ποσοστό πωλήσεων αφορά την 95άρα ,όπου εκεί γίνεται κ ο ανταγωνισμός τιμών ,εκεί συμφέρει να γίνεται ΚΑΙ η κλοπή στην ποσότητα.

Η Χαμηλή ποιότητα κ η Κλοπή στην ποσότητα ,είναι οι 2 λόγοι για τους οποίους προτιμώ κ πληρώνω την 100άρα για την μοτοσυκλέτα μου ,κ όχι η πιθανή αύξηση ιπποδύναμης ,ούτε η καλύτερη κατανάλωση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ΔΥΣΤΥΧΩΣ έτσι είναι τα πράγματα.
Η 95άρα στην Ελλάδα (με ελάχιστες εξαιρέσεις πχ Crystal) ,είναι κατώτερης ποιότητας κ κατώτερων προδιαγραφών σε σχέση με την εκτός συνόρων.
Και δεν μιλάμε μόνο για τα εξελιγμένα Ευρωπαϊκά κράτη.
Το ίδιο ισχύει για την Βαλκάνική ,ακόμα κ για την Τούρκικη.
Και επίσης ΔΥΣΤΥΧΩΣ ,για να συμβαίνει αυτό κατα κόρον ,θεωρώ ότι αυτή η χαμηλή ποιότητα ,θα είναι κ νομότυπη.

Επίσης ,επειδή το συντριπτικό ποσοστό πωλήσεων αφορά την 95άρα ,όπου εκεί γίνεται κ ο ανταγωνισμός τιμών ,εκεί συμφέρει να γίνεται ΚΑΙ η κλοπή στην ποσότητα.

Η Χαμηλή ποιότητα κ η Κλοπή στην ποσότητα ,είναι οι 2 λόγοι για τους οποίους προτιμώ κ πληρώνω την 100άρα για την μοτοσυκλέτα μου ,κ όχι η πιθανή αύξηση ιπποδύναμης ,ούτε η καλύτερη κατανάλωση.
εκο 95αρα σερβια και εκο 95αρα ελλαδα διαφορες φουλ..
επισης γιατι να λεμε 100αρα,αφου εξωτερικο δεν υπαρχει 100αρα μονο 98αρα
στην ελλαδα τη βαφτισαμε ετσι
 
Top Bottom