χιλιόμετρα με σκασμένο λάστιχο με δεματικά

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Οσο ειχα τα μαμα TW47-48 με ειχε πιασει λαστιχο πισω 2 φόρες.
Και τις 2 το πηγα με προσοχη κ λιγο αναποδο τιμόνι στο συνεργειο,
Αποστασβη 7-8χιλ.
προς το τέλος κοπναγε λιγο αυτο που λεει ο ΧΛΓιωργης για την κοντρα.
 

Magelanos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Ίλιον
Όνομα
Πανος
Μοτό
1)BMW K1200S
2)BMW F650
Δυστυχώς η σαμπρελα έιναι άτιμο πράμα. Παθών πριν δύο βδομάδες δικαβαλος πάνω σε 200 κυβικά μηχανάκι φερναμε τούμπες στην εθνική με 100χιλιόμετρα μετά από ξαφνικό κλαταρισμα. Ο εξοπλισμός μας έσωσε και τύχη που δεν μας πέρασε κανείς από πάνω. Θέλει συχνά έλεγχο πίεσης αέρα, αλλαγή με καινούργια σαμπρελα τουλάχιστο όταν αλλάζουμε λάστιχο και ας είναι σε άριστη κατάσταση. Και το βασικότερο έλεγχο στην φακαρολα και αλλαγή όταν είναι πολύ χρόνο επάνω.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δυστυχώς η σαμπρελα έιναι άτιμο πράμα. Παθών πριν δύο βδομάδες δικαβαλος πάνω σε 200 κυβικά μηχανάκι φερναμε τούμπες στην εθνική με 100χιλιόμετρα μετά από ξαφνικό κλαταρισμα. Ο εξοπλισμός μας έσωσε και τύχη που δεν μας πέρασε κανείς από πάνω.
Ωχ, ευτυχως τη γλυτωσατε! :eek: Να αναφερω οτι κι'εγω τα χρειαστηκα αυτη τη φορα καθως εσκασε ενω ημουνα αναμεσα σε σειρες αυτοκινητων σε μια πηγμενη Εθνικη πλησιαζοντας τα διοδια των Αφιδνων βραδακι Κυριακης o_O Το μηχανακι χορεψε ασχημα και για μια στιγμη φοβηθηκα μη γινω "μπαλα μπιλιαδου":oops: αλλα τοσωσα. Απο αυτη την αποψη, τα μηχανακια με tubeless προσφερουν αλλη ασφαλεια στην ασφαλτο :ok:


Παντως τελικα ενα πιο σκληρο λαστιχο μπορει να ξεζανταρεται πιο δυσκολα ή και καθολου με λεβιεδες στην ακρη του δρομου αλλα προσφερει μεγαλυτερη ασφαλεια σε περιπτωση κλαταρισματος σαμπρελας στην ασφαλτο και επιτρεπει να οδηγηθει η μηχανη με πισω σκασμενο λαστιχο - μιλαω για μεσαια/μεγαλα on-off. Εψαξα και ειδα οτι τα Anakee Wild εχουν σχετικα σκληρα πλαϊνα, εχει γραφτει κι'εδω στο σχετικο νημα, και αυτος νομιζω ειναι και ο λογος οτι ο Μητσος δεν ειχε προβλημα να κανει χιλιομετρα με σκασμενο πισω + το γεγονος οτι το KLR ειναι "ελαφρουτσικο" οντας μονοκυλιδρο.
 
Top Bottom