Δυστυχώς η σαμπρελα έιναι άτιμο πράμα. Παθών πριν δύο βδομάδες δικαβαλος πάνω σε 200 κυβικά μηχανάκι φερναμε τούμπες στην εθνική με 100χιλιόμετρα μετά από ξαφνικό κλαταρισμα. Ο εξοπλισμός μας έσωσε και τύχη που δεν μας πέρασε κανείς από πάνω.
Ωχ, ευτυχως τη γλυτωσατε!
Να αναφερω οτι κι'εγω τα χρειαστηκα αυτη τη φορα καθως εσκασε ενω ημουνα αναμεσα σε σειρες αυτοκινητων σε μια πηγμενη Εθνικη πλησιαζοντας τα διοδια των Αφιδνων βραδακι Κυριακης
Το μηχανακι χορεψε ασχημα και για μια στιγμη φοβηθηκα μη γινω "μπαλα μπιλιαδου"
αλλα τοσωσα. Απο αυτη την αποψη, τα μηχανακια με tubeless προσφερουν αλλη ασφαλεια στην ασφαλτο
Παντως τελικα ενα πιο σκληρο λαστιχο μπορει να ξεζανταρεται πιο δυσκολα ή και καθολου με λεβιεδες στην ακρη του δρομου αλλα προσφερει μεγαλυτερη ασφαλεια σε περιπτωση κλαταρισματος σαμπρελας στην ασφαλτο και επιτρεπει να οδηγηθει η μηχανη με πισω σκασμενο λαστιχο - μιλαω για μεσαια/μεγαλα on-off. Εψαξα και ειδα οτι τα Anakee Wild εχουν σχετικα σκληρα πλαϊνα, εχει γραφτει κι'εδω στο σχετικο νημα, και αυτος νομιζω ειναι και ο λογος οτι ο Μητσος δεν ειχε προβλημα να κανει χιλιομετρα με σκασμενο πισω + το γεγονος οτι το KLR ειναι "ελαφρουτσικο" οντας μονοκυλιδρο.