Σωστη χρηση συμπλεκτη.

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Συμπλέκτη με 4 δάχτυλα πατούσα τις πρώτες 3-4 μέρες που ανέβηκα σε μηχανάκι. Μετά μου βγήκε αυτόματα, και φυσικά ήταν πιο ασφαλές, να τον πατάω με τα 2. Πλέον μου φαίνεται αφύσικο να χρησιμοποιήσω και τα 4 δάχτυλα καθώς νιώθω ότι θα μου φύγει το τιμόνι. Βέβαια ο συμπλέκτης στο CRF είναι βούτυρο, δεν ξέρω τι κάνουν σύντροχοι με παλιά KLR κτλ. Αντίθετα, φρένο δεν μπορώ να πατήσω μόνο με 1-2 δάχτυλα, πάντα με 4.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμπλέκτη με 4 δάχτυλα πατούσα τις πρώτες 3-4 μέρες που ανέβηκα σε μηχανάκι. Μετά μου βγήκε αυτόματα, και φυσικά ήταν πιο ασφαλές, να τον πατάω με τα 2. Πλέον μου φαίνεται αφύσικο να χρησιμοποιήσω και τα 4 δάχτυλα καθώς νιώθω ότι θα μου φύγει το τιμόνι. Βέβαια ο συμπλέκτης στο CRF είναι βούτυρο, δεν ξέρω τι κάνουν σύντροχοι με παλιά KLR κτλ. Αντίθετα, φρένο δεν μπορώ να πατήσω μόνο με 1-2 δάχτυλα, πάντα με 4.
Μια χαρά κάνω ακριβώς τα αντίθετα..χαχα

Συνήθως έχω 4 δάχτυλα στον συμπλέκτη και 2 δαχτυλακια στο φρένο. Δεν ξέρω με 4 δάχτυλα πως μπορείς να περιστρέφεις ταυτόχρονα και την γκαζιερα πάντως και να έχεις και σωστό έλεγχο στο φρένο και αν χρειαστεί αλλαγή κατεύθυνσης διόρθωση κλπ.

Φυσικά μιλάω πάντα για άσφαλτο. Χώμα ένα δάχτυλο στον συμπλέκτη και πάλι 2 δάχτυλα φρενο. Όμως μηχανές όπως το lc4 η εντουρο μηχανάκια έχουν ελαφρύ συμπλέκτη και μπορείς να έχεις ένα δάχτυλο και έτσι έλεγχο. Υπάρχουν μηχανές δρόμου που και να 4 δάχτυλα στον συμπλέκτη υποφέρεις
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για το φρένο, ένα ή δύο δάκτυλα.
Για τον συμπλέκτη, ότι με βολεύει κάθε φορά και αναλόγως τα "κέφια"!!!
Πλαφόν δεν υπάρχει! Ούτε πρέπει αυτό, πρέπει το άλλο!!!
Πιο απλά, δεν γίνεται!!!!
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
2-2 και όταν έρχεται η κούραση ,4-2. Δυστυχώς είναι βαρύς στα παλιά και μέχρι ΄'ένα τσικ πριν το τέρμα΄΄ για να απαντήσουμε και στο αρχικό ερώτημα.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
ασφαλτος...
4 δαχτυλα συμπλεκτη...
2 φρενο...

χωμα...
2 δαχτυλα συμπλεκτη...
2 φρενο....

σε στασεις...
κωλοδαχτυλο μονο σε φωτογραφιες...:inlove:

και τα πεντε (5) δαχτυλα ορθανοιχτα...
σαν τον ηλιο του παλιου ορθοδοξου οταν ανατελει...
κοινως μουτζα...
την ριχνω μονο οταν ξεκαβαλικευω...
καθοτι πεζος δεν πεφτει το προστιμο των 100e....:p



:muted::friendship:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
ασφαλτος...
4 δαχτυλα συμπλεκτη...
2 φρενο...

χωμα...
2 δαχτυλα συμπλεκτη...
2 φρενο....

σε στασεις...
κωλοδαχτυλο μονο σε φωτογραφιες...:inlove:

και τα πεντε (5) δαχτυλα ορθανοιχτα...
σαν τον ηλιο του παλιου ορθοδοξου οταν ανατελει...
κοινως μουτζα...
την ριχνω μονο οταν ξεκαβαλικευω...
καθοτι πεζος δεν πεφτει το προστιμο των 100e....:p



:muted::friendship:
Μας κάλυψες όλους!!! :p
Επόμενο θέμα παρακαλώ :laugh:!!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η συζήτηση μου έφερε στο μυαλό το ανέκδοτο με τη γκόμενα που τη ρωτάει ο γκόμενος πόσα δάχτυλα θέλει , ποτό όμως. Και αυτή που δεν έχει δει ότι σερβίρει ποτό απαντάει κάτσε βρε να πιούμε κάτι πρώτα.
 

Vargos

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Africa
Μανετα: θελω να με χουφτωσεις....
Οδηγος: Ποσα δαχτυλα θες μωρο ?
Μανετα: Δεν τα ρωτανε αυτα , τραβα βαλε quicksifter φλωρε ....

ευχαριστω για την μηχανολογικη εξηγηση ολα τα αλλα ειναι θεμα γουστου απο οτι φαινεται....
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δύο συμπλέκτη δύο φρένο.

Τέσσερα σε συμπλέκτη δε μπορώ να έχω γιατί έχω γρήγορο μηχανάκι πρέπει να βαστάς γερά τα g είναι πολλά αλλιώς τρως σούπα διαστημική.

Αν είχα κάνα μπεμβε κάνα χονδα νταξ' θα ημουν και σταυροπόδι πάνω στο μηχανακι σιγά τ'αυγα...
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Μια χαρά κάνω ακριβώς τα αντίθετα..χαχα

Συνήθως έχω 4 δάχτυλα στον συμπλέκτη και 2 δαχτυλακια στο φρένο. Δεν ξέρω με 4 δάχτυλα πως μπορείς να περιστρέφεις ταυτόχρονα και την γκαζιερα πάντως και να έχεις και σωστό έλεγχο στο φρένο και αν χρειαστεί αλλαγή κατεύθυνσης διόρθωση κλπ.

Φυσικά μιλάω πάντα για άσφαλτο. Χώμα ένα δάχτυλο στον συμπλέκτη και πάλι 2 δάχτυλα φρενο. Όμως μηχανές όπως το lc4 η εντουρο μηχανάκια έχουν ελαφρύ συμπλέκτη και μπορείς να έχεις ένα δάχτυλο και έτσι έλεγχο. Υπάρχουν μηχανές δρόμου που και να 4 δάχτυλα στον συμπλέκτη υποφέρεις
Off topic:φαντάζομαι έχεις συμπλέκτη με ντίζα? στο δικό μου με 4 και μετά από ώρα θέλω να βάλω και το άλλο χέρι . θα αρχίσω με μια εξαέρωση πρώτα..
 
Top Bottom