Άλλος ένας Dominatoras..

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Καλησπέρα everybody. Ανοίγω και εγώ ένα θέμα να μην χαλάσω κανενός αλλου μιας και δεν το έχω ξανάκανει όλο αυτό με τα topic.

Αμφιταλαντευομενος έχοντας πουλήσει ένα wr250r λόγω έλλειψης δύναμης κάποιες φορές και μην μπορώντας να κόψω ένα κυλινδρο για να κατεβάσω το βάρος σε ένα transalp 650 που είχε αντικαταστησει το wr προσωρινά, είχε παρθεί η απόφαση.

Έπρεπε να βρω ένα πιο δυνατό μονοκύλινδρο.. Τα κουκιά δεν έβγαιναν για 690,εκτός αν σταματουσα να πίνω μπύρες και να καίω βενζίνη. Οπότε επειδή προτεραιότητες δεν θα άλλαζα σύντομα άρχισα να ψάχνομαι για ένα ταπεινό nx650 το οποίο να εφερνα και εγώ στα μέτρα μου..

Λίγο καιρό μετά βρέθηκε.. Δεν ήξερα πόσο χάλια θα ήταν αλλά ευτυχώς δεν υπολογιζα και ότι θα ήταν κάτι εύκολο, οπότε όλα καλά..




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Και έρχεται που λέτε Κρήτη το μηχάνημα.. Και ξεκινάω να το επεξεργαζομαι..


Μοντέλο του 1999 βγάζει το πλαίσιο.. Το έχουν δει τα ματάκια μου τα ίδια.. Τα ίδια ματάκια μου βλέπουν τη γέφυρα και τα nissin φρένα..
Μετά από άπειρη σκέψη ολοκληρων δύο λεπτών.. Έχω καταλάβει ότι έχει παίξει αλλαγή από άλλο μοντέλο. 99% από transalp προ 1996 χρονιάς..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Αυτό το tapatalk όλο error στο upload βγάζει μην το σιχτιρισω και δαυτο..
Εδώ οι μερακλιδικες δουλειές..

Νταξει...
Μέχρι το τρίτο ποστ εχω αγοράσει με 1 ευρώ το vip στο tapatalk πριν μου σπάσει τα νεύρα.... Τα λάστιχα με προιδεαζουν για πολλά χρόνια ακινησίας.



Επειδή το έχω ξαναδεί το έργο. Βγάζω λάδια, βάζω λάδια ανοίγω τη βίδα να δω ότι δουλεύει η τρόμπα και πάει λάδι στη κεφαλή και το πάω μια βόλτα σε μια ευθεία παρακάτω.
Όλες οι ταχύτητες μπαίνουν, δεν βουιζει καμία και το πιο καλό, δεν βγαίνουν κιόλας χωρίς να το θέλεις εσύ..
Ο καμένος φυσάει και το γιαούρτι..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Και ελυνα και ελυνα.. Και δεν έμενε και τίποτα να κρατήσω πάνω που να μην θέλει κάτι..
Έφτασα λοιπόν να έχω γεμίσει διάφορες κούτες με ανάλογα την ομάδα που ανηκαν τα πράγματα..

Σε ένα σημείο λοιπόν έφτασα να έχω το σκελετό στα χέρια.. Στη κάτω μεριά έχει μια βίδα η οποία έχει μέσα ένα μεταλλικό φίλτρο.. Που υπέθεσα πως δεν θα το ανοιγαν συχνά..
Ξεκίνησα με αεροκλειδο lidl και 300 κομπρεσερ.. Πέρασα σε αεροκλειδο wurth, μετά σε kawasaki και κομπρεσερ κάθετο διτονο.. Δεν ελυνε..
Έβαλα λίγο φωτιά λέει για να μην χαλάσω το χρωμα.. Είχα ακόμα ελπίδες να μην βαψω το σκελετό.

Οι ελπίδες βέβαια σύντομα είχαν φύγει από το μυαλό μου και ερχόταν εικόνες με οξυγόνο, είχα δει πριν χρόνια εκείνη την εικόνα στο ίντερνετ..

Δεν είχα ξαναφτασει ποτέ τόσο κοντά να ταυτιστω με τέτοια εικόνα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Σε συγκεκριμένα σημεία δεν έχω φώτο.. Όπως για παράδειγμα μόλις κατάφερα πλέον να λύσω τη βίδα-φιλτρο.
Αφού γλιτωσαμε το νευρικό κλονισμό επιστρατευσαμε το πιστό μας φορτηγακι,δηλαδή ένα smart και βάλαμε μέσα σκελετό και μοτέρ.

Πιο πριν, καθώς ελυνα το πίσω φτερό είδα πως είναι σωστό. Το ίδιο και όταν έλυσα τη σχάρα, το μικρό υποπλαισιο Και ότι άλλο μαραφέτι έβγαζα από πάνω. Όλα ήταν ίσια ή ξαναερχοταν στη θέση τους..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Πάμε που λέτε σε ένα μάστορα που έχει το σπέσιαλ τουλ, μην παλεύουμε με αλφαδια και λέιζερ.. Αν και δεν ήταν δύσκολο να βγάλω διάγνωση..

Ή στραβός είναι ο γυαλος.. Ή στραβά αρμενιζουμε..

Δεν είναι τόσο όσο φαίνεται καθώς είναι και η γωνία λήψης της φώτο.. Αλλά ήμασταν λίγο,ορτσα θα έλεγα..



Λίγο πιο αργά την ίδια μέρα,σε ένα άλλο σημείο της πόλης, λυναμε το μοτέρ..

Κεφαλή.. Κοκορακια.. Jameson.. Κορκολης-ΣκονηΚαιΘρυψαλαΝαΓινομαιΜαζιΣου..
To be continued..

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom