Άξονας R1150GS ADVENTURE

Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Πιθανόν να το έβαψε διότι θεώρησε ότι ο άξονας είναι εκτεθειμένος και όχι ότι είναι κάπου εσωτερικά...?
Όχι φίλε,τον κράταγα στο χέρι (τον άξονα) τον είδε κ μου είπε κ από τι μηχανή είναι.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Bmw
Κάποιοι ναι φίλε.


Σε ευχαριστώ κ από εδώ για τις πληροφορίες.
Χρωστάω κέρασμα.
Τοτε αν περιοδικα γρασαρονται και δε μεινουν στεγνοι ποτέ, δε προκειται να χαλασουν.

Υ.Γ. Μην ευχαριστεις και δεν χρωστας τίποτα.
Αυτο ελειπε , να ξερω κατι και να μη σου το πω...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Γιατι ειναι λαθος η μπογια?
Φίλε μιας κ ασχολούμαι λίγο με τα χρώματα εμένα με εντυπωσίασε ότι έκατσαν κ ασχολήθηκαν με αυτό το κομμάτι.
Δεν έμειναν στην καλή δουλειά απλά, έβαλαν κ την τελευταία πινελιά στην κυριολεξία.
Επίσης τους πήγα ένα κομμάτι ατσάλι χύμα κ το παρέλαβα τυλιγμένο προσεκτικά σε ζελατίνα.

Δεν θεωρώ ότι κάτι έγινε λάθος με το χρώμα εκτός αν μου διαφεύγει κάτι.
Το χρωμα, (κατα πασα πιθανοτητα βαμμενο με σπρευ οπως το βλεπω) σιγουρα θα εχει φτασει και στις αρθρωσεις του σταυρου. Θα τους εχει ¨καλυψει¨ εξωτερικα μερικως ή ολικως με χρωμα.
Αποδειξη αυτου, η φωτογραφιες που εχεις ανεβασει. Η αρθρωση στεκει ¨κλαρινο¨, ενω θα επρεπε με την κλιση που του εχεις δωσει για την φωτογραφιση, να εχει μπατάρει απο την μια πλευρα. Ακομα και καινουργιοι αξονες, που ειναι σφικτοι-αδουλευτοι, δεν καθονται ισιοι.
Αυτο δεν σημαινει ομως απαραιτητα προβλημα. Με το που θα κανει την πρωτη στροφη ο αξονας, θα σπασει το χρωμα που εφτασε εκει κατα την βαφη, και σιγα σιγα με την φυγοκεντρο θα τα πεταξει εκτος, τα ψιλα κομματακια χρωματος.
Αυτα σε περιπτωση λιγου χρωματος (οπως στον αξονα σου).
Στο πολυ χρωμα (συνηθως με πινελο) δεν την πεταει την μπογια κατα την περιστροφη και εχουμε σταδιακα, απο καταστροφη των o'ring μεχρι και τοπικη υπερθερμανση των σταυρων κατα την λειτουργια τους. Η ιδια η αυξηση θερμοκρασιας συμβαλει στην γρηγοροτερη φθορα των o'rings. Η μπογια αναμεσα στα κινουμενα μερη -δεν εννοω τα ρουλεμαν- δημιουργει τριβες που δεν επρεπε να υπαρχουν καθολου, οπως επισης μειωνει τοπικα την ψυξη του σταυρου μεσω του ατμοσφαιρικου αερα. (ναι, σε μηχανηματα που δουλευουν ακαταπαυστα 24/7 ολα αυτα παιζουν ρολο και εχουν την σημασια τους)

Γενικα, οι σταυροι δεν πρεπει να βαφονται ποτε, ειτε μιλαμε για λιγο χρωμα, ειτε μιλαμε για πολυ.

Αυτο που τους αναγνωριζω, ειναι αυτο που ανεφερες, οτι δηλαδη θελησαν να κανουν αυτο το κατι παραπανω για να ευχαριστησουν τον πελατη. Υποδηλωνει κατι καλο στον χαρακτηρα τους, και για εμενα μετραει αυτο αρκετα.

Απο οτι διαβασα, την εκανες ηδη βολτα την ¨κυρά¨ (οχι που δεν θα την ετοιμαζες :p), οποτε καλες βολτες να εχετε και παλι :).
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Πιθανόν να το έβαψε διότι θεώρησε ότι ο άξονας είναι εκτεθειμένος και όχι ότι είναι κάπου εσωτερικά...?
Την δουλειά της μπογιάς την κάνει πιο σωστά το κατάλληλο και πανάκριβο γρασσο που αντέχει τις περιστροφές του άξονα και τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται.

Φίλε Λεωνίδα καλές βόλτες με τη διαχρονική κούκλα σου. Και με το καλό να τα πούμε κι από κοντά σε καμμιά βόλτα.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Το χρωμα, (κατα πασα πιθανοτητα βαμμενο με σπρευ οπως το βλεπω) σιγουρα θα εχει φτασει και στις αρθρωσεις του σταυρου. Θα τους εχει ¨καλυψει¨ εξωτερικα μερικως ή ολικως με χρωμα.
Αποδειξη αυτου, η φωτογραφιες που εχεις ανεβασει. Η αρθρωση στεκει ¨κλαρινο¨, ενω θα επρεπε με την κλιση που του εχεις δωσει για την φωτογραφιση, να εχει μπατάρει απο την μια πλευρα. Ακομα και καινουργιοι αξονες, που ειναι σφικτοι-αδουλευτοι, δεν καθονται ισιοι.
Αυτο δεν σημαινει ομως απαραιτητα προβλημα. Με το που θα κανει την πρωτη στροφη ο αξονας, θα σπασει το χρωμα που εφτασε εκει κατα την βαφη, και σιγα σιγα με την φυγοκεντρο θα τα πεταξει εκτος, τα ψιλα κομματακια χρωματος.
Αυτα σε περιπτωση λιγου χρωματος (οπως στον αξονα σου).
Στο πολυ χρωμα (συνηθως με πινελο) δεν την πεταει την μπογια κατα την περιστροφη και εχουμε σταδιακα, απο καταστροφη των o'ring μεχρι και τοπικη υπερθερμανση των σταυρων κατα την λειτουργια τους. Η ιδια η αυξηση θερμοκρασιας συμβαλει στην γρηγοροτερη φθορα των o'rings. Η μπογια αναμεσα στα κινουμενα μερη -δεν εννοω τα ρουλεμαν- δημιουργει τριβες που δεν επρεπε να υπαρχουν καθολου, οπως επισης μειωνει τοπικα την ψυξη του σταυρου μεσω του ατμοσφαιρικου αερα. (ναι, σε μηχανηματα που δουλευουν ακαταπαυστα 24/7 ολα αυτα παιζουν ρολο και εχουν την σημασια τους)

Γενικα, οι σταυροι δεν πρεπει να βαφονται ποτε, ειτε μιλαμε για λιγο χρωμα, ειτε μιλαμε για πολυ.

Αυτο που τους αναγνωριζω, ειναι αυτο που ανεφερες, οτι δηλαδη θελησαν να κανουν αυτο το κατι παραπανω για να ευχαριστησουν τον πελατη. Υποδηλωνει κατι καλο στον χαρακτηρα τους, και για εμενα μετραει αυτο αρκετα.

Απο οτι διαβασα, την εκανες ηδη βολτα την ¨κυρά¨ (οχι που δεν θα την ετοιμαζες :p), οποτε καλες βολτες να εχετε και παλι :).
Oπου υπαρχει επαφη μεταλλο με μεταλλο θα φυγει αμεσα η μπογια.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Ωραιος Λεωνιδα.Παντα αναρωτιομουν γιατι δεν εφτιαχνε καποιος αξονα και επαιρνε τον μαμα ο οποιος αποδεδειγμενα ειναι μαπα. :friendship:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Ωραιος Λεωνιδα.Παντα αναρωτιομουν γιατι δεν εφτιαχνε καποιος αξονα και επαιρνε τον μαμα ο οποιος αποδεδειγμενα ειναι μαπα. :friendship:
Ε ναι.

530 ευρώ για αντοχή 100,000 χιλιόμετρα ας πούμε.

Δύο σετ αλυσοδογράναζα τουλάχιστον, πιο σίγουρα τρία, πόσο έχουν είπαμε, για μια τυπική μηχανή που θα καλύψει την ίδια απόσταση;

Λογικό να φαίνεται ακριβό όταν η εταιρεία δεν το θεωρεί αναλώσιμο αλλά... Είναι όντως;
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Ε ναι.

530 ευρώ για αντοχή 100,000 χιλιόμετρα ας πούμε.

Δύο σετ αλυσοδογράναζα τουλάχιστον, πιο σίγουρα τρία, πόσο έχουν είπαμε, για μια τυπική μηχανή που θα καλύψει την ίδια απόσταση;

Λογικό να φαίνεται ακριβό όταν η εταιρεία δεν το θεωρεί αναλώσιμο αλλά... Είναι όντως;
Και τι θα πει αυτο Γιαννη?Πρεπει καποιος κατοχος να ειναι χαρουμενος που εχει μικροτερο κοστος απ οτι αν ειχε αλυσιδα?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Και τι θα πει αυτο Γιαννη?Πρεπει καποιος κατοχος να ειναι χαρουμενος που εχει μικροτερο κοστος απ οτι αν ειχε αλυσιδα?
Φυσικά και πρέπει να είναι. Αυτό είναι το νόημα του να έχεις άξονα, πιο φθηνό και χωρίς το σπρέι στην τσάντα. Πιθανώς με πιο σχολαστική συντήρηση στα ρουλεμάν να ζει ο άξονας πολύ περισσότερο, κάνοντας τον ακόμα πιο "φθηνό" ανά χιλιόμετρο.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Φυσικά και πρέπει να είναι. Αυτό είναι το νόημα του να έχεις άξονα, πιο φθηνό και χωρίς το σπρέι στην τσάντα. Πιθανώς με πιο σχολαστική συντήρηση στα ρουλεμάν να ζει ο άξονας πολύ περισσότερο, κάνοντας τον ακόμα πιο "φθηνό" ανά χιλιόμετρο.
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω.Τον αξονα τον εκανε η bmw αναλωσιμο ανταλλακτικο για ευνοητους λογους.Συμφωνω με αυτο που λες για την συντηρηση,αλλα ειδα αρκετους να πληρωνουν και την συντηρηση και τον αξονα στο τελος.

Αποψη μου οτι μπορει αλλα δεν θελει.Υπαρχουν ρουλεμαν και αξονες που δουλευουν σε πολυ χειροτερες συνθηκες,με πολυ μεγαλυτερα φορτια και αντεχουν πολυ πολυ περισσοτερο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Υπαρχουν ρουλεμαν και αξονες που δουλευουν σε πολυ χειροτερες συνθηκες,με πολυ μεγαλυτερα φορτια και αντεχουν πολυ πολυ περισσοτερο.
Σε τρακτέρ και νταλίκες;
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Ωραιος Λεωνιδα.Παντα αναρωτιομουν γιατι δεν εφτιαχνε καποιος αξονα και επαιρνε τον μαμα ο οποιος αποδεδειγμενα ειναι μαπα. :friendship:
Ελάχιστοι αγοράζουν καινούργιο άξονα σε 1100 ή 1150, οι περισσότεροι απλά τον επισκευάζουν ή βάζουν μεταχειρισμένο. Και συνήθως μετά τις 150.000 km και ανάλογα τον τρόπο οδήγησης.

Όποιος τον σπάει νωρίτερα προφανώς έχει πάρει bmw ενώ κατά βάθος ήθελε ΚΤΜ ή έπεσε σε μοτοσυκλέτα με γυρισμένα km ή προσπαθεί να μάθει σούζα με το θηρίο.

Τέλος ο καλύτερος άξονας σε απόδοση και πολύ πιθανόν σε αντοχή αφου πρέπει να γράψουν km οι κάτοχοι γιατι είναι καινούργια μοντέλα για να δούμε στην πράξη τι ψάρια πιάνουν σε θέματα αντοχής, είναι του super tenere 1200, ούτε γκλανκ ούτε γλουνκ, κανένας θόρυβος από τη μετάδοση, πραγματικά άψογος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Έλα τώρα, πολλά Τ1200 έχουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα έξω, δεν είναι εντελώς άφθαρτος αλλά όντως πιο ανθεκτικός από bmw. Θυμάσαι πότε βγήκε το τενερε, δεν είναι "χτεσινό".
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Bmw
Ολοι οι αξονες μεταδοσης που κινουν τροχοφορα δεν ειναι αφθαρτοι.ακομα και στις νταλικες και στα τρακτερ, γιαυτο υπαρχουν και αρκετα καταστηματα επισκευης και κατασκευης αξονων. .οι σταυροι στους αξονες θελουν συντηρηση- περιοδικο γρασαρισμα .αν μεινουν στεγνοι απο γρασο ερχονται τα αναλογα γνωστα αποτελεσματα.επισης ολοι οι αξονες στα τροχοφορα εχουν αλλο ενα σημειο πιθανης βλαβης.το πολυσφηνο.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
150000 χλμ περίπου χωρίς να έχει ανοιχτεί ποτέ στο δικό μου.
2002 μοντέλο.
20 χρόνια 100€,θα δώσω κάποια στιγμή αλλά 100€ στο σύντομο μέλλον προληπτικά κ για τον πίσω σταυρό, νομίζω ότι τα βγάζει τα λεφτά του πιο οικονομικα από αλυσίδα γρανάζια.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
150000 χλμ περίπου χωρίς να έχει ανοιχτεί ποτέ στο δικό μου.
2002 μοντέλο.
20 χρόνια 100€,θα δώσω κάποια στιγμή αλλά 100€ στο σύντομο μέλλον προληπτικά κ για τον πίσω σταυρό, νομίζω ότι τα βγάζει τα λεφτά του πιο οικονομικα από αλυσίδα γρανάζια.
Τα έχουμε ξαναπει
Ο μαμά άξονας βαστάει 150000 χλμ περίπου, οι επισκευασμενοι τα μισά.
Ο αξονας χαλάει όταν περιστρεφεται με πολλές στροφές, εκεί λαλανε τα ρουλεμάν, δεν είναι θέμα γράσου.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Suzuki sv650s 2006
Το θέμα είναι ότι όταν χαλάσει θα σε αφήσει στο δρόμο, που με την αλυσίδα δεν πρόκειται να το πάθεις ποτέ.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Το θέμα είναι ότι όταν χαλάσει θα σε αφήσει στο δρόμο, που με την αλυσίδα δεν πρόκειται να το πάθεις ποτέ.
Δεν μένει ο αξονας, χωρίς να σε έχει προειδοποιησει, σχεδόν ποτέ
Κόβει συνήθως το ένα "αυτάκι" του μπροστά Σταυρου και βγαίνει κραδασμος στα μαρσπιέ
Τώρα αν είσαι αουγκανος και δεν καταλάβεις τον κραδασμό... Χέρια ψηλά.
 
Top Bottom