Άξονας R1150GS ADVENTURE

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Σε τρακτέρ και νταλίκες;
Γιατι οχι;Αυτων οι αξονες δεν τραβανε ζορι.Οι αξονες που δουλευουν μεσα εξω σε θαλασσινο νερο σπανε σαν οδοντογλυφιδες;

Αλλα γιατι να πιασουμε αυτους και οχι αυτους της Yamaha ,η ακομη και της Τriumph.Αυτοι ειναι πιο εξυπνοι;
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Γιατι οχι;Αυτων οι αξονες δεν τραβανε ζορι.Οι αξονες που δουλευουν μεσα εξω σε θαλασσινο νερο σπανε σαν οδοντογλυφιδες;

Αλλα γιατι να πιασουμε αυτους και οχι αυτους της Yamaha ,η ακομη και της Τriumph.Αυτοι ειναι πιο εξυπνοι;
Τι εννοείς??
Ότι σπάνε μόνο οι bmw άξονες??
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Γιατι οχι;Αυτων οι αξονες δεν τραβανε ζορι.Οι αξονες που δουλευουν μεσα εξω σε θαλασσινο νερο σπανε σαν οδοντογλυφιδες;

Αλλα γιατι να πιασουμε αυτους και οχι αυτους της Yamaha ,η ακομη και της Τriumph.Αυτοι ειναι πιο εξυπνοι;
Οι ταχύτητες που δουλεύουν οι άξονες αυτοί και η αυξομείωση του φορτίου δεν είναι ίδιες.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Θα ελεγαν οτι σπανε πολυ ευκολοτερα απο καποιους αλλους.Τουλαχιστον αυτο βλεπω στο κοντινο μου περιβαλλον.
Το δείγμα στο κοντινό περιβάλλον όλων μας, είναι gs πολλών χιλιάδων χλμ
Του Λεωνίδα για παράδειγμα κάνει πολύ χώμα κάθε χρόνο και το πάει αεροπορία.
Προσπαθω να θυμηθώ πόσα τενερε ή triumph με άξονα γνωρίζω και δεν μπορω

Η διαφορά δείγματος είναι χαωτικη
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Το δείγμα στο κοντινό περιβάλλον όλων μας, είναι gs πολλών χιλιάδων χλμ
Του Λεωνίδα για παράδειγμα κάνει πολύ χώμα κάθε χρόνο και το πάει αεροπορία.
Προσπαθω να θυμηθώ πόσα τενερε ή triumph με άξονα γνωρίζω και δεν μπορω

Η διαφορά δείγματος είναι χαωτικη
Σε αυτο δεν εχεις αδικο.Τα παραδειγμα τα μου ομως ειναι τετοια που με κανουν να συνεχισω να επιμενω.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Dominator 650
Με τοσα gs εκει εξω ομως , η αντικατασταση (με μεταχεισρισμενο) και ενα σερβις θα βγει σιγουρα πιο φτηνη.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
πόρκα κρίση
....που να το εβαφε και πορτοκαλί !!!
:muted:
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Με τοσα gs εκει εξω ομως , η αντικατασταση (με μεταχεισρισμενο) και ενα σερβις θα βγει σιγουρα πιο φτηνη.
Είναι και το άλλο... Οι προπελακηδες μιλάμε, τις λέμε τις ζημιες
Τεσπα... Οι αξονες είναι αναλώσιμο για ένα μηχανάκι που κάνει χιλιάδες χλμ
Ολοι χαλάνε όταν φορτώνονται χλμ και αυτό είναι φυσιολογικο
Και φυσικά όσο πιο γρήγορο είναι ένα μηχανάκι με άξονα, τόσο πιο γρήγορα θα τον χαλασει
Είμαι περίεργος να δω άξονα από 1250 με 100000 χλμ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Αν τον ανοίξεις και τον λιπανεις μόλις το αγοράσεις δεν έχει θέμα, όχι περισσότερο από προηγούμενα μοντέλα. Έχω δει πολλά σκουριασμένα και φθαρμένα πρόωρα splines στο advrider.
 
Reactions: kaf

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Αν τον ανοίξεις και τον λιπανεις μόλις το αγοράσεις δεν έχει θέμα, όχι περισσότερο από προηγούμενα μοντέλα. Έχω δει πολλά σκουριασμένα και φθαρμένα πρόωρα splines στο advrider.
Έστω... Να έχουν κάνει με το καλημέρα την λίπανση, αλλά να φτάσουν πάνω από 100000 χλμ
Θεωρώ ότι η φθορά των ρουλεμάν, θα είναι πιο γρηγορη λόγω δύναμης
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παιδες, οι αξονες αυτοι θελουν γρασο, οπως θελουν και τα ημιαξονια των αυτοκινητων. Απαξ και σκιστει η φουσκα στο ημιαξονιο το πετας, δεν την ψαχνεις καν, η ζημια εχει γινει. Ετσι και με τον αξονα, ειτε θα ανοιγεις να γρασαρεις συχνα ή θα αποδεχθεις τη μοιρα του.

Ποσο μαλλον οταν σε ενα αυτοκινητο ο αξονας κανει 1:1 τις στροφες του τροχου, ενω πχ στο 1150GSA κανει 3:1, δηλαδη σε μια περιστροφη του τροχου κανει 3.
Ή αλλιως ενας αξονας αυτοκινητου στα 100χαω κανει περιπου 14 στροφες στο δευτερολεπτο, του 1150 κανει 42...
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
150000 χλμ περίπου χωρίς να έχει ανοιχτεί ποτέ στο δικό μου.
2002 μοντέλο.
20 χρόνια 100€,θα δώσω κάποια στιγμή αλλά 100€ στο σύντομο μέλλον προληπτικά κ για τον πίσω σταυρό, νομίζω ότι τα βγάζει τα λεφτά του πιο οικονομικα από αλυσίδα γρανάζια.
Αν ¨προσεχει¨ καποιος τον αξονα του (με την μιση προσοχη που θα εδινε σε μια αλυσιδα), του βγαινει τσαμπα σε βαθος χρονου.
 
Reactions: kaf

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Νομιζω ψειριζουμε τη μαιμου τωρα. Η μπεμβε εχει σιγουρα ριξει τα στανταρ στην ποιοτητα κατασκευης εδω και πολλα χρονια αλλα απο τη στιγμη που δεν υπαρχει αστοχια πριν τα 100κ, δε νομιζω να μπορεις να πεις οτι ειναι και προβληματικη περιπτωση. Ναι, θα μπορουσε να μη χαλαγε ποτε, αλλα απο τη στιγμη που σε καινουρια μηχανακια δε θα παρουσιασει προβλημα πριν τη 10ετια, δεν εχει νοημα να ασχολεισαι και ιδιαιτερα.

Αξιζει βεβαια να δει κανεις το κενο στην αγορα και την επιχειρισματικη προοπτικη, ισως ειναι καλη ευκαιρια για καποιον να φτιαξει εναν aftermarket και να τον πουλαει, σιγουρα θα βρει αρκετο κοινο διατεθιμενο να δωσει κατι παραπανω για κατι ποιοτικοτερο απο το ΟΕΜ.
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1200GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
Δεν υπάρχει αναλώσιμο υλικό χωρίς φθορά και ημερομηνία λήξης. Τους άξονες της BMW τους ανοίγεις (εύκολη διαδικασία αν το κάνεις μια φορά) τσεκάρεις και λιπαίνεις, θα βγάλει πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα άνετα και δεν θα σε αφήσει ΠΟΤΕ.
Αυτούς που άφησε είναι αυτοί που δεν ξέρουν ότι οι μηχανές τους έχουν άξονα και ότι θέλουν φροντίδα.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Το δείγμα στο κοντινό περιβάλλον όλων μας, είναι gs πολλών χιλιάδων χλμ
Του Λεωνίδα για παράδειγμα κάνει πολύ χώμα κάθε χρόνο και το πάει αεροπορία.
Προσπαθω να θυμηθώ πόσα τενερε ή triumph με άξονα γνωρίζω και δεν μπορω

Η διαφορά δείγματος είναι χαωτικη
Στην Ελληνική λέσχη μότο γκούτσι πάντως που είχαν ΟΛΟΙ δεν έσπασε κανένας
και δεν ήταν λίγα τα μηχανάκια
Ένα παιδί ερχόταν με BMW και για μάντεψε τι έγινε στις 100.000 χλμ?
:cool:
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Δεν υπάρχει αναλώσιμο υλικό χωρίς φθορά και ημερομηνία λήξης. Τους άξονες της BMW τους ανοίγεις (εύκολη διαδικασία αν το κάνεις μια φορά) τσεκάρεις και λιπαίνεις, θα βγάλει πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα άνετα και δεν θα σε αφήσει ΠΟΤΕ.
Αυτούς που άφησε είναι αυτοί που δεν ξέρουν ότι οι μηχανές τους έχουν άξονα και ότι θέλουν φροντίδα.
Καλά μερικοί το ξέρουν αλλά παραδέχονται κ ότι έκαναν μαλ..... ;)
Μην πεις κάτι άσχημο είμαι από αυτούς:D
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Στην Ελληνική λέσχη μότο γκούτσι πάντως που είχαν ΟΛΟΙ δεν έσπασε κανένας
και δεν ήταν λίγα τα μηχανάκια
Ένα παιδί ερχόταν με BMW και για μάντεψε τι έγινε στις 100.000 χλμ?
:cool:
Ρδελα μεγάλα.:D
Καλά υπάρχουν προφανώς κ καλύτεροι άξονες από τα BMW αλλά παρόλα αυτά παντού gs βλέπεις.
Από Κολωνάκι μέχρι σε βούρκο.
Σας έχω πει ότι γουστάρω πολύ tenere1200.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Να πω και εγω την εμπειρια μου.

Γρασσαρουμε σχετικα συχνα τα πολυσφηνα ωστε να μειωσουμε τις φθορες.
Τα ρουλεμαν ειναι κλειστου τυπου, οποτε δεν γρασσαρονται.

Ο αξονας χαλαει απο υψηλες στροφες (τελικες) , αλλα και απο τα αποτομα ανοιξε κλεισε, βιαια κατεβασματα κτλ κτλ..

Εγω βρηκα εναν ''καινουργιο'' σε τιμη νεου σετ αλυσιδογραναζα και τον τσιμπησα, τον εβαλα πανω και πλεον για 100.000χλμ θεωρω πως ειμαι καλα.
Οταν τα παιξει θα βαλω παλι τον αλλο που εχω που ειναι επισκευασμενος, αλλα ειναι μια χαρα.

Ε μετα θα εχει λιωσει το μηχανακι... Δεν θα χρειαζεται αξονα, πεταμα θα χρειαζεται :roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Στην Ελληνική λέσχη μότο γκούτσι πάντως που είχαν ΟΛΟΙ δεν έσπασε κανένας
και δεν ήταν λίγα τα μηχανάκια
Ένα παιδί ερχόταν με BMW και για μάντεψε τι έγινε στις 100.000 χλμ?
:cool:
Με 40 άλογα ρόδα δεν έσπασε κανείς
 
Top Bottom