Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ουσιαστικά δηλαδή έχοντας την βάση μπορείς να προσαρμόσεις πάνω σε αυτήν τα ήδη υπάρχοντα σαμάρια ας πούμε...?
θεωρητικα ναι γιατι εχει ενα σωρο θηλιες η εξαρτηση και στανταρ με καποιο τροπο μπορεις να προσαρμοσεις σχεδον οτιδηποτε.
Εγω δεν σκοπευα να βαλω αυτα τα σαμαρια , απλα ετυχε και τα πηρα και ειπα να το κανω ετσι.
Σκοπευα να παρω τις κοπιες Kriega απο aliexpress.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
ΦΟΒΕΡΗ ιδεα . απο της kriega συστημα νομιζω? μαλλον θα ξεπουλησει η εξαρτηση συντομα....
εδεσε ευκολα πανω στο μηχανακι?
Δενει για πλακα παντου, εχει 2 ιμαντες πισω και 2 στο τελειωμα του Υ οπως φαινεται στο βιντεο. Οποτε κανεις θηλιες κλπ οπου σε βολευει.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Να και ενα αλλο βιντεο με CRF οπως το δικο μου. Δε μαρεσει βεβαια ο τροπος που δενει τα σαμαρια με λαστιχα αλλα ετσι για την ιδεα.

 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
To Rackless συστημα αποσκευων του φτωχου...!





Πηρα την ιδεα απο εναν τυπο στο youtube και αργοτερα βρηκα και αλλον που το εβαλε σε CRF.
Κοστος 75 ευρω, βαση (25euro) και τσαντες απο XLmoto (50 euro).
Φοβεροοοοο

#xrv_world_explorer
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ξεκίνησαν οι παράπλευρες απώλειες της καραντίνας...



...μείναμε από μπαταρία :hungover::laugh:

Βασικά με το που την έβαλα μπροστά κατάλαβα ότι δεν έχω δεύτερη μιζιά. Ήθελα να βγω λίγο να ξεχαρμανιάσω. Λέω ας πάω, δεν θα το σβήσω πουθενά ίσως να φορτίσει στη διαδρομή.
Μετά από σαράντα λεπτά γυρνάω, το σβήνω περιμένω ένα λεπτό, δοκιμή... καμία τύχη.
Την έβαλα στον φορτιστή και δείχνει 12,3V. Το κακό είναι ότι στις πρώτες προσπάθειες ο φορτιστής έβγαζε μήνυμα full και δεν έδινε ρεύμα. Την άφησα για λίγο στην συντήρηση και σε επόμενη δοκιμή κάτι ξεκίνησε να γίνεται.
Θα την αφήσω όλο το βράδυ και θα δω, τι λέτε πάω για καινούργια;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα την αφήσω όλο το βράδυ και θα δω, τι λέτε πάω για καινούργια;
Nαι. Την ιδια ΥΤΖ14 που φοραει και το ΚΤΜ φορας. Το ιδιο ειχα παθει κι εγω. Μετα απο 3 χρονια μολις εμενε για λιγο καιρο αφορτιστη ζοριζοταν πολυ. Το θεμα ηταν οτι απο ενα σημειο και μετα εχανε δυνατοτητα πληρους φορτισης, ασχετα αν εγραφε 12.5ν. Το παθαινουν αυτο οι μπαταριες αν αδειαζουν απο ακινησια, και δεν παραγουν αρκετο ρευμα για να παρει μπροστα το μοτερ. Ποσο μαλλον η ΥΤΖ14 που ειναι μικρη σε μεγεθος και πιο αδυναμη απο μια κλασσικη ΥΤΧ14...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ξεκίνησαν οι παράπλευρες απώλειες της καραντίνας...



...μείναμε από μπαταρία :hungover::laugh:

Βασικά με το που την έβαλα μπροστά κατάλαβα ότι δεν έχω δεύτερη μιζιά. Ήθελα να βγω λίγο να ξεχαρμανιάσω. Λέω ας πάω, δεν θα το σβήσω πουθενά ίσως να φορτίσει στη διαδρομή.
Μετά από σαράντα λεπτά γυρνάω, το σβήνω περιμένω ένα λεπτό, δοκιμή... καμία τύχη.
Την έβαλα στον φορτιστή και δείχνει 12,3V. Το κακό είναι ότι στις πρώτες προσπάθειες ο φορτιστής έβγαζε μήνυμα full και δεν έδινε ρεύμα. Την άφησα για λίγο στην συντήρηση και σε επόμενη δοκιμή κάτι ξεκίνησε να γίνεται.
Θα την αφήσω όλο το βράδυ και θα δω, τι λέτε πάω για καινούργια;
Εάν έχεις φορτιστή Ctek (λέω τώρα, δεν είναι απίθανο) βάλε την για φόρτιση στην ένδειξη recondition! Θα στην επαναφέρει. Έτσι έχω επαναφέρει νεκρές τελείως μπαταρίες, μέσα σε δυο μέρες!!!
Αν αισθάνεσαι ανασφάλεια.... αγοράζεις άλλη!!!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Nαι. Την ιδια ΥΤΖ14 που φοραει και το ΚΤΜ φορας. Το ιδιο ειχα παθει κι εγω. Μετα απο 3 χρονια μολις εμενε για λιγο καιρο αφορτιστη ζοριζοταν πολυ. Το θεμα ηταν οτι απο ενα σημειο και μετα εχανε δυνατοτητα πληρους φορτισης, ασχετα αν εγραφε 12.5ν. Το παθαινουν αυτο οι μπαταριες αν αδειαζουν απο ακινησια, και δεν παραγουν αρκετο ρευμα για να παρει μπροστα το μοτερ. Ποσο μαλλον η ΥΤΖ14 που ειναι μικρη σε μεγεθος και πιο αδυναμη απο μια κλασσικη ΥΤΧ14...
Κατέβηκα ξανά να δω τι γίνεται, όλη μέρα δεν έχω δει πάνω από 12,6. Συνήθως όσο είναι επάνω ο φορτιστής βλέπω 14-15+. Άρα πάμε για μπαταρία... Ακούει jimmatas από που ψωνίζουμε? :Watching::laugh:
Α, και τελικά φοράει YTX16-BS
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
o_Oo_Oo_Oo_Oo_O

Και που τη βαζει, βοηθεια μας?
Κάπου είχα διαβάσει, χωρίς να ξέρω αν είναι έγκυρο, ότι αυτά τα μοτέρ έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις κατά την εκκίνηση.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Κατέβηκα ξανά να δω τι γίνεται, όλη μέρα δεν έχω δει πάνω από 12,6. Συνήθως όσο είναι επάνω ο φορτιστής βλέπω 14-15+. Άρα πάμε για μπαταρία... Ακούει jimmatas από που ψωνίζουμε? :Watching::laugh:
Α, και τελικά φοράει YTX16-BS
Δε σε προλαβα αλλα ναι 16αρα φοραει επανω ο Τιγρης. Εγω εβαλα μια bosch πριν απο 2 χρονια και οκ καλα παει εως τωρα, την βαζω βεβαια τακτικα στον συντηρητη οσο δεν κινειται η μηχανη.
Ο,τι και να βαλεις υπολογισε απο 75-80 ευρω κ πανω..!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δε σε προλαβα αλλα ναι 16αρα φοραει επανω ο Τιγρης. Εγω εβαλα μια bosch πριν απο 2 χρονια και οκ καλα παει εως τωρα, την βαζω βεβαια τακτικα στον συντηρητη οσο δεν κινειται η μηχανη.
Ο,τι και να βαλεις υπολογισε απο 75-80 ευρω κ πανω..!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Χωρητικότητα 14 ah (αμπερωρια)
Άρα δηλαδή όταν μετράς μια τέτοια μπαταρία με το μηχανάκι σβηστό τι πρέπει να σου δείχνει; 14;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Άρα δηλαδή όταν μετράς μια τέτοια μπαταρία με το μηχανάκι σβηστό τι πρέπει να σου δείχνει; 14;
Οχι. Ολες οι μπαταρίες auto/moto ειναι 12βολτες, αρα ολες δειχνουν 12.3-12.6ν.

Τα αμπερωρια δειχνουν για ποσες ωρες μπορει να δινει ρευμα η μπαταρια, δηλαδη την ικανοτητα της να παραγει ηλεκτρισμό. 14αμπερωρια σημαίνει οτι μπορει να δινει πχ 1.4 αμπερ για 10 ωρες. Ή 2 αμπερ για 7ωρες κτλ. Αυτο μετριεται με αμπεροτσιμπιδα.
 
Top Bottom