Φορτωμένη μοτο κ ασφαλείς οδήγηση

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ειναι ευκολο να τσεκαρεις καταρχην εαν θελει συμπληρωμα. Κουρδιζεις τερμα προφορτιση και αρχιζεις να ξεσφιγγεις. Αν απο καποιο σημειο και μετα ο ρυθμιστης γυριζει πολυ πιο ανετα τοτε εκει σημαινει οτι η σταθμη ειναι χαμηλα και το πιστονακι ειναι στον αερα.

Εγω συμπληρωσα με ΑΤF (υδραυλικου τιμονιου) αλλα μου ειχαν πει οτι οποιοδηποτε λαδι και να βαλεις θα κανεις δουλεια, καθως ειναι κλειστο κυκλωμα οπως των φρενων αλλα δεν δεχεται θερμοκρασιες κτλ ωστε να θελει κατι ιδιαιτερο. Που λεει ο λογος θα μπορουσες να βαλεις και νερο αν δεν σκουριαζε ή και DOT4 αν δεν ετρωγε τα ορινγκ... Βαλε ο,τι εχεις προχειρο απο υδραυλικο λαδι.

Η διαδικασια απλη:
  • Γυρνας τον ρυθμιστη τερμα αριστερα οσο παει, αφαιροντας ολη την προφορτιση
  • Λυνεις τον ρυθμιστη απο τη βαση του
  • Τον γυρνας τουμπα
  • Στο κατω μερος του ειναι το ρακορακι, λυνεις τελειως τη βιδα του ρακορ.
  • Η σωστη διαδικασια ειναι να αφαιρεσεις το αμορτισερ και να το βαλεις αναποδα να σταξει ολο το παλιο υγρο απο μεσα απο το σωληνακι. Αν βαριεσαι ομως να το κανεις απλα κρεμασε χαμηλα το σωληνακι και ασ'το να τρεξει.
  • Παιρνεις τον ρυθμιστη στο χερι, παντα αναποδα, και με ενα μακρυ κλειδακι αλεν/τορξ (οχι κατσαβιδι για να μην κανεις ζημια στο εμβολακι) το βαζεις στην τρυπα του ρακορ και πιεζεις μεσα σιγα σιγα το εμβολο μεχρι να τερματισει. Θυμιζω ο ρυθμιστης πρεπει να ειναι ξεκουρδιστος τελειως, μηδενικη προφορτιση.
  • Οταν τερματισει το εμβολο, γεμιζεις με το λαδι που θα χρησιμοποιησεις τον κυλινδρο του ρυθμιστη εως επανω.
  • Συνδεεις με το σωληνακι της προφορτισης και σφιγγεις το ρακορ με το χερι και οχι τερμα. Αρχιζεις και δινεις προφορτιση να γεμισει το σωληνακι και το ποτηροεμβολο πανω στο αμορτισερ. Μολις δεις οτι αρχιζει και ζοριζει και δεις λαδι να τρεχει απο το χαλαρο ρακορ, σταματας.
  • Σηκωνεις ψηλα το σωληνακι και αφαιρεις το ρακορ και τον ρυθμιστη. Απο εκει και περα το σωληνακι πρεπει να το κρατας ψηλα για να μην αδειασει το λαδι που ηδη εχει μεσα.
  • Επαναλαμβανεις τη διαδικασια (ξεσφιγγεις προφορτιση, πατας πιστονακι, γεμιζεις λαδι) και αυτη τη φορα σφιγγεις το σωληνακι με το ρακορ οσο περισσοτερο μπορεις.
  • Βιδωνεις ρυθμιστη στη βαση του για να σε βοηθησει και σφιγγεις τελειως το ρακορ
  • Ετοιμος
Σιγουρα θα μεινουν μια-δυο φισαλιδες αερα μεσα αλλα δεν σε νοιαζει. Πριν το κανω δεν επιανα το sag μου μονος ουτε καν με τερμα προφορτιση. Μετα την επισκευη το επιανα στα μισα του ρυθμιστη.
Ας το μεταφέρει κάποιος (καλός άνΘρωπας) στα τεχνικά αυτό ,με τον κατάλληλο τίτλο.
Είναι πολύ χρήσιμες DIY πληροφορίες ,k είναι κρίμα να "θαφτούν" στην λίθη των threads ,αντί να βοηθήσουν με ένα απλό ψάξιμο.

Πιθανός τίτλος: Αλλαγή Λαδιού Υδραυλικής Προφόρτισης
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ας το μεταφέρει κάποιος (καλός άνΘρωπας) στα τεχνικά αυτό ,με τον κατάλληλο τίτλο.
Είναι πολύ χρήσιμες DIY πληροφορίες ,k είναι κρίμα να "θαφτούν" στην λίθη των threads ,αντί να βοηθήσουν με ένα απλό ψάξιμο.

Πιθανός τίτλος: Αλλαγή Λαδιού Υδραυλικής Προφόρτισης
Ετοιμο..
 
Top Bottom