Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Παιδες υπαρχει καποιος που εχει tutoro και δεν το θελει;
Φιλος ψαχνει αλλα δε βρισκει κατι.... o_O
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Παιδες υπαρχει καποιος που εχει tutoro και δεν το θελει;
Φιλος ψαχνει αλλα δε βρισκει κατι.... o_O
Εχω εγω ενα...αλλα θελω κ αλλο:rolleyes:
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Αυτό λοιπόν που δεν μου καθόταν καλά είναι ότι το απλό tutoro λιπαίνει την μια πλευρά της αλυσίδας.

Επομένως όσο καλό και να ήταν το tutoro το αποτέλεσμα κάθε άλλο παρά καλό είναι.

Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται η διαφορά λίπανσης από την μια πλευρά και τα αποτελέσματα της μη λίπανσης στην άλλη πλευρά.





Έτσι λοιπόν αυτές τις μέρες που καθόμασταν ετοίμασα το TUTOTO UPGRADE!

Άλλαξα όλη την γραμμή με σωληνάκι πιέσεως αέρα 4mm (χρώματος μπλε = Blue line ;)) το οποίο είναι πιο σκληρό από το απλό λαστιχένιο σωληνάκι και έτσι δεν συμπιέζεται όταν το πιάνω με tie wrap στο σκελετό.




Αγόρασα έναν καινούργιο οδηγό αλυσίδας καθώς ήταν φτηνός ~12€, και από την επάνω πλευρά τοποθέτησα έναν διακλαδωτήρα αέρα τύπου Υ.

Με 2 διάφανα σωληνάκια 3mm έφτιαξα τις απολήξεις στις 2 πλευρές της αλυσίδας, τρυπώντας κατάλληλα τον οδηγό.





Με την σημερινή αλλαγή αλυσιδογράναζων στον @el-Gatto, τοποθέτησα τα παραπάνω.





Με μια μικρή διαδρομή που έκανα δείχνει όλα να είναι Ο.Κ.

Επειδή η διαδρομή της γραμμής είναι μεγάλη (~80cm) έχω πάρει και ένα διακόπτη ώστε να τον τοποθετήσω στο κάτω μέρος πριν την διακλάδωση ώστε να διακόπτω την οποιαδήποτε διαρροή που μπορεί να έχει.

Δεν τον έχω τοποθετήσει ακόμη γιατί μπορεί να μην χρειασθεί.

Όλα τα παραπάνω εκτός του οδηγού αλυσίδας έχουν κόστος <10€ επομένως νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραίος ο Σάκης!
Εργοστασιακή η μόντα!




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Αυτά που έβαλα είναι festo και οι κωδικοί είναι :
Σωληνάκι elastolan N4
Σωληνάκι elastolan N6
Διακλαδωτήρας Υ QSY-B-4-20
Σωληνάκια μου έχουν περισσέψει κανένα μέτρο.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αυτά που έβαλα είναι festo και οι κωδικοί είναι :
Σωληνάκι elastolan N4
Σωληνάκι elastolan N6
Διακλαδωτήρας Υ QSY-B-4-20
Σωληνάκια μου έχουν περισσέψει κανένα μέτρο.
τρομακτικες λεπτομερειες !!!!!!!
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Βιομηχανικά είδη.
Άμα θέλεις στα μαζεύω και στα στέλνω. Στείλε PM αν σε ενδιαφέρει.
Φυσικά άμα δεν σου κάνει κοπο θα το ήθελα
Πμ δεν μπορώ να σου στείλω για κάποιο λόγο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Blue line ένα πμ και σε εμένα όποτε μπορείς....
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα συγχαρητήρια!
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Παίδες έχει τοποθετήσει κανείς το ακροφύσιο στο μπροστινό γρανάζι; Να στάζει στην μέση της αλυσίδας από την μέσα μεριά...


Στο πίσω ούτε όμορφο είναι και ευάλωτο όπως το βλέπω σε πολλά!
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Παίδες έχει τοποθετήσει κανείς το ακροφύσιο στο μπροστινό γρανάζι; Να στάζει στην μέση της αλυσίδας από την μέσα μεριά...


Στο πίσω ούτε όμορφο είναι και ευάλωτο όπως το βλέπω σε πολλά!
Στο μπροστα ειναι καλυτερα,αλλα δεν το ελεγχεις σε περιπτωση που αλλαξει θεση.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Στο μπροστα ειναι καλυτερα,αλλα δεν το ελεγχεις σε περιπτωση που αλλαξει θεση.

Σκέφτομαι να κατασκευάσω μεταλλικό ακροφύσιο το οποίο να το σταθεροποιήσω σε κάποια βίδα εκεί κοντά. Βασικά έχω βρει και την βίδα...
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Θα έχει την ίδια ροή?
Μπροστά θα είναι λιγοτεροι οι κραδασμοί.
Δεν γνωρίζω την απάντηση αλλά μου φαίνεται εύλογη απορία.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Θα έχει την ίδια ροή?
Μπροστά θα είναι λιγοτεροι οι κραδασμοί.
Δεν γνωρίζω την απάντηση αλλά μου φαίνεται εύλογη απορία.
Την ροή την κανονίζει το βαρελάκι (δεξαμενή) και όχι το ακροφύσιο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Την ροή την κανονίζει το βαρελάκι (δεξαμενή) και όχι το ακροφύσιο.
Αυτό ακριβώς.
Το οποίο είναι στερεωμένο σε κάποιο σημείο του πλαισίου και όχι στο ψαλίδι.;)
 
Top Bottom